PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین گرنداسلم سال US OPEN)نیویورک- 2015)


صفحه ها : 1 [2]

lordmani
09-12-2015, 06:21 AM
هایلایت بازی راجر و استن . 11 دقیقه کیفیت خیلی خوب 31 مگ برای دوستانی که موفق نشدن مسابقه رو ببینن.
http://tizfile.com/file/2977456#
چند تا کلیپ باحال هم از راجر میذارم حتما ببینین

Roger Federer - Top 10 New Improvisations of 2015 (HD).mp4 (http://tizfile.com/file/2977527)

Roger Federer Top 10 Genius Fake shots.mp4 (http://tizfile.com/file/2977598)

Roger Federer Introduced His New Shot 'SABR' to Novak Djokovic and Boris Becker In Cincinnati Final.mp4 (http://tizfile.com/file/2977669)

masa
09-12-2015, 06:32 AM
تبریک به طرفداران نواک و فدرر
منم دیگه سعی میکنم اصلا خواب نبینم!!!

FedEx 1981
09-12-2015, 07:25 AM
راجر با فرم عالی خودش که از اوایل 2014 شروع شد داره رفته رفته به روزهای «فوق العاده خوبش» نزدیک می شه. فراموش نباید کنیم که فدرر ضعیف، متوسط، خوب و خیلی خوب رو در طول چند سال اخیر تجربه کرده اما این شرایط کنونی و پیروزی تو 28 ست متوالی از فینال ویمبلدون تا به الان یعنی این که باید چشمامون رو باز کنیم و ذهنمون رو برای کسب احتمالی هجدهمین گرند راجر آماده کنیم.
در مورد بازی دیشب می شه گفت که فدرر تو ست اول به عقیده من از نظر فنی و تجربی تونست تا به یک confidence مثال زدنی برسه. یعنی انجام رالی تو بیس لاین روی سرو های دوم (و حتی اول) و تکرار اون که در نهایت با کسب موقعیت ایده آل امتیاز خودش رو کسب می کرد. ریترن های بی نقص روی سروهای استن و البته یک ضد تاکتیک منحصر به فرد که بر اساس اون از اول بازی سعی کرد تا فشار رو روی بکهند واورینکا وارد کنه (نقطه قوت واورینکا) و زمانی که عملاً در کراس ها برتری خودش رو به رخ واورینکا کشید موفق شد تا وینرهای پرتعدادی رو کسب کنه و در نتیجه واورینکا با یک چالش تاکتیکی-عصبی شخصی مواجه شد که تا آخر بازی هم نتونست از اون رهایی پیدا کنه.
در مورد SABR فکر می کنم این تاکتیک سالهاست که توسط فدرر داره مورد استفاده قرار می گیره اما حالا با کمی تغییرات مواجه شده. راجر مثل سایر چلنج های خودش تو این تورنمنت، تو بازی با استن و تو ست اول این تاکتیک رو مورد استفاده قرار داد اما به این علت که 2nd serve های استن کمی ریسکی به نظر می رسید، راجر ترجیح داد تا تو دو ست بعد عقب زمین بیاسته و سعی کنه تنها با یک ریترن خوب، رالی ها رو ببره.
اعتماد به نفسِ بالا تو رالی ها، سرو اند والی های عالی و تحرک بالا تو زمین هارد، مهمترین خصایص موفقیت راجر تا اینجای بازیها بودن.
فکر می کنم فینال رو نشه خیلی دقیق روی کاغذ پیشبینی کرد، باید منتظر باشیم و ببینیم که در شرایط بازی چه اتفاقی می افته اما باید سعی کنیم که در صورت کسب هر نتیجه ای از دیدن بازی فدرر و نوله نهایت لذت رو ببریم.

aretobe7
09-12-2015, 07:34 AM
منم برد زیبای راجر رو تبریک میگم.
موقعی به پیشرفت شگفت آور راجر پی بردم که توی ست اول ریتم بازی استن رو بدجوری به هم ریخت. شاید 2-3 بار از ریترن اختراعی خودش استفاده کرد اما به کل ریتم سرو استن رو به هم ریخت. عالی سرو زد و یه تریپل بریک پوینت رو به خوبی سیو کرد. از ست دوم به بعد فقط 6 امتیاز توی سرو از دست داد که این موضوع کاملا قابل توجهیه.
اما این نکته لازم به ذکره که تاکتیک استن در مقابل سرو دوم راجر اشتباه بود. در واقع این تاکتیک برای زمین های رس قابل انجامه نه برای زمین هارد اون هم یو اس اپن. رفتن عقب از بیس لاین و فول سوینگ کردن سرویس. جالب اینجاست که با وجود عدم موفقیت اقدامی به تغییرش هم نمی کرد. استن تقریبا تمام بازی یکجور بازی کرد البته از نظر من هر جور دیگه هم بازی میکرد این راجر از پسش بر میومد. ولی این اتخاذ تاکتیک اشتباه باعث شد خیلی راحت تسلیم بشه. در اینجور مواقع ادم فکر می کنه هر کاری میکنه نمیتونه حتی یک پوینت هم ببره.
یه نکته دیگه درصد سرو 1 استن بود توی ست اول خیلی پایین بود و در اوایل ست دوم این آمار رو درست کرد ولی فدرر بهتر از اون بود که با این تغییر از پا در بیاد. استن در ست اول سعی می کرد راجر رو اوت هیت کنه تا حدودی توی گیم اول هم موفق شد اما در سرو های راجر با سرو اند والی کردن های به موقع و در سرو های استن با حمله به سرو 2 راجر این امکان رو از استن گرفت.

در کل روز خوب راجر بود امیدوارم همین بازیرو جلوی نواک هم انجام بده. توی همه تورنومنت ها توی همه ورزش ها فینال با همه بازی ها فرق داره فینال خودش یه تورنمنته. از نظر من راجر میتونه از پس نواک بر بیاد پتانسیلش رو داره اما در عمل باید دید که چه اتفاقی می افته. اما به نظر من اگه راجر این یو اس اپن قهرمان بشه تمام ورزش دنیا باید به نشانه احترام به او تمام قد خم بشن و احترام بذارن چون کار بسیار بزرگی انجام داده توی این سن.
این رو هم بگم که اگه میبینن راجر تا اینجا اومده بالا با این سن، نتیجه تغییراتیه که جرات کرد و انجام داد. این تغییرات رو هم حدود 1-2 سال پیش شروع کرد. مهم اینه که به خودش قبولوند که با روش بازی گذشته نمیتونه به جایی برسه و تغییر رو ایجاد کرد.
امیدوارم مزد این جسارت و دید بلند مدت رو بگیره

farhad10
09-12-2015, 09:04 AM
سلام

برد نواک و راجر رو تبریک میگم

به نظر من امسال فدرر قهرمان میشه چون نواک اون صلابت همیشگی رو نداره و اگر به این راحتی اومد فینال، چلیچ فوق العاده افتضاح بود و نمیشه گفت نواک خوب بازی کرد. این مورد توی بازی های گذشته نواک هم میشه مشاهده کرد.

از طرفی فدرر داره بهترین بازی هاش رو انجام میده و من احتمال میدم توی یه بازی راحت نواک رو از پیش رو برداره و قهرمان شه.

FANTASTIC
09-12-2015, 09:28 AM
فدرر واقعا باور نکردنی و عالی بازی کرد من که هنوز تو شوکم
تا اینجای کار که یک ست هم نداده احتمالا نوله رو هم سه هیچ میزنه:254::254::254:

MRF
09-12-2015, 09:45 AM
منم دیگه سعی میکنم اصلا خواب نبینم!!!



خواب ببین
اما دیگه اینجا تعریف نکن :251:

پیچ
09-12-2015, 09:59 AM
هایلایت بازی راجر و استن . 11 دقیقه کیفیت خیلی خوب 31 مگ برای دوستانی که موفق نشدن مسابقه رو ببینن.
http://tizfile.com/file/2977456#
چند تا کلیپ باحال هم از راجر میذارم حتما ببینین

Roger Federer - Top 10 New Improvisations of 2015 (HD).mp4 (http://tizfile.com/file/2977527)

Roger Federer Top 10 Genius Fake shots.mp4 (http://tizfile.com/file/2977598)

Roger Federer Introduced His New Shot 'SABR' to Novak Djokovic and Boris Becker In Cincinnati Final.mp4 (http://tizfile.com/file/2977669)

مسشه در مورد نحوه دانلود از این سایت توضیح بدید؟!!!!!!
من برای اولین بار این سایت را دیدم و
نتونستم دانلود کنم و
اینترنتم هم 3G همراه اوله و
واقعا دوست دارم هایلایت بازی را ببینم و
از شما دوست عزیز خیلی زیاد تشکر می کنم

