نمایش پست تنها
قدیمی 06-14-2013, 11:11 AM   #864
milad.nazari
Junior Member
 
تاریخ عضویت: May 2013
پستها: 13
سپاس: 8
در 4 پست 5 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها


سویینگ شکل حرکت دست برای ضربه زدن هستش. شما برای اینکه ببینی سویینگت چه شکلیه، ببین موقع فورهند زدن حرکت دستت رو از کجا شروع می کنی. اگه اول سر راکتت رو بالا می گیری و بعد می بری پشت و میاری به سمت توپ سویینگ بزرگ داری، اگه راکت رو می بری پشتت و از اونجا برای ضربه زدن به توپ میاری سویینگ متوسط داری و اگه اصلاً راکت رو عقب نمی بری یا اینکه خیلی کم عقب می بری و به توپ ضربه می زنی سویینگت کوتاه داری.
اندازه ی صفحه ی 100 به نظر میاد برای سطح شما مناسب باشه. ولی اون سه سوراخ و چهار سوراخ رو من اولین باریه که دارم می شنوم و می تونم با اطمینان بهت بگم تعداد اون سوراخ ها هیچ ربطی به زاویه دادن نداره. الان از چه راکتی استفاده می کنی؟
والا اینی که شما گفتید رو الان بهش فک کردم تو شرایط بازی متفاوت به نظرم ، ولی در حالت کلی روی توپ های ساده و بی دردسر من راکت رو از کنار شونم می برم به سمت عقب بعد پایین و ضربه میزنم که از کنار پهلوم رد میشه بعدشم که جم کردن سر راکت و اسپین . راکت من Head Youtek IG Instinct بود الان یه سه هفته هست انگشت دستم شکسته نمیتونم بازی کنم بهترین موقع برای عوض کردن راکت هست برام ، بابت اون قضیه هم من منظورم این بود که راکتهای 4 سوراخه کنترلی تر هستن با پاور کمتر نسبت به 3 سوراخه ها و چون کنترل بیشتری دارن زاویه دادن باهاشون بهتره برای من.

http://www.stevegtennis.com/wp-conte...IGInstinct.jpg
milad.nazari آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول