بازگشت   تنیس تاکرز > تورنمنت های گذشته > آرشـیـو فصلهای گذشته > آرشیو فصل 2011 > تورنمنتهای مردان > آزاد استرالیا (Australian Open)

آزاد استرالیا (Australian Open)

27 دی - 10 بهمن - ملبورن، استرالیا

پاسخ

ابزارهای موضوع نحوه نمایش
قدیمی 01-29-2011, 02:51 PM   #1001
manoochehr

آواتار manoochehr

تاریخ عضویت: May 2010
محل سکونت: شاهین شهر
پستها: 480
سپاس: 6,929
در 473 پست 3,523 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: 1نعلبندیان2کاناس3دل پترو 4موناکو5مویا6گونزالس7فدرر8گائودیو 9چلا 10کوریا11اکاسوسو12کالری13لئوناردو مایر14دلبونیس 15زبالوس16روبردو17گاسکه18هیوئیت19 مونفیس20برادران برایان21ونوس ویلیامز22سرنا ویلیامز23دالکو24کوزنتسووا25دمنتیوا26پنتا27هنین هاردن28کربر29هنگیس30ارانی31وزنیاکی32ایوانوویچ
پیش فرض

قهرمانی کیم رو به طرفداراش تبریک میگم.ولی اگه نالی هم قهرمان می شد برای اسیا افتخار بزرگی بود.
manoochehr آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از شما کاربر گرامی manoochehr به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 03:08 PM   #1002
Ahoura
Former Staff

آواتار Ahoura

تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: خـوزسـتـان
پستها: 2,472
سپاس: 15,938
در 2,464 پست 29,057 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

من كه بازي رو نديدم ولي دوست داشتم نا لي قهرمان بشه. متاسفانه اينطوري نشد. كيم چندين فينال گرند اسلم رو تجربه كرده و قهرماني در چند گرند رو هم به دست اورده واسه همين ازلحاظ روحي براي اين مسابقه خيلي اماده بود. من اطمينان دارم اگر نا لي هم مانند كيم در چند فينال گرند اسلم بازي كرده بود امروز مي تونست قهرمان بشه. در كل شايد به نظر خيلي ها اين حرف مسخره باشه ولي به نظر من در حال حاضر نا لي بهترين تنيس باز زن جهان. اگر بتونه خودشو روي اين فرم نگه داره در بردن گرند اسلم تو همين سال از طرف نا لي شك نكنيد.
در اخر هم به ممد رضا و كيمي ها تبريك مي گم.
Ahoura آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
6 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Ahoura به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 03:12 PM   #1003
SOROOSH_RF
Roger's Fan

آواتار SOROOSH_RF

تاریخ عضویت: Jul 2010
پستها: 361
سپاس: 307
در 345 پست 2,198 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: roger federer&gulbis& sharapova&ivanovic
پیش فرض

قهرمانی کلایسترز رو به طرفداراش تبریک میگم .
بازیه خیلی قشنگ و جونداری بود .خیلی دوست داشتم لی نا به عنوان یک آسیایی قهرمان بشه.فکر نکنم تا حالا یک بازیکن آسیایی تونسته باشه قهرمان یک گرند اسلم بشه .حیف شد ... اما هر دو بازیکن بازیه زیبایی انجام دادن و از بازی لذت بردم.
SOROOSH_RF آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی SOROOSH_RF به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 05:45 PM   #1004
Pouya
RogeLleyton's Lover

آواتار Pouya

تاریخ عضویت: Aug 2010
پستها: 2,046
سپاس: 22,965
در 2,038 پست 18,994 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Sampras-Hewitt-Federer-Lavor-Navratilova-Borg-Edberg-Henin-Rafter-Murray-Goffin-Dolgopolov-Isner-Ferrer-Janowicz-Dimitrov/Sharapova// Gasquet-Fognini-Paire-Youzhny-Llodra-Fish-del Potro-Davydenko-Kokkinakis-Saville-Sock-Harrison-Nishikori////Bryans
پیش فرض

مصاحبه کیم کلایسترز پس از قهرمانی

Q. Will you be back to defend the title next year?
KIM CLIJSTERS: Yeah, I hope so.

Q. A tear in your eye at the end of the match. How emotional was your fourth Grand Slam win?
KIM CLIJSTERS: Yeah, they're all emotional. Obviously, you know, I think what overwhelms me is that it's so intense up until, you know, that last shot, and then all of a sudden it's finished. Then it's just like a big relief.
Yeah, you know, the disbelief maybe a little bit too it's over and that I was able to turn it around is what makes it all so special.