Jym
09-12-2015, 11:17 AM
با توجه به بازي هاي قبليه راجر و نواك ، شانس قهرمانيه راجر رو خيلي بيشتر ميدونم

rezaomo
09-12-2015, 11:33 AM
دیروز از معدود دفعاتی بود که از تنیس زنان لذت بردم . بازی اول بازی پنتا و هالب بود . یه بازی فوق العاده قدرتی از پشت بیس لاین که هالب را که برای پیروزی به میدان اومده بود در همون دقایق اول کاملا شوک زده کرد . یه بازی سراسر تهاجمی اولترا اگرسیو از سوی پنتا تماشاچیان را در دور اول مسابقات نیمه نهایی زنان کاملا سیراب کرد . بازی دوم وینجی از ایتالیا و سرنا از ایالات متحده آمریکا . جالب اینکه از سوی کانال ESPN آمریکا در خصوص برنده این مسابقه رای گیری شده بود و سرنا 89 درمقابل 11 درصد وینجی پیروز میدان عنوان شده بود . یه بازی عالی و بی نقص از سوی وینجی با بکهند اسلایس ها و فورهند های تماشایی بلای جان سرنا شد . سرنا هم طبق معمول در زمانهای حساس مسابقه با گفتن کامان کامان نه یک بار بلکه چند بار در هر پوینت واقعا باعث تهییج تماشاگران شده بود که در مقطعی وینجی با دست به کمر عکس العمل سرنا و تماشاچیان رو نظاره می کرد. سرنا هم با بازی خوب و بی نقص وینجی حذف شد تا یه فینال تمام ایتالیایی در یک گرند اسلم برگزار بشه . نه وینچی و نه پنتا هیچکدام تجربه حضور در فینال یک گرند اسلم رو ندارند. به نطر فینال امشب که ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران برگزار میشه بسیار جذاب و فوق العاده خواهد بود .
پی نوشت : نظر شخصی : سقوط سرنا از اوپن آمریکا آغاز شده است .
اما از بازی نواک و چلیچ که بگذریم . بازی جذاب و فوق العاده فدرر در مقابل هموطنش واورینکا نشان از فدرر سالهای 2004-2005 بود که امیدوارم این فرم خوب و بازی بی نقص خودشو در مقابل نواک حفظ کنه و بتونه با کسب گرند آمریکا به تنهایی در صدر بیشترین تعداد گرند در اوپن آمریکا بایسته.:583:
پی نوشت : به قول دوستمون نوشته های من رو نه به عنوان یک تحلیل گر تنیس بلکه به عنوان عاشق تنیس بخونید .:443:

rg7
09-12-2015, 11:37 AM
واقعا فوق العاده است راجر بدون حتی دادن یه ست رسید به فینال .رقیباش هم به نسبت سختر از نواک بودن و نواک با حریف سخت مواجه نشد چلیچ هم امسال روند تناوبی داشته بعضی اوقات اوج گرفته یا خیلی ضعیف کار کرده این فینال فکر نکنم 5 سته بشه با بازیهایی که انجام شده احتمالا در نهایت راجر 3-1 قهرمان میشه
به امید بازی زیبا:434:

ali mohsenian
09-12-2015, 11:50 AM
با سلام
اقا فرهاد و دیگر دوستان فدرری که تحلیل گزاشاتن نواک اصلا افتضاح خوش شانس کودن احمق و همه این حرفا و راجرم اسطوره تمام نشدنی فوق العاده گرند هجدهم ولی من یه بازی دیگه صبر میکنم و بعد درباره این دو حرف میزنن ولی طرفداران فدرر لطف کنن اگه راجر با خت دیگه هیچ وقت و تو هیچ گرنداسلمی درباره ی کیفیت بازی جوکو نظر ندن

sinraf
09-12-2015, 12:17 PM
سلام به دوستای طرفدار تنیس

طبق پیشبینی ها دو تایی که همه میخواستیم رسیدن فینال . نمیدونم در مورد نواک چی بگم چون حریف سختی بهش نیفتاده انصافن . فکر میکردم چیلیچ بتونه نواک رو اذیت کنه ولی خیلی بد بازی کرد . به نظرم دلیل اصلیش بازیای سخت و اکثرا 4 ست 5 ستی بود و هم اینکه راضی شد از اینکه رسیده نیمه نهایی و اون عطش و خواست سال قبل یا حتی بازیای قبلو نداشت . کاملا flat و بی جون بازی میکرد ، هرچند نواک هم خوب بود . باید رسیدن به هر چهار تا فینال رو به هوادارای نواک تبریک بگیم که بعد از فدرر (07-06 و 09) و راد لاور (69) سومین نفری شد که این کارو انجام داده ( البته تو open era ) . نواک فصل خوبی رو داره پشت سر میزاره و یکی اشاره کرد که اگه آمریکا رو ببره از سرنا به کلندر اسلم نزدیک تر می بود :) بردن نیمه نهایی آمریکا تو کمتر از یه ساعت و نیم نشون از آمادگی جوکره و نوید فینالی خوب رو میده . به هر حال من چون سبک بازی جوکر رو نمی پسندم توضیح بیشتری نمی تونم بدم و سکوت می کنم .

اما برسیم به فدرر و استن . یک بازی بی نقص و زیبا از راج . دوستان به اوایل بازی و یه کم افت و خیز فد اشاره کردن که باید بگم این مسئله کاملا طبیعیه چونکه راج داشت واوا رو آنالیز می کرد و بعد از اینکه دید استن هنوز تو فاز فرنچ اوپن و خاک رس مونده بازی تهاجمی خودشو شروع کرد و استن رو از نظر روانی کاملا به هم ریخت . طولانی ترین رالی این مسابقه 20 شات بود که چون راجر آماده بود می تونیم نتیجه بگیریم که استن خیلی نتونست جواب فد رو بده و اکثر توپ ها رو یا تو تور می زد یا اینور و اونور .آنفورسد ارور های کاملا بی موقع کلا بازیشو به هم ریخت . مشکل استن مثل مشکل راجر تو فینال ویمبلدون امسال بود . راجر تو اون بازی بعد ست دوم وقتی جوکر بیشتر جلو اومد و ریتم سرویساشو عوض کرد تا ایس نزنه و با رالی بیشتر راج رو خسته کنه ، جواب تاکتیکی قابل ملاحظه ای نداد و رو همون استایل بازیش پا فشاری کرد . واورینکا هم هنوز تو باد اون شرت فرنچ اوپنش مونده بود :) ( یه نسخه مینیشو وصل کرده بود به ساکش ) خیال کرد خاک رسه که با فاصله زیاد از بیس لاین و منتظر خطای راجر موندن بتونه راحت امتیاز بگیره ولی راجر کاملا تهاجمی و به قصد وینر زدن و تموم کردن امتیازا به دست خودش بازی میکرد که نتیجه هم داد . تنها چیز دیگه ای که می تونم بگم جمله ای بود که گزارشگر آخر بازی گفت : A masterclass by the master himself

اما فینال . یه نکته همیشه تو بازی های جوکر و فد تاثیر گذار بوده و اون هم جنگ روانی قبل بازیه . بوریس بکر که کاملا محبوبیت خودشو با حرف های بیجا ( که اغلب وقت ها هم صرفا برای جوسازی بوده ، مثله همون حرف یکی دو ماه قبلش که گفت راجر و نواک از هم بدشون میاد ) از بین برده این بار سراغ تاکتیک جدید فدرر رفت . بوریس SABR رو یه نوع بی احترامی به حریفی که داره سرو میزنه توصیف کرد و گفت که اگه تو دوران ما فدرر اینو می زد قطعا بازیکنا رو در روش وای میستادن و باهاش مخالفت می کردن چونکه مثلا یکی مثله مکنرو قطعا همچین چیزیو تحمل نمی کرد . ظاهرا ضدش رو هم پیدا کرده و گفته که باید بعد ریترن راج مستقیما به سمت بدنش ضربه بزنی که فد هم دچار مشکل بشه و ندونه با فورهند بزنه یا بکهند . تو سایت ESPN یه مقاله نوشته بود که اگه بکر با این تاکتیک مشکل داره میتونه بره یه طومار بنویسه و بازیکنام امضاش کنن بعد بیان به فدرر بگن که دیگه این کارو نکنه . همچنین پیشنهاد داده بود که مثلا برای تاپ اسپین زیاد نادال هم یه طومار بنویسن یا مثلا کارلویچ سرویساش سرعتش زیاده ممکنه به یه جای حریف صدمه بزنه ، اونم جلوشو بگیرن کی به کیه :) مشخصا بکر اگه همین کارو جوکوویچ انجام میداد ازش حمایت میکرد و میگفت نبوغ جوکره که اینجوری میتونه ریترن کنه . البته خود فدرر هم جواب بوریس رو داد که چون طولانی میشه خودتون می تونین تو مصاحبش بخونین . به هر حال اون چیزی که واضحه SABR تو فینال نقشی کلیدی خواهد داشت حالا یا به نفع نواک اگه پاد زهرشو پیدا کرده باشه یا به نفع راجر .

یک سری آمار هم از مسیر جوکو و فد تا فینال :
میانگین رنکینگ بازیکنایی که باهاشون بازی کردن : فدرر 26.5 - جوکوویچ 36.5 ( اینکه دوران اوج فد weak era بوده واقعا خنده داره . )
زمانی که روی کورت بودن : فدرر 9:48 - جوکوویچ 12:57 ( جوکو سه ساعت بیشتر بازی کرده با وجود اینکه حریفاش رنکینگشون پایین تر بوده )
میانگین زمان برای هر بازی : فدرر 1:38 - جوکوویچ 2:10 ( اگه فد ببازه باید دنبال بهانه دیگه ای به جز خستگی باشه :) )
امتیاز های برده-باخته : فدرر 570 در مقابل 166 - جوکوویچ 607 در مقابل 430 ( فدرر در این مورد بی نظیر بوده )
و در آخر اینکه جوکو 2 ست تا الان داده ولی فد همه برد هاش straight بوده . البته این قضایا تو ویمبلدونم صادق بود اما در نهایت فد بازی رو وا داد و نواک قهرمان شد . اما یه نکته ای که اینجا هست اینه که من فک میکنم تو لندن فد میخواست همه رو به بهترین شکل ممکن ببره و بگه که من پادشاه اینجامو از این حرفا و این بود که فینال کم آورد و اسیر بازی تاکتیکی نواک شد . اما این گرند رو تا اینجا خیلی با برنامه تر اومده و همه بازیا رو تقزیبا بی زحمت و بدون A-game اش برده . اگه بردای ویمبلدونو با اینجا مقایسه کنین به این نتیجه می رسین که فد بازیای سبک تر و بی دردسر تری رو انجام داده . مثلا جلو ماری تو ویمبلدون راج یکی از بهترین بازیای زندگیشو کرد که اشتباهش تو فینال مشخص شد .

