نمایش پست تنها
قدیمی 10-13-2014, 10:53 AM   #164
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون مسترز شانگهای 2014

نقل قول:
نوشته اصلی توسط msh13792 نمایش پست ها
شما را به دیدن نمونه ای از در افشانی های دوست عزیز استاد معظم نوستراداموس سایت "جناب سروش" دعوت میکنم...
تذکر : اگر مشکل قلبی یا مزاجی دارید عکس را نبینید چون از خنده روده بر خواهید شد....

نقل قول:
نوشته اصلی توسط 289 نمایش پست ها
دوست عزیز با درود و سپاس
ممنون از لطف شما
حدود شانزده ساعت دیگه معلوم میشه برای متوهمین که دیگه دود از کنده بلند نمیشه!
من شکی در برد(قاطع) نواک ندارم

کوچولوی تازه واردی که نیومده داره توهین میکنه فردا تودهنی محکمی میخوره
اینجا را با محلشون تو شهرکهای حاشیه ای تهران اشتباه گرفته ظاهرا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sorou$h نمایش پست ها
289 عزیز با این راجریون وارد بحث نشو. اینا منطق ندارن. دو تا بازی باز راجر برد سرشون گیج رفت. آخه راجر توی زمین تخصصیش که چمن به نواک باخت دیگه چه برسه فردا که بازی روی هارد و نواک تو چین واقعا خوب بازی میکنه. راجر فقط در یک صورت میتونه مسترز یا گرند ببره که با نواک و رافا بازی نکنه. و سلام خطم کلام. راجریون عزیز برای بار 100 میگم آدم با امید زندست ولی نه با توهم به قول دوستمون 289 عزیز. از این به بعد منم باید با اعصابتون بازی کنم مثل قبل تا وقتی یکی اومد اینجا حرف حساب زد نریزید سرش. وعده ما فردا بعد بازی راجر و نواک.
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sorou$h نمایش پست ها
به نظر من راجر وقعا شایسته پیروزی مقابل نواک بود. خیلی بهتر و سرو حالتر بازی کرد. اینقدر جرات دارم که میام میگم راجر بهتر بود دیروز نه بهونه های الکی بیارم. فقط یک سوال حالا دیگه سن راجر زیاد نیست دیگه؟ یا فقط وقتی میبازه مشکل سنشه؟

در ضمن مهرداد و افشین و روژین و mspayam ای کاش جرات این رو داشتید قبل از بازی جواب پست من رو میدادید همونطور که من این جرات رو داشتم. نه میزارید وقتی بازی تمام شد اگه راجر برد میاید کل کل اگه راجر باخت میرید تو سوراخ موش. مخصوصا افشین. دهن سرویس فقط در 2صورت میاد سایت باخت رافا برد راجر.

سروش جان
من و تو در هر موردی هم که با هم اختلاف نظر داشته باشیم، در یه مورد با هم نظرمون مشترکه و اونم علاقه ی هر دومون به بازی تنیسه، اما زاویه ای که ازش به این ورزش نگاه می کنیم خیلی فرق داره.
تو به قطعیت ها و 100درصد ها اعتقاد داری و من به پیش بینی ناپذیر بودن نتایج، مخصوصاً وقتی پای بازیکن های بزرگ وسط باشه. خودت یه حساب سرانگشتی بکن و ببین چندبار پیش بینی هات در مورد پیروزی های نواک درست دراومده و چند بار غلط. چندبار گفتی 100% نواک می بره و باخت؟ چندبار با اتکا به همین اعتماد به نفس کاذبت اومدی و به طرفدارای فدرر و نادال توهین کردی و توی این پست اخیرت هم بهشون گفتی متوهم؟ چند نمونه از پست های این مدلیتو اینجا واست آوردم که یادآوری شده باشه واست. یه پست هم از 289 هست که اونم ذهنیت و نگاهی شبیه تو داره و تو هم پستش رو لایک زدی.
حالا با و جود همه ی این حرفایی که زدی و نمک پاشیدن به زخم طرفدارای فدرر موقع باختنش و تهدیدت به تکرار این رفتار توی یکی از همین پستایی که اینجا آوردم، توقع داری وقتی پیش بینی های صد در صدیتی غلط در میاد ما نیایم بهت گیر بدیم و پیش بینی های غلطت رو مسخره نکنیم؟ وقتی هنوز راجر و نواک بازی نکردن و من هم برخلاف تو به پیش بینی 100درصدی اعتقاد ندارم بیام چی بگم مثلاً؟ اگه قبل بازی هم پستی می دادم مضمونش شبیه همون پست های قبلی می شد که گفته بودم سروش جان اینقدر مطلق نگر نباش و با این اعتماد کاذب صحبت نکن. اگه یادت نیست یه نگاهی به پست های من و خودت توی تورنمنت های رولن گروس موقع بازی رافا و نواک یه نگاهی بنداز. واقعاً به نظرت لازمه که هر بار پست نوسترداموسی می دی من بیام همون حرفا رو واست تکرار کنم؟
من هم هیچوقت توی سوراخ موش نرفتم و برخلاف تو که گاهی به دلایلی که فقط بعضیا می دونن نمیای فوروم، من همیشه اینجا بودم، چه راجر باخته باشه و چه برده باشه.
راجر هم هر پیروزی ای که الان به دست بیاره ارزشش چند برابره، چون بدون شک راجر اون فیزیک بدنی دهه ی 20 زندگیشو نداره و بدون شک بدن یه تنیس باز حرفه ای تاپ 10 در 27-28 سالگی بهتر از بدن یه فرد 33 ساله است. این حرف هم کاری به علاقه ی من به راجر نداره، اگه نواک 33 سالش بود و می تونست راجر 28 ساله و در اوج آمادگی رو شکست بده، پیروزی اون هم ارزشش دوبرابر بود.

mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
17 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: