PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گفتگو تبادل نظر و تحلیل پیرامون Australian Open 2017 نخستین گرند اسلم فصل مسابقات تنیس


صفحه ها : [1] 2

مسعود 289
01-13-2017, 05:40 AM
با درود و صبح بخیر خدمت دوستان و همراهان
اولین گرنداسلم از فصل ۲۰۱۷ که بنظرم فصل زیبا و هیجان انگیزی هم هست
ساعتی پیش آیین قرعه کشی اون برگزار شد و شرایط جدول برای مدعیان و طرفدارانشون مشخص شد
به روال گذشته و تقسیم جدول به چهار کوارتر بازیکنان را بررسی میکنیم

کوارتر اول:

اندی ماری
سم کوئری
لوکاس پویی
بردیچ
فدرر
نیشیکوری

کوارتر دوم:

واورینکا
دلبونیس
کیریوس
سونگا
ساک
چیلیچ

کوارتر سوم:

مونفیس
زورف
نادال
اگوت
فرر
سیمون
راونیچ

کوارتر چهارم:

تیم
لوپز
کارلویچ
گوفن
دیمیتروف
گسکه
ورداسکو
جوکویچ


بنظرمن قرعه برای همه مدعیان و بزرگان چالشها و سختیهای زیادی داره
هیچکس مسیر چندان همواری نداره و بنظرم شاهد نتایج دوراز انتظار زیادی خواهیم بود
مسلما سخت ترین قرعه دور اول برای نواک هست که با همون ورداسکو بازی میکنه
که هفته قبل در دوحه نشون داد چقدر خطرناکه
از طرفی فدرر ظاهرا دورهای اول و دوم با دو بازیکن از مرحله مقدماتی روبرو میشه
همانطور که از قبل اشاره شده بود پروتکتد رنکینگ بی معناست و فدرر احتمالا برای رسیدن به
فینال در روی کاغذ باید بردیچ در دور سوم نیشیکوری در دور چهارم ماری در کوارتر و استن را در سمی ملاقات کنه
( احتمال سقوط فدرر به رنکینگ ۲۲-۲۴ بعد از ملبورن واقعا زیاده)
به همین نسبت کار اندی ماری هم در همین کوارتر و رسیدن به فینال دشواره
در کوارتر سوم نادال احتمالا یک بازی سخت با زورف آماده داره
و در کوارتر چهارم شاید سخت ترین رقیب نواک بعد از ورداسکو دیمیتروف بلغار باشه

پیشبینی نفرات حاضر در نیمه نهایی بنظرم سخت تر از همیشه است
هیچ شگفتی دور از ذهن نیست حتی شاید شگفتی رسیدن فدرر به فینال باشه!
شاید سم کوئری قاتل نواک در ویمبلدون اندی را در دور سوم حذف کنه!
شاید نواک در عین ناباوری دور اول مغلوب ورداسکو بشه!
اما در حالت نرمال و با آمادگی مطلوپ و فاصله زیاد اندی و نواک از سایر رقبا
و خصوصا سابقه درخشان هر دو در این تورنمنت قاعدتا یکی از این دو برنده گرنداسلم خواهد بود و شانس نواک بسیار بیشتره
نواکی که در فینال دوحه دیدیم برای بردن گرند اسلم سیزدهم کفایت میکنه و هیچ بعید نیست تا دو هفته دیگه عنوان نامبروان را پس بگیره

اشاره کوچکی کنم به قسمت بانوان که بنظرمیاد قرعه سرنا بسیار سخت باشه
دور اول با بنچیچ و احتمالا دور دوم با سافاروا قرعه واقعا دشواریه

pourya RF
01-13-2017, 01:30 PM
قرعه ی عادلانه ومناسبی بنظر من فقط دلم واسه اندی ماری یه ذره سوخت که اولین گرند اسلمی که به عنوان شماره ۱ داره بازی میکنه تا کوارتر بیشتر شانس نداره در موردبازی نواک با ورداسکو دارم لحظه شماری میکنم که فکر کنم بازی خیلی خوبی میشه

omidd
01-13-2017, 02:59 PM
با سلام خدمت دوستان تنیسی شروع فصل 2017 بازگشت رافا و راجر و اولین گرند اسلم.
بعد از مدتی نسبتا طولانی راجر با رنکینگ 17 به استرالیا اپن رسیده و قرعه کشیم که انجام شد بپردازیم به تنیسورا ببینیم در چه شرایطی پا به این گرند میزارن.
از اندی و نواک شروع میکنم بعد سال خیلی خوبی که اندی داشت و بحق تونست نامبر وان بشه در دوحه هم نشون داد ریتم خودشو حفظ کرده و نواکم نشون داد امسال بدنبال پس گرفتن پادشاهیش از اندی،دوحه بطور کل عملکرد دو تنیسور خوب بود بازی فینال دیدم و واقعا لذت بردم بسیار بازی زیبایی بود هرچند یکم زیادی دیگه رالی داشت که انتظارشم داشتم.فینالو نواک برد اما کسایی که بازی دیدن قطعا شاهد بودن فرق قابل ذکری در این دو تنیسور نبود و اندی هم میتونست برنده باشه اونجور که طی سالیان اخیر نواک با قدرت اندی برده الان دیگه اینطور نیست و بنظرم الان هر دو در یک سطحن فقط شاید 1اپسیلون نواک بخاطر دستاورداش و تجربه هوشش در لحظات حساس پیش باشه البته این شرایطی که الان وجود داره چون اندی در اوج خودش از لحاظ فنی و اعتماد بنفس.
رافا هم بازیشو دیدم نمیدونم امسال چی میکنه اما سبک بازی که داشته کارشو سخت میکنه بجز در خاک ک اونجا هم اندی و نواک و چند نفر دیگه سطحشونو بردن بالا و باید ببینیم مویا میتونه کمکی به این ماتادور دوس داشتنی انجام بده یا نه.
راجر خب هر 6بازی تک و دو نفرشو دیدم و برای من بشخصه مهمترین بازیش با زورف بود تا ببینم در چه سطحی قرار داره سبک بازی زورف چون با قدرت به توپ ضربه میزنه و قد خوب و سرو عالی طبیعتا داره ی بازی سطح بالا برای راجر بود و درسته که راجر باخت اما بازی خوبی انجام داد بازی پایاپای 3تا تای بریک نشون میده چقدر نزدیک بوده راجر اشتباه نکنم 50 انفورسد ارور داشت اما بازی راضی کننده ای بود.
بازی با گاسکه هم با توجه به سبک بازی گاسکه اصلا برام نشون دهنده بازی راجر نبود بنظرم ملاک بازی راجر باید یازی با زورف قرار داد نه گاسکه که کلا بکهند و در باقی ضربات خوب نیست هر چند جزو تنیسورای خوب هستش.
ی نکته ای که در این چند بازی دیدم افت سرعت سرو راجر که مشخص بود و البته بازی اول با اونز خیلی خوب سوریس نزد راجر اما دو بازی بعد و حتی دوبل سرو دقیق با سرعت کمتر میزد حالا نمیدونم قرار این روند ادامه داشته باشه یا قرار سرعت و قدرت بیشتری به سرو خودش بده اما با همین سرو هم خیلی خوب بود و راضی کننده.
باقی تنیسورا هم بعضیاشون بد بودن مثل تیم و استن که متخصص گرند و بعضیا مثل رائونیچ و زورف و خصوصا دمیتروف بنظر باید روشون حساب کرد.

و در انتها راجبع قرعه کشی که طبیعتا راجر قرعه خیلی سختی خورد با توجه به رنکینگش و بالای جدول افراد نامدارتری هستن اما در مجموع بنظرم بازی های جذاب و زیبایی خواهیم داشت از احتمالات بگیم بازی اندی با پویی ،راجر از دور سوم به بعد همش جذاب با بردیچ نیشی اندی استن یا چیلیچ تسونگا ،رافا با زورف و رائونیچ،نواک با ورداسکو و دمیتروف.
من کمتر به یاد دارم بیگ فور تا قبل نیمه نهایشون چند تا بازی به این سختی و جالب رو کاغذ داشته باشن و امیدوارم راجر بتونه با پیدا کردن ریتم خودش همونطور که خودش گفت در اپن استرالیا همرو غافل گیر کنه من بشخصه اگر راجر بتونه تا کوارتر هم بیاد بسیار عملکرد خوبی برای ادامه فصل ولی شک ندارم بر خلاف دوستمون (مسعود پرحاشیه:583:) راجر در پایان فصل قطعا جزو تاپ تن خواهد بود و من جزو 8 نفر میبینم راجر در کل این فصل فقط در استرالیا و ویمبلدون 1200 امتیاز گرفت و با توجه به سبک بازی راجر پیش بینی من امسال بین 4000 تا 6000 امتیاز در پایان فصل حداقل اصلا نظر احساسی نبود راجر اگه بقول خودش مشکل فیزیکی پیدا نکن و مصدوم نشه راجر در دو گرند ویمبلدون و امریکا میتونه در مراحل پایانی هم باشه یادمون نره راجر با اون فرم سال پیشش در دو گرند شرکت کرد هر دو هم تا نیمه نهایی رفت در 35 سالگی و الان با نزدیک 36 سال سن بنظرم باز هم شاهد هنرنمایی راجر خواهیم بود حس خوبی دارم و فکر میکنم راجر امسال مسترز هم خواهد برد البته همه اینا در گرو مصدوم نشدن که خدای نکرده بشه دیگه بنظر پروندش بسته میشه.
احتمال اینکه راجر بعد استرالیا رنکینگش بره بالای بیست زیاد و شاید اصن همون دور اول دوم حذف بشه اما در ادامه فصل با بازی کردن های مداوم راجر رقیب سختی برای نواک و خصوصا اندی میشه بنظرم پیشرفت راجر و بودنش بیشتر بنفع نواک چون راجر با اندی بهتر بازی میکنه و مثل چند سال اخیر راجر با بردن اندی میتونه راهو برای نواک و قهرمانیش فراهم میکنه هر چند این اندی بهترین و قابل احترام.
در مجموع انتظار فصل نزدیکی دارم بین اندی و نواک نفراتی مثل رافا راجر استن رائونیچ روزف هم در طول فصل میتونن مدعی باشن و البته امیدوارم دمیتروف به خودش بیاد یکی از بهترین تنیسورا در استایل و نوع بازی ولی نتونست خودشو به سطح بالا برسون و امیدوارم شاهد درخشش جوون ترا باشیم.
با آرزوی بهترین ها برای بهترین ها.موفق باشین و سلامت:583:
:443:

pourya RF
01-13-2017, 03:21 PM
ببخشید با اجازه حرفتونو اصلاح کنم که راجر در ملبورن ولندن ۱۴۴۰ امتیاز گرفته نه ۱۲۰۰.

pourya RF
01-13-2017, 03:41 PM
راجر تو تمریناتش تو ملبورن که خیلی خوب واماده نشون میده سرو های عالی وبی نقص و فورهندای فوق العاده و... فقط تو بکهند یه ذره ضعیفه که بنظرم اونم درست میشه از همه مهم تر انگیزه ی خیلی بالاشه که سرشار از انگیزست که به که من کمتر فدرر رو با این انگیزه دیدم خیلی بنظر من خوبه فقط وفقط قهرمانی تو ملبورن راضیش میکنه نه یه عملکرد خوب

مسعود 289
01-13-2017, 05:04 PM
تنیس‌ فا


نگاهی به قرعه تنیس آزاد استرالیا ۲۰۱۷ در بخش انفرادی مردان؛ مسیر سخت فدرر در آغازی دوباره.

۲۴ دی , ۱۳۹۵ تنیس جهان, تنیس مردان




تنیس‌فا: با انجام مراسم قرعه‌کشی اولین گرنداسلم سال، تنیس‌بازان حاضر در سرزمین کانگوروها حریفان خود را شناختند. در نگاه اول به نظر می‌رسد اندی ماری، مرد اول تنیس جهان که در نیمه بالای جدول قرار دارد، کار سخت‌تری را نسبت به نواک جوکوویچ، مدافع عنوان قهرمانی در نیمه پایین جدول پیش رو داشته باشد.

بدون هیچ شکی، چارک اول جدول جذاب‌ترین قسمت آن است. حضور راجر فدرر سوئیسی (دارنده ۱۷ عنوان قهرمانی در مسابقات گرنداسلم، از جمله ۴ قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا) در کنار اندی ماری بریتانیایی (صدرنشین جدید تنیس مردان و نایب‌قهرمان ۵ دوره آزاد استرالیا)، کی نیشیکوری ژاپنی، توماس بردیک از چک و لوکا پویی فرانسوی، بازی‌هایی هیجان‌انگیز را در این بخش نوید می‌دهد.



ماری که به دنبال کسب چهارمین قهرمانی خود در مسابقات گرنداسلم و نخستین عنوان خود در استرالیاست، ابتدا به مصاف ایلیا مارچنکو از اوکراین می‌رود. مرد اول تنیس جهان در ادامه و برای راه‌یابی به جمع ۸ نفر برتر، تنیس‌بازانی چون ین-سان لو از تایپه، سم کوئری و جان ایزنر از امریکا و لوکا پویی از فرانسه را پیش روی خود می‌بیند. در قسمت پایین این بخش، احتمالا در دور سوم شاهد مصاف راجر فدرر و توماس بردیک خواهیم بود. فدرر در دورهای اول و دوم به مصاف تنیس‌بازان صعودکرده از جدول مقدماتی خواهد رفت و در صورت راه‌یابی به دور چهارم احتمالا با کی نیشیکوری دیدار خواهد کرد. این تنیس‌باز ژاپنی برای رویارویی با استاد سوئیسی حریفانی از اسپانیا همچون الماگرو، گرانویرز و راموس-وینیولاس را سر راه خود دارد.




در چارک دوم استن واورینکا (قهرمان سال ۲۰۱۴ و دارنده ۳ عنوان قهرمانی مسابقات گرنداسلم) مسیر آسانی برای حضور در بین ۸ تنیس‌باز برتر دارد. مارتین کلیژان، استیو جانسون، ویکتور ترویتسکی و نیک کیریوس، حریفان احتمالی این تنیس‌باز ۳۱ ساله سوئیسی خواهند بود.

در قسمت پایین این بخش نیز مارین چیلیچ کروات، جو-ویلفرد سونگای فرانسوی، جک ساک امریکایی و برنارد تامیک میزبان، مهم‌ترین تنیس‌بازانی هستند که برای راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی تلاش خواهند کرد.




در چارک سوم رافائل نادال (قهرمان سال ۲۰۰۹ و دارنده ۱۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم) و میلوش رائونیچ (نایب‌قهرمان ویمبلدون ۲۰۱۶ و سید سوم مسابقات) حضور دارند. ماتادور که سال گذشته بدترین روزهای دوران ورزشی‌اش را سپری کرد، در دور نخست به مصاف فلورین مایر آلمانی می‌رود و سپس با برنده بازی میخائیل یوژنی و مارکوس بگدتیس کهنه‌کار روبرو خواهد شد. ساشا زورف جوان و گائل مونفیس باتجریه حریفان احتمالی نادال در دورهای سوم و چهارم خواهند بود؛ بنابراین سلطان خاک مسیر سختی برای پیشروی در جدول بازی‌ها دارد.



در قسمت پایین این بخش نیز رائونیچ ابتدا با داستین براون و سپس با برنده تیلور فریتس و ژیل مولر دیدار خواهد کرد. کانادایی ِ ۲۶ ساله برای راه‌یابی به جمع ۸ نفر برتر باید تنیس‌بازانی همچون ژیل سیمون از فرانسه، روبرتو باتیستا آخوت و داوید فرر از اسپانیا را از پیش رو بردارد.



در چارک آخر نیز نواک جوکوویچ صرب حضور دارد؛ کسی که در ۵ دوره از ۶ دوره اخیر قهرمان شده و امسال نیز شانس اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود. نوله در دور نخست با فرناندو ورداسکو روبرو می‌شود و دنیس ایستومین و پابلو کارنیو بوستا حریفان احتمالی او در دورهای دوم و سوم خواهند بود. بهترین تنیس‌باز جهان در سال‌های اخیر برای راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی باید از سد گریگور دیمیتروف یا ریشار گسکه بگذرد.

در دیگر قسمت این بخش نیز دومینیک تیم اتریشی (سید ۸ مسابقات) قرار دارد. او برای قرارگرفتن در جمع ۸ تنیس‌باز برتر، حریفانی چون فلیسیانو لوپز، فابیو فونینی، تامی هاس، ایوو کارلوویچ و داوید گوفن را پیش روی خود می‌بیند.




جمع‌بندی: نخستین گرنداسلم سال همیشه شور و هیجان خاصی به‌دنبال دارد. شروع فصلی جدید، دیدن بازیکنان مورد علاقه، لذت همراهی دوباره با فدرر و نادال و ظهور استعدادهایی نو در جهان تنیس. در سال‌های اخیر اما استرالیا مکانی بوده که در آن کمتر شاهد شگفتی بوده‌ایم و همچنان حضور دوباره جوکوویچ و ماری در دیدار نهایی، محتمل‌ترین سناریوی ممکن است. آیا نوله جایگاه خود را در استرالیا حفظ خواهد کرد یا اینکه اندی ماری بالاخره طلسم ناکامی‌هایش را خاتمه می‌دهد؟
از سوی دیگر به نظر نمی‌رسد راجر فدرر و رافائل نادال تا مراحل پایانی پیش روند. در مسیر سختی که قرعه برای آنها تعیین کرده، حضور در نیمه‌نهایی نیز که زمانی برایشان بسیار طبیعی بود، نوعی موفقیت در سال جدید به شمار می‌رود؛ اما قهرمانان بزرگ را هیچ‌گاه نباید از قلم انداخت. باید نشست و دید که این بار ورزشگاه راد لیور به روی چه کسی لبخند می‌زند.


نگاهی به قرعه تنیس آزاد استرالیا 2017 در بخش انفرادی مردان؛ مسیر سخت فدرر در آغازی دوباره. - تنیس‌ فا (http://tennisfa.com/2017/01/13/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%B9%D9%87-%D8%AA%D9%86%DB%8C%D8%B3-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017/)

sina1993
01-13-2017, 05:24 PM
بنظرم قرعه جالبی نبود تنیسورهای خطرناک سمت ماری افتادن و فکر نکنم زیاد به بحث احتیاج داشته باشه
درباره بقیه تنیسورها بنظرم فرر ممکنه توی راند دوم مقابل مدودف به مشکل بخوره زورف هم چالش جدی رافا تا قبل از دیدار مقابل راونیچ هست
تامی هاس نفر دوم سابق دنیا تقریبا بعد از یکسال و نیم به مسابقات برمیگرده و راند اول با پیر بازی میکنه

آخرین باری که راجر خارج از تاپ 10 بود به یو اس اپن 2002 برمیگرده که در اون تورنمنت سمپراس با سید17 قهرمان مسابقات شد (راجر سید17 استرالیا امساله:396::396:)

نشاط
01-13-2017, 08:19 PM
من هم نظرم اینه که شاهد بازیهای زیبا و جذابی خواهیم بود از همان دورهای پایین مثل بازی اول جوکو اما در کل قرعه اندی ماری خیلی سخت تره و فکر کنم امسال هم در حسرت ملبورن بمونه بهترین اتفاق ممکن برای جوکو بردن ماری در دوحا بود که روحیه مضاعفی بهش داده شانس اول صعود از پایین جدول جوکو ولی اون بالا هر اتفاقی میتونه بیفته

نشاط
01-13-2017, 08:24 PM
راجر تو تمریناتش تو ملبورن که خیلی خوب واماده نشون میده سرو های عالی وبی نقص و فورهندای فوق العاده و... فقط تو بکهند یه ذره ضعیفه که بنظرم اونم درست میشه از همه مهم تر انگیزه ی خیلی بالاشه که سرشار از انگیزست که به که من کمتر فدرر رو با این انگیزه دیدم خیلی بنظر من خوبه فقط وفقط قهرمانی تو ملبورن راضیش میکنه نه یه عملکرد خوب

شما چند دقیقه تمرین فدرر را دیدی؟شرایط تمرین با جو مسابقه خیلی متفاوته فدرر با قرعه ای که داره اگر به یکچارم برسه کار بزرگی کرده نادال هم امیدی بهش نیست مشکل هر دوشون ریختن اون ابهت و شرایط قبلی شونه که بنظر در هر مسابقه شکست ناپذیر بودن اما الان براحتی میبازن

pourya RF
01-14-2017, 03:39 PM
امروز تولدمه امسال با حدود دو هفته تاخیر بهترین کادو تولده عمرمو از اسطوره میگیرم امسال استرالیا برای ماست :866::655: :655:

نشاط
01-15-2017, 01:28 PM
پوریخان تولدت مبارک اما این جا اونطور که سردرش نوشته جای تحلیل گفتگو هست نه نوشتن آرزوهای واهی و خوشخیالی

masa
01-15-2017, 03:49 PM
کاش راجر سمت نواک بود

pourya RF
01-15-2017, 04:09 PM
پوریخان تولدت مبارک اما این جا اونطور که سردرش نوشته جای تحلیل گفتگو هست نه نوشتن آرزوهای واهی و خوشخیالی

اره بهش میگم :151:

pourya RF
01-15-2017, 04:28 PM
فدرر اولین بازیش با ملزره که حریف بزرگیه برای راند اول که بنظر من فدرر به مشکل خاصی نمیخوره وپیش بینیه من برد فدرر تو ۳ ست:655:

Mahdi Naji
01-15-2017, 09:16 PM
سلام بر همه.
اولین گرنداسلم سال فردا شروع میشه و خب همه ی طرفدارا تنیس لحظه شماری می کنن برای این رویداد. اما چند نکته....
1.راجر فدرر دیگه الان در شرایطی نیست به نظر من که بشه سر برد یا باختش حتی کری خوند. راجر الان همین که هست، همین که هنوز میشه فورهند های خوش استیلش رو دید، همین که هنوز بازی می کنه خودش برای ورزش و همین طور طرفداراش خیلیه. راجر شاید خیلی راحت راند 3 امسال ببازه پس سعی کنید منطقی به جدول و مسابقات فکر کنید.
2.سمت اندی خیلی سخته ولی بالا میاد شانس قهرمانی به نظر من می تونه امسال خیلی به سمت اندی برگرده چون انگیزه کافی رو داره که برای اولین بار نوله رو ببره
3.از رائونیچ، زوزف،دیمیتروف و استن اصلا نمیشه صرف نظر کرد چون یهو ممکنه اتفاق های خاص توی تورنمنت بسازن اما در مورد دامنیک تیم یا لوکاس پویی نمی تونم فعلا چیزی بگم
4.یک کم در مورد راکت راجر دوستان اطلاعات بزارید و همین طور توپی که منحصرا با ویلسون ساخته شده اما در کل شتاب راکت به شدت زیاده. با انرژی نه چندان زیاد توپ خیلی سریع میره و خوب اسپین میگیره
در کل تورنمنت خوبی رو آرزو می کنم برای همه امیدوارم یازی های خوبی ببینیم که فکر کنم اولیش جوکو ورداسکو باشه

archi
01-16-2017, 04:03 PM
به نظر من آینده ی تنیس بیشتر در اختیار اگرسیو بیس لاینرهایی هست که سروهای قوی داشته باشند ، قبض و بسط تئوریکش :434: بمونه برا بعد . تو اوپن استرالیای امسال هم امیدوارم حق به حقدار برسه ، واقعا هر کی شایسته تره قهرمان بشه ، حالا این فرد هر کی میخواد باشه فرقی نمیکنه .

pourya RF
01-16-2017, 04:09 PM
فدرر هم در کل تو اولین بازیش خوب بود ولی میتونست تو ۳ ست بازی رو ببره ....واورینکا هم که چیزی نمونده بود بازی اول حذف شه واقعا شانس اورد

نشاط
01-16-2017, 04:59 PM
خنده داره کسی که بگه فدرر تو بازی اولش خوب بود واقعا چیزی از تنیس نمیدونه و احتمالا چیزی جز یک هوراکش ذوب شده نیست فدرر همینجوری برسه به بازی با توماس بردیخ حسابی تحقیر میشه اندی ماری هم بازی اولش را جالب نبود نیشی و واوی و چیلیچ هم که فاصله ای با باخت نداشتند باید دید جوکو و نادال و راونیک فردا قدم اول را چطور برمیدارن

نشاط
01-16-2017, 05:00 PM
به نظر من آینده ی تنیس بیشتر در اختیار اگرسیو بیس لاینرهایی هست که سروهای قوی داشته باشند ، قبض و بسط تئوریکش :434: بمونه برا بعد . تو اوپن استرالیای امسال هم امیدوارم حق به حقدار برسه ، واقعا هر کی شایسته تره قهرمان بشه ، حالا این فرد هر کی میخواد باشه فرقی نمیکنه .