سابقه این دو تا تو آمریکا هم که طولانیه . از اون مچ پوینتای معروف بگیرین تا اولین فینال گرند اسلم که این دو تا برگزار کردن (2007) . h2h اینطوریه که از 5 بازی 3-2 فدرر جلوه و جوکو اگه ببره به یه نحوی حکومت خودشو رو هارد کورت های مدیوم و اسلو تحکیم میکنه و تهدیدی جدی برای امپراطوری راج رو هارد کورتای سریع و نسبتا سریع میشه . در هر حال فینال 2015 با نیمه نهایی های 2010 و 2011 کاملا متفاوت خواهد بود چرا که دو تا بازیکن متفاوت رو الان داریم . اون موقع جوکر challenger محسوب میشد و فد یه پادشاه در حال افول . الان جوکوویچ در اوجه دوران حرفه ایشه و فدرر underdog . به نوعی جاشون عوض شده و فشار بیشتر روی نواکه تا راج . این نکته هم مورد توافق همه هستش که برای پایان پرونده گرند اسلم ها از این بهتر نمیشد :)

من به شخصه امیدوارم که بازی خوبی رو ببینیم که همینطور میشه قطعا ، یه چیزی تو مایه دو ست اول ویمبلدون امسال و 5 ست ویمبلدون سال قبل . اما فک میکنم که راجر برای ششمین قهرمانی شایسته تر از نواکه و امیدوارم بتونه باخت دو فینال ویمبلدون اخیرو جبران کنه .

یه گله هم بکنم از دوستان دیگه که واقعا تاپیک رو به گند کشیدن . خیلی دوست داشتم این تورنمنتو مفصل تحلیل بکنیم و اطلاعات هممون بره بالا ولی متاسفانه یه سری از کاربرا که معلومه تجربشون کمه و سن وسال پایینی دارن با جنگ های بیخود و بی مورد تاپیک رو منحرف کردن و با اعصاب سایر اعضا بازی کردن و اعتبار فرومو آوردن پایین . امیدوارم مدیریت فروم فکری برای این مسایل بکنه .

بابت طولانی شدن عذر میخام .

Dariush.roger
09-12-2015, 12:21 PM
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان
فيناليست شدن فدرر را به همه فدرريا تبريك عرض ميكنم و يه تبريك همه به طرفداري جوكو كه امسال فوق العاده بوده رسيدن به تمام تورنمتهاي امسال بجز دوحه اون هم بصورت پي در پي اين نشان از قدرت جوكو ميده و ثباتش خوب بعضيها ميگن نواك اون قدرت قبل ويمبليو نداره نواك هم يك انسانه بلاخره هيچكس نميتونه تو ورزش يكه تاز باشه ولي باز حتي اگه اينجا قهرمان نشه بينظير بوده من لذت بردم ديشب اون چيليچ بي خاصيتو له كرد
اما فدرر با اين سن و سال بدون حتي دادن ست رسيدن به فينال نشان از امادگي بالاشو ميده ولي بنظرم اين گرندو با اقتدار مال خود ميكنه خيلي بهتر و امادتر از جوكو نشون داده ولي جوكو هم شايستگيشو داره قهرمان بشه ولي من شانس فدررو بيشتر ميبينم بخاطر انگيزه و رسيدن به گرند ١٨ و انتقام ويمبلي
فدرر ديشب تو ست اول داشت تمركزشو از دست ميداد ولي خوب خدارو شكر خوب مديريت كرد ولي نقص ديگه اي تو بازيش نبود
به اميد قهرماني راجر كبير

SIINAA
09-12-2015, 12:55 PM
nicely done
flying to final without dropping a set, just wonderful at this age
we are proud of you swiss maestro

فقط خدا کنه مثه ویمبلدون فشار رسانه ای به طرز عجیب و غریبی نره سمت راجر ، جون حقیقتا نوواک شانس بیشتری داره...
و بازی max خودشو زودتر خرج نکرده باشه...
به امید اینکه آخر بازی سینی دست نوواک باشه :001_smile:

omidd
09-12-2015, 01:43 PM
بالاخره بعد ی شبانه روز بیداری برای دیدن سمی فینال خوشبختانه نفر اول دوم به فینال چهارمین گرند سال راه پیدا کردن و کل دنیا منتظرن ببینن آیا راجر برای سومین بار پیاپی در فینال گرند مغلوب نفر اول دنیا میشه یا راهی برای گرند 18 پیدا میکنه.دو روز دیگه همه چیز مشخص میشه.
اول از بازی خانوما شروع میکنم که کمتر کسی فکرشو میکرد دو ایتالیایی فینال اپن امریکا رو برگزار کنن تموم آمارا حکایت از رسیدن نفر اول و دوم خانوما به فینال بود اما در عین ناباوری پنتا با شایستگی کامل و تجربه فراوانش تونست خودشو به فینال این گرند برسونه الحق شایستگی کاملشو داشت بازی خیلی خوبی انجام داد.
اما عجیب تر از پیروزی پنتا در این بازی پیروزی وینچی بر سرنا ویلیامز بود شوک بزرگی بود برای آمریکاییها البته وینچی برخلاف هموطنش کمی خوش اقبالی هم داشت و چندین بار سرنا فرصت پیروزی و برک کردن رو براحتی از دست داد و روز پر اروری داشت 40 ارور هر تنیسوری رو نابود میکنه در تنیس خانوما اما سرنوشت این بود شکست بخوره و وینچی که من بازیشو قبلا ندیده بودم واقعا عالی بود با آرامش و کم خطا با استفاده از بکهند اسلایس سرعت ضربات سرنا رو بخوبی دفع کرد و از اشتباهات سرنا نهایت استفاده رو برد تا به فینال گرند برسه.
پیش بینی در بخش خانوما واقعا سخته کلا از ایتالیاییا خوشم میاد امیدوارم پنتا که بنظرم کمی بهتر از وینچی بتونه این تروفی رو بالای سر ببره.این فینال شبیه فینال 2014 اقایون بودش که نفر اول و دوم دنیا حذف شدن و فینال اون هیجان رو نداشت برای تنیس دوستان اما چون این دو هموطن و دوستان نزدیک هم هستن باعث زیبایی بیشتر این جدال بشه.