Q. How did you turn it around?
KIM CLIJSTERS: Yeah, I mean, she did everything better than me in that first set. I mean, obviously her groundstrokes were heavier, deeper. She served better. She returned better.
So I think, you know, she was playing really, really well probably the best that I've ever played against her, or that she played against me.
I tried to just, you know, think after that first set, you know, like, What can I do differently so I can maybe break her rhythm a little bit, try to make her think out there a little bit more? So I tried to mix it up a little bit, put some slices in, also hit a few higher shots that, you know, kind of just made her make some unforced errors.
Yeah, I saw her get a little bit aggravated, and just tried to hang in there.

Q. Was there anything you picked up in Sydney on her game that you were able to use to your advantage tonight?
KIM CLIJSTERS: Uhm, I mean, not that I can remember. Obviously, I felt it there already that she improved her groundstrokes, that she was more consistent on her forehand side. She's always had a very consistent backhand, and she's always been really able to open up the court with her backhand.
In the past her forehand was her weaker shot. Now she's improved on that as well. I felt that in Sydney, so that's probably the main thing that I felt different to maybe the previous matches that I've played against her.

Q. We rarely see you so pumped up or emotional during a match. Does this one mean more than some of the others?
KIM CLIJSTERS: No, I wouldn't say more, but obviously I think 'cause it was such an intense match. I don't think I had that in one of the Grand Slams where I've won. Obviously, I've played intense matches. Probably my first Grand Slam final at the French was a very intense one.
But to win it in this way means it a lot. I think it's that moment that overwhelms you, where your mind has been so focused, I'm fighting every shot, running a lot of balls down, and it's finished. That's what makes it just nice, and I guess this big relief that kind of just, yeah, overwhelms you a little bit.

Q. This year I read that this could be your last full time year. Then I read that you want to come back and play the Olympic Games very much next year. Then that you may become a mother for the second time in 2013 and come back in 2015.
KIM CLIJSTERS: That I never said.
I do think this is probably my last full season that I'll be playing. I also would like to try and keep going until the Olympics. I've never played the Olympics, which is in a year and a half time, or a little under a year and a half. Yeah, so and then we'll see after that.
But, uhm, when I started, started again, I kind of had the Olympics in my mind. I wanted to try to keep going till then. I obviously never expected things to be going so well so quickly. I thought it was going to take a little bit more time to get back into the rhythm or get back into my routine of traveling with a family and everything.
But, no, I mean, the first two were probably right that you read, and the next two of having a baby is probably right, too. But then coming back, that one's not right (laughter).

Q. How do you explain these Grand Slam wins to your daughter? Does she understand what you've done tonight?
KIM CLIJSTERS: No, no, which is fine obviously. I mean, to her it really doesn't matter. I mean, she's always excited. Although when she saw the trophy, she was like, Who is that trophy for? And then she's like, Did you win that? I'm like, Yeah.
I mean, to her, she knows I play tennis, but that's it. She doesn't know everything else that comes with it, winning, losing. You know, obviously, I mean, she's seen me like a little bit disappointed and stuff.
She asks, Why are you disappointed? I explain to her that I lost. But, I mean, it's not a big deal for her.

Q. Li Na said she felt like she was playing in Belgium tonight.
KIM CLIJSTERS: Really?

Q. Because of the support for you. Did you feel that?
KIM CLIJSTERS: No. I mean, there was a lot of support, but I think it was nicely divided. I think there was obviously a lot of Chinese or Asian people out there that wanted to live this moment with her. And I felt that support, too.
But it was nice. I think it was nice to see that culture in this sport, because obviously over the years, I mean, it's been America, it's been Europe, it's all been very kind of divided between those two continents.
It's nice to kind of see that Asia is, yeah, starting to and especially China is starting to get recognized in this sport, too.