نمونه های فعلی این مورد را بفرمایید لطفا

pourya RF
01-16-2017, 06:26 PM
بریم سراغ مهم ترین بازی فردا ... جوکو با ورداسکو..بنظر من فردا بازی خیلی نزدیکی بینشون میبینیم ورداسکو همیشه بهترین بازیاشو تو ملبورن انجام داده تا حالا ۴ بار تونسته جوکو رو شکست بده و اگه تو روز خوبش باشه باز هم میتونه تکرارش کنه؛جوکوویچ اگه بازی فردا رو ببازه دیگه باید حالا حالا ها قید نامبر وانی رو بزنه یجورایی بازی مرگ و زندگی برای جوکو به حساب میاد شکست تو راند اول گرنداسلم میتونه خیلی براش سنگین باشه در مقابل هیچ فشاری از نظر ذهنی رو ورداسکو نیست در کل امیدوارم بازی زیبایی رو ازشون ببینیم پیش بینی من با توجه به اخرین بازیشون برد ورداسکو در ۴ ست.

javi
01-16-2017, 07:20 PM
سلام دوستان' برنامه زمانبندي مسابقات كسي نميزاره' جناب پوور كجاست

masoud244
01-16-2017, 08:24 PM
سلام خدمت همه دوستان
مرسی از ۲۸۹عزیز و سایر دوستان امید و پوریا
واقعا تحلیل های فوق العاده ای بود
ممنون از همگی و تحلیل کوتاهی از فدرر با توجه به بازی امروز

با توجه به غیبت طولانی مدت عملکرد راضی کننده ای به نظر میرسید
ولی خیلی دور از واقعیته اگه توقع قهرمانی یا حتی حضور در نیمه نهایی رو داشته باشیم
ولی امیدوارم به روزای اوجش برگرده و به همراه نادال تنیس را هیجان انگیز تر کنند

King Rojer Federer
01-16-2017, 09:58 PM
(http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/93588602_hi037300171.jpg)http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/93588602_hi037300171-702x394.jpg (http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/93588602_hi037300171-702x394.jpg) راجر فدرر، تنیس‌باز سوییسی

تنیس آزاد استرالیا؛ صعود مدعیان و حذف هالپ در روز بازگشت فدرر

0 (http://tennisfa.com/2017/01/16/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%9b-%d8%b5%d8%b9%d9%88%d8%af-%d9%85%d8%af%d8%b9%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d9%87/#respond)
۲۷ دی , ۱۳۹۵ تنیس جهان (http://tennisfa.com/category/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/)
رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا از امروز رسما آغاز شد و اندی ماری، راجر فدرر، استن واورینکا با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند. سیمونا هالپ نیز ناکام بزرگ روز نخست رقابت‌ها لقب گرفت.
در روز نخست مسابقات آزاد استرالیا که به دیدارهای نیمه‌ی بالای جدول اختصاص داشت، شماره ۱ تنیس جهان کار چندان ساده‌ای مقابل حریف اوکراینی خود در پیش نداشت؛ با وجود پیروزی اندی ماری در ۳ ست، وی در دو ست نخست در برابر ایلیا مارچنکو لحظات دشواری را تجربه کرد. ماری در ست اول با نتیجه ۷ بر ۵ به پیروزی رسید و در ست دوم با اینکه ۵ بر ۲ جلو افتاده بود، تکانه‌ی بازی به نفع حریف نه چندان آشنایش برگشت و نتیجه ۵-۵ مساوی شد؛ تنیس‌باز اسکاتلندی اما عزم خود را جزم کرد و در “تایبریک” نتیجه ست را به نفع خود رقم زد. در ست سوم هم مارچنکو حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه ۲-۶ مغلوب بهترین تنیس‌باز این روزهای تنیس شد.
سوییسی‌ها نیز روز راحتی را سپری نکردند؛ استن واورینکا، شماره ۴ تنیس و عنوان‌دار این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۴، مقابل مارتین کلیژان تا آستانه باخت پیش رفت؛ در این بازی که در ورزشگاه مارگارت کورت برگزار گردید، واورینکا ابتدا ست نخست را به حریفش واگذار کرد، اما با پیروزی در ست‌های دوم و سوم، حساب کار را ۲ بر یک به سود خود کرد. در ست چهارم دوباره نوبت تنیس‌باز اسلواک بود تا برنده شود و بازی را به ست سرنوشت‌ساز نهایی که با افت و خیز بسیاری همراه بود، بکشاند. در این ست، هر دو تنیس‌باز موفق شدند سرویس یکدیگر را “بریک” کنند، اما این بازیکن سوییسی بود که با غلبه بر اعصاب خود توانست ست را با نتیجه ۴-۶ به پایان ببرد و پیروز از زمین مسابقه بیرون آید.
اسطوره‌ی سوییسی نیز امروز پس از ۶ ماه، نخستین دیدار رسمی خود را مقابل یورگن ملتزر چپ‌دست انجام داد؛ علی رغم اینکه فدرر در مقاطعی از بازی ثبات لازم را نداشت ولی به کمک تجربه خود موفق شد پیروزی ارزشمندی را کسب کند. در ست نخست این ملتزر کهنه‌کار بود که اولین “بریک” مسابقه را به دست آورد، اما فدرر به سرعت کنترل اوضاع را به دست گرفت و این ست را با نتیجه ۵-۷ از آن خود کرد. در ست دوم ورق برگشت و تنیس‌باز اتریشی با ارائه تنیس هجومی موفق شد ۵ گیم پیاپی را کسب کند و با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی برسد. در ست‌های سوم و چهارم فدرر دوباره به بازی مسلط شد و با نتایج مشابه ۲-۶ بازی را به سود خود به پایان برد و برنده بازی شد.
در یکی دیگر از بازی نزدیک روز نخست، کی نیشیکوری ژاپنی به زحمت از سد حریف روس خود یعنی آندری کوزنتسف گذشت؛ نیشیکوری ابتدا ست نخست را به کوزنتسف واگذار کرد اما ۲ ست بعدی را از آن خود کرد تا ۲ بر ۱ پیش بیفتد. در ادامه، کوزنتسف ست چهارم را در یک “تایبریک” نزدیک برد تا کار در ست سرنوشت‌ساز دنبال شود. در نهایت این مرد شماره ۵ تنیس جهان بود که با پیروزی قاطع ۲-۶ در ست آخر، توانست این دیدار که ۳ ساعت و ۳۴ دقیقه‌ای به طول انجامید را به نفع خود به پایان ببرد و به دور دوم صعود کند. او پس از پایان بازی گفت: “باید کار را در ست چهارم تمام می‌کردم اما او خیلی خوب بازی کرد. از این‌که دور اول را به پایان رساندم واقعا خوشحالم.”
در دیگر مسابقه روز اول رقابت‌ها، توماس بردیچ کار بسیار آسانی داشت و در حالی که در ست نخست مقابل لوکا وانی ایتالیایی به پیروزی رسیده بود، با انصراف شماره ۱۵۷ جهان، تنها در ۳۲ دقیقه راهی دور دوم مسابقات شد.
دیگر بازی حساس بخش مردان بین مارین چیلیچ، مدعی هفتم کسب جام و یرزی یانوویچ لهستانی برگزار شد؛ یانوویچ دو ست نخست را طوفانی آغاز کرد و توانست ۲ بر صفر از چیلیچ جلو بیفتد و امیدها را برای تنیس‌باز کروات کم‌رنگ کند. اما در ادامه تنیس‌باز کروات به خود آمد و توانست ۳ ست بعدی را قاطعانه از آن خود کند.
در دیگر دیدارهای مهم بخش مردان، نیک کیریوس، برنارد تامیک، جو-ویلفرید سونگا، جان ایزنر، ویکتور ترویتسکی به ترتیب مقابل الیاس، بلوچی، منتیرو، کراوچوک و جمهور به برتری رسیدند. لوکا پویی که در فصل تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود، یکی از ناکامان روز اول بود و با قبول شکست مقابل الکساندر بوبلیک از روسیه نتوانست به دور بعد صعود کند.
بخش زنان اما با یک شگفتی همراه بود؛ سیمونا هالپ رومانیایی که در ماه‌های اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد، مقابل شلبی راجرز نیز در دو ست پیاپی و با نتایج ۱-۶ و ۳-۶ شکست خورد و از گردونه‌ی رقابت‌ها کنار رفت. بخت شماره ۴ کسب جام پس از شکست گفت: “او با استاندارد بالایی بازی کرد. من در زانویم درد را احساس می‌کردم. حتی در ست دوم حرکت کردن برایم مشکل بود. اما او استحقاق برد را داشت. هجومی بازی کرد و به توپ‌ها بسیار با قدرت ضربه می‌زد. در روزهای گذشته و پیش از شروع بازی، از قرص‌های ضد التهاب استفاده کردم. اما وقتی شما تنش مسابقه را در خود دارید، آن هم مسابقه‌ی رسمی، کار سخت‌تر می‌شود. بنابراین دردم بیشتر شد و نتوانستم کاری که می‌خواستم را انجام دهم.”
در دیگر دیدارهای بخش زنان روز اول مسابقات، وینس ویلیامز کهنه‌کار در دو ست مقابل کاترینا کوزلووا به برتری رسید، جینی بوشار کانادایی در دو ست چیریکو ی آمریکایی را مغلوب کرد، گاربینیه موگوروزا، بخت هفتم قهرمانی در برابر مارینا اراکوویچ پیروز شد، اسوتلانا کوزنتسووا حریف نا‌آشنای خود را در دو ست درهم کوبید و یلنا یانکوویچ صرب، لورا سیگموند، سید شماره ۲۶ را در سه ست از پیش رو برداشت.
روز دوم مسابقات فردا از ساعت ۳:۳۰ بامداد آغاز خواهد شد و در دیدارهای مهم، نواک جوکوویچ مقابل فرناندو ورداسکو، رافائل نادال مقابل فلوریان مایر و سرینا ویلیامز مقابل بلیندا بنچیچ به میدان خواهند رفت.منبع=تنیس فا

King Rojer Federer
01-16-2017, 10:09 PM
با سلام خدمت همه دوستان.خواستم بگم پاور عزیز هم مثل اینکه دیگه دل و دماغی برای گذاشتن پست تو این سایت نداره.چون یکی دو نفر از ذوب شدگان نواک که بنده خداها بدجوری با خودشون درگیری دارند این سایت رو تبدیل کردند به عقده گشایی.و بیشتر از اینکه فکر نواکشون باشند که در غیاب راجر و افول نادال عرضه نامبروانی رو نداره بیشتر دنبال این هستند که یک نقطه ضعف از راجر پیدا کنند و عقده های پوچشون رو اینجا خالی کنند.به نظر من باید اسم این سایت رو عوض کنند و بذارند نواکیون عقده تاکرز.

نشاط
01-17-2017, 12:16 AM
اگر بخوام مطلب پر از عقده و توهینت را مثل خودت و در حد لیاقتت جواب بدم باید شخصیت خودم را در حد تو به لجن بکشم پس آسوده باش که چنین نمیکنم چون به من آموخته اند که با خوک کشتی نگیر چون آلوده میشوی و خوک لذت میبرد!

rojhin
01-17-2017, 02:28 AM
واقعا منم از مدیریت تقاضا دارم یوزر اصلی و یوزر های جعلی این کاربر رو بن کنید :583:

پوریا جان اونوقت دوباره فحاشی به مدیریت به این دلیل که چون منو بن کردی حتما راجری هستی ( رفتاری که با محمود جان شد ) و ساخت یوزر با الفاظ رکیک و مستهجن شروع میشه . قبلا سابقه شو داشتیم . کافیه اصن حرفهای این کاربر رو به اضافه فیک هاش نخونی یا همه شون رو بذاری تو لیست سیاه به همین سادگی

pourya RF
01-17-2017, 02:44 AM
من بخاطر خودم نمیگم بنده خیلی راحتم با برخورد با اینجور ادما من با همه جور ادم میتونم برخورد کنم ارتباط گیریم خوبه با من کسی میتونه مشکلی نداشته باشه جز از لحاظ عقیده .. اما این کاربر داره به تنیس تاکرز اسیب میزنه

Dariush.roger
01-17-2017, 09:56 AM
اينجا مديريتش ضعيفه بايد بلاك كنن همه پستاش يه شكلن فقط يوزراش فرق ميكنه پرو پرو مياد زير پستاي خودشو لايك ميكنه به من ميگه اينجا فضاي مجازيه داريوش لات شده به خانوادم توهين ميكني بعد به من ميگي در جايگاهي نيستي بخوام جوابتو بدم باشه من در حدت نيستم بقيه چرا ، به بقيه هم همينو ميگي اگه در حدت نيستم نيا جايگات بالاس
ببين من تو اين سايت لات نيستم و دليلي هم نميبينم برات توضيح بدم برو برس به زندگيت
مديريت محترم سايت هر فحاشي و بي احترامي ميشه باعث بانيش شما هستين همه يوزراشو بلاك كنيد طرف دعواش هم معلومه كيه

مسعود 289
01-17-2017, 03:46 PM
اگر بخوام مطلب پر از عقده و توهینت را مثل خودت و در حد لیاقتت جواب بدم باید شخصیت خودم را در حد تو به لجن بکشم پس آسوده باش که چنین نمیکنم چون به من آموخته اند که با خوک کشتی نگیر چون آلوده میشوی و خوک لذت میبرد!

جواب دندان شکنی بود:434:

پوریا جان اونوقت دوباره فحاشی به مدیریت به این دلیل که چون منو بن کردی حتما راجری هستی ( رفتاری که با محمود جان شد ) و ساخت یوزر با الفاظ رکیک و مستهجن شروع میشه . قبلا سابقه شو داشتیم . کافیه اصن حرفهای این کاربر رو به اضافه فیک هاش نخونی یا همه شون رو بذاری تو لیست سیاه به همین سادگی

نمیدونم تا حالا چند دست دندون مصنوعی عوض کردی:251:
آخه جواب دندون شکن به تو یکی خیلی دادم:434:
منتها تو سنگپا را از روبردی

behsen
01-17-2017, 03:47 PM
استاد کارلوویچ در بدو کار یک حماسه و کامبک جالب خلق فرمودند:434: باخت 2 ست اول و برد در ست پنجم در 42 گیم!:350::434: همچنین 75 عدد ایس ناقابل نواختند استاد:434:

http://uupload.ir/files/pzdq_capture.png


درود خدمت عزیزان:396::434:

مسعود 289
01-17-2017, 03:57 PM
بدترین قرعه دور اول مال نواک بود که پودرش کرد
میدونم خیلیا آویزون کرامات شیخ ناندو بودن بتونه یه کارایی بکنه
زهی خیال باطل
انتظارم البته از نواک بیشتر بود که مطمئنم بهتر میشه
ورداسکو حریف قویی بود برای دور اول اما باید بیگلش میکرد
ولی خوب همین قدرتنمایی امروز نواک فعلا باعث سوزشتان باشه تا بعد!

میگن این جرالد ملتزر ۳۵ ساله رنک ۲۵۴ جدوله:350:
بابا دمش گرم
همون ست اول برک کرد بعد ست دوم را هم که برد:160:
فقط حیف زود سیر شد
اما برسیم به نوه روبین یهودی آمریکایی بیست ساله رنک ۲۰۰
جای پسر راجه، چیکار میکنه؟:443:
بنظرتون راج به بازی با بردیچ میرسه؟ یا قطع امیدین؟:434:

SOHEIL_6128
01-17-2017, 04:00 PM
با سلام خدمت همه دوستان.خواستم بگم پاور عزیز هم مثل اینکه دیگه دل و دماغی برای گذاشتن پست تو این سایت نداره.چون یکی دو نفر از ذوب شدگان نواک که بنده خداها بدجوری با خودشون درگیری دارند این سایت رو تبدیل کردند به عقده گشایی.و بیشتر از اینکه فکر نواکشون باشند که در غیاب راجر و افول نادال عرضه نامبروانی رو نداره بیشتر دنبال این هستند که یک نقطه ضعف از راجر پیدا کنند و عقده های پوچشون رو اینجا خالی کنند.به نظر من باید اسم این سایت رو عوض کنند و بذارند نواکیون عقده تاکرز.
دقیقا با نظر شما موافقم خیلی خوبه انسانها اعتقادات خودشونو در راه شکستن و خورد کردن احترامات دیگران بکار نبرن هر کسی نسبت به یه بازکن و تیمی ابراز علاقه میکنه اما نباید در جهت کوبوندن طرف مقابل باشه این حداقل ترین چیزی بوده که از اسطوره خودمون راجر یاد گرفتیم ( اخلاق ورزشی)
چیزی که راجر رو اسطوره عرصه ورزشی کرد

King Rojer Federer
01-17-2017, 04:21 PM
دقیقا با نظر شما موافقم خیلی خوبه انسانها اعتقادات خودشونو در راه شکستن و خورد کردن احترامات دیگران بکار نبرن هر کسی نسبت به یه بازکن و تیمی ابراز علاقه میکنه اما نباید در جهت کوبوندن طرف مقابل باشه این حداقل ترین چیزی بوده که از اسطوره خودمون راجر یاد گرفتیم ( اخلاق ورزشی)
چیزی که راجر رو اسطوره عرصه ورزشی کرد
با سلام خدمت شما آقا سهیل عزیز.تو رو خدا یه نگاه به آخرین پستی که مسعود 289کذاشته یه نگاه بنداز ببین مدل حرف زدن و تمسخر کردنش رو ببین.این کاربر مطمئن هستم که تو خانواده اش مشکل داره.اگه این جور افراد رو سرکی تو زندگیشون بکشی می بینی که از دوران طفولیت خیلی زجر و عذاب کشیده اند و مشکل روحی و روانی دارند.البته هستند تو همین سایت کسانی که طرفدار نواک هستند و در عین حال خیلی هم آدم باشخصیتی هستند مثل آقای behsen.شما اگه پستهاش رو بخونی می بینی که در عین حال که علاقه زیادی به نواک داره ولی هیچ وقت من ندیدم که کوچکترین بی احترامی به هیچ تنیسور و طرفدارهاش بکنه.این قضیه بیشتر به مشکلات خانوادگی و تربیت فرد توسط پدر و مادر بر می گرده.البته این یارو نشاط هم لنگه همین 289 هست .کلا بخوام برات خلاصه کنم این دو نفر سایت رو متاسفانه به لجن کشیدند.من از پاور نازنین و کسانی که تو این سایت مسِِئول هستند عاجزانه خواهش می کنم که این زباله ها رو از توی سایت پاک کنند.

pourya RF
01-17-2017, 05:58 PM
من‌که یوزر اصلی با جعلی هاشو گذاشتم تو لیست سیام دیگه پستای پستو بی ارزشه بچگونه اش رو نمیبینم پیشنهاد میکنم شما ها هم همین کارو کنید.

pourya RF
01-17-2017, 09:10 PM
بریم سراغ بازی بعدی فدرر با حریف ۲۰ ساله ی امریکایی،.. حتی اگه روبین فردا توانایی بردن فدرر رو داشته باشه نمیتونه تو اولین بازیش با فدرر این کار رو انجام بده بخاطر خیلی چیزا مهم ترینش همین اسم راجر فدرر:787: ... در کل فردا بازی نزدیکی بینشون نمیبینیم منتظر یه بازی یه طرفه باشین از اسطوره:655:

sina1993
01-17-2017, 09:54 PM
نیشیکوری فردا باز هم ساعت 11ظهر به وقت ملبورن بازی میکنه و اینکارش رو سخت میکنه
فدرر هم مقابل تنیسور جوان و با انگیزه آمریکایی کار آسونی نداره

تامی هاس بعد از یک سال و نیم در اولین بازی از نظر بدنی کم اورد و از ادامه مسابقه انصراف داد تامی هاس گفته هر تورنمنتی که شرکت میکنه احتمالا آخرین حضورش توی اون تورنمنت هست

ehsm
01-18-2017, 01:05 AM
Go Roger

pourya RF
01-18-2017, 09:44 AM
فدرر مقابل حریف ۲۰ ساله ی امریکایی کار چندان سختی نداشت و موفق شد در ۳ ست پیاپی حریف خودشو شکست بده :655:

D3ADMAN
01-18-2017, 10:00 AM
من برای هر گرند اسلم وارد انجمن میشم تا از حال و هوا و اخبار با خبر بشم ، البته که خود سایت atpworldtour خیلی جامع و کامل توضیح میده اما دوست دارم حال و هوای نظرات بچه هارو هم ببینم. ی مشکلی که سایت پیدا کرده نبود اون مطالب کارشناسانه است (که البته خیلی هم کارشناسی شده نبود اما جذاب بود). دیگه از دوستان قدیمی خبری نیست و حیف که اون مطالب جای خودشونو به ی مشت بحث و جدل داده ، بر سره پرچمداری فلان تنیسور.

با این اوصاف هم همچنان من برای هر گرنداسلم به سایت سر میزنم تا هم از پست های جامع پاور عزیز استفاده کنم ، هم کانال پوشش دهنده رو متوجه بشم و هم ببینم دوستان تبادل نظر میکنند یا تحمیل نظر.
یک نمونه از دوستانی که من کاری ندارم طرفدار کی هست اما :

من‌که یوزر اصلی با جعلی هاشو گذاشتم تو لیست سیام دیگه پستای پستو بی ارزشه بچگونه اش رو نمیبینم پیشنهاد میکنم شما ها هم همین کارو کنید.

دوست عزیز من ، شما خودت پست های قبلی خودتو ببین ، بعد نظر راجع به کسی دیگه بده ، شما آیا فوایدی در پست هایی که میزاری میبینی ؟ بازی نواک و ورداسکو رو بازی مرگ و زندگی برای نوله میدونستی ؟! همه کارشناس ها بازیُ 3 سته به سود نوله پیش بینی کردن ، اونوقت شما از حساسیت بازی میگفتی. اما اون سمت قضیه برام جالبه ، شما میگی فدرر خیلی آمادست ! امروز بازی فدررُ دیدم و چیزی که خودشم اذعان داشت این بود که به شدت کند شده. ولی شما جوری پست میزاری که انگار فدرر رنک 2 و 3 رو حذف کرده. من از فدرر متنفر نیستم اما وقتی نظرهای شما ذوب شدگان میبینم ازش بدم میاد. بگذریم ، کور خود و بینای مردم ، من نمیگم کاربری که 100 یوزر داره درست میگه ، اما کسی میاد چیزی میگه که 4 تا پستش سود و سواد به تنیس ما اضافه کنه ، نه شما.

فدرر تو مصاحبش بشدت متواضعانه گفت که پیر شده و کند کار میکنه ، حریف بعدی هم بردیچ هست که بازی جذابی میشه ، دو تا از تاپ 10 های سابق که به شدت اُفت کردند. فدرر گفت بردیچ کسیه که خیلی دوست داره منو ببره ، و خوشحال میشه از این کار. نظر راجع به این بازی به شدت سخته ، بازی خیلی نزدیک خواهد شد ، اما من شانس فدرر بیشتر میدونم ، چون بردیچ توی زدن سرویس ها کمی نامتعادل هست و این یک شانس خوب برای راجر که سرویس هایی با فراز و نشیب کم میزنه. اما فدرر نشون داده از ست دوم به بعد دیگه خسته میشه و سخت میتونه بازی کنه. باید ببینیم پس فردا کدومشون به پیروزی میرسن. البته من بازی بردیچ ندیدم اما راند 4 به شدت سخت هست برای هرکی که صعود کنه

مسعود 289
01-18-2017, 10:38 AM
راج بشدت ضعیف پراشتباه و خسته بود
اسم این برد را میگذارم برد تحقیرآمیز:443:
برک شدن و دادن ۱۴ گیم و رفتن به تایبرک با یک بازیکن کوالیفایر ۲۰ ساله رنک ۲۰۰!
بردیچ منتظره پذیرایی گرمی ازش بکنه:434:

sina1993
01-18-2017, 10:46 AM
مقابل تنیسورهایی مثل حریف امروز راجر و اصولا تنیسورهایی که اولترا اگرسیو هستن , نه فقط راجر که هیچ تنیسوری نمیتونه بازی خودشو انجام بده

به هر حال مشخصه که این بازی چه راجر تریپل بیگل میکرد چه میباخت نمیتونه معیاری خوبی برای تعیین سطح تنیسورها باشه , و بیش از این نیاز به توضیح نداره به امید موفقیت راجر در راند بعد

مسعود 289
01-18-2017, 11:03 AM
مقابل تنیسورهایی مثل حریف امروز راجر و اصولا تنیسورهایی که اولترا اگرسیو هستن , نه فقط راجر که هیچ تنیسوری نمیتونه بازی خودشو انجام بده

به هر حال مشخصه که این بازی چه راجر تریپل بیگل میکرد چه میباخت نمیتونه معیاری خوبی برای تعیین سطح تنیسورها باشه , و بیش از این نیاز به توضیح نداره به امید موفقیت راجر در راند بعد

بنظر خودت وقتی در مقابل این بازیکن اینطوریه در مقابل امثال کیریوس نیشی یا همون بردیچ اصلا شانسی داره!؟
رافا اندی نواک که دیگه هیچی شوخیش هم زشته:434:

مسعود 289
01-18-2017, 02:06 PM
TennisFa.com (تنیس‌فا), [18.01.17 13:15]
‍ (ربات تلگرام (https://attach.fahares.com/RPObKrVjOTM8Hrd4fRsr/w==))


«یک توپ **** هم نمی‌تونی داخل زمین بزنی»

?????? این جمله‌ای است که راجر فدرر امروز هنگامی‌که از حریفش در ست سوم عقب افتاده بود، به خود گفت.

در ورزش تنیس، استفاده از الفاظ رکیک‌، در صورتی‌که قابل شنیدن باشد، می‌تواند شامل جریمه شود.

اخبار تنیس:
Telegram: Join Group Chat (https://t.me/joinchat/AAAAAD6j-Pav25vCyC7s2g)

@tennisfa
??????Tennisfa.com

pourya RF
01-18-2017, 03:21 PM
من برای هر گرند اسلم وارد انجمن میشم تا از حال و هوا و اخبار با خبر بشم ، البته که خود سایت atpworldtour خیلی جامع و کامل توضیح میده اما دوست دارم حال و هوای نظرات بچه هارو هم ببینم. ی مشکلی که سایت پیدا کرده نبود اون مطالب کارشناسانه است (که البته خیلی هم کارشناسی شده نبود اما جذاب بود). دیگه از دوستان قدیمی خبری نیست و حیف که اون مطالب جای خودشونو به ی مشت بحث و جدل داده ، بر سره پرچمداری فلان تنیسور.

با این اوصاف هم همچنان من برای هر گرنداسلم به سایت سر میزنم تا هم از پست های جامع پاور عزیز استفاده کنم ، هم کانال پوشش دهنده رو متوجه بشم و هم ببینم دوستان تبادل نظر میکنند یا تحمیل نظر.
یک نمونه از دوستانی که من کاری ندارم طرفدار کی هست اما :



دوست عزیز من ، شما خودت پست های قبلی خودتو ببین ، بعد نظر راجع به کسی دیگه بده ، شما آیا فوایدی در پست هایی که میزاری میبینی ؟ بازی نواک و ورداسکو رو بازی مرگ و زندگی برای نوله میدونستی ؟! همه کارشناس ها بازیُ 3 سته به سود نوله پیش بینی کردن ، اونوقت شما از حساسیت بازی میگفتی. اما اون سمت قضیه برام جالبه ، شما میگی فدرر خیلی آمادست ! امروز بازی فدررُ دیدم و چیزی که خودشم اذعان داشت این بود که به شدت کند شده. ولی شما جوری پست میزاری که انگار فدرر رنک 2 و 3 رو حذف کرده. من از فدرر متنفر نیستم اما وقتی نظرهای شما ذوب شدگان میبینم ازش بدم میاد. بگذریم ، کور خود و بینای مردم ، من نمیگم کاربری که 100 یوزر داره درست میگه ، اما کسی میاد چیزی میگه که 4 تا پستش سود و سواد به تنیس ما اضافه کنه ، نه شما.