اما سمی آقایون و پیروزی نواک جوکوویچ در یکی از بهترین و سرحال ترین روزای خودش بنظرم این پیروزی بیشتر بدلیل بازی فوق العاده نواک بود تا بازی ضعیف چیلیچ هرچند این کرواتم خوب نبود اما از همون اولشم مشخص بود در حدی نیست نواکو اذیت کنه و نواک بقول معروف پودرش کرد الحق نواک نابودش کرد فقط 3 گیم گرفت که دو گیم سرو خودش بود چیزی در حد فاجعه،
البته این بازی قطعا برای تماشاگرا جالب نبود انتظار نداشتن اینقدر بازی یکطرفه باشه اما باید قبول کرد امروز هرکی با نواک بازی میکرد در حد سمی شکست میخورد امیدوارم هرگز تنیسوری جرقه نزنه و بازیها رو خراب کنه حالا فینال 2015 رو با 2014 مقایسه کنین از هرجهت.
و گل سرسبد بازی های امروز بازی دو سوئیسی در ارتور آش بود خداروشکر راجر بخوبی تونست این بازی رو کنترل کنه راجر هم بنظرم در سطحی مشابه نواک بود و فوق العاده اماده بود و عزمشو جزم کرده بود بعد 6سال خودشو به فینال اپن امریکا برسونه.
کلا بازی راجر بنظرم در ست اول خلاصه میشه اگه ست اولو ببره احتمال پیروزیش خیلی بالا میره و بالعکس هروقت ست اولو باخته شرایط روحیش کمی بهم میریزه و مثل قبل نمیتونه خودشو جمع کنه امروزم ست اول بازی خیلی نزدیکی با استن داشت که بخوبی بازی رو کنترل کرد و ست اولو پیروز شد.
ست دوم راجر عالی بود استن اصلا نتونست بازی خودشو انجام بده همین روندو راجر در ست سوم هم ادامه داد تا با تنها 1.30 ساعت پیروزی این جدال باشه در حالیکه خیلیا تصور بازی بیش از 3ساعتو داشتن اما راجر بازی خوبش بخصوص در سرو والی و بکهندای بهتر از قبل این پیروزی شیرین برای خودش خانوادش و دوستدارانش بدست بیاره.
از لحاظ آماری بازی راجر و نواک در سمی خیلی نزدیک بهم بود و نشون میده بازی فینال چقدر نزدیک بهم خواهد بود.
و اما بازی فینال اپن امریکا سید 1 و 2 در فینال چه شود واقعا امسال این دو قویترین رقبای هم بودن راجر 2 بار و نواک هم 3 بار در سال 2015 پیروز شدن.
از 30 بازی گذشته این دو در هارد هر دو به 15 پیروزی رسیدن نکته جالبی که دیدم از بازیهای گذشته این دو 5 پیروزی اخیر راجر بر نواک بدون از دست دادت ست بوده نشون میده راجر برای پیروزی نیاز شدید به پیروزی در ست نخست داره تا مثل ویمبلدون 2015 نشه رد حالیکه دو ست اول خیلی خوب بود بزور یک ست رو تونست بگیره.
راجر اخرین پیروزیش در گرند مقابل نواک برمیگرده به سمی ویمبلدون 2012 بعد از اون راجر دو بار اونم دو ویمبلدون مغلوب شده در گرند اسلم راجر 7.5 از نواک عقب که از این 5 پیروزی 3 پیروزی در همین اپن امریکا بوجود اومده البته اون دوبارم که راجر باخت و اکثریت دوستان یادشونه راجر با بداقبالی بازی رو باخت خصوصا در 2011 که فکر کردن بهشم سخته.
بعد از ویمبلدون امسال خدایش دیگه خیلی ناامید شده بودم و بخودم میگفتم دیگه تموم شد پسر راجر با اینکه بی همتاست در تنیس اما باید قبول کرد نواک خیلی امادست در اوج و با توجه به سن و بازیهای کم نقص راجر بعیده بتونه باز امیدی به فتح گرند داشته باشه اما کمتر از 3ماه بعد راجر 11بازی پیروزی پیاپی اورده در سینسی و اپن امریکا بدون از دست دادن حتی 1 ست و حالا در فینال و از شانس ما مثل اینکه همش باید با نواک بازی کنه هر دو نفر انگیزه زیاد دارن اگه نواک پیروز بشه یعنی فتح 3 از 4 گرند و یجورایی درو کردن همه عناوین در 2015 قبلا نواک اشتباه نکنم 5 بار به فینال رسیده 2بار مغلوب رافا شده و 1بار هم مغلوب اندی و راجر شده و تنها 1بار مقابل رافا پیروز و قهرمان شد اونم در سال 2011 بود که بهترین بازیاشو انجام میداد ولی در استانه شکست در سمی مقابل همین راجر بود اما بهرحال فکر کنم یکی از شیرین ترین قهرمانی های نواک بوده.
امیدوارم راجر پیروز این جنگ راکت باشه تا من یکی رو دیگه کامل سیراب کنه بهرحال قهرمانی در 34 سالگی خودش ی دنیا حرف داره امیدوارم چه راجر برد چه نواک دوستان با منش رفتار کنن و رو اعصاب دوستان مقابل نرن.بنظرم پیروز ست نخست قهرمان خواهد شد و رمز موفقیت راجر در بازی خوب سرو والی خوب و محدود کردن بازی نواکو،داون د لاین های بی نظیرش و بطور کل نباید اجازه بده مثل فینال ویمبلدون نواک بازی رو بدست بگیره هر کسی بازیشو دیکته کنه پیروز این جنگ خواهد بود.
نمیتونم احساسمو از این بازی حساس بیشتر بیان کنم این بازی کلی حرف داره تا اینجاشم کلی نوشتم شرمنده چشاتون خسته شد.
به امید موفقیت و فتح 18 یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم.
سلامت پیروز صبور و مهربان باشین یاعلی بدرووووووووود:583:
:443:

s.wawrinka
09-12-2015, 01:53 PM
از همه این بحث ها بگذریم نادال کی میخواد به روزهای اوجش برگرده واقعا چه بلایی سر نادال اومده یارو تو 34 سالگی به فینال گرند رسیده اونوقت مادال یه اپاندیس ورداشته انگار تنیس یادش رفته. تونی نادال باید از مربی گری بکشه بیرون بسه دیگه اون چیزایی که یاد رافا دادی گمشو برو سراغ یکی دیگه. نادال نزار دشمن شاد بشی خخخخخخخ.

King Rojer Federer
09-12-2015, 02:03 PM
با سلام
اقا فرهاد و دیگر دوستان فدرری که تحلیل گزاشاتن نواک اصلا افتضاح خوش شانس کودن احمق و همه این حرفا و راجرم اسطوره تمام نشدنی فوق العاده گرند هجدهم ولی من یه بازی دیگه صبر میکنم و بعد درباره این دو حرف میزنن ولی طرفداران فدرر لطف کنن اگه راجر با خت دیگه هیچ وقت و تو هیچ گرنداسلمی درباره ی کیفیت بازی جوکو نظر ندن
حضرت آقا اگه همه معتقدند که راجر اسطوره تمام نشدنیه به خاطر اینه که طی 15سال اخیر روند یکسانی داشته و همیشه تو اوج بوده و از اون مهمتر اینکه در این سالها همواره مقام کسب می کنه.ولی نواک شما کلاً دو سه ساله که سر از تخم درآورده.دو سه سال دیگه می بینیم که نواکتون هنوز همین روند رو داره یا نه.در ضمن شمایی که می گی دوستان فدرری اگه این بازی رو باخت دیگه نظر ندن.من بهت پیشنهاد می کنم که اگه راجر باخت من دیگه تو این سایت نمی یام. ولی اگه راجر نواکتون رو ترکوند تو و اون jfkبی خاصیت دیگه دور و بر این سایت پیداتون نشه؟:254::254:

King Rojer Federer
09-12-2015, 02:08 PM
از همه این بحث ها بگذریم نادال کی میخواد به روزهای اوجش برگرده واقعا چه بلایی سر نادال اومده یارو تو 34 سالگی به فینال گرند رسیده اونوقت مادال یه اپاندیس ورداشته انگار تنیس یادش رفته. تونی نادال باید از مربی گری بکشه بیرون بسه دیگه اون چیزایی که یاد رافا دادی گمشو برو سراغ یکی دیگه. نادال نزار دشمن شاد بشی خخخخخخخ.
عزیز دل برادر شما دیگه چرا؟از شما بعیده بگی یارو.قربونت برم یارو بهتربن تنیسور تاریخه.راجر فدرر عزیزه:379::379:

مسعود 289
09-12-2015, 02:53 PM
واقعا بازی زیبا و حساسی پیش رو داریم
نمیشه آمادگی راج و بازی زیبا و هوشمندانه اش را نادیده گرفت
فعلا نواک بدون هیاهو و چراغ خاموش در فیناله اما راج با کوله باری از مسئولیت و فشارهای خاص
مسلما خاطره باخت در فینال دو ویمبی متوالی راج را اذیت میکنه
و از طرفی نواک هم مثل راج دریایی از شور و انگیزه برای این بازیه
تفاوت این بازی برای نواک تفاوت بین 7 و 9 است
اگر ببره به راج نزدیک میشه و اگر ببازه دوتا ازش دور میشه بحث امتیازات هم هست
برد نواک فاصله این دو در رنکینگ را 1600 امتیاز بیشتر میکنه
مسلما نواک از فینال سینسی و تقابل با راجر جدید درسهایی گرفته که احتمالا به کارش میاد

پیش بینی فینال: 3-1 نواک

Mahdi Naji
09-12-2015, 02:55 PM
دوستان من ی چیزی میگم امیدوارم بپذیرید
الان باید قبول کرد که هم از لحاظ منتال و هم فیزیکی نوله آماده تره.اگر به بازی اصلا توجه نکنیم شرایط بدنی و منتال نوله به دلیل دراو و بازی های آسون تر بهتر از راجره و همون طور که دیدین راجر بهتر از بازی با گسکه بازی کرد تا تونست استن رو 3 0 بزنه و منم گفتم باید بهتر بازی کنه و توی ریترن که کاملا مشهود بود و همین طور فورهند و حتی سرو.به هر حال فینال با بقیه بازی ها خیلی فرق داره چیزی که توی ویمبی به همه ثابت شد.کاملا هم بستگی به تحمل راجر زیر فشار رسانه ای و روانی فینال این گرند بعد از 6 سال داره چون می دونم الان اگه بازی نوله رو با راجر مقایسه کنیم راج بهتره اما معلوم نیست توی فینال هم همین باشه پس خیلی با قاطعیت نباید نظر داد
در ضمن امروز و فردا هوا باروینه
به امید پیروزی

aretobe7
09-12-2015, 03:30 PM
دوستان من ی چیزی میگم امیدوارم بپذیرید
الان باید قبول کرد که هم از لحاظ منتال و هم فیزیکی نوله آماده تره.اگر به بازی اصلا توجه نکنیم شرایط بدنی و منتال نوله به دلیل دراو و بازی های آسون تر بهتر از راجره و همون طور که دیدین راجر بهتر از بازی با گسکه بازی کرد تا تونست استن رو 3 0 بزنه و منم گفتم باید بهتر بازی کنه و توی ریترن که کاملا مشهود بود و همین طور فورهند و حتی سرو.به هر حال فینال با بقیه بازی ها خیلی فرق داره چیزی که توی ویمبی به همه ثابت شد.کاملا هم بستگی به تحمل راجر زیر فشار رسانه ای و روانی فینال این گرند بعد از 6 سال داره چون می دونم الان اگه بازی نوله رو با راجر مقایسه کنیم راج بهتره اما معلوم نیست توی فینال هم همین باشه پس خیلی با قاطعیت نباید نظر داد
در ضمن امروز و فردا هوا باروینه
به امید پیروزی