Q. Before your comeback you didn't go into the Grand Slams as the out and out favorite. The last two you have and you've won. Can you talk about contending with that feeling?
KIM CLIJSTERS: Yeah, I mean, I've always not always. Obviously, the last few years that I was playing, when I was No. 1 or top 3, I've always been kind of one of the players that could win it.
When I was younger, it kind of overwhelmed me a little bit. The pressure or the nerves that I put upon myself got sometimes in the way of what I was trying to do out there and what I had to focus on.
I think now that I'm a little bit older, I mean, with all due respect, a lot of things that are being said in here or that, you know, the pressure leaves as soon as I leave through that door. I think I was able to do that throughout this week, too.
I mean, I know how hard it is to stay fit throughout two weeks, to try and be focused, and to try to not have a bad day like I had last year here. You have to just try to stay really focused. There's a lot of other players who will try and achieve the same thing.
I was able to do that really well, try to just focus on what I have to do out there, try to focus on trying to be the best Kim out there and not worry about the impact or the favorite role. I mean, that's not going to make me play better or play worse. I just have to try and focus on tennis.

Q. Tonight when you played the higher balls, eight times you made eight points. Why since you know her you didn't start since the first set with your experience? Were you somehow tense or you didn't think?
KIM CLIJSTERS: Well, I felt she's never really played this well against me, like she did in that first set, obviously. In Sydney, obviously the impact I think is a little bit different. But here, I mean, yeah, you just try to find a solution. I felt I was hitting the ball well. I felt that I was moving well. Every time I just felt that my shots weren't hurting her.
So I, yeah, just tried to mix it up a little bit. You know, in the past I've beaten her. Sometimes it was a tougher match. I think once in Sydney was a tough three setter a few years ago. But then also at the US Open I'd beaten her a couple times in like straighter sets.
Yeah, I mean, I was able to do that well. I was able to play at this moment, try to change things. I think I did that really well today.

Q. What happened to your teeth at the airport?
KIM CLIJSTERS: To my tooth? Yeah, it chipped off. That's what happened. I was eating a rice cracker, actually, nothing hard. Just a nice, soft rice cracker. I thought there was like a piece of rice that that wasn't cooked well or something, and I just spat it out. I felt my tooth not being there completely, so I was like, Oh, boy.
Yes, went to the dentist very quickly.

Q. Are you going to name the mystery dentist?
KIM CLIJSTERS: I actually don't remember his name. He was somewhere near Chapel Street.

Q. All in all, there were 13 service breaks. What do you think happened to your serve?
KIM CLIJSTERS: Uhm, I think now, you know, a lot of girls return a lot better. You know, you do feel the pressure to serve very well. And I think a lot of times that's something that has been my problem, or probably one of my weaknesses, is that I don't always that I have the intensity of not finishing my serve, full service motion. Because I know she's a good returner. I know she was putting a lot of pressure on me with her first shot.
So I kind of was already, in a way, before I even landed, thinking, Right, okay, get ready for the next shot. I think that's the wrong attitude to have with your serve. I mean, the whole movement has to be completely finished for your serve to have a great impact.
So, again, I was able to, you know, try to make a few more first serves in the second and third set. She made some easier mistakes, and that gave me more and more confidence throughout the end of the second and the third set.

Q. How did your legs feel?
KIM CLIJSTERS: I took an ice bath just before to try to get a quick flush of all the tension and everything that was put on my legs and the hips and everything.
No, I felt good. Probably tomorrow morning I'll feel it a little bit more.

Q. Would Li Na hit the ball as hard as Serena Williams at her best?
KIM CLIJSTERS: I think Serena like hits the winners harder. You know what I mean? Like if you hit a higher shot, I mean, she can produce so much power, you know, with the serve, and then also out of the blue like that. I think Serena definitely hits the ball harder.
But I think on a consistent kind of level, I do think she's definitely one of the players up there who hits, you know, a very, very heavy and hard shot.

Q. How big of a goal is it to win Roland Garros and Wimbledon? Are you playing for different things other than just major titles? Just for the love of competing, or would you really like to get those two other slams?
KIM CLIJSTERS: Look, of course. I mean, I'm not going to sit here and be like, No, that wouldn't be nice. But to be honest, I really haven't thought about it. It's a little early I think to already think ahead, focus on those kind of things.
I've been really focused on this last month, you know, two months, to try and be ready for the Australian summer. And now I kind of just need a break from that whole, like, goals and preparing and all that.
But, no, obviously the French is a Grand Slam where, you know, I would like to do well, as well. All of them, of course. But, uhm, again, yeah, I'm just excited that I won this one. Like I said, not really thinking in those kind of ways yet.
That will probably happen after Fed Cup when I'm done and home for a few weeks. I'm playing Paris. Once after that, I'll probably have time to sit together with the team and kind of just relook at the whole kind of schedule for later this year.