فدرر تو مصاحبش بشدت متواضعانه گفت که پیر شده و کند کار میکنه ، حریف بعدی هم بردیچ هست که بازی جذابی میشه ، دو تا از تاپ 10 های سابق که به شدت اُفت کردند. فدرر گفت بردیچ کسیه که خیلی دوست داره منو ببره ، و خوشحال میشه از این کار. نظر راجع به این بازی به شدت سخته ، بازی خیلی نزدیک خواهد شد ، اما من شانس فدرر بیشتر میدونم ، چون بردیچ توی زدن سرویس ها کمی نامتعادل هست و این یک شانس خوب برای راجر که سرویس هایی با فراز و نشیب کم میزنه. اما فدرر نشون داده از ست دوم به بعد دیگه خسته میشه و سخت میتونه بازی کنه. باید ببینیم پس فردا کدومشون به پیروزی میرسن. البته من بازی بردیچ ندیدم اما راند 4 به شدت سخت هست برای هرکی که صعود کنه

زیاد خودتو اذیت نکن اینجا هر کس نظر خودشو میگه که مجبور به خوندنش نیستی!!.‌ :151: ... در مورد اسطوره هم زمان مشخص میکنه ... ۱۸ :396:

King Rojer Federer
01-18-2017, 03:38 PM
زیاد خودتو اذیت نکن اینجا هر کس نظر خودشو میگه که مجبور به خوندنش نیستی!!.‌ :151: ... در مورد اسطوره هم زمان مشخص میکنه ... ۱۸ :396:
گل گفتی.جوابت بسیار کم ولی در عین حال سنگین و دندان شکن بود.تاریخ بهترین قاضی ست.

King Rojer Federer
01-18-2017, 03:41 PM
:ps15::ps15::ps15::ps15::ps15::ps15:I LOVE ROGER FEDERER:ps15::ps15::ps15::ps15::ps15:

ehsm
01-18-2017, 04:38 PM
فدرر مقابل حریف ۲۰ ساله ی امریکایی کار چندان سختی نداشت و موفق شد در ۳ ست پیاپی حریف خودشو شکست بده :655:

البته حریف دست بسته ای نبود.

archi
01-18-2017, 06:11 PM
میخوام کمی به دو تا تنیسور میلوش رائونیچ و جک ساک بپردازم . آخرش هم گریزی به رافا و بهبود محسوس عملکردش با کمک کارلوس مویا . میلوش روز به روز داره بیشتر پیشرفت می کنه ویژگی خوبی هم که داره توانایی اجرای سرو اند والی وضعیتی هست یعنی بنا بر موقعیت با تکیه بر سرویسهای خوبش میتونه به نت نزدیک بشه ، والی های بالاتر از متوسط هم داره این روزها ، میلوش اگه خودشو باور کنه همین جور حاشیه گریز باشه و حواسش را فقط به تنیس جلب کنه ، در آینده از او بیشتر خواهیم شنید ، من معمولا پیش بینی نمی کنم ولی اگه نواک level A بازی خودش را تو هارد به نمایش بذاره یکی از بازیکنانی که فکر کنم بتونه کارشو سخت کنه همین رائونیچ باشه . میلوش سروهای خیلی سنگینی داره بنا بر آمار فوریه ی گذشته ی سایت ATP ، تقریبا 91 درصد سرویس گیم های خودشو برده ، این آمار بالاتر از اندی رادیک قرار داره و تنها ایوو کارلوویچ و جان ایزنر بیگ سرورهای معروف رکوردی بهتر از این جوون در این زمینه بر جای نهادند . پیت سمپراس و راجر فدرر پنجم و ششم هستند ، میلوش از معدود بازیکنانی هست که نواک درباره ش گفته در دریافت سرویسش احساس درماندگی و ناتوانی داشتم حتی سرویس دوم . فورهند میلوش از بکهندش بهتره ولی به نظرم فوت ورک خیلی جالبی نداره ، میلوش تمایل داره که رالی ها رو کوتاه کنه و حتی الامکان شاتهای زیادی رد و بدل نکنه ، رائونیچ مثل میکل لودرا سرو اند والیر سنتی نیست که بعد هر ضربه بی درنگ به سمت نت حرکت کنه ، بلکه بنا بر وضعیت این کار را انجام میده ، بعضا از ته زمین سعی میکنه اگرسیو بازی کنه ولی اینکه بتونه با شاتهای مستقیم یا مورب با زاویه ی زیاد به گوشه و کناره های زمین بازی را از بیس لاین دیکته کنه واقعا محل تردیده ، میلوش پتانسیل تبدیل شدن به یک All court player قابل را داره به شرطی که تو زمین بهتر حرکت کنه ، فوت ورکش را بهبود ببخشه و از حاشیه ها دوری کنه و ار تعاریف مثبت مغرور نشه . بازیکن دیگری که ذکر نامش فکر کنم مناسب باشه جک ساک هست تنیسور اهل مروت و با مرام نبراسکایی که فکر کنم حرکتش تو بازی با لیتون هیوییت از یادها نره . این جور کارها تو تنیس حرفه ای که همه به هر قیمتی دنبال پیروز شدن هستند کمیابه واقعا . جک ساک دریای تلنت و مهارته و کلاس بازی بالایی داره ، به رنک بیستش نگاه نکنید ، اون به این خاطر هست که ذهنیت برنده را نداره ، خودشو چندان جدی نمی گیره و به پیروز شدن در این سطح عادت نداره . اگه ذهنیتش همپای بازیش پیشرفت کنه و به اون پختگی و بلوغ لازم برسه از دید پایه و مایه ی تنیس چیز چندانی از ده بزرگ امروز دنیای تنیس کم نداره . جک ساک اساسا اگرسیو بیس لاینری هست با سروهای توفنده و ویپلش فورهندهای وحشتناک ، بادی روتیشن یا چرخش زیاد بدنش هنگام ریترن با فورهند به نظر برخی ، بیش از اینکه عصای دستش باشه عامل دردسره ، کلا فکر میکنم با وجود اینکه ویپلش فورهند تو حمله خیلی موثر و کارآمده ولی شلاقی فورهند زدن تو ریترن جدا از اینکه پر ریسک و خطرناکه ، میتونه در دراز مدت باعث فرسایش و آسیب دیدگی هم بشه . تنیس جک ساک روی هم رفته اوریجیناله و امضای خودشو پای بازیش داره ، همچون دیمیتروف مقلد نیست ، ولی کلا تنیسوریست که مستعد آسیب دیدگیست ، زمان میبره تا جا بیفته . در مورد نادال و همکاری اش با مویا تو بازی اولش با فلوریان مایر آلمانی رنک 49 جهان نسبتا تهاجی تر بازی می کرد . 39 تا وینر زد ، 31 unforced error داشت ، وینر های بیشتر زدن ، و انجام خطاهای بیشتر نشونه ی ملموسی از تمایل بیشتر رافا به اگرسیو بازی کردنه . وقتی با اعداد یو اس اوپن پارسال میسنجیم که وینرهای رافا گاهی از 27 فراتر نمی رفت ، متوجه این تفاوت نسبی میشیم . البته این بازی برای بردن میلوش یا نواک و حتی اندی در اوپن استرالیا فکر نمی کنم کافی باشه ولی چراغ امید را در دل هوادارانش زنده نگه میداره . رافا باید سطح بازی خودش را ارتقا بده ، مقتصدانه تر بازی کنه ، اگرسیوتر و بیشتر به نت نزدیک بشه ، رالی ها رو کوتاهتر کنه ، وینرهای بیشتری بزنه و مهمتر از همه گرند اسلم محورانه بازی کنه ، کاملا مثبت فکر کنه ، مطمئن باشه که هواداران پرشمار ولی کم سر و صداش تنهاش نمیذارن ، رافا میتونه در ادامه ی فصل عملکردی بالاتر از متوسط داشته باشه و جایگاه خودشو در تاپ تن حفظ کنه . ببحشید اگه زیاد نوشتم و سرتونو درد آوردم .

masa
01-19-2017, 10:40 AM
دوستان توضیحاتی راجع به بازی الان نواک و استومین بدارید. من بازی رو نمیبینم و فقط از نت دنبال میکنم. اگر کسی میبینه یکم شرایط رو شرح بده. هرچند بنظرم نواک ست آخر رو براحتی میبره اما همین ۲ ست گرفتن برای این تنیسور ازبکستانی کار بزرگی هستش.

پیچ
01-19-2017, 10:54 AM
سلام به همگی
پخش اینرنتی
Watch Tennis Live Stream Online (https://www.batmanstream.com/tennis-live-streaming-video.html)
به من دسترسی نمیده؟
کس دیگه ای به این مشکل نخورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیچ
01-19-2017, 11:01 AM
پاور عزیز
اگر بررسی کنید ممنون میشم

masa
01-19-2017, 11:20 AM
باورنکردنی
حذف نواک بی شک بزرگترین شگفتیه جامه
منتظر تحلیل دوستان راجع به بازی هستم.
فکر کنم خود استومین هم هنوز نمیدونه چیکار کرده.
واقعا چه اتفاقی افتاد؟

پیچ
01-19-2017, 11:24 AM
من ک نتونستم بازیو بینم
ددوستان صاحب نظر لطفا در مورد حریف امروز جوکو توضیح بدین؟
خیلی خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟

pourya RF
01-19-2017, 11:31 AM
زیاد تعجب نکردم منتظر حذف زود هنگامش بودم دیگه ۳۰ سالشه نمیتونه فدرر نیست که :251:

darksider
01-19-2017, 11:38 AM
منتظر در افشانی های 289 کثیف و دوستانش هستیم البته اگه از سوراخ موش بیرون بیان

masa
01-19-2017, 11:39 AM
من ک نتونستم بازیو بینم
ددوستان صاحب نظر لطفا در مورد حریف امروز جوکو توضیح بدین؟
خیلی خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟

حریف ۳۰ ساله ازبکستانیش دارای رنک فعلی ۱۱۷ بوده و بالاترین رنکش هم ۳۳ بوده.

pourya RF
01-19-2017, 11:54 AM
خندم میگیره یاد کسایی میوفتم که منتظر حذف زود هنگام فدرر بودن :254::254::251::254:

Navidi
01-19-2017, 01:02 PM
ضربه سنگینی به اوپن استرالیا و نواک. به عنوان طرفدار راجر فدرر به شدت از باخت جوکوویچ ناراحتم و فکر می کنم یک سری مسائل دست به دست هم دادند تا این اتفاق بیفته و به نظر من نواک در حیاتی ترین بخش از زندگی حرفه ای خودش قرار دارد: ادامه این روند یا تغییر رویکرد.

همیشه این جمله رو از راجر فدرر ته ذهن خودم نگه می دارم که جایی در جواب سوالی که ازش شده بود که چطور بعد از بردن این همه گرند اسلم و عناوین دیگر و در این سن همچنان برای بردنن اشتها داری گفت روزی که اشتهای برنده شدن من (حتی چند درصد) کم بشه روز پایان دوران حرفه ای من هست و به خاطر همین به همه جوان هایی که دارن میان به این ورزش و اصولا هر ورزشی میگم که باید همیشه گرسنه، مشتاق و پر از انگیزه بمونید.

از نظر من این روایت این روزهای نواک جوکوویچ هست. کسی که انقدر سطح تنیسش بالا هست که میتونه در یک بازه زمانی دوازده ماهه طوری بازی کنه که سوپرمن به نظر برسه و کمترین شکست ها را داشته باشه و یک جورایی حتی اگه 2-0 (در ست شماری) و 5-0 و 40-0 (در گیم و امتیاز) عقب باشه خیلی ها مطمئن باشن باز هم می تونه در هر صورت مسابقه رو ببره و Mental Toughness رو به یک درجه دیگه ای برسونه اما همین ورزشکار و همین شخص حرفه ای با این همه توانایی بعد از این که رولاند گاروس رو میبره آنچنان خالی از انگیزه، بی برنامه و بی تفاوت میشه که حالا به این روز میفته.

به نظر من شکست امروز نواک (در کنار شکست هاش در ویمبلدون و چند مسترز آخر سال 2016) نتیجه همون از دست دادن تشنگی برای موفقیت و دستکم گرفتن ادامه راه ورزش تنیس هست و نه چیز دیگه. طوری که اول و برای چند بار به همسر فوق العاده اش (اونهم با یک ستاره بالیوودی) خیانت میکنه، بعد باید این کاری رو که کرده جمع کنه و کلی از لحاظ عاطفی ضربه میخوره و در نهایت بزرگترین اشتباه حرفه ایش رو انجام میده و بوریس بکر که اون رو از یک سوپر استار به یک ابر قهرمان رسوند از تیم مربی گریش اخراج می کنه در حالیکه شاید حالا باید حرف های بوریس توی سرش بچرخه که بعد از قطع همکاریشون گفته بود نواک بعد از رولند گاروس خوب تمرین نکرد و وقتی بازیکنی تا این حد خوب، یک سوم نوبت های تمرینی زمان های دیگه سال (قبل از رولند ) رو انجام نمیده و دیگه انگیزه زیادی هم نداره نباید همه مشکل رو در من ببینه و نواک در جواب به جای اصلاح خودش بکر رو اخراج کرد.

به نظر من میشه در مورد این بازی ساعت ها از نظر فنی بحث کرد اما پیشنهاد من به همه دوستان گرامی تنیس تاکرز این هست که بگذارید چند ساعت از این اتفاق بگذره و بعد درباره مسائل فنی این مسابقه حرف بزنیم چون اون نواک جوکوویچ افسانه ای سال های 2015 تا میانه 2016 این بازی رو در هر شرایطی میبرد مثل مسابقه ای که با ژیل سیمون داشت و صد تا آنفورس ارور هم داشت. در هرصورت راهی پیدا می کرد اما حالا این کار رو هم نمی تونه بکنه.

به همین خاطر توی اول نوشته خودم هم گفتم که اینجا مهمترین مقطع از زندگی ورزشی نواک هست. اینکه میخواد با همین دوازده تا گرند با تنیس خداحافظی کنه و بدون هیچ انگیزه ای فقط زمان رو بگذرونه یا مثل همون نواکی باشه که تا قبل از اینکه رولند رو بگیره آروم و قرار نداشت. جواب این سوال آینده نواک رو توی این ورزش مشخص میکنه یا حداقل برداشت من از این باخت این هست.

masa
01-19-2017, 01:27 PM
مطمئنا نواک مجددا برمیگرده و حتما باز هم گرند میبره چون توانایی شو داره. بعید میدنم با ۱۲ گرند دوران حرفه ایش به پایان برسه.

#سامان#
01-19-2017, 02:02 PM
راج بشدت ضعیف پراشتباه و خسته بود
اسم این برد را میگذارم برد تحقیرآمیز:443:
برک شدن و دادن ۱۴ گیم و رفتن به تایبرک با یک بازیکن کوالیفایر ۲۰ ساله رنک ۲۰۰!
بردیچ منتظره پذیرایی گرمی ازش بکنه:434:

باخت نواک به رنک 117 چی؟؟؟؟؟خجالت آور و تحقیر آمیز نیست؟؟؟؟؟
:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:

pourya RF
01-19-2017, 02:08 PM
باخت نواک به رنک 117 چی؟؟؟؟؟خجالت آور و تحقیر آمیز نیست؟؟؟؟؟
:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:

با این باخت نوله به ملکوت اعلا پیوست :254::251::254::254::781::254:

mspayam
01-19-2017, 02:43 PM
باخت نواک باخت عجیب ولی قابل پیش بینی ای بود، این از معدود دفعاتی بود که نواک پس از برد دو ست در گرند اسلم مغلوب می شد.

جوکوویچ از ویمبلدون 2008 تا حالا در دور دوم نباخته بود و همچنین دومین باری بود که در هشت سال اخیر به بازیکنی با رنک بالای 100 می بازه. توی المپیک پارسال به دلپوترو باخت که البته دلپوترو از بد حادثه این رنک رو داشت و رنک واقعیش نیست.

ایستومین که زمانی جزو 30 بازیکن برتر دنیا بود در سال های اخیر افت زیادی کرده بود و دیگه نتونسته به موفقیت های سال 2012 و 2013 برسه. در اون سال ها به جمع 16 نفر نهایی در ویمبلدون و اوپن آمریکا رسیده بود که بهترین نتایج حرفه ای اون به حساب میان. ایستومین با وایلد کارد جواز حضور در این تورنمنت رو پیدا کرده بود .

جوکوویچ در این هفت ماه پس از بردن رولن گروس داره دوران پر اوج و فرودی رو پشت سر می ذاره و دیگه مهمترین عامل برای موفقیت در تنیس یعنی ثبات رو نداره. . بعید نیست که در تورنمنت بعدی بتونه قهرمان باشه، اما وقتش رسیده که از شکستش در راندهای پایین تورنمنت ها شگفت زده نشیم. از دست دادن ثبات یکی از نشونه های مهم افوله و اگه جوکر راهکاری سریع و فوری ای براش پیدا نکنه این سقوط آزاد همچنان ادامه خواهد داشت.

King Rojer Federer
01-19-2017, 03:54 PM
با سلام خدمت ذوستان.دوستان لطف کردند و تحلیل هاشون رو درباره بازی نواک اعلام کردند.ولی من سال 2016 این پیش بینی رو کرده بودم اون موقع که نواک تو اوج بود و جامها رو درو می کرد.تنیس در کل یه ورزش قدرتیه که خیلی زیاد انرژی می طلبه.و به همین دلیل هست که مصدومیت تو این رشته زیاده.و باید خیلی خیلی بدن رو در حد عالی نگه داشت.انسان هر چقدر هم که تلاش کنه وقتی که سنش به مرز 30سالگی میرسه ناخودآگاه اون قدرت و طراوت سنین 20سالگی رو نداره.البته در این میان هستند استثناهائی مثل راجر فدرر که بعد از 30سالگی هم همچنان پرقدرت هستند البته دلیل اصلیش اینه که فدرر اگه دقت کرده باشید بیشتر با فکرش بازی می کنه.و زیاد در زمین پر جنب و جوش نیست.چون بیشتر تکنیکی بازی می کنه.عکس این قضیه تنیسورهایی هستند مثل نادال و جوکوویچ که بیشتر بازیشون قدرتیه.این دسته از تنیسورها به محض اینکه سنشون از یک حدی بالاتر میره سریع افتشون شروع میشه و بعد از دو سه سال محو می شند.و اینجاست که ارزش بازی فدرر تو این سن و سال بیشتر نشون داده میشه.من حاضرم قسم بخورم چه رافا و چه جوکو تا آخر دوران بازیشون اگه خیلی خوش شانس باشند بتونند یک یا دو گرنداسلم دیگه ببرند.باز هم میگم اگه خیلی شانس باهاشون یار باشه.درست عکس این قضیه راجع به راجره که همیشه احتمال این رو داره که بتونه گرند اسلم ببره.نمونه اش همین پارسال و پیرارسال که تو چند تا از گرندها حتی با این سن و سال تا فینال هم اومد که از شانس بدش به آماده ترین دوران نواک برخورد کرد.پس اینجاست که همه باید به افتخار این پادشاه سوییسی سرمون رو به نشانه تعظیم فرود بیاریم:787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787:

pourya RF
01-19-2017, 04:13 PM
فدرر اسطوره ی به تمام معناست فکر کنم در اینده از فدرر به عنوان افسانه ی راجر فدرر یاد کنن... تاریخ به خودش نخواهد دید همچین چیزی ...

King Rojer Federer
01-19-2017, 05:12 PM
سلام آقا داریوش گل.خوبی دادا؟از خدا می خوام که همیشه تو زندگیت موفق و شاد باشی.به امید موفقیتهای راجر عزیز

ehsm
01-19-2017, 05:19 PM
نواک باخت؟ من تا ست چهارم تونستم نگاه کنم.

ehsm
01-19-2017, 05:21 PM
اون تعداد کاربرهای محدود که بن شدن حالا از مدیران سایت ممنون هم هستن.

ehsm
01-19-2017, 05:26 PM
منتظر در افشانی های 289 کثیف و دوستانش هستیم البته اگه از سوراخ موش بیرون بیان
:001_smile:

ehsm
01-19-2017, 05:28 PM
بدترین قرعه دور اول مال نواک بود که پودرش کرد
میدونم خیلیا آویزون کرامات شیخ ناندو بودن بتونه یه کارایی بکنه
زهی خیال باطل
انتظارم البته از نواک بیشتر بود که مطمئنم بهتر میشه
ورداسکو حریف قویی بود برای دور اول اما باید بیگلش میکرد
ولی خوب همین قدرتنمایی امروز نواک فعلا باعث سوزشتان باشه تا بعد!

میگن این جرالد ملتزر ۳۵ ساله رنک ۲۵۴ جدوله:350:
بابا دمش گرم
همون ست اول برک کرد بعد ست دوم را هم که برد:160:
فقط حیف زود سیر شد
اما برسیم به نوه روبین یهودی آمریکایی بیست ساله رنک ۲۰۰
جای پسر راجه، چیکار میکنه؟
بنظرتون راج به بازی با بردیچ میرسه؟ یا قطع امیدین؟:434:

:251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251:
:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:

ehsm
01-19-2017, 05:30 PM
بنظر خودت وقتی در مقابل این بازیکن اینطوریه در مقابل امثال کیریوس نیشی یا همون بردیچ اصلا شانسی داره!؟
رافا اندی نواک که دیگه هیچی شوخیش هم زشته:434:
:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:

ehsm
01-19-2017, 05:39 PM
راج بشدت ضعیف پراشتباه و خسته بود
اسم این برد را میگذارم برد تحقیرآمیز:443:
برک شدن و دادن ۱۴ گیم و رفتن به تایبرک با یک بازیکن کوالیفایر ۲۰ ساله رنک ۲۰۰!
بردیچ منتظره پذیرایی گرمی ازش بکنه:434:
جوابت رو گرفتی؟

Dariush.roger
01-19-2017, 06:08 PM
سلام آقا داریوش گل.خوبی دادا؟از خدا می خوام که همیشه تو زندگیت موفق و شاد باشی.به امید موفقیتهای راجر عزیز

فداتم محمدعلي عزيز و با معرفت داداش ما خيلي مخلصيم انشالا خداوند به خودت و خانوادت سلامتي و عمر با عزت بدهد ❤

zhako
01-19-2017, 06:09 PM
289 کجایی که چه به سر نوواکت اومد.کجا خودتو قایم کردی با اون پست های مزخرفت

zhako
01-19-2017, 06:15 PM
با سلام خدمت ذوستان.دوستان لطف کردند و تحلیل هاشون رو درباره بازی نواک اعلام کردند.ولی من سال 2016 این پیش بینی رو کرده بودم اون موقع که نواک تو اوج بود و جامها رو درو می کرد.تنیس در کل یه ورزش قدرتیه که خیلی زیاد انرژی می طلبه.و به همین دلیل هست که مصدومیت تو این رشته زیاده.و باید خیلی خیلی بدن رو در حد عالی نگه داشت.انسان هر چقدر هم که تلاش کنه وقتی که سنش به مرز 30سالگی میرسه ناخودآگاه اون قدرت و طراوت سنین 20سالگی رو نداره.البته در این میان هستند استثناهائی مثل راجر فدرر که بعد از 30سالگی هم همچنان پرقدرت هستند البته دلیل اصلیش اینه که فدرر اگه دقت کرده باشید بیشتر با فکرش بازی می کنه.و زیاد در زمین پر جنب و جوش نیست.چون بیشتر تکنیکی بازی می کنه.عکس این قضیه تنیسورهایی هستند مثل نادال و جوکوویچ که بیشتر بازیشون قدرتیه.این دسته از تنیسورها به محض اینکه سنشون از یک حدی بالاتر میره سریع افتشون شروع میشه و بعد از دو سه سال محو می شند.و اینجاست که ارزش بازی فدرر تو این سن و سال بیشتر نشون داده میشه.من حاضرم قسم بخورم چه رافا و چه جوکو تا آخر دوران بازیشون اگه خیلی خوش شانس باشند بتونند یک یا دو گرنداسلم دیگه ببرند.باز هم میگم اگه خیلی شانس باهاشون یار باشه.درست عکس این قضیه راجع به راجره که همیشه احتمال این رو داره که بتونه گرند اسلم ببره.نمونه اش همین پارسال و پیرارسال که تو چند تا از گرندها حتی با این سن و سال تا فینال هم اومد که از شانس بدش به آماده ترین دوران نواک برخورد کرد.پس اینجاست که همه باید به افتخار این پادشاه سوییسی سرمون رو به نشانه تعظیم فرود بیاریم:787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787:
مثل همیشه پستهات عالیه وهمیشه استفاده میکنیم.درود فراوان به شمادوست عزیز و گرامی

farhad10
01-19-2017, 06:32 PM
من فکر نمیکنم که فدرر هم توی این تورنومنت به جایی برسه . دیگه روحیه قهرمانی درش وجود نداره ( امیدوارم که پیش بینیم اشتباه از آب در بیاد )
ماری هم که مصدوم هست. قهرمان یکی غیر از ماری و فدرر و نادال هست ( به نظر من ). یه جوون قهرمان میشه !

MRF
01-19-2017, 06:55 PM
. طوری که اول و برای چند بار به همسر فوق العاده اش (اونهم با یک ستاره بالیوودی) خیانت میکنه، بعد باید این کاری رو که کرده جمع کنه و کلی از لحاظ عاطفی ضربه میخوره و در نهایت بزرگترین اشتباه حرفه ایش رو انجام میده .


دوست عزیز درباره این موضوع منبع خارجی دارید ؟

ehsm
01-19-2017, 07:05 PM
من فکر نمیکنم که فدرر هم توی این تورنومنت به جایی برسه . دیگه روحیه قهرمانی درش وجود نداره ( امیدوارم که پیش بینیم اشتباه از آب در بیاد )
ماری هم که مصدوم هست. قهرمان یکی غیر از ماری و فدرر و نادال هست ( به نظر من ). یه جوون قهرمان میشه !