تا آمادگی را چی معنی کنیم؟
به نظر من راجر الان بالاتر از حد نرمالشه و نولی پایین تر در حال حاضر حد نرمال نوله راجر رو میزنه درست مثل دو ویمبلدون اخیر. اما موضوع به این سادگی ها پیش نخواهد رفت شاید تک تک طرفداران نواک برای برداشتن فشار رسانه ای و گذاشتنش به دوش فدرر فدرر رو به خاطر بازیهاش مستحق بدونن و شاید همین امر برای طرفدارای راجر صادق باشه. چیزی که مشخصه اینه که راجر راحت تر به فینال رسیده (از لحاظ تایم بازی و ست های برده) باید دید آیا ظرفیت فیزیکی و روحی راجر جواب بازی فینال رو هم میده یا نه. بازی با استن نشون داد که میتونه از پیش بر بیاد. نه مثل ویمبلو بازی خوبشو خرج استن کرد و نه گذاشت اون به بازی سوار بشه امیدوارم بازی خوبی رو مشاهده کنیم و راجر هم برنده باشه

s.wawrinka
09-12-2015, 03:30 PM
ولی واقعا من به شخصه اگه راجر این گرند رو نبره وبه نوله ببازه واقعا از گرفتن گرند هجدم توسط راجر در اینده نا امید میشم الان راجر باید حداقل دو گرند دیگه گرفته بود..کسی که هفت تا گرند تو چمن برده چرا باید به نواک اجازه بده گرند ویمبلی رو دو سال پشت سر هم از چنگش در بیاررره....به امید اینکه راجر قهرمان اپن امریکا 2015 بشه.......اگر نشه دیگه باید ناامید شد به گرفتن گرند 18 حالاحالا

s.wawrinka
09-12-2015, 03:49 PM
دوست عزیز JFK نوله رو من خودم به شخصه دوست دارم و بازیش رو تا الان تو اوپن امسال همه رو نگاه کردم ....ولی فدرر یه چیز دیگست یورو اسپورت داشت باهاش مصاحبه میکرد تو اوپن 2015 بعد بازی در راند سوم انقدر ادم پشت سرش جمع شده بودند که خود مجریه برنامه گفت تا حالا سابق نداشته......فدرر اگه هم ببازه باز همه دوسش دارررن... کسی که تو این سن هنوز بتونه به فیناال برسه باید براش قد علم کردددددد.....به امید قهرمانی گرند 18 ........راجر چه ببری چه ببازی دوست داررررررم همیشه.......

ali mohsenian
09-12-2015, 05:09 PM
سلام
دوست عزیز king roger federer فدرر سال ٢٠١٣چه مقامی کسب کرد و کجا در اوج بود حذف شدن در راند دو ویمبی و راند ۴ یو اس اصلا هم اوج نیست پس فدرر فعلا دو ساله در اوج هست وسال ٢٠١٣ طناب اوج بودن راجر رو قطع کرده بعدشم نواک پنج ساله در اوجه و نواک همون طور که نزاشت فدرر به تنهایی رکورددار ویمبی بشه با یو اس اپن هم همین کارو میکنه
در پایان هم متشکرم از اقای مهدی ناجی که تحلیل منصفانه ای گذاشتند و به نوعی فدررپرستی نکردن

مسعود 289
09-12-2015, 05:38 PM
سلام
دوست عزیز king roger federer فدرر سال ٢٠١٣چه مقامی کسب کرد و کجا در اوج بود حذف شدن در راند دو ویمبی و راند ۴ یو اس اصلا هم اوج نیست پس فدرر فعلا دو ساله در اوج هست وسال ٢٠١٣ طناب اوج بودن راجر رو قطع کرده بعدشم نواک پنج ساله در اوجه و نواک همون طور که نزاشت فدرر به تنهایی رکورددار ویمبی بشه با یو اس اپن هم همین کارو میکنه
در پایان هم متشکرم از اقای مهدی ناجی که تحلیل منصفانه ای گذاشتند و به نوعی فدررپرستی نکردن

دوست عزیز به توهمات دافی ها خصوصا از نوع بی نزاکتش اهمیت نده
مثل من بگذار لیست چشم پوشی
خودت که می بینی حتی فدرریهای اصیل و جنتلمن هم طردشون کردند
حیف وقت که بگذاری برای پاسخ به این اراجیف

rezapor
09-12-2015, 05:56 PM
ازخداوند خيلي ممنونم كه درعصري زندگي ميكنم كه دونفراز اعجوبه هاي تنيس دنيايعني فدررو جوكوييچ زندگي ميكننديعني بازي نيمه نهايي اونم دراين سطح واقعا شاهكاره ،جوكوييچ مدافع عنوان قهرماني يا Marin Cilic رو بانتيجه شكفت انگيز 6-0 6-1 6-2شكست ميده واز اونطرف فدرر مياد وارنيكا .رنگ 5فعلي تنيس دنيا و دارنده چندين عنوان قهرماني وحتي گرند اسلمي درسه ست پياپي با 8بريك وبانتيجه تعجب برانگيز6-4 6-3 6-1شكست ميده .تنها دليل محكم وبسارقوي بازي كردن اين دوبازيكن تمرين زياد وآمادگي بسيار بالاي اين دوبازيكن هست به نوعي فدرربراي كسب 18همين گرند اسلمي پس از چندبار ناكامي در فينال گرند اسلمهاي اخير درمقابل نواك هست و نواك جوكوييچ هم مصمصم براي افزايش تعداد گرنداسلمهاي خودش واز همه مهمتر شكست چند هفته پيش خودش در مقابل فدرر هست . به نظرم كه بايد منتظر يك بازي بسيار جذاب و5سته در يكشنبه شب باشيم .من كه براي ديدين اين بازي لحطه شماري ميكنم ومثل هميشه مموري خودم رو خالي كردم كه اين بازي درخشان رو ظبط كنم در روزهاي پيري با تماشاي اون به نوه هاي خودم بگم من اين بازي رو به طور مستقيم ديدم و ظبط كردم.
تافردا شب بدرود دوستان.

s.wawrinka
09-12-2015, 05:58 PM
اقای JFK یا همون 289 سابق شما خودت یکی از اون دافی ها هسای هاهاها

s.wawrinka
09-12-2015, 06:01 PM
بازی چون نصف شبه من وقت نمیکنم ضبط کنم ولی یورواسپورت فرداش بازی رو چهاربار تکرار میزاره یعنی عاشق یورواسپورتم .....JFK عروسک خیمه شب بازیه طرفدارای راجر شده دافی هاهاها

King Rojer Federer
09-12-2015, 07:46 PM
دوست عزیز به توهمات دافی ها خصوصا از نوع بی نزاکتش اهمیت نده
مثل من بگذار لیست چشم پوشی
خودت که می بینی حتی فدرریهای اصیل و جنتلمن هم طردشون کردند
حیف وقت که بگذاری برای پاسخ به این اراجیف
باز که تو داری واق واق می کنی.:350:این همه زوزه می کشی بست نیست.:cool2:خیلی داری می سوزی.چون راجر تو 34 سالگی داره نواکتون رو پودر می کنه.فردا شب مشخص می شه.ولی این رو بدون خیلی پررو تشریف داری اگه نواک ببازه باز هم پات رو تو این سایت بذاری.:ms:ولی فدرر اگه ببازه هم چیزی رو از دست نمی ده.چون تا همینجاهم شاهکار کرده.

s.wawrinka
09-12-2015, 07:58 PM
این JFK یا همون 289 سابق بنده خدا بین این همه طرفدار راجر گیر کرده خخخخ تو اینجا یه .تیکه به طرفدارای راجر بزنی طرفدارای راجر نوله ر.و میارن جلو چشمت خخخخ دافی هاهاهاا

s.wawrinka
09-12-2015, 07:59 PM
علی نیلی داره .فینال دو نفره مردان رو قضاوت میکنه خیلی خوشم میاد ازش.......... راستی برادر نواک هم خوب بازی میکنه ها هات خخخخخخ..... JFK دافی خخخخ

s.wawrinka
09-12-2015, 08:00 PM
برادر اندی ماری ببخشید اشتباه شد خخخخخخخ.....

s.wawrinka
09-12-2015, 08:27 PM
برادر اندی ماری باخت خخخخ.. ماری ها کلا بدشانسن خخخخ.....JFK دافی خخخخ

Najmeh5576
09-12-2015, 10:13 PM
سلام
فینال خانم ها داره انحام میشه؟ لینکش برام باز نمیشه

javi
09-12-2015, 11:01 PM
اين وينچي بكهند بلد نيست همش اسلايس ميكنه ' اين قهرمان بشه بعد جايزش با قهرمان مردان يكي باشه !!!

javi
09-12-2015, 11:03 PM
بنظر من كليد پيروزي راجر تو ست اوله ' بايد ببره

s.wawrinka
09-12-2015, 11:22 PM
راجر رو ول کن وینچی رو بچسب فقط siliccccccccccccccccce..