Q. What does it mean to finally win a Grand Slam outside New York?
KIM CLIJSTERS: Uhm, it's nice. Obviously, I mean, you know, if I could win another US Open it would also be nice.
But, no, I do enjoy this win, especially here in Australia, as well. It's been a country where I've always loved coming to and where I've always been very well received.
Yeah, I've been close to doing well, you know, a few years in a row, so it's nice to finally get it this year.

Q. You had a great speech after the win. It was funny and well said. I'd like to know if you had to think much before when you started, or it came out like that?
KIM CLIJSTERS: No, it just comes out.

Q. The Aussie Kim was just like that?
KIM CLIJSTERS: Yeah, yeah. Actually, I forgot to thank my doctor. I feel really bad about that. 'Cause, yeah, I mean, he's helped me out a lot. I've had a lot of problem with my feet and blisters, so I kind of regret that. So I was like, I wish I could do it over and just add him.
But, no, everything, there's nothing prepared at all. I just, yeah.

Q. Will you be wearing green for the rest of the year in the Grand Slams?
KIM CLIJSTERS: No, no. There's some more, some new and different outfits coming, but that will bring a lot of people's memories back to some ex Fila players
Pouya آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Pouya به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 08:56 PM   #1005
A!i

آواتار A!i

تاریخ عضویت: Jun 2010
محل سکونت: Tehran , Qaytarieh
پستها: 946
سپاس: 9,857
در 956 پست 7,220 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: King Roger Federer
پیش فرض

منم (همانند پرواز های ایرانی با تاخیر) به همه مخصوصا محمدرضا قهرمانی کیم را تیبریک میگم و امیدوارم رنک ۱ رو از کرولاین پس بگیره و همینطور امیدوارم نا لی را در فینالهای بعدی ببینم.
A!i آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی A!i به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 09:50 PM   #1006
Alireza Murray
Murray's Fan

آواتار Alireza Murray

تاریخ عضویت: Jan 2010
محل سکونت: اهواز
پستها: 1,274
سپاس: 6,455
در 1,271 پست 10,081 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Andy Murray
پیش فرض

چیزی تا فینال نمونده ، من خیلی استرس دارم بازی خیلی حساسیه مخصوصا برای اندی ، اندی باید این بازی رو ببره چون خیلی میتونه از نظر روانی برای ادامه فصل مفید باشه و امیدوارم فردا در یک بازی زیبا بتونه نواک رو ببره ، اندی خودت باش میدونم که میتونی ببری پس به امید قهرمانی
come on andy
Alireza Murray آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Alireza Murray به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 09:58 PM   #1007
Rafa
Rafa's Fan

آواتار Rafa

تاریخ عضویت: May 2009
محل سکونت: In my Heart & my Soul
پستها: 937
سپاس: 14,619
در 961 پست 7,461 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Rafa Nadal ====================== Tomas Berdych | Davood Ferrer | Tommy Haas | Richard Gasquet | Mardy Fish | G.Dmitrov | Awesome Serena | Sloane Stephens | Bethanie Mattek-Sands | Flavia Penneta | Kerber | Kvitova
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط manoochehr نمایش پست ها
قهرمانی کیم رو به طرفداراش تبریک میگم.ولی اگه نالی هم قهرمان می شد برای اسیا افتخار بزرگی بود.
نه برای آسیا فقط برای چین، ایران هم یه کشور آسیاییه حالا چه نقشی تو پیشرفت نا لی داشته؟!
Rafa آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
9 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Rafa به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-29-2011, 10:16 PM   #1008
msh13792
Former Staff