یه جوون!
شما خیلیهای دیگه رو فراموش کردید یا شاید نمیشناسید. واورینکا دیمیتریو و ..... یه جوون؟

farhad10
01-19-2017, 07:08 PM
یه جوون!
شما خیلیهای دیگه رو فراموش کردید یا شاید نمیشناسید. واورینکا دیمیتریو و ..... یه جوون؟

منظورم تنیسور های جوون تر از این سه نفری که اسم بردم
حالا هر کدوم از اینا میتونه باشه

Navidi
01-19-2017, 09:07 PM
دوست گرامی، این اتفاق چند ماه پیش افتاده و در ضمن مشخص هست که منبع خارجی هست چون اگه در هر زمینه ای بخوایم دنبال منبع داخلی باشیم یک میلیارد سال عقبی می افتیم. این اتفاق باعث شد که یلنا چندین بار در آستانه جدایی از نواک قرار بگیره اما بالاخره حاضر شد بهش یک شانس دیگه بده: Novak Djokovic leaves The Nice Guy with Bollywood star Deepika Padukone | Daily Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3484456/Novak-Djokovic-leaves-Nice-Guy-female-companion.html)

Navidi
01-19-2017, 09:08 PM
Jelena Djokovic Squashes Rumours about Split with Novak! (http://www.tennisworldusa.org/news/news/Novak_Djokovic/35857/jelena-djokovic-squashes-rumours-about-split-with-novak-/)
Novak Djokovic’s glum-looking wife Jelena returns to watch him at the US Open | Daily Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/news/article-3765028/Novak-Djokovic-s-glum-looking-wife-Jelena-returns-watch-Open-leaves-early-private-issues-led-tennis-star-crashing-Wimbledon-Olympics.html)

King Rojer Federer
01-19-2017, 09:22 PM
فداتم محمدعلي عزيز و با معرفت داداش ما خيلي مخلصيم انشالا خداوند به خودت و خانوادت سلامتي و عمر با عزت بدهد ❤
:583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::787::787::787::787::787::787::787::787::787::787:فدات بشم.

King Rojer Federer
01-19-2017, 09:26 PM
289 کجایی که چه به سر نوواکت اومد.کجا خودتو قایم کردی با اون پست های مزخرفت
داداش گلم العان 289 و نشاط احتمالا توی یکی از جوبهای تهران در کنار یک سری از موشها یه قول دو قول دارند بازی می کنند.:251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251::251:

mohammad97
01-19-2017, 11:05 PM
نواک که حذف شد

احتمال قهرمان شدن اندی ماری خیلی بالاست، من که دوست دارم نادال قهرمان بشه، اگه نادال نشد فدرر قهرمان بشه

desham
01-19-2017, 11:35 PM
منتظر در افشانی های 289 کثیف و دوستانش هستیم البته اگه از سوراخ موش بیرون بیان

اخوی اگه باختای نوله نباشه که تو و امثال تو خفه میشید تو سوراخ موشاتون.
پس حالا که صدقه سری ایستومن اومدی بیرون حسابی نفس بگیر که احتمالا باید مدتی زیادی رو تو لونت سر کنی

Dariush.roger
01-20-2017, 12:21 AM
اخوی اگه باختای نوله نباشه که تو و امثال تو خفه میشید تو سوراخ موشاتون.
پس حالا که صدقه سری ایستومن اومدی بیرون حسابی نفس بگیر که احتمالا باید مدتی زیادی رو تو لونت سر کنی


برادر ما طرفداري فدرر توقعي نداريم ازش نزديك ٣٦ سالشه شما طرفداراي نواك هستين هميشه اتيش روشن ميكنيد نواك امار فوق العاده اي داشته نتايجش اينو نشون ميده من بعد از رولندگاروس گفتم نواك تمام شد دوره شكوه و عظمتش باز هم ميگم تنيس مال نواك نيست هميشه جام بالاي سر ببره انگيزه و توانش اومده پايين تمام اين جامهايي كه پشت سر هم گرفت حفظ امادگيش و نزول نادال و فدرر بود ماري هم در نبود نادال و فدرر تو ٦ ماه بعد فرصتشو پيدا كرد جايگاه نواكو بياره پايين از سال ٢٠١٣ كه سال ناكامي فد بود ماري تو هيچ تورنمتني فدرر شكست نداده ما هيچ وقت تو سوراخ موش قاييم نشديم بعد از قهرمانياي نواك هميشه تبريك ميگفتيم از لحاظ فني الان نادال با رائونيك حتي ديمتروف شرايط خوبي تو نيمه پاييني جدول براي رسيدن به فينال دارن از نيمه بالا هم فدرر فدرر فردا عيارش مشخص ميشه واورينكا با ماري بيشترين شانس براي رسيدن به فينال دارن

rezapor
01-20-2017, 12:26 AM
بابا بخدازشته
بچه های قدیمی سایت که اصلا اینجور به هم توهین نمیکردند و فقط باهم کل کل میکردند وکری برای هم میخوندند البته بدون هیچگونه توهینی به همدیگر. 5یا6 سال پیش هم که فقط دوتا قطب نادال و فدرر بودند که بچه های سایت بیشتر باهم کل می انداختندهیچگونه توهینی درکارنبود. من خودم توی یکی از پستها ناراحت شدم وبه کسی چند سال پیش گفتم چرت و پرت نگو که از طرف یکی از مدیران سایت اخطار برام اومد و تهدید به حذف از سایت شدم که منم واقعا پیشمون شدم و هم از اون دوستمون عذرخواهی کردم هم از مدیران سایت.الان یه صحبتها و توهینهایی میشه ( مثل موش کثیف و جوی آب و ...) که آدم شرمش میشه اینها رو بخونه . تنیس هم مثل سایر ورزشها برد وباخت داره اگر غیرازاین بود که خود نواک با حریفش دست نمیداد و تشویقش نمیکرد . من با اینکه طرفدار اسطوره هستم ولی از حذف زود هنگام جوکوییچ ناراحت شدم .چون خیلی دوست داشتم توی سمی فینال و یاکوارترفینال شاهد بازیهای مهیجی باشم . من از طرف دوستان فدرری اعلام میکنم کسی که توهین میکنه به سایر دوستانی که طرفدار جوکوییچ ومورای و نادال هستند یک طرفدار واقعی اسطوره و طرفدار تنیس نیست و خواهشا این سایت رو ترک کنه .
بازهم تکرار میکنم جذابیت تایپیک تبادل نظر؛ نقد وبررسی بازیها بدون غرض ویا کری و کل انداختن دوستانه وفنی هست نه توهین به همدیگه.
ممنونم ازهمگی و به امید دوری از توهین به همدیگر
رضا ازآبادان
30دیماه 95

desham
01-20-2017, 01:13 AM
بابا بخدازشته
بچه های قدیمی سایت که اصلا اینجور به هم توهین نمیکردند و فقط باهم کل کل میکردند وکری برای هم میخوندند البته بدون هیچگونه توهینی به همدیگر. 5یا6 سال پیش هم که فقط دوتا قطب نادال و فدرر بودند که بچه های سایت بیشتر باهم کل می انداختندهیچگونه توهینی درکارنبود. من خودم توی یکی از پستها ناراحت شدم وبه کسی چند سال پیش گفتم چرت و پرت نگو که از طرف یکی از مدیران سایت اخطار برام اومد و تهدید به حذف از سایت شدم که منم واقعا پیشمون شدم و هم از اون دوستمون عذرخواهی کردم هم از مدیران سایت.الان یه صحبتها و توهینهایی میشه ( مثل موش کثیف و جوی آب و ...) که آدم شرمش میشه اینها رو بخونه . تنیس هم مثل سایر ورزشها برد وباخت داره اگر غیرازاین بود که خود نواک با حریفش دست نمیداد و تشویقش نمیکرد . من با اینکه طرفدار اسطوره هستم ولی از حذف زود هنگام جوکوییچ ناراحت شدم .چون خیلی دوست داشتم توی سمی فینال و یاکوارترفینال شاهد بازیهای مهیجی باشم . من از طرف دوستان فدرری اعلام میکنم کسی که توهین میکنه به سایر دوستانی که طرفدار جوکوییچ ومورای و نادال هستند یک طرفدار واقعی اسطوره و طرفدار تنیس نیست و خواهشا این سایت رو ترک کنه .
بازهم تکرار میکنم جذابیت تایپیک تبادل نظر؛ نقد وبررسی بازیها بدون غرض ویا کری و کل انداختن دوستانه وفنی هست نه توهین به همدیگه.
ممنونم ازهمگی و به امید دوری از توهین به همدیگر
رضا ازآبادان
30دیماه 95

با حرفاتون موافقم به نظرم سایت نیاز به پاکسازی داره با ایتنکه طرفدار نواکم و مسعود 289 رو دوست خودم میدونم ولی با مسدود شدنش موافقم البته به شرطی که در راستای پاکسازی محیط سایت باشه نه اینکه فقط طرفدارای نواک رو بن کنن به عنوان مثال همین شخصی که درباره جدول و موش خیلی حرف میزنه به هیچ وجه برخوردی باهاش نمیشه یا اون برادری که بنده جوابشو دادم کلا دو تا پست ازش دیدم جفتشم وقتایی بوده که نوله باخته جفتم همین مضمون موش و سوراخ و .... رو داشته که برخوردی باهاش نمیشه جا داره تشکر کنم از خیلی از طرفدارای فدرر که پس از باخت نوله توهینی نکردن از جمله آقا مهدی و یا کاربر گرامی با اسم masa.

King Rojer Federer
01-20-2017, 01:45 AM
http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/960x0-702x394.jpg (http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/960x0.jpg) راجر فدرر در برابر توماس بردیک - تنیس آزاد استرالیا 2016

پیش‌نگاهی به بازی‌های مهم روز پنجم تنیس آزاد استرالیا؛ همه نگاه‌ها به فدرر-بردیک

0 (http://tennisfa.com/2017/01/20/%d9%be%db%8c%d8%b4%e2%80%8c%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%be%d9%86%d8%ac%d9%85-%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/#respond)
۱ بهمن , ۱۳۹۵ مردان (http://tennisfa.com/category/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86/)
تنیسفا (http://tennisfa.com/): در مهم‌ترین دیدار روز پنجم تنیس آزاد استرالیا راجر فدرر با توماس بردیک روبرو می‌شود. تکرار بازی سال گذشته این دو بازیکن این بار دو مرحله زودتر انجام می‌شود و اسطوره سوئیسی امیدوار است بتواند پیروزی سال قبل را تکرار کند.
راجر فدرر – توماس بردیک:

فردا در آخرین و مهم‌ترین بازی روز پنجم گرنداسلم استرالیا در استادیوم راد لیور، راجر فدرر سوئیسی در نخستین آزمایش جدی خود به مصاف توماس بردیک از جمهوری چک می‌رود. این دو تنیس‌باز پیش از این ۲۲ بار باهم روبرو شدند که سهم فدرر ۱۶ برد (شامل ۵ بازی آخر) و ۶ باخت بوده است. آمار بازی‌های رودررو در مسابقات گرنداسلم نیز ۵ بر ۲ به سود استاد سوئیسی است؛ اما بردیک بازیکنی نیست که فدرر به بازی با او علاقه داشته باشد. المپیک ۲۰۰۴ آتن، ویمبلدون ۲۰۱۰ و یو اس اوپن ۲۰۱۲ از خاطرات تلخ هواداران پرافتخارترین تنیس‌باز تاریخ است که به دست بردیک رقم خورده‌اند. در مقابل فدرر هر ۳ بازی قبلی مقابل بردیک در استرالیا را برده است؛ از جمله دیدار سال ۲۰۰۹ که او پس از شکست در دو ست اول مقابل حریف سرسخت خود، به بازی برگشت و با حذف بردیک تا فینال مسابقات نیز پیش رفت.
این بازی می‌تواند یکی از تعیین‌کننده‌ترین مسابقات هر دو تنیس‌باز در فصل جاری باشد. فدرر که پس از بازگشت به میادین نمایش مقتدرانه‌ای نداشته، می‌تواند با ارائه یک بازی خوب و شکست بردیک به نگرانی‌های هوادارانش در رابطه با ادامه دوران ورزشی خود خاتمه دهد و جهان تنیس را به فصل موفق دیگری امیدوار نگه دارد. در سمت دیگر بردیک بعد از پیروزی مقابل رافائل نادال در استرالیا ۲۰۱۵، هیچ بردی در تورنمنت‌های بزرگ مقابل ۴ تنیس‌باز بزرگ مردان موسوم به «Big 4» کسب نکرده است و می‌توان گفت با حذف در بازی فردا به طور جدی وارد دوران افول خود خواهد شد. بنابراین تنیس‌باز اهل چک، انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و خودنمایی دوباره در استادیوم راد لیور دارد.
پیش‌بینی: شانس فدرر برای پیروزی بیشتر است؛ اما مانند سال قبل کار آسانی نخواهد داشت. عملکرد دو بازیکن در بخش سرویس نقش مهمی در این بازی دارد.
برنده فدرر در ۴ ست.

darksider
01-20-2017, 01:48 AM
اخوی اگه باختای نوله نباشه که تو و امثال تو خفه میشید تو سوراخ موشاتون.
پس حالا که صدقه سری ایستومن اومدی بیرون حسابی نفس بگیر که احتمالا باید مدتی زیادی رو تو لونت سر کنی

اتفاقا بهتره خوب چشماتو باز کنی بری باز یه دور تاپیکانی تورنمنت های مهم و یه سر زنی ببینی من تو همشون پست دارم
با همین پستت ثابت کردی هیچ کمی از 289 و دار و دسته اش نداری که تمام سایت ازش شاکین اما جناب عالی میگی دوستمه پس تشریف ببرین پیش همون دوستتون 2تایی یه انجمن دوست داران سینه چاک نواک بزنید بزارید اینجا اروم باشه و در افشانیهاتونو اونجا بکنین

King Rojer Federer
01-20-2017, 01:49 AM
COME ON ROGERhttp://www.rogerfederer.com/img/FEDROT1.jpg (http://www.rogerfederer.com/img/FEDROT1.jpg)

pourya RF
01-20-2017, 02:04 AM
دوستان فدرری که نسبت به قهرمانی اسطوره تو استرالیا چندان امیدوار نیستن فردا تمام نگرانیتون از بین میره فقط ببینید تو بازی فردا که بازی مهمیه اسطوره چطور بازی میکنه :655: ... پیش بینی من به احتمال بسیار زیاد برد اسطوره تو ۳ ست متوالی :655:

MRF
01-20-2017, 02:09 AM
دوست گرامی، این اتفاق چند ماه پیش افتاده و در ضمن مشخص هست که منبع خارجی هست چون اگه در هر زمینه ای بخوایم دنبال منبع داخلی باشیم یک میلیارد سال عقبی می افتیم. این اتفاق باعث شد که یلنا چندین بار در آستانه جدایی از نواک قرار بگیره اما بالاخره حاضر شد بهش یک شانس دیگه بده: Novak Djokovic leaves The Nice Guy with Bollywood star Deepika Padukone | Daily Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3484456/Novak-Djokovic-leaves-Nice-Guy-female-companion.html)


سپاسگزارم از لطف شما

desham
01-20-2017, 02:56 AM
اتفاقا بهتره خوب چشماتو باز کنی بری باز یه دور تاپیکانی تورنمنت های مهم و یه سر زنی ببینی من تو همشون پست دارم
با همین پستت ثابت کردی هیچ کمی از 289 و دار و دسته اش نداری که تمام سایت ازش شاکین اما جناب عالی میگی دوستمه پس تشریف ببرین پیش همون دوستتون 2تایی یه انجمن دوست داران سینه چاک نواک بزنید بزارید اینجا اروم باشه و در افشانیهاتونو اونجا بکنین

عزیزم شما وقتت کمه خودتو با این بحثا سرگرم نکن فقط نفس بکش و از این هوا لذت ببر که کم کم باید برگردی تو سوراخت:251::251::251:

behsen
01-20-2017, 04:29 AM
http://uupload.ir/files/mmir_photo_2017-01-20_04-53-47.jpg

این رفیق ما یکم مخش تاب برداشته، از همون عوض کردن مربی کاملا مشخص بود و میدونستم که با عوض کردن بکر راه به جایی نمیبره.

امیدوارم از بین فدرر و نادال یکیشون بتونن قهرمان استرالیا بشن، هر چند با حضور ماری کار سختیه. البته با این قرعه ی بالای جدول کار ماری هم واسه قهرمانی اصلا آسون نیست.

behsen
01-20-2017, 04:43 AM
http://uupload.ir/files/u3qo_photo_2017-01-20_05-11-12.jpg

جوکوویچ بعد از بازی : به ایستومین تبریک میگم، اون کاملا شایسته ی برد بود.

این مصاحبه ها رو هم فراموش نکنیم:001_smile::299:

sina1993
01-20-2017, 05:33 AM
بنظر میرسه دوران با ثبات ترین تنیسور پنج شش سال اخیر تموم شده , فرار کردن از مشکلات افزایش سن امکانپذیر نیست دیگه در طول فصل نمیتونید همیشه توی اوج باشید این نوسانات ممکنه حتی بازی تنیسور رو توی تورنمنت تحت الشعاع قرار بده

جوکوویچ در هقت سال گذشته تنها یکبار مقابل تنیسور با رنک بالاتر از تاپ100 شکست خورده بود که به المپیک پارسال مقابل دل پوترو برمیگرده بعلاوه جوکوویچ از ویمبلدون 2008 تا بحال توی راند دوم گرند اسلم شکست نخورده بود

اتفاقات ماه های اخیر همچنان داره تکرار میشه نواک اکثر اوقات پسیوه و ضرباتش عمق گذشته رو نداره و این باعث میشه حریف دست بالا رو توی رالی ها داشته باشه که با این سن دیگه نمیتونه مثل گذشته دنبال توپها بدوه و توی دردسر میفته
بعلاوه این پسیو بازی کردن نواک توی سطوح سریعتر احتمالا کارش رو سخت تر میکنه

اگه اشتباه نکنم توی ست پنجم ایستومین فقط سه امتیاز از سرو اولش از دست داد که نشون میده ریترن نواک که نقطه قوتش بود کارایی سابق رو نداره

نواک با اوردن ایماز نشون داد مشکل ذهنی داره و میخواد برطرفش کنه
از دست دادن دو تایبرک مقابل کوئری , ایستومین , دل پوترو و بعلاوه از دست دادن فرصتهای زیاد برک مقابل واورینکا توی یو اس اپن نشان از کاهش چشمگیر قدرت ذهنی نواک نسبت به گذشته است

به هر حال بنظرم بازم زوده کار نواک رو تموم شده بدونیم ولی منطقیه سطح انتظارات ازش رو پایین بیاریم

Dariush.roger
01-20-2017, 12:47 PM
سلام دوستان از طريق اينترنت كسي لينك بازي فدررو داره ؟؟

Najmeh5576
01-20-2017, 01:35 PM
سلام دوستان از طريق اينترنت كسي لينك بازي فدررو داره ؟؟
Watch Free live video streaming of many sport events. Various live sport streams online, sport videos and live score for free. (http://www.batmanstream.com)

MRF
01-20-2017, 02:13 PM
[QUOTE=Dariush.roger;113687]سلام دوستان از طريق اينترنت كسي لينك بازي فدررو داره ؟؟[/شروع بازی فدرر

لینک۳:
Berdych - Federer (Rod Laver Arena) (http://live.robinwidget.com/streamvideo8/berdych-vs-federer-rod-laver-arena-live-stream-104708.html)

masa
01-20-2017, 03:12 PM
خوب دور بعد فدرر باید به مصاف نیشیکوری بره
متاسفانه قرعه خیلی بده. انتظار زیادی از راجر نداریم. امیدوارم بتونه بازی خوبی انجام بده

darksider
01-20-2017, 03:15 PM
عزیزم شما وقتت کمه خودتو با این بحثا سرگرم نکن فقط نفس بکش و از این هوا لذت ببر که کم کم باید برگردی تو سوراخت:251::251::251:
بهتره تو بری همون لونه ما نفس میکشیم چه فدرر ببره چ ببازه
اما برای شما بهتره معرفیت کنم به 125 البته سرشون شلوغه الان جزغاله میشی

masa
01-20-2017, 03:16 PM
تبریک به طرفداران فدرر
فدر بدون دادن حتی یک فرصت برک پوینت به بردیچ به راند چهارم راه یافت.

pourya RF
01-20-2017, 03:31 PM
بسیار عالی و بدون هیچ ایرادی.!!! از این بهتر نمیشد !!:655: ... این هیجدهمیه هیچ کسی جلودارمون نیست !!!!!

King Rojer Federer
01-20-2017, 03:36 PM
اولین بازی های دور سوم رقابت های اوپن استرالیا در روز پنجم برگزار شد و بر خلاف روز گذشته (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/627807/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%9B-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D9%88%D8%A7%DA%A9-%D8%AC%D9%88%DA%A9%D9%88%D9%88%DB%8C%DA%86-%D9%88-%D8%A7%DA%AF%D9%86%DB%8C%D8%B4%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%DA%A9%D8%A7) نتایج به دست آمده همگی قابل پیش بینی بودند. به گزارش وبسایت رسمی مسابقات، در روز پنجم رقابت ها در مهمترین دیدار راجر فدرر و توماس بردیچ به مصاف هم رفتند و اسطوره سوئیسی موفق شد رقیب اهل چک را خود مغلوب کند تا به دور چهارم برسد. وی در دور بعد برابر کی نیشیکوری ای قرار می گیرد که امروز در دیداری آسان لوکاس لاکو را شکست داد. حذف اوژنی بوشار برابر وانده وگ و جک ساک برابر سونگا از جمله دیگر نتایج جالب توجه روز بودند. اندی ماری هم همچنان بی دغدغه و محکم به پیش می رود. دنیل ایوانز هم که دو روز پیش مارین چیلیچ را حذف کرد (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/627213/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%D9%88%D9%85%D8%9B-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1%D8%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3-%D9%88%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2)امروز برنارد تومیچ، سید 27 بازی ها را کنار زد تا یکی از دیگر از امید های کشور میزبان هم از بازی ها خارج شود.
برنده نتیجه بازنده کوکو وانده وگ 4-6، 6-3، 5-7 اوژنی بوشار انجلیک کربر(1) 0-6، 4-6 کریستینا پلیشکووا استن واورینکا(4) 6-3، 2-6، 2-6، 6-7(7) ویکتور ترویکی(29) راجر فدرر(17) 2-6، 4-6، 4-6 توماس بردیچ(10) آناستازیا پاولیووچنکووا(24) 5-7، 6-4، 3-6 الینا اسویتولینا(11) جو ویلفرد سونگا(12) 6-7(4)، 5-7، (8)7-6، 3-6 جک ساک(23) ونوس ویلیامز(13) 1-6، 0-6 اینگ اینگ دوآن کی نیشیکوری(5) 4-6، 4-6، 4-6 لوکاس لاکو گاربینیه موگوروزا(7) 4-6، 2-6 آناستازیا سواستووا(32) اسوتلانا کوزنتسووا(8) 4-6، 7-5، 7-9 یلنا یانکوویچ اندی ماری(1) 4-6، 2-6، 4-6 سم کوئری دنیل ایوانز 5-7، 6-7(2)، 6-7(3) برنارد تومیچ(27)

ARY143
01-20-2017, 03:43 PM
با سلام خدمت دوستان و همراه هان همیشگی

1- واقعیت هنوز متوجه نشده ام که راجر خیلی عالی بود یا بردیچ تعطیل - نمیدونم شاید هم عملکرد راجر بود که باعث شد بردیچ حرفی واسه گفتن نداشته باشه .