MEHR
09-12-2015, 11:30 PM
راجر رو ول کن وینچی رو بچسب فقط siliccccccccccccccccce..
گزارشگرهای یورو اسپورت هم خنده شون گرفته از این اسلایسها
ولی خیلی خوب میزنه

s.wawrinka
09-12-2015, 11:37 PM
یورو اسپورت بهترین کانال ورزشی هست که من تا حالا دیدم همین مسابقات و خیلی حرفه ای پوشش کردن وتحلیل دادن..... ما هم شبکه ورزش داریم خخخخخخخخ

Mahdi Naji
09-13-2015, 12:15 AM
پس از یک فینال تاریخی و یک قهرمانی تاریخی برای ایتالیا و تنیس فلاویا پنتا از دنیای تنیس خداحافظی کرد.
(البته به گفته خودش شاید تا پایان فصل بازی کنه اما آخرین گرند اسلم خودش رو بازی کرد)

s.wawrinka
09-13-2015, 12:27 AM
خداوکیلی اگه یه روز راجر از تنیس خداحافظی کنه خیلی گریه میکنم براش.... چون واقعا راجر درس زندگی رو با بازیش به ادم میده......امید صبر تلاش فکر و...... تو بازی های,راجر رو به چشم میبینم عاشق راجرم بی انتها وصف ناشدنی

مسعود 289
09-13-2015, 12:36 AM
پس از یک فینال تاریخی و یک قهرمانی تاریخی برای ایتالیا و تنیس فلاویا پنتا از دنیای تنیس خداحافظی کرد.
(البته به گفته خودش شاید تا پایان فصل بازی کنه اما آخرین گرند اسلم خودش رو بازی کرد)

فکر کنم سیراب شد دیگه
احتمالا به اندازه تمام کریرش امشب جایزه نقدی گرفت
اما شکل و قیافه وینچی بیشتر به خداحافظی کردن میخورد هر کی ندونه فکر میکنه 45 سالشه لااقل

s.wawrinka
09-13-2015, 12:41 AM
وینچی قیافش میزنه سنش بالای چهل سال باشه نمیدونم چرا انقدر چهرش افتاده شده که 32 سال اصلا بهش نمیخوره داشته باشه.... چیکار کردی با خودت اسلایسی خخخخخخ.....JFK دافی هاهاهاهها

Sorou$h
09-13-2015, 07:41 AM
Best Moment :866:

http://tennis-image.com/images/67754897846681278548.jpg

mehdi49584
09-13-2015, 08:09 AM
آقا بازی فینال ساعت چنده؟

ARY143
09-13-2015, 08:32 AM
Best Moment :866:

http://tennis-image.com/images/67754897846681278548.jpg (http://tennis-image.com/images/67754897846681278548.jpg)


سروش جان اگر اشتباه نکرده باشم راجر در این مقطع 2 مچ پوینت داشت ، اگر تصویر 40-15 می گذاشتی بهتر بود
راجر 40-15 جلو بود و 2 تا مچ پوینت داشت ، سرویس اول زد و با یک وینر ریترن عالی شد 40-30 - اینجا همون زمان هست که نواک درخواست تشویق بیشتر می کند از تماشاگر ها بعد هم شد 40-40 و ادامه کار و باخت راجر
من یکی و فکر کنم دیگر راجریون هیچ وقت این بازی را فراموش نمی کنیم عزیز دل برادر :434::434::583::583:

rezaomo
09-13-2015, 09:30 AM
آقا بازی فینال ساعت چنده؟


ساعت 00:30 دقیقه به وقت ایران

s.wawrinka
09-13-2015, 09:49 AM
شبکه ورزش قراره نشون بده هاهاهاهاها

ali mohsenian
09-13-2015, 09:56 AM
سلام دوستان
سروش جان واقعا چه بازی خاطره انگیزی بود سال ٢٠١٠ هم فکر کنم دو تا مچ پوینت سیو کرد
بازی فینال هم ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت نیویورک فکر کنم میشه ٠٠:٣٠ بامداد به وقت ایران

ARY143
09-13-2015, 10:15 AM
سلام دوستان
سروش جان واقعا چه بازی خاطره انگیزی بود سال ٢٠١٠ هم فکر کنم دو تا مچ پوینت سیو کرد
بازی فینال هم ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت نیویورک فکر کنم میشه ٠٠:٣٠ بامداد به وقت ایران

سروش و علی عزیز ، حالا که دورهمی داریم خاطرات گذشته را مرور میکنیم یک لطفی کنید مثل همین تصویر که گذاشتی عینا مربوط به سمی فینال رولند گاروس بین راجر و نواک هم مهمونمون کنید ( نظر من هست ، اون مسابقه اشاره شده در بالا شطرنج بود نه تنیس )

:434::434::434::866::866::866:

rezapor
09-13-2015, 11:25 AM
برادر اندی ماری ببخشید اشتباه شد خخخخخخخ.....


میگم ادبیاتت درحد کلاس چهارم دبستان هست .اینجا یه سایت ورزشی برای علاقمندان به تنیس هست .نمیدوم این اصطلاحات چیه بکارمیبری خخخخخخ یا هاهاهاهاهاو....
اگر فکر میکنی کاربرهای سایت ازت تشکر میکنند سخت دراشتباهی چون فقط دارن بهت میخندند
فکر کنم این سایت رو با واتس آپ اشتباه گرفتی
:251::251::251::251::251::251::251:

چوبین
09-13-2015, 12:18 PM
سلام


به نظر من نواک این فینال رو ببازه , افت شدیدی میکنه و خیلی زود امتیازاتش نزول خواهد کرد و هرگز قدرت سابقش رو بدست نمیاره .
این بازی مرگ زندگیه برای نواک
و بار فشار روانی بیشتر روی نواکه.

ali mohsenian
09-13-2015, 01:25 PM
دوست عزیز شما پیشگویی میکنی همینجوری
نواک خیلی قدرت ذهنش بالاتر از این حرفاست که با یه باخت اینجوری شکست بخوره همه هم قبول دارن که بیشترین قدرت ذهنو تو تنیسورا نواک داره
اگه قرار بود بعد از باخت نواک افت کنه پس از شکست در فینال رولند که از یو اس اپن هم بیشتر براش مهمه تو سه هفته خودشو جمع نمیکرد که بیاد به راحتی ویمبی بگیره
البته من حدس میزنم پیش بینی های شما بیشتر برای راجر صادق باشه چون تقریبا اخرین فینال گرندشه و اگر ببازی سومین باخت پیاپیش تو فینال گرند برابر جوکو هست

#سامان#
09-13-2015, 01:27 PM
شبکه ورزش داره فینال فیوچرز رو پخش میکنه(پخش مستقیم)

behsen
09-13-2015, 02:10 PM
همیشه یه سری مسائل هستن که اقتضای سن و سالند. شما هر چقدر تو جوونی و سن پایین تو هر زمینه و رشته ای ای خوب باشید تا وقتی به یه سن خاص نرسید به حد کمال و پختگی نمیرسید. جوکوویچ 3 4 سال تو بهترین شرایط بدنی و فنیش بود، اما چیزی که امسال ارائه داده بیش از برد و قهرمانی تو زمین بوده. چیزی که جوکوویچ 2011 2012 و 2013 رو به 8 9 فینال گرند و مسترز در هر فصل میرسوند نیروی فنی و بدنی قوی بود، ولی الان در کنار اونها یه نیروی ذهنی و اراده ی خیلی قدرتمند هم پیدا کرده. شاید جوکوی 2015 به زیبایی جوکوی 2011 بازی نکنه، اما تو خودش یه اراده برتر ساخته که هروقت به اون متکی میشه با معمولی ترین بازی هم حریفش رو شکست میده. مثل تفاوت فدرر 2009 با 2004. فینال ویمبی 2009 رو فدرر فقط با نیروی ذهن و اراده ی برتر برنده شد.

فینال امشب یه بازی معمولی نیست، یه گنجینه است، گنجینه ای که در خودش 46 فینال گرند اسلم جا داده. فکر کنم از این نظر یه رکورد تو تاریخ تنیسه. من به یاد ندارم تا حالا تو تاریخ تنیس 2 تنیسور در مجموع برای 46اُمین بار تو فینال بازی کرده باشند. جدال دو تنیسوریه که استانداردهای تنیس رو برای همیشه تغییر دادند.

فدرر تو هر 3 گرند آخری که به فینال رسیده نمایشهای بی نقصی از خودش ارائه داده، و هر 3 فینال هم به جوکو برخورد کرده. 2 فینال قبلی رو باخته و مطمئنم امشب انگیزه ی فوق العاده ای برای برد تو فینال داره. از اون طرف جوکو که فصل رو فوق العاده شروع کرد، به خاطر بازیهای سنگین و فشار روانی بالا که بیشترش هم به خاطر از دست دادن رولندگاروس بود کمی اون طراوت ابتدای فصل خودش رو از دست داده و تو 6 بازی قبلی فقط و فقط به فکر برد و صعود به دور بعد بود، نه بازی زیبا نه هیچ چیز دیگه ای. اما داستان فینال فرق داره، فینال یو اس اوپن دیگه آخر دنیاست، آخر فصل، آخرِ توان، آخر هر چیزی که برای ارائه داری. به همین خاطر فکر میکنم جوکو هم هر چی توان فنی و ذهنی و بدنی داره رو میذاره که دهمین گرند خودشو امشب به دست بیاره و مهم تر از اون برای پنجمین بار تو فینال یو اس اوپن بازنده نشه.