آواتار msh13792

تاریخ عضویت: Nov 2009
پستها: 953
سپاس: 11,229
در 946 پست 8,591 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer , Juan Martín del Potro , Stanislas Wawrinka
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Rafa نمایش پست ها
نه برای آسیا فقط برای چین، ایران هم یه کشور آسیاییه حالا چه نقشی تو پیشرفت نا لی داشته؟!
خوب کلی کلاس داره
ببین ژاپن قهرمان شد تو فوتبال
حالا ایران نشد اما میشه پز داد یه کشور آسیایی قهرمان شد
واسه تنیسم همینه
تازه الان میتونیم بگیم یه زمینی قهرمان تنیس زنان شده اونم میشه پزشو داد
msh13792 آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
کاربر زیر از شما msh13792 به خاطر این پست سپاسگزاری کرده است:
قدیمی 01-30-2011, 12:47 AM   #1009
M∂hdi
Author

آواتار M∂hdi

تاریخ عضویت: Aug 2009
پستها: 3,313
سپاس: 16,491
در 3,306 پست 31,684 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

چگونه فدرر می تواند به اوج بازگردد (او آنچه که شما فکر می کنید نیست)

گرند اسلم بدون راجرر فدرر و رافائل نادال از رویدادهای خیلی نادر است. تماشاگران تنیس و مطبوعات خبری در پرش به این واقعیت سریع بودند و در نتیجه تاریخ جدیدی در تنیس پیش بینی کردند، اما فکر می کنم درفهمیدن نتیجه عجله کردند. مثل کریس، گمان می کنم برای گفتن این کمی زود است.

مطمئننا، فدرر از یو اس اوپن 2009 شکست بزرگی داشته است. این را می دانیم و زمان زیادی را صرف آنالیزش کرده ایم. او فقط قهرمان یکی از 6گرند اسلم ها شده و در 4 فینال قبلی حضور نداشته است. برای راجر، ما در مورد یک شروع خیلی بد صحبت می کنیم.هنوزهم قابل انکار است، از تابستان سال قبل، سبک جدید و سطح بالایی در بازی نشان داد. در سال 2010 نتایج عالی را بدست آورد به خصوص، قهرمانی در کاپ مسترز.اما به اندازه کافی موفق و مصمم نبود اگرچه قادر بود در ملبورن اینگونه باشد.او نتوانست. نماد سوئیس همیشه قابلیت قهرمانی را داشته است زمانی که چاره ای دیگری نداشته اما حالا در آن شکی بوجود آمده است. باخت به جوکوویچ قاطع بود. اما راجر هنوز در سطح بالایی بازی می کند. او قصد دارد و مصمم بودنش به او اجازه خواهد داد تا دوباره بدرخشد. او میبایست بعضی از اشتباهاتش که باعث پرداخت هزینه هایی شده است، را پاک کند.

1. کمبود تمرکز

حتی اگر این رفتار کمتر از گذشته می باشد، او مسابقات زیادی را بازی می کند که کاملا در جریان بازی نیست. معمولا بسیار پرقدرت شروع می کند اما متوجه نمی شود که از حریفش چه می خواهد و از نظر جسمی وذهنی تنزل پیدا می کند.از دست دادن ست سوم و چهارم به ژیل سیمون گواهی این مطلب می باشد. او فقط استعداد طبیعی خود را باور دارد و متاسفانه برای او، این برای بردن کافی نیست. به عقیده من، این نوع رفتار واقعا او را گول می زند. با بازی کردن مثل این ، او دارد تمرکزش را بدین جهت از دست می دهد.این می تواند در مسابقات کارساز باشد چون او از حریفانش خیلی با استعداد تر است. اما در بازی هایی که به حریفانش ارزشی می دهد، او را بی ارزش می کند. او نمی تواند تلنگری بزند. در باخت مقابل جوکوویچ در نیمه نهایی، می توانیم ببینیم که فدرر موجی بازی می کند. او میتواند 4-1 جلو باشد و بخاطر سرویسش، 4-5 عقب افتد. او به حریفش اجازه می دهد که به بازی برگردد.