2- در هنگام بازی و آن اواخرش گزارش کننده بازی که نمی شناختمش نقل به این مضمون گفت که "از نظر بدنی ، حرکت در کورت و سرعت جابجائی و کلا فاکتور های جسمی راجر در سطح عالی قرار داره "

3- زیبائی های زیادی از تنیس ناب در این بازی به نمایش در آمد ، سرویس های هدف دار با سرعت نسبتا بالا ، عملکرد عالی روی تور ، بک هند های مناسب ، وینر های زیاد ، دراپ شات و..
فکر می کنم دوستانی که زیبائی بازی تنیس براشون مهم هست تو این بازی بی نصیب نموندن

4- برای من که سن و سالی ازم گذشته و اون شور حال جوانی و تعصب های مرسوم را گذرونده به شخصه نتایج راجر در ادامه تا انتهای تنیسش برای من خیلی مهم نیست ، فقط دوست دارم بیشتر و بیشتر تو کورت ببینمش و از حضورش و سبک بازیش لذت ببرم - خوب برای برآورده شدن این آرزو هم راجر باید بیشتر برنده بشه :434::434:

5- این رنک 17 هم برای تاپ تن معضلی خواهد شد ها - اگه راجر رنک 17 نبود احتمال داشت مثلا این بردیچ یکی - دو دور دیگه بالا بیاد ولی با این تفاصیل برخورد با راجر و زود خارج شدن از مسابقات

در کل امیدوارم دوستان بازی های جالب و هیجان انگیزی را شاهد باشن و همیشه تنیسور مورد علاقشون را در بالاترین سطح ببینن فارغ از نتایجشون :583::583::583:

farhad20
01-20-2017, 03:49 PM
"The Destruction of Thomas Berdych" a short story in three sets written by Roger Federer.یه بنده خدایی تو سایت atpاین رو نوشته بود.

bat-man
01-20-2017, 05:24 PM
سلام
جوکو که حذق شد جذابیت بازی ها کم شد.حیف بود واقعا زود رفت.
بازیه فدرر نیشکوری چه روزی هست؟و ساعت چند
ممنون

ehsm
01-20-2017, 06:06 PM
عجب بازی کرد فدرر. تنیس واقعی رو به نمایش گذاشت. این بازی یکی از بهترین بازیهای این تورنومنت بود.

pourya RF
01-20-2017, 07:53 PM
طبق پیش بینی بنده متاسفانه فردا نادال هم از بازی ها کنار
میره .. البته امیدوارم اشتباه از اب در بیاد که یجورایی بعیده

zhako
01-20-2017, 08:33 PM
ازدوستان کسی هایلایت بازی فدرر با بردیچ رو نداره؟

rojhin
01-20-2017, 09:15 PM
خوب تا اینجا نیمه بالایی جدول سه بازی انجام دادن و میشه تا حدود زیادی درباره میزان آمادگیشون اظهار نظر کرد :
راجر : راجر تو بازی اول علی رغم اینکه یه ست به ملزر داد ولی با توجه به دوری شش ماهه از مسابقات رسمی به عنوان اولین بازی بعد مصدومیت بد نبود . ولی تو بازی دوم به وضوح مشخص بود که تو فوت ورک مشکل داره و خیلی کند بود که وقتی به بازی امروزش جلوی بردیچ دقت میکنیم متوجه میشیم که این کندی راجر که خودش هم تو مصاحبه اش بهش اشاره کرد و اونو تایید کرد بیشتر مربوط به گرمای هوا و بازی تو روز بوده چراکه همه میدونن که راجر به شدن از بازی تو روز تنفر داره و ازش فراریه . اما امروز بازی تعجب برانگیزی از راجر دیدیم که اگه نگیم بی نقص بود قطعا باید به کم نقص بودن نمایش امروزش صحه گذاشت . هیچ اثری از کندی تو حرکات راجر دیده نمیشد . از ارورهای بیجهتی که جلوی نوآ داشت خبری نبود و همه ارکان بازیش در سطح قابل قبولی بود . راجر امروز به اندازه کافی اگرسیو بود و به موقع روی نت میومد و دربازی لب تور به شدت عالی بود . موفقیت در 20 مورد از 23 باری که روی تور اومد موید همین موضوع است ضمن اینکه در سرویس هم خوب بود و ندادن حتی یه برک پوینت به توماس یعنی تو این بخش هم خوب و قابل قبول بوده البته کمی تو سروهای دوم متزلزل بود که جلوی نیشی اگه به این نحو سرو دوم بزنه میتونه براش خطرناک باشه . در مجموع به نظرم راجر توانایی بردن نیشی تو سه ست بخصوص بعد نمایش امروزش رو داره . نکته مثبت بازی امروز راجر افزایش اعتماد به نفس راجر در پی بردن یکی از تاپ 10 اونم با این قدرت میتونه باشه .
اندی : اندی تو این سه بازی مثل تمام بازیهایی که بعد رولند پارسال تا بحال انجام داده بود . با قدرت و با همون سبک همیشگی اش . البته اندی هنوز تو این تورنمنت محک جدی نخورده و میشه گفت اولین محک جدی اش همون بازی کوارتر با برنده راجر و نیشی باشه . پس فعلا میشه به همین اکتفا کرد که تا الان کاری که باید رو به خوبی انجام داده همین
استن : استن همیشه تو گرند ها نشون داده که مثل نواک و بخصوص رافا مرحله به مرحله بازیش پیشرفت میکنه و دیدیم تو راند اول جلوی کلیژان فاصله ای با باخت نداشت بخصوص که ست پنجم یه برک هم عقب بود . استن اگه بتونه بازی بعدی جلوی سپی رو هم ببره میشه گفت تقریبا بازیش فرم دلخواهش رو بدست آورده و میتونه در کنار راجر و نیشی و اندی شانس صعود به فینال از نیمه بالایی جدول باشه .
اما نیمه پایینی جدول
رافا : رافا از جمله تنیسورایی است که بازیش راند به راند پیشرفت میکنه و تو سمی و فینال به پیک خودش میرسه . رافا تا الان تو دو بازی که انجام داده مثل اندی محک جدی نخورده و شاید بازی با زوروف بتونه چالش جدی برای رافا باشه . به نظر میاد بعد حذف نواک از نیمه پایینی جدول رافا و میلوش بیشترین شانس رو برای فینالیست شدن دارن و شاید بازی کوارتر رافا و میلوش تکلیف یکی از فینالیستها رو مشخص کنه .
اما نواک : باخت نواک به قول مک انرو بزرگترین آپست ده سال اخیر دنیای تنیس بوده و بسیاری از معادلات پیچیده نیمه پایینی جدول رو ساده کرد . درباره علل این باخت خیلی میشه حرف زد ولی بطور خلاصه میشه گفت بعد رولند نواک از نظر انگیزه خالی و به نوعی اشباع شد و همونطور که دوستان هم اشاره کردن دیگه اون اشتیاق سابق رو نداشت . بعد ویمبی و قهرمانی اندی که جنگ نامبر وانی بالا گرفت فشار فزاینده عجیبی به نواک وارد شد که مع الاسف نتونست این فشار رو به خوبی مدیریت و کنترل کنه . دیگه از اون منتال خارق العاده ای که تو این 4-5 سال تو بازی های حساس و نزدیک برگ برنده نواک بود خبری نیست . و این افت ذهنی بعد بارکلیز که نواک نامبر وانی رو از دست داد بیشتر هم شد و نواک متاسفانه به جای حل مشکل صورت مساله رو پاک کرد و به جای قبول اشتباهاتش همه کاسه کوزه ها رو سر بکر شکوند و اصطلاحا تیر خلاص رو خودش به شقیقه اش با اخراج بکر شلیک کرد . در کنار همه این موارد نباید افزایش سن نواک رو در افت ذهنی اش با توجه به سبک بازی که داره در نظر نگرفت ولی نواک نشون داده که اینقدر توان و اعتماد به نفس داره که بتونه با یه ریکاوری مناسب دوباره به دوران اوجش برگرده .
عذر خواهی میکنم از دوستان که عرایضم طولانی شد .
به امید دیدارهای جذاب و مهیج و قهرمانی استاد سوئیسی اسطوره تموم نشدنی

King Rojer Federer
01-20-2017, 09:23 PM
فدرر راهی دور چهارم شد


پرافتخارترین تنیسور تاریخ گرنداسلم‌ها هم از دور سوم اولین رقابت مهم سال 2017 تنیس دنیا به سلامت عبور کرد.


http://static2.farakav.com/files/picture/thumb/01032553.jpg
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، آخرین بازی دور سوم رقابت‌های تنیس ملبورن استرالیا (اولین گرنداسلم سال) در روز جمعه با برتری قاطعانه 3 بر صفر راجر فدرر، اسطوره سوئیسی تنیس دنیا مقابل توماس بردیچ از جمهوری چک به پایان رسید.

پرافتخارترین تنیسور تاریخ گرنداسلم‌ها در 3 ست با نتایج 6 بر2، 6 بر 4 و 6 بر 4 رقیبش را شکست داد و به جمع اندی ماری بریتانیایی و رافائل نادال اسپانیایی در مرحله چهارم اضافه شد.

ehsm
01-20-2017, 09:31 PM
ازدوستان کسی هایلایت بازی فدرر با بردیچ رو نداره؟
تو یوتیوب هست میتونید ببینید.

rezapor
01-20-2017, 11:37 PM
هایلات منظورت چیه رفیق. من ست آخر و مصاحبه فدرر رو ‍پر کردم فکرکنم یه 10دقیقه ای میشه اگر میخوای
ایمیلت رو به شخصیم بفرست زیپش کنم برات بفرستم یا آدرسش رو بزارم برای دانلود.

pourya RF
01-21-2017, 12:34 PM
اصلا فکر نمیکردم نادال اینقدر خوب بازی کنه تجربش کمکش کرد.. بازی سنگینی بود !!

omidd
01-22-2017, 02:00 AM
درود بر دوستان دور 3 بازی ها هم تموم شد وارد هفته دوم شدیم و بدوش شک بزرگترین شگفتی حذف نواک بود واقعا خیلی عجیب بود باخت به ایستومین.
بالای جدول با حضور اندی راجر استن و حتی نیشی و سونگا بسیار پربار و تشخیص نفر فینالیست دشوار، راجر میتونه بیاد مراحل بالاتر و حتی فردا حذف بشه بنظرم همه این تنیسورا در صورت بازی خوب توانایی رسیدن به فینال دارن و طبیعتا کسی که نوسان کمتری داره شرایط برای رسیدن به مراحل پایانی راحتر واسش.
اندی که قرعش تا کوارتر واضح فعلا داره حال میکنه در استرالیا از کوارتر بازی تازه شروع میشه براش ، استن هم مثل همیشه اوایل گرند پرنوسان و توانایی اینو داره به هر کسی ببازه و حتی بهترینا ببره فعلا که داره حال میکنه و شرایط خوبی واس رسیدن به سمی داره.
راجر هم بعد دو بازی اول با بردیچ موتورش روشن شد و چراغ اولو روشن کرد ولی چراغ زیاد برای روشن کردن و راجر کاری بس دشوار داره بازی با نیشی خیلی فرق داره با بردیچ که قدش بلند و با وینر میشه باطلش کرد اما نیشی شرایط دفاعی خوبی داره و البته که نیشی تنیسور هجومی میشناسن که به دنبال وینر اما نیشی هم ثبات نداره و میونه همین نوع بازیش باعث بشه ارور زیاد بده و یا بازی به نفعش کنه،نیشی تنیسور هجومی و همین هجومی بودنش که میتونه راجرو دچار مشکل کنه نقطه قوت راجر نقطه ضعف نیشی که همون سرویس،راجر اگر بتونه خوب ریترن کنه میتونه برنده این بازی باشه و بازیشو دیکته کنه،برخلاف بازی با بردیچ این بازی نزدیک و بعید میدونم دو تنیسور برتری فاحش به حریفشون داشته باشن فردا ولی امیدوارم راجر با سرویس خوب و بازی هجومی که دوس داره و تلاشش در بازی های اخیرم همین بوده بتونه بازیشو به نیشی دیکته کنه،بنظرم مهمترین بازی راجر تا فینال با این فرض که بخواد بره فینال این بازی، این بازی نشون میده راجر میتونه تا مرحله پایانی بره یا حذف میشه امیدوارم اگر قرار به جذف شدن راجر، جلو اندی حذف بشه کسی که 5بار فینال بیاد ببازه افسردگی میگیره لیاقتشم داره هر چند باید اندی امیدوار به حذف راجر باشه بهتر واسش با نیشی بازی کنه.
نمیتونم پیش بینی کنم بازی راجر نیشی هرجور با هر زاویه ای نگا میکنم نیشی خ خوب و شرایط بردن راجر داره،البته کمتر کسی انتظار داره راجر بعد 6ماه بیادو همرو ببره بره فینال ولی در مجموع از راجر و بازیش راضیم خودشم که راضی بود.
پایین جدول نواک باخت اونم به ایستومین اصلا انتظارشو نداشتم فکر میکردم بازی سختش در دور 4 با دیمیتروف که زودتر حذف شد نواک قطعا تموم نشده و در ادامه باز قهرمان میشه اما دیگه اون نواک 2015 هرگز نمیشه اما میتونه در بعضی از تورنمنتا اوج بگیره امسال و سال اینده خیلی براش مهم اگه نتونه چند تا گرند ببره دیگه سخت میشه بهترین فرصت همین دو فصل.
رافا هم در ی بازی زیبا جذاب زورو برد انصافا خوب بود کم اشتباه بود خوب دفاع کرد و زورو با اینکه خوب بازی کرد هجومی بود اما بکهند اسلایس نادال قشنگ خنثی میکرد حملات زورو و رافا برنامش برای برد خوب بود خصوصا اسلایس و زورو اصلا طرحش خوب نبود در حالیکه رافا خیلی از اسلایساش با ارتفاع مناسب برای حمله ب تور برای تنیسور مقابل بود اما روزو رو نت نیومد تا عملا بکهند داون د لاینش بی فایده باشه هر چند زورو چند تا رو تور اومد در صحنه های دیگه که نشون داد خیلی کار داره اصلا والیش خوب نبود.
رافا بازی بعدش اتفاق خاصی نیفته بنظر تو 3.4 ست میبره مونفیلس اما نکته ای که هست رافا با توجه به سبکی که ارائه میده بازیاش زیاد زمان میبره بنظرم طی 3 بازی بعدش با فرض رسیدن به فینال حداقل 10ساعت طول میکشه و باید دید میتونه این زمانو کوتاه کنه و یا بدنش اجازه میده و شایدم اصلا زیاد بازی کردن کمکش کنه حتی بهترو بهتر بشه.
پایین جدول با این بازی هایی که دیدم برعکس بالای جدول که پرتجربه ها هستن پایین جدول جوونا حضور دارن به استثنا رافا و باید دید رافا میتونه از تجربش بهره ببره یا خیر.
رو کاغذ رافا رائونیچ دیمیتروف تیم کوارتر میرسن از پایین ،برخلاف دوستان که میگن رافا سخت ترین بازیش با رائونیچ من فکر میکنم سخت ترین بازی رافا با دو تنیسور خوش استیل و هجومی بکهند یک دست دوس داشتنی هستن ،دیمیتروف بدجور امیدوارم کرد چند سال قبل اما 2سال قشنگ عمرشو هدر داد واقعا حیف بود از لحاظ فیزیکی بهترین تنیسور زیر 26 سال دنیاست که رنکینگ بالایی داره الحق بازیشو که میبینی رو فرم باشه یاد راجر میندازه آدمو و در کنار تیم اتریشی جزو تنیسورای هجومی و مور علاقم تیم هم امیدوارم همون عملکرد سال قبلشو ادامه بده کلا تنیسورایی که بکهند یک دست میزنن خوشم میاد زیباتر بازیشون خصوصا این دوتا در کنار راجر و استن البته.
امیدوارم دیمیتروف قدر خودشو بدون و فینال بره و حتی قهرمان بشه و البته تیم هم لیاقت رسیدن به فینالو داره هر دو شانس خوبی واس رسیدن به فینال دارن اگر قهرمان استرالیا شدن تعجب نکنین کاشکی این دو بهم نمیخوردن اما شد دیگه.
پایین بنظرم رافا با کمی شانس و جنگندگی شانس خوبی داره واس سمی رافا را پیروزی بر این مدل تنیسورا خوب بلده امروزم نشون داد دود از کنده بلند میشه اما دیمیتروف یا تیم مدعی اصلی فینال رفتن میدونم حیف که تنیسورا بیشتر از بکهند دو دست استفاده میکنن.کسانی که عاشق این رشتن شک ندارم از بازی این دو تنیسور هجومی لذت میبرن بازیشون بسیار زیبا و دلچسب و امیدوارم شاهد درخشش این نوع تنیسورا باشیم تا رائونیچ که البته تنیسور خوبی اما تنیس به تنیسورایی نیاز داره سمبل این رشته باشن و زیبا بازی کنن همونطور که نادال سمبل جنگندگی نواک سمبل ثبات و تلاش و راجر سمبل تکنیک و سمبل تنیس بدون شک باشن.
در انتها امیدوارم قهرمان استرالیا 2017 تنیسور با بکهند 1 دست باشه
شرمنده طولانی شد موفق و پیروز باشین
زندگی کنین و لذت ببرین ، زندگی بس کوتاست:583:
:443:

masa
01-22-2017, 09:45 AM
سلام
این زووروف (میشا) که بدجوری اندی رو به دردسر انداخته با اونی (الکساندر) که با نادال بازی کرد نسبتی داره؟

SABORI
01-22-2017, 10:00 AM
سلام
این زووروف (میشا) که بدجوری اندی رو به دردسر انداخته با اونی (الکساندر) که با نادال بازی کرد نسبتی داره؟

برادر بزرگترش هست

masa
01-22-2017, 10:27 AM
عجیب اما واقعی، ماری هم حذف شد!

rezaomo
01-22-2017, 11:02 AM
عجیب اما واقعی، ماری هم حذف شد!

دوست عزيز شما دقيقا ً داريد چكار مي كنيد . ؟ اعلام نتايج ؟؟ . اگر اعلام نتايج هست كه علي الاصول كسي كه دارد پست شما را مي خونه دسترسي به اينترنت داره و از سايت هاي خبري كسب خبر مي كنه . لطفا در خصوص بازي ها بحث و تبادل نظر كنيد . ممنون

pourya RF
01-22-2017, 11:04 AM
من الان از خواب بیدار شدم تا بیدار شدم رفتم تو سایت استرالیا ببینم ماری تو چند ست برده که دیدم حذف شده :379: واقعا غیر قابل پیش بینی بود اگه میدونستم حتما بازی رو نگاه میردم :781:

ali ahwazi
01-22-2017, 11:24 AM
دوستان کسی لینک پخش اینترنتی بازی فدرر رو داره ؟

Najmeh5576
01-22-2017, 11:31 AM
دوستان کسی لینک پخش اینترنتی بازی فدرر رو داره ؟
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/federer-vs-nishikori-rod-laver-arena-live-stream-106135.html (http://live.robinwidget.com/streamvideo8/murray-vs-m-zverev-rod-laver-arena-live-stream-106133.html)

masa
01-22-2017, 12:37 PM
دوست عزيز شما دقيقا ً داريد چكار مي كنيد . ؟ اعلام نتايج ؟؟ . اگر اعلام نتايج هست كه علي الاصول كسي كه دارد پست شما را مي خونه دسترسي به اينترنت داره و از سايت هاي خبري كسب خبر مي كنه . لطفا در خصوص بازي ها بحث و تبادل نظر كنيد . ممنون

کاری که من میکنم درست مثل اینه که شما یک فیلم رو به دوستتون میدید که ببینه. بعدا که دوستتونو دیدین ازش میپرسین اونجای فیلم رو دیدی که چی شد؟ پسر خیلی عجیب بود و .... ببخشید که مثال بهتری نزدم.
این یک واکنش طبیعی در زمان سورپرایز یا شوکه شدنه. ادم تو این لحظات دوست داره احساسشو به یکی بگه و با کسی حرف بزنه و بگه وای ماری حدف شد. مسلما هدف من اطلاع رسانی نتایج نبوده فقط بیان احساس خودم بوده و اگرچه یک تحلیل نیستش اما گاهی تنوع هم لازمه. درست مثل کلاس درسی که اگر فقط توش درس باشه و حاشیه نباشه به ادم نمیچسبه.

GOLSEFID
01-22-2017, 12:42 PM
فدرر به بازی برگشت !!!!!!!!

GOLSEFID
01-22-2017, 01:01 PM
هرچند من طرفدار سرسخت نادالم ولی بازی راجر رو خیلی دوست دارم و دوست دارم که اگه بشه یبار دیگه فدال رو توفینال ببینم

adam johnson
01-22-2017, 01:05 PM
دوست عزيز شما دقيقا ً داريد چكار مي كنيد . ؟ اعلام نتايج ؟؟ . اگر اعلام نتايج هست كه علي الاصول كسي كه دارد پست شما را مي خونه دسترسي به اينترنت داره و از سايت هاي خبري كسب خبر مي كنه . لطفا در خصوص بازي ها بحث و تبادل نظر كنيد . ممنون
من همین الان رسیدم خونه و اولین سایتی که باز کردم اینجا بود . با خوندن پست ایشون فهمیدم ماری حذف شده :434:

rezapor
01-22-2017, 02:19 PM
Federer R. Nishikori K. live score, video stream and H2H results - SofaScore.com (https://www.sofascore.com/nishikori-federer/RLfsIog)
لینک پخش بازی فدرر- نیشکوری
بازی 2-2 درجریان هست وست پنج فدرر3- 0 جلو هست وبه احتمال زیاد بازی رو میبره انشاأالله

rezapor
01-22-2017, 02:36 PM
بازی ست پنجم 5-2 به نفع فدرر درجریان هست . به امید پیروزی

mspayam
01-22-2017, 02:40 PM
زنده باد قهرمان جاودانی تنیس.

King Rojer Federer
01-22-2017, 02:40 PM
تبریک.تبریک.تبریک به فدرر و همه دوستان عاشق اسطوره.خدایی به من خیلی حال داد.

delphiman7
01-22-2017, 02:42 PM
چه خوبه تو دوره ای زندگی می کنیم که می تونیم هنوز بازیهای اسطوره تمام نشدنی و ببینیم تبریک به همه طرفدارهای فدرر

farhad10
01-22-2017, 02:42 PM
بازی خیلی عالی بود ست اول خیلی حیف شد اونجوری باخت
فقط امیدوارم این بازی سنگین، روی بازی بعدیش با توجه به سنش تاثیر زیادی نداشته باشه

darksider
01-22-2017, 02:43 PM
اون چند نفری که نشسته بودن باخت فدرر و ببینن من از همینجا بهشون خدا قوت میگم
برید همون سوراخ با دوستانتون یه قل دو قل بزنید

rezapor
01-22-2017, 02:44 PM
https://www.sofascore.com/images/team-logo/tennis_14342.png https://www.sofascore.com/images/team-logo/tennis_15733.png Started at 11:30

5th set after 3h 13m



bet365 Live Streaming


00:00 / 00:00 https://www.sofascore.com/bundles/sofascoreweb/images/banners/bet365_logo_small.png
(http://link.sofascore.com/batman) To watch live stream at bet365:


Sign in (http://link.sofascore.com/watch-live/) or Register (http://link.sofascore.com/watch-live/) (it's free) to watch Live Stream*
Open live stream player (http://link.sofascore.com/live-in-play/) and select the game. bet365 offers over 70,000 live streaming events per year. Unfortunately, live streaming is not available for this match on bet365.
Open live stream player (http://link.sofascore.com/live-in-play/) to see streaming schedule. Live Streaming is available to customers with credit on their account.






1st set 2nd set 3rd set 4th set 5th set 64
77 6
4 6
1 4
6 6
3 0h 57m 0h 36m 0h 25m 0h 44m 0h 30m

King Rojer Federer
01-22-2017, 02:45 PM
خدایی اگه اول تورنمنت به هر کس می گفتید که در بین شانزده نفر برتر اسمی از نواک و اندی نیست و راجر با حذف کردن بردیچ و نی شی جزو 16تا هست.کمتر کسی بود که باور می کرد.و لی راجر نشون داد که جزو نوابغه.خدایی با این سن و سال ایوالله داره.

rezapor
01-22-2017, 02:49 PM
تبریک به تمامی طرفداری اسطوره منجمله خودم که توشرایط سخت اسطوره رو تنها نگذاشتیم . خیلی خوشحال امروز فکر کنم برای 18 دهمین گرند اسلم باید خودمون رو آماده کنیم .
از دوستان و مدیران سایت خواهش میکنم تایپیک بالای صحفه که نوشته آیا فدرر درحال سقوط هست به آیا فدرر درحال اوج گیری دوباره هست تغییربدن .
فدای همه اسطوره ای هاا:441::441::441:

zhako
01-22-2017, 02:55 PM
هزاران درود به تو اسطوره حیفه به خدا تموم بشی.روزمان رو ساختی مرد.خیلی آقایی.وواقعا آقایی میکنه این اسطوره تکرار نشدنی دنیای تنیس.تبریک به تمام دوستان وطرفداران واقعی راجرفدرر تکرارنشدنی

pourya RF
01-22-2017, 02:55 PM
نیشیکوری با تمام وجودش میخواست ببره اما هیچ کس جلودار اسطوره نیست این هیجدهمیه !!!! :655::655: فدرر عالی بود میتونست تو ۴ ست بازیو تموم کنه اما در کل بسیار عالی و جنگنده بازی کرد... فورهند های خوب بکهند های خوب سرویسای خوب ، سرعت جابجایی خوب .. همه چی عالی دقیقا راجر فدرری که همه انتظار دارن ببینن :655::866:

rezapor
01-22-2017, 02:55 PM
چرا اجازه تشکر به پست های طرفداران اسطوره داده نمیشه آخه تبعیض تا کجا دوستان :379::379::379:

farhad20
01-22-2017, 02:56 PM
اینقدر نگید راجر پیر هست وپابه سن گذاشته
نشنیده‌ای که زیر چناری کدو بنی
بر رست و بردوید برو بر به روز بیست؟
پرسید از آن چنار که «تو چند ساله‌ای؟»
گفتا «دویست باشد و اکنون زیادتی است»
خندید ازو کدو که «من از تو به بیست روز
بر تر شدم بگو تو که این کاهلی ز چیست»
او را چنار گفت که «امروز ای کدو
با تو مرا هنوز نه هنگام داوری است
فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان
آنگه شود پدید که از ما دو مرد کیست»

ARY143
01-22-2017, 02:58 PM
1- ای کسانی که ایمان نیاورده اید، اگر از انس و جن پشت به پشت هم دهید نمی توانید بازیکنی شبه به راجر را بیاورید - بازیکن که نه، حتی نمی توانید کسی را بیاورید که شبیه راجر فورهند بنوازد - یا کسی که مثل او سرویس بزند - یا حداقل همچو او در کورت راه برود - باشد که از ایمان آورندگان باشید .

2- گزارشگر بازی وقتی ست اول را راجر واگذار کرد گفت زیاد شدن تعداد ست ها برای راجر با این سن و سال خطر ناکه - غافل از آنکه آقا مشکلی با 5 ست بازی کردن هم نداره .

3- دوستان یک درخواستی دارم ازتون - اون ضربه ائی که راجر از بین تور و صندلی داور رد کرد رو لینک کنید بزارید اینجا - اس 400 هم نمی تونست اینقدر دقیق راهش رو پیدا کنه

4- اونهائی که در نبود راجر رنک گرفته اید ، روز پاسخ و پس دادن حساب است ، آیا فکر کرده اید رنک بالا شما را محافظت خواهد نمود .

5- صادقانه - صادقانه بگید ، در همین حال حاضر کسی چشم نواز تر از راجر تنیس بازی میکند که در طول بازی همه ظرافت ها - زیبائی ها و شگفتی ها تنیس را به نمایش بگذارد ؟؟

King Rojer Federer
01-22-2017, 03:03 PM
تبریک به تمامی طرفداری اسطوره منجمله خودم که توشرایط سخت اسطوره رو تنها نگذاشتیم . خیلی خوشحال امروز فکر کنم برای 18 دهمین گرند اسلم باید خودمون رو آماده کنیم .
از دوستان و مدیران سایت خواهش میکنم تایپیک بالای صحفه که نوشته آیا فدرر درحال سقوط هست به آیا فدرر درحال اوج گیری دوباره هست تغییربدن .
فدای همه اسطوره ای هاا:441::441::441:
با سلام و تبریک به شما دوست عزیز.در رابطه با اون پست که آیا فدرر در حال سقوط است خدمتتون بگم که این از درافشانیهای جناب 289 هست.که در زمانی که فدرر مصدوم بود تو این سایت گذاشت.خیلی ها بودند نظیر همین 289 و نشاط و چندتا دیگه از همین قماش که تو رویاهاشون سقوط فدرر رو پیش بینی می کردند ولی العان باید با دوستان آتش نشانی تماس بگیرند(البته عزیزان آتش نشانی جای دیگه مشغول امداد رسانی هستند)امیدوارم خدا به این آقایون صبر بده.:251::251::251:

Dariush.roger
01-22-2017, 03:05 PM
استاد، اسطوره، الكي نيس اين القاب
تبريك به همه طرفداراي فدرر كبير

King Rojer Federer
01-22-2017, 03:09 PM
اوپن استرالیا 2017؛ نتایج روز هفتم؛ حذف بهت آور ماری و صعود فدرر (https://www.tarafdari.com/node/629554)

[/URL][URL="https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/day_7_-_miszve_5.jpg?itok=0o6Oq2te"]https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/day_7_-_miszve_5.jpg?itok=0o6Oq2te (https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user257089/news/day_7_-_miszve_5.jpg)



0 (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/629554/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%85%D8%9B-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A8%D9%87%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1?rate=hIWU2-G4qBr_Mx5XcQKbPtW8y58LtGbfrSwYc3gjXeU)0 (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/629554/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%85%D8%9B-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A8%D9%87%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1?rate=n8q-gI3gKgVOInINlTCPhu2xGfeueZ3eCqATx7cJsJU)


روز هفتم بازی ها با حذف اندی ماری همراه شد.