خب مسلما هر کسی دوست داره تنیسور مورد علاقش برنده بازی باشه، منم مستثنا نیستم از این داستان، برای جوکو آرزوی برد و برای تنیس دوستان آرزوی یه بازی زیبا میکنم. پیشبینیم از نتیجه بازی هم تکرار نتیجه فینال ویمبیه، 3-1 به نفع جوکو.

peRFect
09-13-2015, 02:26 PM
درود خدمت دوستان..
بازی فدرر امروز چه ساعتی برگزار میشه؟؟

rezapor
09-13-2015, 02:49 PM
درود خدمت دوستان..
بازی فدرر امروز چه ساعتی برگزار میشه؟؟

فدات 11.30شب

sami6425
09-13-2015, 02:53 PM
درود خدمت دوستان..
بازی فدرر امروز چه ساعتی برگزار میشه؟؟

درود
فینال ساعت 00:30 بامداد

مسعود 289
09-13-2015, 03:03 PM
بابت مسدود شدن کاربر بی ادب و بی فرهنگ واورینکا سپاسگزارم کار سختی نیست فهمیدنش کاملا مشخصه این فرد آیدی دوم یا چندم همونیه که تشکراش پای ثابت اون نوشته های زشت و احمقانه بوده
امیدوارم ریشه این مسئله برای همیشه خشکانده شه
....

.

مسعود 289
09-13-2015, 03:06 PM
با درود خدمت دوستان
در باب حساسیت بازی امشب گفتنیها گفته شده
امیدوارم طرفداران هردو تنیسور از بازی امشب لذت ببرند
و بازی جوری بشه که حتی طرفداران بازنده امشب نیز به عملکرد تنیسورشون افتخار کنند و صحه بگذارند به شایستگی قهرمان


.....


دوستان مطلب زیر را بخوانید هرچند ارتباطی به تنیس نداره اما تلنگری به ما می زنه

این روزها در شبکه های اجتماعی باب شده است که که خودروهای ساخت داخل را تحریم کنیم. بسیار فکر خوبی است تحریم می کنیم اما ملت عجیبی هستیم.
الان تحریم می کنیم اما سالها قبل فرش زیر پایمان را هم می فروختیم ، وام می گرفتیم ، قرض می کردیم و......... و چهار تا چهار تا و حتی ده تا ده تا ماشین ثبت نام می کردیم چون سود آور بود در حالی که یک خودرو بیشتر لازم نداشتیم.

اکنون گوشت را کیلویی سی چهل هزار تومان می خریم بدون اینکه بدانیم همین گوشت پر از استخوان و چربی و پوست و یا نوع بدون استخوان و چربی اش و .... در کشور همسایه ترکمنستان که پایتختش تنها سی کیلومتر با اخرین شهر ایران یعنی باجگیران فاصله دارد هر کیلو 6 هزار تومان است.

بعید می دانم خاک آنجا گوسفندهای پروار تری پرورش دهد و یا گوسفندهایشان شش قلو بزایند.

امروز پراید نمی خریم چون امیدواریم که کمپانی رنو و ..... اتوموبیلهای مدرن تر و ارزانتری ارائه دهند و قطعا فردا گوشت نمی خریم چون شاید گاودارهای برزیل تصمیم بگیرند وارد ایران شوند و در همین سرزمین گاو پرورش دهند.

فرض کنیم پراید و ...را نخریدیم. با افکار پوسیده مان چه می کنیم ، با عادتهایمان چه می کنیم؟با افکار ملتی که پس از احمدی نژاد با آن همه وزیر و وکیل دزدش هنوز پشت در خانه اش صف می کشند و عریضه می دهند و به در و دیوارخانه اش برای تبرک دست می کشند چه می کنیم؟

با مردمی که سوار همین پراید بی کیفیت در جاده های بی کیفیت تر با سرعت 180 کیلومتر در ساعت لایی می کشند و خود و خانواده و چندین نفر دیگر را به کام مرگ می فرستند چه می کنیم؟ آیا کشتار پراید مربوط به خودرو پراید است؟ آیا اگر سوار بر مازرا تی شویم کشتار نمی کنیم یا اینکه در تصادفات مازرا تی بدون خراش از اتوموبیل بیرون کشیده می شویم؟
هیچ گونه محاسبه ای بلد نیستیم و چون کتاب نمی خوانیم از چیزی آگاه نیستیم ولی قطعا در هر زمینه ای متخصصیم.

پس از جنگ جهانی دوم کل اروپای ویران شده از جنگ با 150 میلیارد دلار باز سازی شد اما کسی در این مملکت نمی پرسد احمدی نژاد با 600 میلیارد دلار پول چه کرد و کافیست همین مرد فردا اعلام کند که کاندید ریاست جمهوری هستم و به هر ایرانی بیست هزار تومان در ماه پرداخت می کنم تا سیل مردمان به دنبال خودروی ایشان سرازیر شود و خاک لاستیک اتوموبیلش را بر سرو صورت بکشند و هر کسی نامه بر دست از سرو کول دیگری بالا رود تا مگر این اما مزاده حاجتش را روا کند.

در این مملکت کسی محاسبه بلد نیست هر کسی فقط منافع می شناسد. هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که از کل آب موجود در مملکت تنها 5 درصد آن به مصرف شرب و بهداشت و مصارف انسانی می رسد و 95 درصد آن در اثر سوء مدیریت در بخش کشاورزی هدر رفته است نه اینکه هدر می رود بلکه هدر رفته است و برای بازگشت آن باید هزاران سال صبر کرد آن هم تنها به بهانه تولید گندم و خودکفایی و شعارهای بی مصرفی که ما نیز برای تکرارشان حنجره دریدیم.

کسی نمی خواند که برای تولید هر کیلو گندم هزار لیتر آب مصرف می شود اما همه تند و تند در شبکه های اجتماعی کمپین راه می اندازند و کمیته تشکیل می دهند و توصیه می کنند این پست را کپی کنید که با یک لیوان آب مسواک بزنیم گور بابای دندان ، دوش نگیرید گور بابای بهداشت و..........

هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که اگر همه مردم ایران روزی یک بار مسواک بزنند و هر بار نیم لیتر اب مصرف کنند که عمرا چنین اتفاقی در ایران رخ نخواهد داد که همه مردمش مسواک بزنند........... روزانه 40 میلیون لیتر اب مصرف می شود که با توجه به سرانه آب کشور که در بدترین حالت 1300 مترمکعب در سال تخمین زده می شود

هر کسی در طول سال یک صدم درصد از آب سهمش را برای مسواک زدن مصرف کرده است و آنقدر این کمپین ها و توصیه ها را کپی می کنیم که خودمان هم باورمان می شود و نهایتا با شروع بحران همین مسئولین در تلویزیون و سایر رسانه ها ظاهر می شوند و می گویند دیدید چقدر گفتیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و نزدید و همه منابع آب صرف مسواک زدنتان شد و ما هم هیچ تقصیری نداشتیم و مدیران خوبی بودیم...............................

ما مردمی هستیم که مفتخریم خیلی باهوشیم چون یک نفر ایرانی هست که در ناسا کار می کند اما چینی هایی که چند صد هزار نفرشان در دنیا در پست های مهم و در مراکز مهم کار می کنند چنین ادعایی ندارند و حتی خود امریکایی ها که ناسا را تاسیس کردند چنین ادعایی ندارند.

کتاب نمی خوانیم ، سفر نمی کنیم ، تجربه نمی کنیم و ............ و تنها حرف می زنیم و حتی به توصیه خودمان نیز عمل نمی کنیم با گوشی امان صدها پست در باب صرفه جویی آب کپی می کنیم و به همه توصیه می کنیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و خودمان با صد لیتر آب مسواک می زنیم

مسعود 289
09-13-2015, 03:46 PM
درسته که من با خیلی از دوستان اختلاف سلیقه و دیدگاه جدی دارم
اما تعجب میکنم چرا بحثهای فنی و آموزنده به این خوبی در چتباکس انجام میشه
که هم سریع در صفحات ورق میخوره و گم میشه و بازیابی و خواندنش سخته
و هم مجال میده صفحات تاپیک بیفته دست یک عده بی ادب و بی فرهنگ
اگر تاپیک شلوغ و پربار و فنی باشه کسی جرات هرزنویسی و فحاشی به خودش نمی ده

جدید 13-09, 17:06 sina1993
اگه راجر 3-0 ببره تنها تنیسوری بعد از حرفه ای شدن تنیس میشه که بدون از دست دادن ست قهرمان یو اس اپن میشه(راجر اینکار رو در استرالیای 2007 انجام داد)
جدید 13-09, 17:01 sina1993
بازی سختیه ولی با تمام این حرفا وقتی داریم درباره راجر فدرر حرف میزنیم یعنی هر اتفاقی ممکنه. پیشبینی:3-0 راجر
جدید 13-09, 17:00 sina1993
یو اس اپن 5 سته هست و زمینش نسبت به سینسیناتی کندتره ریترن نواک عمیقتر از واورینکا هست و سویینگش کوتاه تر برای همین احتمالا به راحتی واورینکا ارور نمیده
جدید 13-09, 16:56 sina1993
همونطور که واورینکا هم گفت اگه بازیکنها از لحظه اول شروع رالی احساس کنن فشار زیادی روشون هست با استرس بیشتری بازی میکنن و احتمال ارور دادنشون بیشتر میشه و رالیها طولانی نمیشه
جدید 13-09, 16:54 sina1993
از اونجایی هم که راجر نزدیک بیس لاین بازی میکنه یا مجبوره ارور بده یا ضربات ضعیفی رو به زمین نواک میفرسته توان اینکه با فاصله از بیس لاین بازی کنه رو هم نداره برای همین توان مقاومت در برابر ضربات نواک رو نداره
جدید 13-09, 16:53 sina1993
فقط سرویس خوب کافی نیست بعد از سرویس فدرر باید تهاجمی بازی کنه اگه راجر از فرصتی که بعد از زدن سرویسش استفاده نکنه نتیجش میشه مثل ویمبلیدون و نواک با ضربات عمیقش کنترل رالی رو بدست میگیره و راجر رو چپ و راست میکنه

tennis forever
09-13-2015, 03:59 PM
دوستان مطلب زیر را بخوانید هرچند ارتباطی به تنیس نداره اما تلنگری به ما می زنه

این روزها در شبکه های اجتماعی باب شده است که که خودروهای ساخت داخل را تحریم کنیم. بسیار فکر خوبی است تحریم می کنیم اما ملت عجیبی هستیم.
الان تحریم می کنیم اما سالها قبل فرش زیر پایمان را هم می فروختیم ، وام می گرفتیم ، قرض می کردیم و......... و چهار تا چهار تا و حتی ده تا ده تا ماشین ثبت نام می کردیم چون سود آور بود در حالی که یک خودرو بیشتر لازم نداشتیم.