2. بدون طرح در بازی

فدرر تنیس را بدون در نظر گرفتن حریفش بازی می کند. او سعی دارد که بازی خود را غالب کند اما او نمی خواهد که درباره سبک بازی و قدرتی که طرف مقابلش سعی در شکست دادن او دارد، فکر کند. هر کس دیگری (نادال/جوکوویچ/موری) برای بازی خود نقشه و برنامه ای دارند تا بتوانند این سوئیسی را شکست دهند. او به سبکی در مقابل آنها بازی می کند که باعث دویدن آنها به این طرف و آن طرف می شود و سعی می کند تا سرعت بازی را بالا ببرد. این فن، در برابر نوله اشتباه از آب درآمد کسی که اغلب قادر است که به او حمله کند زمانی که فدرر خودش را با سرعت دادن زیاد در بازی به دردسر می اندازد. اگر در گذشته، نداشتن نقشه ای در بازی مشکلی نداشت او تسلط زیادی دربازی داشت، حالا با این مسئله سروکار دارد تا بتواند در مقابل بقیه بازیکنانی برنده شود که آنها در سطح بالایی قرار دارند و او حالا دیگر نمی تواند فقط به استعدادش اطمینان کند. آنها بهترشده اند و او نیز آنقدر عالی نیست... این یک ترکیب کشنده است.برای من، به چند دلیل صحبت کردن درباره قدرت بازیکنان جدید بنظر نامناسب می آید، راجر هنوز عالی بازی می کند. او در پایان سال 2010 این را نشان داد و سال 2011 را شروع کرد و حتی اگر در اینجا بازی را به جوکوویچ باخت، او شانس هایی زیادی داشت. او فقط بر روی آنها سرمایه گذاری نکرد زیرا در تمرکز مشکل دارد.

او حالا عزم و همتش را پیدا کرده . او سالم است (حتی اگر مصدومیت کمرش او را به دردسر می اندازد) او از مصدومیت های جدی رهایی پیدا کرده است و میتواند با قابلیت های کامل جسمی اش بازی کند که رمز موفقیتی برای بازی اوست. اگر او به بازی کردن ادامه دهد، او و پل آناکن پیشرفت کرده اند، اگر او به شانس هایش در بردن گرند اسلم ها بها دهد و اگر او با مشکلاتی که درباره اش حرف زدیم مبارزه کند، پس فکر کنم او قادر خواهد بود تا به مرحله بالایی برسد و ما را به رویایی درآینده نزدیک ببرد.

By
Patrick Mouratoglou

M∂hdi آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
22 کاربر زیر از شما کاربر گرامی M∂hdi به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
قدیمی 01-30-2011, 01:14 AM   #1010
M∂hdi
Author

آواتار M∂hdi

تاریخ عضویت: Aug 2009
پستها: 3,313
سپاس: 16,491
در 3,306 پست 31,684 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

نادال
در شکست، نمایشی از یک قهرمان واقعی نشان داد

در کنفرانس خبری بعد از باخت در یک چهارم نهایی، نادال نفر شماره یک جهان ثابت کرد یک قهرمان واقعی چطور با شکست مواجهه می شود.او از هرگونه بهانه ای در باخت به داوید فرر خودداری کرد، اگرچه واقعیت این است که او از مصدومیت رنج می برد.
او تقصیر فرصت های از دست رفته را به گردن برنامه طولانی مدت ای تی پی انداخت یا ویروسی که او از دوحه به همراه داشته و یا جشن روز آتش بازی در استرالیا.

(در این قسمت نادال به چند سوال در کنفرانس خبری بعد از یک چهارم نهایی پاسخ می دهد ، که ترجمه آن در پست #816
موجود است)

این یک مطلب خودمانی است، آشکار کردن شخصیت نادال. وقتی دلسردی در چهره اش مشخص است و آرزویش برای رسیدن به این گرند اسلم، نمی توانید کاری به جز تاسف خوردن بکنید. اما در بدترین شرایطش، او خود را محکم نشان داد.
رافا، تنیسور عاقل، این ممکن است لحظه بدی باشد. به عنوان یک تنیسور و یک انسان، این یک پیروزی بود. سرت را بالا بگیر. باخت با عزت سخت تر از برد می باشد.

By Chris Chase

ویرایش توسط M∂hdi : 01-30-2011 در ساعت 01:56 AM
M∂hdi آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
16 کاربر زیر از شما کاربر گرامی M∂hdi به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند:
پاسخ

برچسب ها
گرنداسلم اول، 2011، آزاد استرالیا، Australian Open

کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code هست فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
کد HTML غیر فعال است

انتخاب سریع یک انجمن

اکنون ساعت 11:26 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3 می باشد.