طرفداری- در روز هفتم رقابت های اوپن استرالیا اندی ماری به شکلی عجیب حذف شد و راجر فدرر هم به سختی از سد کی نیشیکوری گذشت.
به گزارش وبسایت رسمی مسابقات، پس از پیروزی شگفت انگیز سه روز پیش دنیس ایستومین برابر نوواک جوکوویچ امروز تنیسور شماره یک دنیا و دیگر فینالیست سال گذشته بازی ها در دیداری باورنکردنی با نتیجه 3-1 مغلوب رقیب آلمانی خود شد (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/629386/%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%9B-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%81%D8%AA)؛ میشا زورف نفر شماره 46 دنیاست بهترین عملکرد او در یک گرند اسلم پیش از این رقابت ها صعود به دور سوم بازی های ویمبلدون 2008 بود. برادر 19 ساله او الکساندر ساشا زورف روز گذشته در پنج ست برابر رافائل نادال شکست خورد (https://www.tarafdari.com/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88/629223/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%84-3-2-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%88%D8%B1%D9%81-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%86%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7).
در حساس ترین دیدار این مرحله راجر فدرر در دیداری جذاب موفق شد سید پنج بازی ها یعنی کی نیشیکوری را در پنج ست مغلوب کند (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/629536/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1-3-2-%DA%A9%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B4%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%9B-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C) تا در مرحله یک چهارم نهایی رقیب میشا زورف شود. در بخش زنان هم اسوتلانا کوزنتسووا در دو ست برابر سید 24 بازی ها شکست خورد و به یک چهارم نهایی نرسید. جو ویلفرد سونگا هم به ماجراجویی دنیل ایوانز در استرالیا پایان داد با یک پیروزی چهار سته رقیب استن واورینکا در مرحله بعد شد.
برنده نتیجه بازنده آناستازیا پاوولیووچنکووا(24) 3-6، 3-6 اسوتلانا کوزنتسووا(8) ونوس ویلیامز(13) 3-6، 5-7 مونا بارتل میشا زورف 5-7، 7-5، 2-6، 4-6 اندی ماری(1) راجر فدرر(17) (4)7-6، 4-6، 1-6، 6-4، 3-6 کی نیشیکوری(5) انجلیک کربر(1) (در حال برگزاری) کوکو وانده وگ استن واورینکا(4) 6-7(2)، 6-7(4)، 6-7(4) آندریاس سپی گاربینیه موگوروزا(7) 2-6، 3-6 سورانا کِرستا منصور بهرامی/فابریس سانتورو 3-4(3)، 1-4 پت کش/گوران ایوانیشویچ جو ویلفرد سونگا(12) (4)7-6، 2-6، 4-6، 4-6 دنیل ایوانز

mohammad97
01-22-2017, 03:34 PM
بازی فدرر دیدم تا قبل این بازی انصافا نمیشد راجب فدرر نظری داد ولی مقابل نیشیکوری عالی بود، یعنی میشه فدرر و ندال توی فینال به هم دیگه بخورن، واقعا اون روز نمیدونم طرفدار کدوم باشم فقط باید تماشا کنم و لذت ببرم.

اندی ماری حذف شد واقعا دوست داشتم یبار این جام استرالیا ببره که فعلا نشد، هر کس تنیس نگاه میکنه اینو میدونه که ماری واقعا بدبیاری اورده بخصوص در استرالیا.

جوکوویچ که معلوم بود افت کرده از ویمبلدون پارسال معلوم شد و در المپیک دیگه فهمیدم جوکوویچ اون جوکوویچ قبل نیست.

راجب واورینکا که واقعا نمیتونم حرفی بزنم خیلی خلاصه کار میکنه یه دفعه دیدی امد یه گرند گرفت و رفت

King Rojer Federer
01-22-2017, 03:41 PM
راهیابی فدرر به یک چهارم نهایی اوپن استرالیا


در ادامه بازی‌های تنیس اوپن استرالیا راجر فدرر توانست در دیداری نفس‌گیر کی نیشیکوری ژاپنی را شکست دهد و به یک چهارم نهایی راه یابد.


http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01032553.jpg
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عصر امروز در ادامه رقابت‌های راند چهار اپن استرالیا راجر فدرر توانست با نتیجه ۳ بر ۲ کی نشیکوری را شکست دهد.

نشیکوری ست اول را با نتیجه ۷ ـ ۶ از آن خود کرد. در دو ست بعد فدرر توانست با نتایج ۶ ـ ۴ و ۶ ـ ۱ بازی را به دست بگیرد. نیشیکوری در ست چهارم با نتیجه ۶ ـ ۴ بازی را مساوی کرد. در نهایت فدرر ست سرنوشت ساز پنجم را با نتیجه ۶ . ۳ برد و به دور بعد راه یافت.

امروز اندی ماری تنیسور شماره یک جهان از دور مسابقات حذف شد و مقابل میشا زورف آلمانی شکست خورد.

استن واورنیکا و جو ویلفرد سونگا نیز توانستند به دور یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

در رقابت‌های انفرادی زنان گاربینیر موگوروسا با نتیجه ۲ بر صفر سورانا کریستلیا را شکست داد و صعود کرد. آنجلیک کربر تنیسور شماره یک جهان نیز امروز به مصاف کوکو واندوگ از آمریکا می‌رود.

Najmeh5576
01-22-2017, 05:46 PM
سلام تبریک برد فدرر

هایلایت بازی در سایت رسمی بازیها هست
Latest Video - Video - Australian Open Tennis Championships 2017 - Official Site by IBM (http://www.ausopen.com/en_AU/video/index.html?tabName=highlights_videos)

من تقریبا ست اول ناامید شده بودم (چون این سابقه دراین چند سال اخیر توذهنم مونده بود که وقتی یه بازی را خیلی خوب و آرمانی انجام میداد بازی مرحله بعدش را خیلی متزلزل و بد پیش میبرد.) اما از گیم پنجم انگار به خودش اومده باشه بازیش برگشت شاید هم داشته نیشی را میسنجیده نمیدونم . با اینحال تا آخر بازی نگران ۵ سته شدن بازی و داستان توانایی بدنی و... بودم که خوشبختانه مشکلی پیش نیومدو تونست مدیریت کنه. امیدوارم که بازی بعدی راهم بتونه خوب پیش ببره.
بنظر من نیشیکوری هم خیلی خوب بازی میکرد به موقع از ایس استفاده میکرد و چند بار تاکتیک بازیش را عوض کرد بخصوص در ست پنجم بعد از مدیکال تایم یه شیوه دیگه را پیش گرفت که در نوع خودش قابل تفدیره..در ست ۵بکهند یک دست هم میزد درسته؟؟

از شگفتیها هم که ماری و جوکو و کربر و و هالپ حذف شدند نشون میده که جوانها دارند خیلی رو خودشون کار میکنند و حیلی عالیه. اما امیدوارم رو ظرافتهای تنیس و ضربات متنوع هم کار کنند چون فقط برد و باخت مطرح نیست تماشاگر پسند بودن هم مهمه.

در آخر هم از اساتید یه سوال دارم :وقتی که تقاضای چلنج میشه بعضی اوقات دیدم که ضربه تکرار میشه بعضی اوقات امتیاز اشتباه شده پس داده میشه قانونش چی هست ؟
ممنون

Najmeh5576
01-22-2017, 06:13 PM
1-.

3- دوستان یک درخواستی دارم ازتون - اون ضربه ائی که راجر از بین تور و صندلی داور رد کرد رو لینک کنید بزارید اینجا - اس 400 هم نمی تونست اینقدر دقیق راهش رو پیدا کنه
؟؟

Latest Video - Video - Australian Open Tennis Championships 2017 - Official Site by IBM (http://www.ausopen.com/en_AU/video/index.html?tabName=highlights_videos)

pourya RF
01-22-2017, 07:02 PM
رکوردی دیگر از راجر فدرر !!!!! اسطوره با این برد به رکورد ۲۰۰ برد مقابل تاپ ۱۰ دست پیدا کرد :655:

King Rojer Federer
01-22-2017, 09:28 PM
فدرر یک نقطه عطف دیگر به ثبت رساند.


طرفداری- راجر فدرر با کسب پیروزی در دور چهارم رقابت های اوپن استرالیا موفق شد به دویستمین پیروزی خود برابر تاپ تن برسد.
به گزارش atpworldtour.com، استاد سوئیسی امروز موفق شد کی نیشیکوری از ژاپن را در پنج ست شکست دهد (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/629536/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1-3-2-%DA%A9%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B4%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%9B-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C) تا علاوه بر صعود به یک چهارم نهایی رقابت های اوپن استرالیا به اولین بازیکن فعال دنیای تنیس بدل شود که به رکورد 200 پیروزی برابر تاپ تن دنیا می رسد. فدرر با این پیروزی رکورد خود برابر تاپ تن را به 200-107 رساند. این یعنی قریب به یک پنجم پیروزی های دوران حرفه ای فدرر (1084) برابر ده تنیسور برتر دنیا رقم خورده است.
تنیسور 35 ساله در 11 فصل مختلف موفق به دو رقمی کردن تعداد پیروزی های خود برابر تاپ تن شده است که این نیز در میان بازیکنان فعال رکورد محسوب می شود. در حال حاضر چهار تنیسور فعال با بیشترین تعداد برد برابر تاپ تن را بیگ فور تنیس تشکیل می دهند.
https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user257089/2017/khh4khh10shdmthshythqs.thl_.pngفدرر در مجموع برابر 41 تنیسور مختلف از تاپ تن به پیروزی رسیده است و نوواک جوکوویچ، اندی رادیک و اندی ماری بیشترین شکست را برابر او متحمل شده اند. در این فهرست نام کسانی از نسل قبل مثل پیت سمپراس و آندره آغاسی و بازیکنانی از نسل جدید مانند میلوش رائونیچ و کسانی چون مربی اش ایوان لیوبیچیچ نیز دیده می شود. https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user257089/2017/topten41victims.jpg

pourya RF
01-22-2017, 09:54 PM
سلام تبریک برد فدرر

هایلایت بازی در سایت رسمی بازیها هست
Latest Video - Video - Australian Open Tennis Championships 2017 - Official Site by IBM (http://www.ausopen.com/en_AU/video/index.html?tabName=highlights_videos)

من تقریبا ست اول ناامید شده بودم (چون این سابقه دراین چند سال اخیر توذهنم مونده بود که وقتی یه بازی را خیلی خوب و آرمانی انجام میداد بازی مرحله بعدش را خیلی متزلزل و بد پیش میبرد.) اما از گیم پنجم انگار به خودش اومده باشه بازیش برگشت شاید هم داشته نیشی را میسنجیده نمیدونم . با اینحال تا آخر بازی نگران ۵ سته شدن بازی و داستان توانایی بدنی و... بودم که خوشبختانه مشکلی پیش نیومدو تونست مدیریت کنه. امیدوارم که بازی بعدی راهم بتونه خوب پیش ببره.
بنظر من نیشیکوری هم خیلی خوب بازی میکرد به موقع از ایس استفاده میکرد و چند بار تاکتیک بازیش را عوض کرد بخصوص در ست پنجم بعد از مدیکال تایم یه شیوه دیگه را پیش گرفت که در نوع خودش قابل تفدیره..در ست ۵بکهند یک دست هم میزد درسته؟؟

از شگفتیها هم که ماری و جوکو و کربر و و هالپ حذف شدند نشون میده که جوانها دارند خیلی رو خودشون کار میکنند و حیلی عالیه. اما امیدوارم رو ظرافتهای تنیس و ضربات متنوع هم کار کنند چون فقط برد و باخت مطرح نیست تماشاگر پسند بودن هم مهمه.

در آخر هم از اساتید یه سوال دارم :وقتی که تقاضای چلنج میشه بعضی اوقات دیدم که ضربه تکرار میشه بعضی اوقات امتیاز اشتباه شده پس داده میشه قانونش چی هست ؟
ممنون

خیلی ساده بخوام توضیح بدم یه جورایی بستگی به تصمیم داور داره که چی تشخیص بده اخرین ضربه تاثیر زیادی روی تصمیم داور داره برای مثال بازیکنی سرویس دوم خودشو ایس بزنه بدون اینکه حریف بتونه پاسخی بده داور اعلام اوت کنه دبل فالت حساب میشه اما با دریافت چلنج اگه سرویس داخل باشه امتیاز به بازیکن تعلق میگیره اما اگر بازیکن دریافت کننده سرویس رو میتونست پاسخ بده اون موقع داور تکرار امتیاز رو اعلام میکنه ..در کل داور بر اساس شرایط و موارد ذکر شده تصمیم گیرندست

pourya RF
01-22-2017, 11:08 PM
و اما مهم ترین بازی فردا نادال و مونفیس... به نظرم فردا نادال بازی اسونی مقابل مونفیس نداره با توجه به بازی سنگین قبل باید خوب ریکاوری کرده باشه برای این بازی چون مونفیس تا تحت فشار نباشه بازیکنی نیست که توپیو الکی خراب کنه هر توپیو از هرجا شده سعی میکنه برگردونه حتی بهش لقب مرد عنکبوتی تنیس رو دادن:434: قبلا هم نشون داده که توانایی شکست دادن بازیکنای بزرگ رو داره ... فردا رالی های طولانی هم حتما بینشون میبینیم که بازی قشنگی از اب در میاد بنظر من پیش بینی من برد نادل تو ۴ ست

rezapor
01-23-2017, 11:02 AM
نتایج بدست امده و درحال برگزاری تا ساعت 11.30امروز دوشنبه 4بهمن 95
Thiem.d 7 6 2 2 1
Goffin .d 5 7 6 2 3
Dimitrov.G 2 7 3 1
Isromin .D 6 6 1 1
بازی باتیستا و رونیک هم درجریانه و درست اول 5-4 به نفع رونیک درجریانه
بازی نادل هم 12.45 دقیقه به وقت ما شروع میشه
درضمن سرنا ویلیامز هم امروز 2-0 استریکا رو برد وبه 1.4 صعود کرد

Dariush.roger
01-23-2017, 12:53 PM
دوستان لينك بازي نادال كسي داره

pourya RF
01-23-2017, 03:52 PM
همونطور که درست پیشبینی کردم نادال تو ۴ ست میبره همونطورم پیش بینی میکنم نادال بازی بعدیشو تو ۳ ست میبازه:434:

narges 95
01-23-2017, 04:13 PM
تبریک میگم به دوستان نادالی واقعا خوشحال شدم از بردش امیدوارم به فینال برسه ....
اگه میشه تاریخ و ساعت بازی بعدی نادال رو بگین ممنون میشم

mohammad97
01-23-2017, 04:16 PM
نادال بازی امروز برد، میتونست توی 3 ست ببره. بازی بعدیش خیلی سخته اگه بتونه از رونیک ببره احتمال اینکه جام ببره خیلی بالاست

darksider
01-23-2017, 06:09 PM
رائونیچ فقط سرویسه نادال اگه تمرکز داشته باشه و ریترن خوب انجام بده بردن رائونیچ سخت نیست

desham
01-23-2017, 09:35 PM
رائونیچ فقط سرویسه نادال اگه تمرکز داشته باشه و ریترن خوب انجام بده بردن رائونیچ سخت نیست

به به چشممون روشن پس غیر حاشیه سازی کارای دیگه ای هم بلدی مثلا نظر کارشناسانه!!!!!!!:251::251::251::251:

darksider
01-23-2017, 11:56 PM
به به چشممون روشن پس غیر حاشیه سازی کارای دیگه ای هم بلدی مثلا نظر کارشناسانه!!!!!!!:251::251::251::251:
شما بهتره به همون دوست صمیمیتون توی لونه بپیوندی
جواب ابلهان خاموشیست

masa
01-24-2017, 01:05 AM
رائونیچ فقط سرویسه نادال اگه تمرکز داشته باشه و ریترن خوب انجام بده بردن رائونیچ سخت نیست
قبلا فقط سرویس بود الان یخورده فرق کرده نمیشه گفت فقط سرویسه

Najmeh5576
01-24-2017, 10:10 AM
یک تحلیل جالب در مورد استراتژیی که میتونه زورو در پیش بگیره تا بتونه بر راجر فدرر غلبه کنه. ( نوشته شده توسط Craig O'Shannessy | 24 January, 2017)
اشاره میکنه به سبکی که استاخوفسکی در ویمبلدون ۲۰۱۳ بکار گرفته که ۱۰۰ درصد سرو اول را سرو اند والی کرده و ۷۶ درصد موفق بوده و ۸۵ درصد این سروها ِ به بکهند ریترن راجر بوده . و در سرو دوم هم با سرو و والی موفقتر بوده. و در نهایت تونسته راجر را ببره.

آماری هم از میشا گذاشته که ۶۶درصد در کل تورنمنت از سرو و والی امتیاز گرفته و ۵۰ درصد از بیس لاین.

در کل برای غلبه بر راجر, آمدن به سمت تور و حمله به بکهند را نکته کلیدی میدونه حالا چه مجبور کنه که فدرر بکهند ریترن کنه چه بکهند پسینگ شات.

AO Expert: Can Zverev unsettle Federer? - Australian Open Tennis Championships 2017 - Official Site by IBM (http://www.ausopen.com/en_AU/news/articles/2017-01-24/ao_expert_can_zverev_unsettle_federer.html)

از نظر من ۴ سال از اون واقعه گذشته مسلما فدرر راه حلی برای این داستان پیدا کرده فقط برای اطلاع نوشتم :)

zhako
01-24-2017, 01:05 PM
تبریک تبریک به تمام طرفداران عزیز راجرفدرر کبیر.بازی تمرینی وساده ای برای راج بود.به امید قهرمانی

Najmeh5576
01-24-2017, 01:17 PM
تبریک برد راجرhttp://tennistalkers.com/images/smilies/Yahoo8%21/53.gif

King Rojer Federer
01-24-2017, 01:26 PM
با سلام خدمت دوستان تنیس تاکرز.به خصوص طرفداران راجر بزرگ.تبریک می گم صعود راجر رو به مرحله نیمه نهایی.امروز خیلی خودم رو کشتم که بتونم زود از سر کار جیم بزنم و بیام بازی راجر عزیز رو ببینم ولی تا رسیدم خونه و زدم شبکه RTS UN سوییس.دیدم راجر دستهاش رو به علامت پیروزی بالا برده.مونده بودم که باید خوشحال باشم که راجر سریع کلک زورف رو کنده یا ناراحت بشم چون آقامون رو هنرنماییش رو ندیدم.ولی در کل خیلی خوشحالم چون راجر با این بازیهاش تو این تورنمنت خیلی چیزها رو به همه ثابت کرد.و نشون داد که بی خود نیست که تو این رشته از همه تنیسورهای دیگه متفاوته.راستی از 289 و نشاط و آقای دلپوترو خبری نیست.:254::254::254:نمی دونم بیچاره ها العان چه حالی دارند.دیگه 289 کری نمی خونه.کجا رفتی قایم شدی.اینقدر مرد باش بیا خودت رو نشون بده با اون پستهای خنده دارت.:251::251::251::251::251:

King Rojer Federer
01-24-2017, 01:30 PM
دوستان عزیز کسی بازی راجر رو دیده.اگه کسی دیده بگه راجر امروز چطور بود.(البته از نتیجه می شه حدس زد که راجر چه طغیانی کرده).در هر حال باز هم تبریک به همه راجریون به خصوص آقا داریوش گل و آقا پوریای عزیز:583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583:

zhako
01-24-2017, 01:34 PM
دوست عزیز به جز ست دوم وسوم بازی بیشتر دست گرمی بود تا رقابت.زورف همش میومد لب تور وراجر هم زیاد جدی نمیگرفت والا با یک ساعت کارش رو تموم میکرد.

Dariush.roger
01-24-2017, 02:01 PM
دوستان عزیز کسی بازی راجر رو دیده.اگه کسی دیده بگه راجر امروز چطور بود.(البته از نتیجه می شه حدس زد که راجر چه طغیانی کرده).در هر حال باز هم تبریک به همه راجریون به خصوص آقا داریوش گل و آقا پوریای عزیز:583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583::583:

سلام به همه دوستان منم تبريك ميگم به همه طرفداري عزيز راج يه تبريك ويژه هم به محمدعلي باشخصيت كه هميشه به بنده لطف داره ايشالا كه هميشه خوشحال و سلامت باشي
راج تو اوج امادگي بسر ميبره اميدوارم ثباتشو حفظ كنه و بتونه به فينال برسه بازي با استن اگه راج از نظر ذهني اماده باشه ميتونه برنده باشه سخت ترين بازيش تو استراليا همين بازي با استن هستش اگه ببره بنظرم بازي فينال راحتنره
تا همينجاش با اين قرعه سخت كار بزرگي كرده بعد از دوري ٦ ماهه نشون داد كه كارهاي بزرگو ادماي بزرگ انجام ميدن و لياقتشم داره به شايستگي به اينجا رسيده من خيلي اميد دارم به اين راج ٢٠١٧
بازم تبريك به فدرريون به اميد قهرماني فقط ٢ تا بازي خوب ميخوايم اسطوره

sorina_1100
01-24-2017, 02:51 PM
سلاملیکم بعد از مدتها :D
حتی یه بازی هم ندیدم هنوز ، امیدی به نادال هست یا نه ؟ :D بی طرف بگین لطفا
خودم به خاطر مصدومیت های زیاد و نوع بازیش یه جورایی توقع جام ندارم دیگه حتی روی خاک
یکی لطف میکنه آمار هد تو هد نادال با فدرر ، نواک و اندی رو بگه؟ ممنون

SABORI
01-24-2017, 02:52 PM
سوالی داشتم

اگر موقع ضربه زدن بدن به تور بخوره
اگر موقع ضربه زدن راکت به تور بخوره
اگر موقع ضربه زدن بدن از تور رد بشه (مثلا دست ما تو زمین حریف باشه و ضربه بزنیم)
اگر موقع ضربه زدن فقط راکت از تور رد بشه و تو زمین حریف ضربه بزنیم چه حکمی دارند

سپاسگذار

pourya RF
01-24-2017, 03:16 PM
بسیار بسیار عالی وبدون هیچ ایرادی اسطوره بازیشو برد :655::655: خیلی خوب شد بازی زود تموم شد با توجه به بازی ۵ سته با نیشیکوری حالا بدون خستگی با امادگی کامل به جنگ با استن میره که هیچ نگرانی ندارم دیگه با این فدرری که من دیدم فقط دارم لحضه شماری میکنم برای دیدن خوشحالی بعد قهرمانیش :655::655: هیچ چیزی تو دنیا برام قشنگ تر از دیدن این صحنه نیست :655:

pourya RF
01-24-2017, 03:32 PM
واقعا راجر فدرر نماد تنیسه ... تنیس باید ممنون راجر فدرر کبیر باشه:655: واقعا شخصیت بزرگی داره دقیق نمیدونم ولی حدود ۱۲،۱۳ بار بازیکن اخلاق شدن نشون دهنده ی شخصیت بزرگ و حرفه ای اسطورست:655: نه تنها توی زمین تنیس حتی بیرون زمین تنیس الگو برای هر ورزشکاریه

zhako
01-24-2017, 04:55 PM
بسیار بسیار عالی وبدون هیچ ایرادی اسطوره بازیشو برد :655::655: خیلی خوب شد بازی زود تموم شد با توجه به بازی ۵ سته با نیشیکوری حالا بدون خستگی با امادگی کامل به جنگ با استن میره که هیچ نگرانی ندارم دیگه با این فدرری که من دیدم فقط دارم لحضه شماری میکنم برای دیدن خوشحالی بعد قهرمانیش :655::655: هیچ چیزی تو دنیا برام قشنگ تر از دیدن این صحنه نیست :655:

آی گفتی دوست عزیز خیلی وقته منتظرگرند هیجدهم راجریم.امیدوارم یه عیدی پیش از موعود به همه مون بده.به امید قهرمانی

King Rojer Federer
01-24-2017, 07:35 PM
فدرر با یک برتری آسان به نیمه‌نهایی رسید


اسطوره سوئیسی دنیای تنیس با برتری مقابل حریفی از آلمان به نیمه‌نهایی اولین گرنداسلم سال تنیس صعود کرد.


http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01032553.jpg
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، راجر فدرر، تنیسور افسانه‌ای سوئیسی با برتری 3 بر صفر مقابل میشکا زوروف از آلمان به نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس گرنداسلم ملبورن راه یافت.

او در دومین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی بخش انفرادی مردان این رقابت‌ها در 3 ست و با نتایج 6 بریک، 7 بر 5 و 6 بر 2 رقیبش را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید.

او برای رسیدن به فینال نبرد تمام سوئیسی مقابل هموطنش استانیسلاس واورینکا پیش‌رو خواهد داشت.

King Rojer Federer
01-24-2017, 07:37 PM
http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/federer-702x394.jpg (http://tennisfa.com/wp-content/uploads/2017/01/federer.jpg) راجر فدرر در آزاد استرالیا

تنیس آزاد استرالیا؛ مصاف فدرر و واورینکا در نیمه‌پایانی مردان

1 (http://tennisfa.com/2017/01/24/%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d9%81-%d9%81%d8%af%d8%b1%d8%b1-%d9%88-%d9%88%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%86%da%a9%d8%a7/#comments)
۵ بهمن , ۱۳۹۵ تنیس جهان (http://tennisfa.com/category/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/), تنیس مردان (http://tennisfa.com/category/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/%d8%aa%d9%86%db%8c%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86/)
تنیسفا: (http://tennisfa.com) فدرر و واورینکا با پیروزی در هشتمین روز مسابقات، یک نیمه‌نهایی تمام سوییسی را در بخش مردان رقم زدند.
سوییسی‌ها امروز در مرحله یک‌چهارم پایانی اوپن استرالیا کار دشواری برای ملاقات با یک‌دیگر در دور نیمه‌پایانی نداشتند؛ نخست استن واورینکا توانست در سه ست (۳-۶ ۴-۶ ۶-۷) جو-ویلفرید سونگای بی‌انگیزه و بی‌برنامه را از پیش روی بردارد و سپس راجر فدرر نیز با همین نتیجه (۲-۶ ۵-۷ ۱-۶) به تورنمنت رویایی میشا زورف پایان داد.
فدرر ۳۵ ساله که به دنبال ۵مین عنوان اوپن استرالیا و ۱۸مین قهرمانی خود در مسابقات گرند اسلم است، با پیروزی در مسابقه امروز، برای ۴۱مین بار به نیمه‌پایانی یک گرند اسلم (۱۳مین آزاد استرالیا) راه یافت.
نابغه سوییسی که به عنوان سید هفدهم پا به میدان این رقابت‌ها گذاشته، پس از بازی امروز گفت: “پیش از مسابقات، انتظار نداشتم که در مرحله نیمه‌پایانی با استن بازی کنم. فکر می‌کردم حداکثر تا دور چهارم و یا یک‌چهارم پایانی صعود کنم.”
پیت سمپراس، اسطوره آمریکایی تنیس جهان نیز هنگامی که آخرین عنوان گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد آمریکا سال ۲۰۰۲ به دست آورد، با همین شماره سید (هفدهم) وارد مسابقات شده بود.

delpotro
01-25-2017, 12:53 AM
با سلام خدمت دوستان تنیس تاکرز.به خصوص طرفداران راجر بزرگ.تبریک می گم صعود راجر رو به مرحله نیمه نهایی.امروز خیلی خودم رو کشتم که بتونم زود از سر کار جیم بزنم و بیام بازی راجر عزیز رو ببینم ولی تا رسیدم خونه و زدم شبکه RTS UN سوییس.دیدم راجر دستهاش رو به علامت پیروزی بالا برده.مونده بودم که باید خوشحال باشم که راجر سریع کلک زورف رو کنده یا ناراحت بشم چون آقامون رو هنرنماییش رو ندیدم.ولی در کل خیلی خوشحالم چون راجر با این بازیهاش تو این تورنمنت خیلی چیزها رو به همه ثابت کرد.و نشون داد که بی خود نیست که تو این رشته از همه تنیسورهای دیگه متفاوته.راستی از 289 و نشاط و آقای دلپوترو خبری نیست.:254::254::254:نمی دونم بیچاره ها العان چه حالی دارند.دیگه 289 کری نمی خونه.کجا رفتی قایم شدی.اینقدر مرد باش بیا خودت رو نشون بده با اون پستهای خنده دارت.:251::251::251::251::251:

سلام. 289 که محروم شده. من که خیلی وقته مطلبی تو سایت ننوشتم‌ . اگه دلت تنگ شده بعد از حذف فدرر خدمتت برسم.:434:

شوخی کردم. فعلا دور ، دور شماست . چیزی ندارم بگم. منتظر حذف فدررم که بدجوری خواب رو از چشمانم ربوده.

Dariush.roger
01-25-2017, 01:20 AM
سلام. 289 که محروم شده. من که خیلی وقته مطلبی تو سایت ننوشتم‌ . اگه دلت تنگ شده بعد از حذف فدرر خدمتت برسم.:434:

شوخی کردم. فعلا دور ، دور شماست . چیزی ندارم بگم. منتظر حذف فدررم که بدجوری خواب رو از چشمانم ربوده.

رضا منظورت بعداز قهرماني فدرره كه بياي تبرك بگي فعلا لذت ببر از نمايشي كه داره اجرا ميكني تو بيشتر از هر كسي اطلاعات و تحليلت راجع به تنيس بيشتره هركسي حق انتخاب داره منم از جوكو بدم مياد ببازه كلي لذت ميبرم دركت ميكنمولي ٢٨٩ مسخره ميكنه و تيكه ميندازه و چيزيم بارش نيس فقط فحاشي ميكنه ،رضا يه تحليلي بي طرف راجع به راج بكن و نظرتو بگو ممنون
هرچند راج تا اينجاش كار بزرگي كرده تا اينجاشم اومده ازش ممنونيم

pourya RF
01-25-2017, 02:20 AM
سوالی داشتم

اگر موقع ضربه زدن بدن به تور بخوره
اگر موقع ضربه زدن راکت به تور بخوره
اگر موقع ضربه زدن بدن از تور رد بشه (مثلا دست ما تو زمین حریف باشه و ضربه بزنیم)
اگر موقع ضربه زدن فقط راکت از تور رد بشه و تو زمین حریف ضربه بزنیم چه حکمی دارند

سپاسگذار
در تمامی موارد حکمش از دست دادن امتیازه... اما وقتی ضربه ی حریف به دلیل اسپین زیاد بعد از برخورد تو زمین به سمت زمین حریف برگرده در این مورد ایرادی نداره راکت از تور بگذره میشه ضربه زد... و مورد دیگه اینه که وقتی ضربه ای رو میزنی بعد از تماس توپ با راکت در ادامه ی ضربه راکت از تور بگذره ایرادی نداره.

farhad10
01-25-2017, 12:20 PM
به نظر من قهرمان امسال، نادال هست
دقیقا فرم چند سال پیشش رو داره و عالی بازی میکنه

Sent from my LT28h using Tapatalk

ARY143
01-25-2017, 12:30 PM
با سلام و درود خدمت دوستان و همراه هان همیشگی

دوستان صاحب نظر و مطلع از جمله "آقا رضا دلپوترو عزیز " " آرچی عزیز " و .....( ببخشید اگر اسامی دیگری را به خاطر ندارم که دلیلش قطعا کثرت سن است و کم لطفی دوستان که ما را از نظراتشان مستفیض نمیکنند ) لطفی کنید مطالب فنی و کارشناسی خودتون را به اشتراک بگذارید در خصوص این گرند و اتفاقاتی که در ان افتاد
قطعا خیلی نکات و موارد هست که شما دوستان با نگاه حرفه ائی تر می تونید به آن اشاره کنید و اعضا هم استفاده کنند .

منتظریم دوستان :583::583::583::655::655:

GOLSEFID
01-25-2017, 12:39 PM
آقا پوریا فعلا که پیش بینی شما مبنی بر باخت 3-0 نادال درست درنیومده چون نادال یه ست گرفته
به امید پیروزی نادال که میشه اینو تو چشاش دید
بعد از چند سال یه بازی باصلابت ازش داریم می بینیم
به امید یه فینال فدال دیگر

masa
01-25-2017, 01:23 PM
نادال بوضوح بهتر بازی میکنه اما به نظر من بازی به ست پنجم میکشه

GOLSEFID
01-25-2017, 01:43 PM
نادال بوضوح بهتر بازی میکنه اما به نظر من بازی به ست پنجم میکشه

ست پنجمی در کار نیست همون پیش بینی آقا پوریا درسته 3-0 ولی با کمی تغییر یه 180 درجه به نفع نادال:434::434::434:

Dariush.roger
01-25-2017, 01:47 PM
به نظر من نادال خيلي معموليه رائونيك بد بازي ميكنه نادال با يه قرعه خوب تا اينجا اومده اميدوارم به فينال برسه اين بازيم رائونيچ كلا از نظر ذهني اماده نيس ٥ تا ست پوئينت از دست داد

Behr@d
01-25-2017, 02:00 PM
به نظر من نادال خيلي معموليه رائونيك بد بازي ميكنه نادال با يه قرعه خوب تا اينجا اومده اميدوارم به فينال برسه اين بازيم رائونيچ كلا از نظر ذهني اماده نيس ٥ تا ست پوئينت از دست داد

دوست عزیز واقعا مطعمنی که قرعه ی نادال تا اینجا راحت بوده؟پس بهتره که یه نگاه به بازیهای راند های قبلش بندازید...باقداتیس راند ۲،الکساندر ازورو (که فدرر رو تو هاپمن کاپ شکست داد و به جرعت میتونم بگم از بهترین تنیسور های تور هستش تو ۱۹ سالگی) راند ۳،گایل مونفیس (که رنک ۶ دنیاست و چند ماه اخیر فوق العاده بود و همیشه خطرناکه) راند ۴ و رایونیک رنک ۳ دنیا (که راجع به عملکردش تو این ماه ها نیازی به تعریف نیست) در ۸تا اصلا و اصلا قرعه راحتی نیست دوست من...بدون تعصب میگم که قرعه ی نادال اگه سخت ترین نباشه ولی قطعا از سخت ترین هاست...

GOLSEFID
01-25-2017, 02:21 PM
واموس رافا واموس رافا
تبریک به تمام طرفداران ماتادور

ARY143
01-25-2017, 02:22 PM
این دو تا پیرمرد 6 ماه رفتن استراحت و ریکاوری و حالا که برگشتن گویا.......................در سر شوری دارند

sorina_1100
01-25-2017, 02:23 PM
توقع نداشتم 3 0 بشه :D
ولی نادال است دیگه :D

zhako
01-25-2017, 02:49 PM
به نظرمن رائونیک خیلی بد بازی کرد البته نباید از آمادگی نادال هم چشم پوشی کرد.پیش بینی من فینال راجر با دیمیتروف.امیدوارم با قهرمانی فدرر به پایان برسه

mohammad97
01-25-2017, 02:53 PM
نادال عالی بازی کرد و نشون داد که هنوزم حرفی برای گفتن داره، نادال میتونه قهرمان ای گرند باشه، منتظرم ببینم امسال نادال در رولاند گاروس چیکار میکنه.

منتظر بازی فردا بین استاد فدرر و واورینکا هستم و از اینکه میبینم استراحت فدرر واقعا کارامد بوده و میتونه مثل همیشه عالی بازی کنه خوشحالم

ibo8631
01-25-2017, 03:04 PM
بنظر بنده هم راجر بهتر با استن و نادال کنار میاد تا مثلا با رائونیچ
فرصت خوبیه براش که شاید تکرار نشه

pourya RF
01-25-2017, 04:22 PM
پبش بینی من اشتباه درومد اما واقعا راونیچ بد بازی کرد... حالا باید ببینیم تو بازی بعد چه اتفاقی میوفته که امیدوارم دیمیتروف بیاد فینال دیمتروف رو بیشتر دوست دارم بازیشو

ehsm
01-25-2017, 04:28 PM
به نظر من قهرمان امسال، نادال هست
دقیقا فرم چند سال پیشش رو داره و عالی بازی میکنه

Sent from my LT28h using Tapatalk

شما قبلا گفتید که بنظرتون یک جوون قهرمان میشه؟!

farhad10
01-25-2017, 05:25 PM
شما قبلا گفتید که بنظرتون یک جوون قهرمان میشه؟!
خب دوست عزیز یک پیش بینی بود
پیش بینی میتونه اشتباه از اب در بیاد
امروز نادال خیلی پرقدرت بازی کرد و میشه این احتمال رو داد که نادال قهرمان بشه
ولی شاید هم همین پیش بینی اشتباه از اب در بیاد

Sent from my LT28h using Tapatalk

masa
01-25-2017, 06:46 PM
من واقعا فکر میکردم نادال دیگه محاله گرند ببره اما با چند بازی اخیرش بنظرم میتونه بازم گرند ببره. بنظرم اگر فدال بیان فینال شانس نادال بیشتره اما اگر استن و نادال برسن فینال بنظرم استن قهرمان میشه.

omidd
01-25-2017, 10:04 PM
درووووود بر دوستان عزیز.
رسیدیم به دو بازی سمی و نه نواکی هست و نه ماری ،دو نام آشنا راجر و نادال ،استن گرند باز و دیمیتروف جوان و اینبار پخته.
استن عملکرد خوبی داشت بازم در گرند و بجز بازی اول با کلیژان که حتی در آستانه باخت بود الان نیمه نهایی رسیده و بازی با سونگا نشون داد ول کن این گرند نیست بنظرم نسبت ب گذشته ی خورده افت داره اما باز لولش بالا بوده که تا اینجا رسیده.
راجر هم که ترکوند و بعد اتفاقات 2016 و اینکه کارش تموم افت میکنه میره رنکینگ بعد بیست و اینجور حرفا اما باز هم اشتباه نکنم واس 13 سال به سمی رسید چه عملکرد وحشتناکی داشته راجر ،بازی با نیشی راجر از همون ابتدا سعی کرد هجومی باشه و بیست دقیقه اول خوب نبود به مرو زمان بازیش ریتم گرفت و با شایستگی پیروز شد و بعد پیروزی زورو جلو ماری عملا یجور استراحت واس راجر شد تا 90 دقیقه نیازشو واس تمرین برطرف کنه و بیشتر فشار نیار.عملکرد فنی راجر همون بازی با نیشی بود نشون داد راجر همیشه فدررررررررررر پیروزی بر دو تاپ تن بسیار روحیه بخش بود.
پایین جدول هم بعد حذف نواک پیش بینی حضور نادال و دیمیتروف میشد،البته شکی در خوب بودن رائونیچ نیست اما نادال انگیزه وحشتناکی از حذف نواک بدست آورد و با عملکردی قابل ستایش مونفیلس شکست داد و امروزم پیش بینی بردشو مقابل رائونیچ میکردم اما نه 3.0 انصافا. پسینگ شاتای استثنایی و البته بازی ضعیف تر از توان رائونیچ خصوصا در موقع ست پوینت و البته توان ذهنی بالای نادال هم دخیل بوده و نادال با شایستگی سمی رسید.
و گریگور تنیسوری که چند سال پیش باید همین راه الانو میرفت و امیدوارم همچنان پیشرفت کنه،گریگور کسی بود که انتظار اینو داشتم حتی بتونه نواکو حذف کنه که نواک لطف کرد زودتر باخت تا گریگور بالا بیاد راحت تر و بازی امروزشم که یطرفه بود و به نسبت راحت به سمی رسید و البته که حقشم بوده.
راجر-استن
واقعا سخت پیش بینی از یطرف استن هرگز نتونست راجر در هارد ببره و هر سه بردش رو خاک بوده از یطرفم استن گرند باز و خصوصا در استرالیا راحتر نسبت به کورتای دیگه،
راجر رمز موفقتیش تا اینجا بازی هجومیش بوده راجبع این بازیم خودش گفت باید هجومی تر باشه و نزار استن ریتم بگیره که خیلی سخته و شرط پیروز شدن راجر بازی هجومیش و والی که قبلا از این روش استفاده کرده تا استن ریتم نگیره.
راجر 13بار سمی رسیده 12 بار قبل 5بار فینال رفته این یعنی احتمال باختش بیشتر از بردش متاسفانه و باید ببینیم واس 6 بار به فینال میرسه یا نه.از لحاظ فنی فکر میکنم کلا رمز رسیدن راجر و تلاش برای قهرمان شدنش فقط و فقط بازی هجومی و داون د لاینای موثرش چیزی که رافا خوب استفاده میکنه البته فورهند برای نادال و بکهند واس راجر.
تنها نکته تکنیکی که از راجر میشه بعنوان افت گفت بنظرم والی که در بهترین فرمش نبوده زمان ادبرگ خیلی خوب بود بعد اومدن لیوبیجیج راجر رالی بیشتر میکنه و البته والی و حمله به نت داره اما کمتر و پراشتباه تر ،بازی با استن والی خیلی نیاز و راجر امیدوارم خوب استفاده کنه.
رافا-دیمیتروف
بازی که انتظارشو بعد حذف شدن نواک داشتم خصوصا گریگور که سال رو بهتر از این نمیتونست شروع کنه از لحاظ آماری طبیعتا رافا خیلی شانس داره و این بازی هم مثل بازی دیگر سمی شانس نزدیکی دارن در واقع تنها پوئنی که راجر و رافا از حریفاشون دارن تجربست وگرنه در باقی موارد برابرن.
آخرین بازی گریگور با نادال در بجینگ 2016 بود که نادال 2.0 باخت تو بازی که نادال بدم نبود اما گریگور خیلی خوب بود اون بازی نشون میده نباید دوستان نادالی این بازی آسان بدونن و شک ندارم هر دو الان خیلی آماده ترن و بهترن،این بازی بنظرم بین نادال با راجر جوان شدست سبک بازی گریگور همون ره راجر فقط ده سال کوچیکتر و البته این میتونه ی شانس خوب و بد واس نادال باشه
چرا بد؟ چون رافا نزدیک بالای 30 سالش و سبک بازیش فیزیکی شدیدا و حریفش 25 سالش و در بهترین شرایط فیزیکی و تکنیکی بعد دو فصل کابوس وار و این باعث میشه نادال سخت ترین بازیش از دید من بازی با گریگور باشه شکی ندارم بازی بالای 3.4 ساعت خواهد بود باید ببینیم کدوم تنیسور بازیشو دیکته میکنه ، بزرگترین مزیت گریگور این که بخوبی برخلاف راجر زمین پوشش میده و جنگندگی بالا داره مثل نادال، سنشم جوابگو ،اما چرا خوبه واس نادال؟ چون دو تنیسور بالای جدول هم بکهند 1دستی میزنن و خصوصا راجر که سبکش با گریگور شبیه و بهترین شبیه سازی برای دارنده 14 گرند قطعا.
من شانس هر 4 نفرو واس فینال برابر میدونم بعید نیست فینال استن گریگور باشه درست نادال و فدرر خیلی خوبن اما حریفاشون شایستگی رسیدن به سمی داشتن و حتی فینال و قهرمانی.از احتمالات بگم راجر نادال فینال باشه نادال شانسش بیشتر، راجر گریگور شانس راجر بیشتر،استن نادال شانس استنو بالا میدونم،استن گریگور مساوی جامو بینشون نصف کنن برن حالشو ببرن:443::443:
راجر اگه بتونه خوب سرو بزنه و مثل نادال امروز خوب ریترن کنه همیشه همه جا شانس واس قهرمانی داره،امروز رافا ریترنش عالی بود.
خیلیا دوس دارن فدال ببینن اما من بعد دو اتفاق خوب چند روز اخیر واسم فقط با قهرمانی راجر تکمیل میشه حالم و امیدوارم راجر به قهرمانی برسه و طبیعتا رافا بیاد فینال شانس زیادی واس قهرمانی داره هرچند اگه روزی قرار کسی گرند راجر بزنه نادال ترجیح میدم چون تنیسور استثنایی با سبک خاصی.در هر صورت راجر اینجا قهرمان نشه ویمبلدون با این فرم میتونه بگیره ، تا همین جاشم نادال و خصوصا فدرر عالی کار کردن بعد سال 2016 و باید تحسینشون کرد نسل جدیدم که هنوز خوابن امیدوارم دیمیتروف بتونه آینده تنیس باشه این چند سال نشون بده شاگرد اسطورست امسال که عالی بوده و تونسته در مقابل 3 نفر از تاپ تن به پیروزی برسه این نتیجه نشون دهنده عملکرد عالی این پسر.
همچنان امیدوارم قهرمان بکهند یک دست باشه بقول دوستان نادال موندهو بکهند یک دستی چیزی که زمانی خوراکش بود چند روزدیگه خواهیم دید بی صبرانه منتظر این 3 بازی هستیم.
ولی واقعا نادال یا فدرر هر کدوم قهرمان بشن چه حالی کنن هم خودشون هم دوستدارانشون در حالیکه همه ناامید بودن بعد چند ماه استراحت راجر و رافا بیان قهرمان گرند بشن بی نظیر خصوصا واس راجر که نزدیک 36 سالش و 4سال گرند نبرده رافا همچنان شانس خوبی واس گرند داره اما استرالیا کمتر کسی فکرشو میکرد.دروووود بر فدال دو تنیسور دو نماد دو سبک دو مدل دو شخصیت دو سمبل و و و و و ...... خیلی میشه حرف زد راجبشون اگه هر دو به فینال برسن قطعا یک یادداشت ب افتخارشون مینویسم فعلا منتظر این دو بازی و بعدش فینالیم.
با تشکر از دوستان عزیز.با آرزوی بهترین ها برای بهترین ها:583::443:

pourya RF
01-25-2017, 10:20 PM
فردا فدرر هیچ نگرانی برای طولانی شدن بازی نداره چون ۲ روز برای ریکاوری وقت داره ۱ روز بیشتر از نادالو دیمیتروف استراحت میکنه که این خیلی خوبه به نظر من

King Rojer Federer
01-26-2017, 02:01 AM
سوئیسی مانع هدف بزرگ (https://www.tarafdari.com/node/631448)

[/URL][URL="https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/ah6ksr6v_1.jpg?itok=26yo0s5F"]https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/ah6ksr6v_1.jpg?itok=26yo0s5F (https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user257089/news/ah6ksr6v_1.jpg)


10 (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/631448/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1%D8%9B-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C?rate=qb0xvLBhspDbX2QwjEEIrJx4hrEJC304KGKr7r4Buo8)0 (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/631448/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%B1%D8%9B-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C?rate=gXKtASy7lqT_4Tk2e9mjdERUwlLgcutUNpDlhbONnf8)

دو تنیسور بزرگ سوئیسی در راه دستیابی به اهدافی بزرگ و بامعنا رو در روی هم قرار خواهند گرفت.


طرفداری- راجر فدرر و استن واورینکا فردا ظهر به وقت ایران حساس ترین دیدار مرحله نیمه نهایی تنیس اوپن استرالیای 2017 را برگزار خواهند کرد.
تاریخ زمان ورزشگاه بازیکن بازیکن پنجشنبه
7 بهمن 1395
12:00 راد لیور آرنا استن واورینکا(4) راجر فدرر(17) ظهر فردا و پس از اتمام دیدار های نیمه نهایی تنیس زنان (https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/631336/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7-2017%D8%9B-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%9B-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%B2-%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%DB%8C)، واورینکا و فدرر برای صعود به فینال رقابت های تنیس آزاد استرالیا با هم جدال خواهند کرد. دیداری که از جهات مختلف حساس ترین مسابقه این مرحله به حساب می آید. راجر فدرر بعد از شش ماه دوری از میادین بازگشتی فوق العاده به تنیس داشته و در طی ده روز گذشته با ارائه برخی از بهترین نمایش های خود در زمین تنیس که دیدار برابر تماس بردیچ یک نمونه درخشان آن بود ثابت کرده است که مدعی جدی فتح عنوان قهرمانی است. نیمه نهایی اوپن استرالیا همیشه مرحله ای بوده که فدرر در آن مشکل داشته است؛ او 13 شکست در نیمه نهایی گرند اسلم ها در کارنامه دارد که 7 بار آن در ملبورن رقم خورده است. فاتح چهار دوره رقابت ها هیچوقت برابر واورینکا مشکل خاصی نداشته اما این واورینکای جدیدی است؛ دارنده سه عنوان قهرمانی در گرند اسلم ها.
واورینکا بزرگترین پدیده تنیس مردان در چهار سال گذشته بوده است. او که تا سال 2013 به نیمه نهایی هیچ گرند اسلمی نرسیده بود حالا سومین نیمه نهایی خود تنها در استرالیا را تجربه می کند. قهرمان اوپن استرالیای 2014 در 31 سالگی به دنبال تاریخ سازی بیشتر است. او مثل همیشه از ابتدای رقابت ها دور از هیاهو و جنجالی که معمولاً حول بیگ فور تنیس وجود دارد با قدم هایی مطمئن و استوار پیش آمده و حالا به بلندترین مانع پیش روی خود رسیده است؛ به مردی که تا به حال او را روی هارد کورت شکست نداده است.
12-0 نتیجه رویارویی های هارد کورت است. از جمله یک چهارم نهایی اوپن استرالیای 2011 و نیمه نهایی یو اس اوپن 2015. آیا واورینکای کوتاه قامت که سه پیروزی اش برابر استاد سوئیسی روی خاک رس بوده است می تواند روی زمین تند و تیز راد لیور آرنا فدرر را شکست دهد؟
رو در رو: راجر فدرر 18 - 3 استن واورینکا https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user257089/2017/rogerstan012517.jpg (https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user257089/2017/rogerstan012517.jpg)

masa
01-26-2017, 12:22 PM
سرو اول فدرر پایینه. اینجوری ادامه بده بعدا به مشکل میخوره. حداقل برای این بازی بیشتر باید سرو اول رو داخل بزنه

sami6425
01-26-2017, 01:02 PM
درود بر راجرررررر:583::583::583:

کامان اسطوره تنیس

masa
01-26-2017, 01:24 PM
متاسفانه اتفاقی که نباید بیفته، افتاد و استن ریتمشو پیدا کرد. اگرچه گیم آخر رو راجر داره از روی شکم سیری بازی میکنه تا ست زودتر تموم بشه ولی در ادامه باید انتظار یک جنگ تمام عیار رو داشته باشیم.

masa
01-26-2017, 02:09 PM
متاسفانه روحیه راجر خیلی پایین اومده و یکم استرس و عدم تمرکز بر او غلبه کرده و برعکس استن هنوز با تمرکز بالا داره بازی میکنه. اگر ست رو راجر خوب شروع کنه امیدی هست وگرنه باید استن رو تو فینال ببینیم.

sami6425
01-26-2017, 02:41 PM
یا سلااااااام یا راجرررررررررررررررررر
:583:

sami6425
01-26-2017, 02:42 PM
هوررررررررررررررررا رفتیییییییییییم فینااااااااااااال

راجر سکتمون دادیییییی

GOLSEFID
01-26-2017, 02:43 PM
تبریک به طرفدارای راجر
منتظر نادال باشید
وامووووووووس رااااااافا

King Rojer Federer
01-26-2017, 02:44 PM
COME ON ROGER

masa
01-26-2017, 02:45 PM
تبریک میگم
راستش باید اذعان کنم که شانس تقریبا با راجر یار بود.
در عین حال که نا امید بودم که راجر راهی برای بردن استن پیدا کنه ناگهان استن با یه دبل فالت کار خودش رو تموم کرد و بعد از اون برک بادآورده، فدرر در دو سرو بعدی عالی عمل کرد. اتفاقی شبیه اتفاق بازی اندرسون و جوکوویچ در ویمبلدون ۲۰۱۵

King Rojer Federer
01-26-2017, 02:50 PM
:229::229::229::229::229::229::229::229::229::229:ای خدا جون نوکرتم.COME ON ROGER:229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229:

pourya RF
01-26-2017, 02:57 PM
مرسی اسطوره که با بازی جنگنده و فوق العاده دل همه ی طرفدارات رو شاد کردی :866: ... اسطوره ی تکرار نشدنی دنیای تنیس نشون داد بیخیال این گرند نمیشه :655: من از اول هم گفتم این گرند برای ماست هیچ کس تو دنیا جلودارمون نیست :655::655: :655:

King Rojer Federer
01-26-2017, 03:02 PM
اوپن استرالیا 2017؛ نیمه نهایی؛ راجر فدرر 3-2 استن واورینکا؛ سوئیس تنها یک رئیس دارد (https://www.tarafdari.com/node/632077)

[/URL][URL="https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/img_20170126_141151.jpg?itok=BWU0sPkV"]https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/img_20170126_141151.jpg?itok=BWU0sPkV (https://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user257089/news/img_20170126_141151.jpg?itok=BWU0sPkV)





فدرر با غلبه بر واورینکا به فینال اوپن استرالیا راه یافت.


طرفداری- راجر فدرر در دیداری سخت و چالش برانگیز موفق شد با نتیجه 3-2 از سد استن واورینکا بگذرد و به فینا تنیس آزاد استرالیا راه یابد.
بازی از همان اولین ست بسیار پایاپی آغاز شد و دو تنیسور سرو خود را تا گیم 12 حفظ کردند. هر دو تنیسور در گیم های 4 و 5 دو برک پوینت داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.
در ست دوم فدرر که روی فرم نشان می داد در گیم 6 سرو واورینکا را شکست؛ واورینکای عصبانی در واکنش به از دست دادن این گیم راکت خود را از وسط دو نیم کرد! فدرر در گیم 9 هم سرو هموطنش را شکست تا طی 80 دقیقه 2-0 از استنیمال پیش بفتد.
در ست سوم اما واورینکا خودش را پیدا کرد و فدرری که افت کرده بود را در 26 دقیقه و 7 گیم از پیش رو برداشت تا به بازی برگردد.
واورینکا ست چهارم را با شکستن سرو فدرر آغاز کرد؛ در گیم دوم اما در شرایطی که بازی 40-40 بود واورینکا دابل فالت کرد تا به فدرر فرصت برک بدهد و استاد سوئیسی هم نه نگفت تا خیلی زود به سرو برگردد. در گیم نهم اما واورینکا با ضرباتی بی نقص 40-0 از رقیب پیش افتاد و با یک بک هند پسینگ شات بسیار زیبا سرو فدرر را شکست.
در ست سرنوشت ساز که هر دو تنیسور از نظر بدنی کمی تحلیل رفته بودند این فدرر بود که موفق شد در گیم ششم واورینکا را برک کند. در ادامه و در شرایطی که جمعیت حاضر در ورزشگاه اسطوره سوئیسی را تشویق می کردند توانست با حفظ سرو کار را در ده گیم تمام کند.

pourya RF
01-26-2017, 03:10 PM
سه روز دیگه این موقع قهرمانی راجر رو جشن میگیریم :655::655: پیشاپیش تبریک :655::583:

King Rojer Federer
01-26-2017, 03:13 PM
با سلام خدمت همه دوستان تنیس تاکرز علی الخصوص طرفداران راجر عزیز.من هم این برد خیلی باارزش رو به همه دوستان فدرری به خصوص آقا داریوش نازنین و آقا پوریا و بقیه دوستان که از قلم انداختم تبریک عرض می کنم.من متولد 8 بهمن 1355 هستم و به واقع امروز راجر عزیز یک کادوی شیرین تر از کیک به من داد.و شب تولد من رو خیلی رومانتیک کرد.در آخر باز هم به همه دوستان تبریک می گم.

mohammad97
01-26-2017, 03:20 PM
واقعا نمیدونم چی بگم اینکه میبینم فدرر رفته فینال خیلی خوشحالم میکنه خیلی، زمانی که من تنیس میدیدم توی فینال فقط راجر و رافا بودن یادش بخیر الان که شرایطی مشابه با اون روزا پیش امده واقعا یه حس عجیب یه حسی که نمیتونم توصیفش کنم استاد راجر امد فینال و این نشون میده که الان فدرر اماده شده که گرند ببره

منتظرم ببینم فدرر در ویمبلدون امسال چیکار میکنه. حس که من دارم طرفداری قدیمی راجر و رافا درک میکنن میگرن من چی میگم

farzin123
01-26-2017, 03:29 PM
فدرر نزدیک 5.5 میلیارد تومان فعلا کاسب شد.

pourya RF
01-26-2017, 03:39 PM
با سلام خدمت همه دوستان تنیس تاکرز علی الخصوص طرفداران راجر عزیز.من هم این برد خیلی باارزش رو به همه دوستان فدرری به خصوص آقا داریوش نازنین و آقا پوریا و بقیه دوستان که از قلم انداختم تبریک عرض می کنم.من متولد 8 بهمن 1355 هستم و به واقع امروز راجر عزیز یک کادوی شیرین تر از کیک به من داد.و شب تولد من رو خیلی رومانتیک کرد.در آخر باز هم به همه دوستان تبریک می گم.

تولدت مبارک:396: اماتا یکشنبه منتظر باش که کادوی اصلی رو یک شنبه میگیریم :396::655:

Najmeh5576
01-26-2017, 03:42 PM
تبریک برد راجر ! :583: هر چند که سبک بازی استن را هم دوست دارم . امیدوارم در فینال سرویس اول راجر بهتر کار کنه

از طرف دیگه فینال خواهران ویلیامز را داریم بنظر میرسه روی کاغذ کفه سرنا سنگینی میکنه بر اساس متس ویلاندر بازیکنهای قدیمی مثل فدرر و ونوس بیشتر دوست دارند روی زمینهای سریع بازی کنند چون سابقه بازی در این نوع زمینها رو دارند. بهرحال امیدوارم که بازی قشنگی را شاهد باشیم

Dariush.roger
01-26-2017, 04:06 PM
با سلام خدمت همه دوستان تنیس تاکرز علی الخصوص طرفداران راجر عزیز.من هم این برد خیلی باارزش رو به همه دوستان فدرری به خصوص آقا داریوش نازنین و آقا پوریا و بقیه دوستان که از قلم انداختم تبریک عرض می کنم.من متولد 8 بهمن 1355 هستم و به واقع امروز راجر عزیز یک کادوی شیرین تر از کیک به من داد.و شب تولد من رو خیلی رومانتیک کرد.در آخر باز هم به همه دوستان تبریک می گم.

محمدعلي جان داداش تولدت مبارك انشالا كه هميشه سلامت و خوشحال باشي و منم بهت تبريك ويژه اي هم بابت تولدت هم فيناليست شدن اسطوره
به هم طرفداراي اسطوره تبريك ميگم اين پيروزي بزرگ انشالا يكشنبه اينجارو با قهرماني راج كبير گلباران ميكنيم الان ديگه مطمئنم اين گرند براي راج هست استن امروز هركسيو شكست ميداد فدرر اسطورس اسطوره ميمونه به اميد گرند ٥ استراليا

pourya RF
01-26-2017, 04:14 PM
خیلی دوست دارم دیمیتروف بیاد فینال تا فینال بین فدرر با یه فدرری باشه :655: من شانس دیمیتروف رو بیشتر میدونم .. دیمیتروف تو بریزبین هم عالی بود بنظر من جدی ترین چالش نادال تا فینال همین بازیه که دیمیتروف هم از نظر ذهنی بسیار اماده و با انگیزست با توجه به قهرمانی تو بریزبین و شکست دادن نادال تو اخرین بازیشون !!.... , تمام تلاششو برای شکست دادن نادال میکنه تا به بزرگترین پیروزی تو دوران بازیش برسه وحضور تو فینال گرند اسلم که ارزوی هر تنیسوریه.

zhako
01-26-2017, 05:16 PM
با سلام خدمت همه دوستان تنیس تاکرز علی الخصوص طرفداران راجر عزیز.من هم این برد خیلی باارزش رو به همه دوستان فدرری به خصوص آقا داریوش نازنین و آقا پوریا و بقیه دوستان که از قلم انداختم تبریک عرض می کنم.من متولد 8 بهمن 1355 هستم و به واقع امروز راجر عزیز یک کادوی شیرین تر از کیک به من داد.و شب تولد من رو خیلی رومانتیک کرد.در آخر باز هم به همه دوستان تبریک می گم.

تولدت مبارک دوست عزیز.الحق وانصاف کادوی خوبی گرفتی ازفدرر.منم به نوبه خودم به تمام طرفداران تبریک میگم.دوباره تولدتون مبارک.همیشه سلامت وکامروا باشی.

zhako
01-26-2017, 05:18 PM
راستی بچه ها به نظرم راجر مصدومیت نداشت؟ خیلی اعصابمان خورد شد.یک دفعه افت کرد.امیدوارم فینال رو باقهرمانی وامادگی کامل به پایان برسانه.به امید قهرمانی اسطوره تکرارنشدنی دنیای تنیس

ehsm
01-26-2017, 07:19 PM
باید گفت واورینکا هم بازی بسیار خوبی رو بنمایش گذاشت. فدرر در دو ست اول، بازی بسیار خوب و بی نقصی انجام داد و در دو ست بعد واورینکا تونست جبران کنه و در ست آخر فدرر تونست بازی رو در دست بگیره. بازی بسیار نزدیک بود بخصوص در ست اول. بنظرم یک فینال جام این بازی بود. هر کدام از این دو نفر استحقاق قهرمان شدن رو دارن. سطح بازی، بسیار بالا بود.

یک نکته دیگه در مورد این تورنومنت این بود که از چهار نفری که به نیمه پایانی رسیدند، سه نفر one handed backhand هستند.

pourya RF
01-26-2017, 09:05 PM
اسطوره گفته هر چی توان دارم برای بازی فینال میزارم حتی اگه باعث شه چند ماه خونه نشین بشم :655: این حرفش کمرمو شکوند :655:

ehsm
01-26-2017, 10:36 PM
اسطوره گفته هر چی توان دارم برای بازی فینال میزارم حتی اگه باعث شه چند ماه خونه نشین بشم :655: این حرفش کمرمو شکوند :655:
فدرر باید این جامو بگیره بخصوص بعد از بازی با استن.

masa
01-26-2017, 10:55 PM
اگر نادال نرسه فینال شانس گرند ۱۸ خیلی بالا میره

nima.a
01-27-2017, 05:36 AM
من تنها کسیم که فکر می کنه فدرر مشکل hip پیدا کرده؟

به نظرم خیلی واضح خودش اینو تو مصاحبش گفت نمی دونم چرا کسی درباره این صحبتی نمی کنه ...

گفت وقت استراحت خارج زمین گرفتم چون قسمتای بالای پا مربوط میشه .... بعد هم گفت ولی جزیی از پا هست البته هنوز ... بعد هم که گفت برای فینال هر چی دارم میزارم حتی اگه تا چند ماه نتونم راه برم ... خیلی واضحه به نظرم من ... باز خوبه زانوش نیست :379:

i.emad1990
01-27-2017, 11:28 AM
طرفدارای راجر فدرر کبیر اگه میخوان راجر گرند بگیره دعا کنن ماتادور ببازه امروز چون خودتونم میدونید افت نادال هم جلوی اوج فدرر باشه نادال میبره چون سبک بازیش جوریه راجرو عاجز میکنه بس دعا کنید جاست رافا

i.emad1990
01-27-2017, 11:39 AM
اما اینم بگم همه17گراندی که راجر کبیر گرفت حقش بود بجز ویمبلدون2009که واقعا و بدون تعصب حق رادیک بود هنوز حالمو اون فینال مارتون گونه میگیره

masa
01-27-2017, 12:38 PM
طرفدارای راجر فدرر کبیر اگه میخوان راجر گرند بگیره دعا کنن ماتادور ببازه امروز چون خودتونم میدونید افت نادال هم جلوی اوج فدرر باشه نادال میبره چون سبک بازیش جوریه راجرو عاجز میکنه بس دعا کنید جاست رافا

حرفتون قبوله، چشم، دعا میکنیم :434:
البته واقعا نادال بوی گرند میده :243:
ولی چه کنیم که هرکه شایسته تره باید قهرمان بشه

ibo8631
01-27-2017, 12:47 PM
ولی بنظرم راجر جلوی رافا شانسش بیشتره
دیمیتروف خیلــــی میدوه؛ بره فینال راجر کم میاره

masa
01-27-2017, 01:00 PM
ولی بنظرم راجر جلوی رافا شانسش بیشتره
دیمیتروف خیلــــی میدوه؛ بره فینال راجر کم میاره

جلوی دیمیتروف، راجر بلده چطور بازی کنه که کم نیاره یا دیمیتروف رو از جریان بازی خارج کنه اما جلوی نادال ...

Behr@d
01-27-2017, 01:08 PM
ولی بنظرم راجر جلوی رافا شانسش بیشتره
دیمیتروف خیلــــی میدوه؛ بره فینال راجر کم میاره

دوست عزیز با دویدن نیست قربونت،اگه دویدن ملاک پیروزی در بازی بود فدرر هیچ شانسی در بازیهاش نداشت؛چرا چون فدرر تو 34 سالگی دیگه توان دوییدن پا به پای تنیسورای دیگه رو نداره ولی چیزی که تنیسورای بزرگو از بقیه جدا میکنه بازی با فکره...اگه فدرر تو این سن میتونه تا فینال یک گرنداسلم برسه بخاطر هوش بالاشه...

فدرر و همه ی هواداراش میدونن که دیمیتروف حریف به مراتب بهتری برای راجره تا نادال...چرا چون نادال دقیقا به همون سبکی بازی میکنه که واسه فدرر دردسرسازه،نادال یه استراتژی خیلی ساده ولی کارآمدو جلوی راجر استفاده میکنه و برتری محسوس رافا در بازیهای رو در رو کاملا نشان دهنده ی این موضوعه...اون استراتژی ضربات با تاپ اسپین فوق العاده بالا به سمت بکهند راجره که تجربه نشون داده فدرر چندان نتونسته راهی براش پیدا کنه...حالا هم مطمعن باشید که اگه نادال به فینال برسه (در هر فرمی) شانس بیشتری برای بردن راجر داره...

ibo8631
01-27-2017, 01:19 PM
جلوی دیمیتروف، راجر بلده چطور بازی کنه که کم نیاره یا دیمیتروف رو از جریان بازی خارج کنه اما جلوی نادال ...
امیدوارم!

i.emad1990
01-27-2017, 01:37 PM
راجر یه شیره برای شیر فرق نداره ببر حریفش باشه یا شغال ولی متاسفانه طرفداراش ابروشو بردنو منتظرن شغال حریفش بشه من ارزومه نادال فدررو ببره چون یه شیرو برده ضمنا شاید این اخرین فینال گرندی باشه که فدال برگذار میکنن یه کم به قدرت خودتون متکی باشین تا ضعف حریف فقط رافی افسانه ای

i.emad1990
01-27-2017, 01:44 PM
یه سوال دوستان من مسابقاتو ندیدم نادال مثل کدوم سالها داره بازی میکنه یعنی رای چجوریه مثلا مثل سال2013یا2011که فوق العاده بود هست یا فقط یه کم بهتر از پارسالشه

Dariush.roger
01-27-2017, 02:00 PM
راجر یه شیره برای شیر فرق نداره ببر حریفش باشه یا شغال ولی متاسفانه طرفداراش ابروشو بردنو منتظرن شغال حریفش بشه من ارزومه نادال فدررو ببره چون یه شیرو برده ضمنا شاید این اخرین فینال گرندی باشه که فدال برگذار میکنن یه کم به قدرت خودتون متکی باشین تا ضعف حریف فقط رافی افسانه ای

ديقا با شما موافقم اگه قراره راجر ببره يكي مثل نادال ببره يا اگه قراره ببازه بهتره به نادال ببازه تا امثال دميتروف
دنيا با ديدن الكلاسيكو تنيس سيراب ميشن جدا مهم نيس كدومشون قهرمان بشن جفتشون لياقتشو دارن بعد از ٦ ماه دوري از تنيس برسن به فينال بزرگترين رويداد تنيس با اين سن و سال

masa
01-27-2017, 02:38 PM
راجر یه شیره برای شیر فرق نداره ببر حریفش باشه یا شغال ولی متاسفانه طرفداراش ابروشو بردنو منتظرن شغال حریفش بشه من ارزومه نادال فدررو ببره چون یه شیرو برده ضمنا شاید این اخرین فینال گرندی باشه که فدال برگذار میکنن یه کم به قدرت خودتون متکی باشین تا ضعف حریف فقط رافی افسانه ای
هرکسی دوس داره تنیسور مورد علاقه اش با کسی بازی کنه که شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشه. درمورد نادال همه ما شرایط راجر رو میدونیم که در بازی ۳ از ۵ شانسی نخواهد داشت پس دوس داریم اینبار شانسشو در برابر حریف دیگه ای امتحان کنه که نادال نباشه

i.emad1990
01-27-2017, 02:45 PM
پس بشین تا نادال حذف بشه

King Rojer Federer
01-27-2017, 03:10 PM
نمایش فینال با حضور خواهران ویلیامز و رقبای دوست داشتنی؛
تنیس در انتظار جذاب ترین دیدار تاریخ


گرند اسلم ملبورن شاهد اوج گیری دو تنیسور محبوبی بود که مدت ها به دلیل مصدومیت در میادین حاضر نبودند، حالا در فینال یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و البته در آن طرف هم قهرمانی برای یکی از خواهران ویلیامرز خواد بود.


به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان تنیس مسترز شانگهای تنیس دنیا با اتفاقی تلخ و ناخوشایند برای طرفداران پر و پا قرص این رشته همراه بود جایی که دو تنیسور محبوب بعد از 13 سال از جمع 5 تنیسور برتر جهان خارج شدند. فدرر که به دلیل مصدومیت در رقابت ها حضور نداشت و نادال هم دردهای کهنه ای داشت که نتوانست بازگشتی موفق داشته باشد. با نتایج آن رقابت ها بعد از 13 سال راجر فدرر و رافائل نادال از جمع 5 تنیسور برتر جهان خارج می شوند. نادال با شکست مقابل دیمیتروف بلغار و نرسیدن به فینال سقوط به جایگاه ششم را تجربه کرد و فدرر هم که روزهای مصدومیت خود را پشت سر می گذاشت عنوان هفتمی را به خود می دید. این دو فوق ستاره سال ها در صدر جدول بودند و روزهایی متفاوت را پشت سر گذاشتند.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01176075.jpg

راجر فدرر که 17 بار قهرمان گرند اسلم شده است، در ماه فوریه سال گذشته بر روی زانوی چپ خود عمل جراحی انجام داد. او بعد از این مساله به دلیل آسیب‌ دیدگی‌ کمر، مسابقات اپن فرانسه را از دست داد. او در ماه جولای اعلام کرد نیاز به ریکاوری طولانی مدت دارد. او قبل از این در ۶۵ گرند اسلم شرکت کرده بود و آخرین باری که او در مسابقات گرند اسلم غیبت داشت، به سال ۱۹۹۹ در مسابقات اپن آمریکا برمی‌گشت.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01176076.jpg

گرند اسلم ملبورن جایی بود که نادال و فدرر با قدرت به زمین بازگشته بودند تا آرزوی طرفداران تنیس در سرتاسر جهان را برآورده کنند، بازی در فینال بین این دو بازیکن. متس ویلاندر، دارنده هفت عنوان گرند اسلم معتقد است در صورت رویایى فدرر و نادال در فینال، این بازى بهترین دیدار تاریخ مسابقات حرفه‌اى تنیس مردان خواهد بود.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01176077.jpg

از طرفی دیگر خواهران ویلیامرز هم به فینال ملبورن رسیدند. سرنا با 35 سال سن مقابل خواهر بزرگترش وینس قرار خواهد گرفت که این دو تفاوت سنی یک ساله با هم دارند. این دو خواهر آخرین بار که در گرند اسلم ملبورن رو در روی هم قرار گرفته بودند به سال 2003 باز می گشت که خواهر کوچکتر موفق شد با پیروزی مقابل وینس قهرمان این رویداد مهم شود. خواهران ویلیامز تا به حال 27 بار روبروی یک‌دیگر به میدان رفته‌اند که سهم سرینا 16 و خواهر بزرگترش 11 پیروزی بوده است.
از اولین رویارویی این دو خواهر 16 سال می گذرد که شاید این یکی از جذابترین فینال بین این دو باشد چرا که ملبورن برای تمام علاقه مندان به تنیس همانطور که می خواستند پیش رفت.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01176078.jpg

farhad10
01-27-2017, 03:27 PM
بازی نادال و دیمیتروف داره طولانی میشه و این به نفع هیچ کدوم از این دو تنیسور نیست
البته این مورد میتونه برای فدرر جدا از اینکه کدومشون بیان فینال یه امتیاز مثبت باشه

Sent from my LT28h using Tapatalk

masa
01-27-2017, 03:36 PM
پس بشین تا نادال حذف بشه

من نمیگم نادال حدف میشه احتمالا مثل کوارتزکوارتر سال ۲۰۱۴ دیمتروف رو میبره و به فینال هم میرسه و با شایستگی به فینال میرسه اما طبیعیه که من دوس نداشتم برسه فینال چون شانس گرند فدرر به شدت کاهش پیدا میکنه (با احترام به همه هواداران نادال)

siavash4
01-27-2017, 03:42 PM
عالیه ما که اخرش میخوایم فدرر قهرمان شه
هر کدوم از اینا بیان فینال به نسبت خسته تر از فدرر هستن
دیمیتروفم واقعا شایسته اومدن به فیناله

darksider
01-27-2017, 03:42 PM
من نمیگم نادال حدف میشه احتمالا مثل کوارتزکوارتر سال ۲۰۱۴ دیمتروف رو میبره و به فینال هم میرسه و با شایستگی به فینال میرسه اما طبیعیه که من دوس نداشتم برسه فینال چون شانس گرند فدرر به شدت کاهش پیدا میکنه (با احترام به همه هواداران نادال)
میشه بگی چی توی این نادال دیدی که فکر میکنی اگه برسه فینال فدرر شانسش کم میشه؟ الان که 2-2 مساوین و به ست پنجم کشیده بازی

masa
01-27-2017, 04:40 PM
میشه بگی چی توی این نادال دیدی که فکر میکنی اگه برسه فینال فدرر شانسش کم میشه؟ الان که 2-2 مساوین و به ست پنجم کشیده بازی
سبک بازی نادال و تاریخچه بازیهای راجر نادال

masa
01-27-2017, 04:51 PM
خوب نادال در یک بازی سخت و حدودا ۵ ساعته به فینال رسید. دیمیتروف هم خوب بازی کرد، میتونست گیم ۸ ام ست اخر از دو فرصت برک پوینتش استفاده کنه که نادال این اجازه رو نداد و سپس در گیم نهم خود دیمیتروف نتونست برکش رو نجات بده و نادال از تک فرصت برک استفاده کرد و دیگه تلاش دیمیتروف تو گیم پایانی هم جواب نداد و بازی رو باخت. در انتظار یک فدال و با آرزوی پیروزی فدرر هستیم

mohammad97
01-27-2017, 05:00 PM
نادال پیروز شد یه بازی طولانی و نفس گیر واقعا خوشحالم و نمیدونم چی بگم

نادال فدرر در فینال یک گرنداسلم
منتظر بازی فینال هستم و پیش بینی من قهرمانی نادال هست

darksider
01-27-2017, 05:02 PM
خوب نادال در یک بازی سخت و حدودا ۵ ساعته به فینال رسید. دیمیتروف هم خوب بازی کرد، میتونست گیم ۸ ام ست اخر از دو فرصت برک پوینتش استفاده کنه که نادال این اجازه رو نداد و سپس در گیم نهم خود دیمیتروف نتونست برکش رو نجات بده و نادال از تک فرصت برک استفاده کرد و دیگه تلاش دیمیتروف تو گیم پایانی هم جواب نداد و بازی رو باخت. در انتظار یک فدال و با آرزوی پیروزی فدرر هستیم
این نادال زمین تا اسمون با نادال اون روز هایی که شما میگی فرق کرده
الان دیگه اصلا نمیشه گفت یه حریف خیلی قدر برای راجر فدرر محسوب میشه
بازی امروز و ببینی و میزان ارور هایی که نادال میزد و همینطور سرویس هاش که هیچوقت خوب نبوده الان هم تعریفی نداره سرویسش

zhako
01-27-2017, 05:06 PM
بازی فینال یک بازی به تمام عیار خواهدبود.فکرکنم همه روز یکشنبه میرن مرخصی که فینال رو ببینن.نادال ازتجربه ش استفاده کرد.ولی امیدوارم باقهرمانی راجرفدرر عزیز به پایان برسه.به امید گرفتن گرند هیجدهم.

farhad10
01-27-2017, 05:08 PM
خب بازی همونطور که گفتم خیلی طول کشید و یه نادال خسته اومده فینال
با توجه به بازی 5 ساعته نادال و 3 ساعته فدرر، الان انگار نادال یه بازی بیشتر از فدرر انجام داده و به نظر فدرر کار راحت تری نسبت به قبل با نادال داره

Sent from my LT28h using Tapatalk

zhako
01-27-2017, 05:12 PM
خب بازی همونطور که گفتم خیلی طول کشید و یه نادال خسته اومده فینال
با توجه به بازی 5 ساعته نادال و 3 ساعته فدرر، الان انگار نادال یه بازی بیشتر از فدرر انجام داده و به نظر فدرر کار راحت تری نسبت به قبل با نادال داره

Sent from my LT28h using Tapatalk

این طورنیست دوست عزیز یک باردیگه همین اتفاق افتاد وراجر یک روز استراحت کرد ولی درفینال به نادال باخت.فینال 2009 همین استرالیا