اکنون گوشت را کیلویی سی چهل هزار تومان می خریم بدون اینکه بدانیم همین گوشت پر از استخوان و چربی و پوست و یا نوع بدون استخوان و چربی اش و .... در کشور همسایه ترکمنستان که پایتختش تنها سی کیلومتر با اخرین شهر ایران یعنی باجگیران فاصله دارد هر کیلو 6 هزار تومان است.

بعید می دانم خاک آنجا گوسفندهای پروار تری پرورش دهد و یا گوسفندهایشان شش قلو بزایند.

امروز پراید نمی خریم چون امیدواریم که کمپانی رنو و ..... اتوموبیلهای مدرن تر و ارزانتری ارائه دهند و قطعا فردا گوشت نمی خریم چون شاید گاودارهای برزیل تصمیم بگیرند وارد ایران شوند و در همین سرزمین گاو پرورش دهند.

فرض کنیم پراید و ...را نخریدیم. با افکار پوسیده مان چه می کنیم ، با عادتهایمان چه می کنیم؟با افکار ملتی که پس از احمدی نژاد با آن همه وزیر و وکیل دزدش هنوز پشت در خانه اش صف می کشند و عریضه می دهند و به در و دیوارخانه اش برای تبرک دست می کشند چه می کنیم؟

با مردمی که سوار همین پراید بی کیفیت در جاده های بی کیفیت تر با سرعت 180 کیلومتر در ساعت لایی می کشند و خود و خانواده و چندین نفر دیگر را به کام مرگ می فرستند چه می کنیم؟ آیا کشتار پراید مربوط به خودرو پراید است؟ آیا اگر سوار بر مازرا تی شویم کشتار نمی کنیم یا اینکه در تصادفات مازرا تی بدون خراش از اتوموبیل بیرون کشیده می شویم؟
هیچ گونه محاسبه ای بلد نیستیم و چون کتاب نمی خوانیم از چیزی آگاه نیستیم ولی قطعا در هر زمینه ای متخصصیم.

پس از جنگ جهانی دوم کل اروپای ویران شده از جنگ با 150 میلیارد دلار باز سازی شد اما کسی در این مملکت نمی پرسد احمدی نژاد با 600 میلیارد دلار پول چه کرد و کافیست همین مرد فردا اعلام کند که کاندید ریاست جمهوری هستم و به هر ایرانی بیست هزار تومان در ماه پرداخت می کنم تا سیل مردمان به دنبال خودروی ایشان سرازیر شود و خاک لاستیک اتوموبیلش را بر سرو صورت بکشند و هر کسی نامه بر دست از سرو کول دیگری بالا رود تا مگر این اما مزاده حاجتش را روا کند.

در این مملکت کسی محاسبه بلد نیست هر کسی فقط منافع می شناسد. هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که از کل آب موجود در مملکت تنها 5 درصد آن به مصرف شرب و بهداشت و مصارف انسانی می رسد و 95 درصد آن در اثر سوء مدیریت در بخش کشاورزی هدر رفته است نه اینکه هدر می رود بلکه هدر رفته است و برای بازگشت آن باید هزاران سال صبر کرد آن هم تنها به بهانه تولید گندم و خودکفایی و شعارهای بی مصرفی که ما نیز برای تکرارشان حنجره دریدیم.

کسی نمی خواند که برای تولید هر کیلو گندم هزار لیتر آب مصرف می شود اما همه تند و تند در شبکه های اجتماعی کمپین راه می اندازند و کمیته تشکیل می دهند و توصیه می کنند این پست را کپی کنید که با یک لیوان آب مسواک بزنیم گور بابای دندان ، دوش نگیرید گور بابای بهداشت و..........

هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که اگر همه مردم ایران روزی یک بار مسواک بزنند و هر بار نیم لیتر اب مصرف کنند که عمرا چنین اتفاقی در ایران رخ نخواهد داد که همه مردمش مسواک بزنند........... روزانه 40 میلیون لیتر اب مصرف می شود که با توجه به سرانه آب کشور که در بدترین حالت 1300 مترمکعب در سال تخمین زده می شود

هر کسی در طول سال یک صدم درصد از آب سهمش را برای مسواک زدن مصرف کرده است و آنقدر این کمپین ها و توصیه ها را کپی می کنیم که خودمان هم باورمان می شود و نهایتا با شروع بحران همین مسئولین در تلویزیون و سایر رسانه ها ظاهر می شوند و می گویند دیدید چقدر گفتیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و نزدید و همه منابع آب صرف مسواک زدنتان شد و ما هم هیچ تقصیری نداشتیم و مدیران خوبی بودیم...............................

ما مردمی هستیم که مفتخریم خیلی باهوشیم چون یک نفر ایرانی هست که در ناسا کار می کند اما چینی هایی که چند صد هزار نفرشان در دنیا در پست های مهم و در مراکز مهم کار می کنند چنین ادعایی ندارند و حتی خود امریکایی ها که ناسا را تاسیس کردند چنین ادعایی ندارند.

کتاب نمی خوانیم ، سفر نمی کنیم ، تجربه نمی کنیم و ............ و تنها حرف می زنیم و حتی به توصیه خودمان نیز عمل نمی کنیم با گوشی امان صدها پست در باب صرفه جویی آب کپی می کنیم و به همه توصیه می کنیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و خودمان با صد لیتر آب مسواک می زنیم
همینمون مونده بود که تو به ما درس اخلاق و فرهنگ بدی:254:

اعتراف میکنم با نامهای کاربری زیادی منجمله 289 که اولین کاربری من بود در سایت حاضر بودم
اعتراف میکنم آن نامهای کاربری خجالت آور توسط من تولید شد


سعی کردم بی سروصدا با آیدی دیگه ای فعال بشم
اما اونها هم سریعا مسدود شدند
نهایتا خشم از این موضوع باعث تولید اون آیدیهای خجالت آور شد


سطح شعور و فرهنگ تو در همین حده پس الکی واسه ما نرو بالا منبر:254:

farhad10
09-13-2015, 04:21 PM
دوستان بنده یک خواهش ازتون دارم


کسایی که میبینید مخل تاپیک هستند و حرف های بیخود میزنند هیچ عکس العملی بهشون نشون ندید!! بذارید توی دنیای خودشون باشند.

نه پستشون رو نقل قول کنید و نه ازشون سپاسگزاری کنید.

لطفا همه با هم بیاید این کار رو انجام بدیم .

King Rojer Federer
09-13-2015, 04:29 PM
با درود خدمت دوستان
در باب حساسیت بازی امشب گفتنیها گفته شده
امیدوارم طرفداران هردو تنیسور از بازی امشب لذت ببرند
و بازی جوری بشه که حتی طرفداران بازنده امشب نیز به عملکرد تنیسورشون افتخار کنند و صحه بگذارند به شایستگی قهرمان


.....


دوستان مطلب زیر را بخوانید هرچند ارتباطی به تنیس نداره اما تلنگری به ما می زنه

این روزها در شبکه های اجتماعی باب شده است که که خودروهای ساخت داخل را تحریم کنیم. بسیار فکر خوبی است تحریم می کنیم اما ملت عجیبی هستیم.
الان تحریم می کنیم اما سالها قبل فرش زیر پایمان را هم می فروختیم ، وام می گرفتیم ، قرض می کردیم و......... و چهار تا چهار تا و حتی ده تا ده تا ماشین ثبت نام می کردیم چون سود آور بود در حالی که یک خودرو بیشتر لازم نداشتیم.

اکنون گوشت را کیلویی سی چهل هزار تومان می خریم بدون اینکه بدانیم همین گوشت پر از استخوان و چربی و پوست و یا نوع بدون استخوان و چربی اش و .... در کشور همسایه ترکمنستان که پایتختش تنها سی کیلومتر با اخرین شهر ایران یعنی باجگیران فاصله دارد هر کیلو 6 هزار تومان است.

بعید می دانم خاک آنجا گوسفندهای پروار تری پرورش دهد و یا گوسفندهایشان شش قلو بزایند.

امروز پراید نمی خریم چون امیدواریم که کمپانی رنو و ..... اتوموبیلهای مدرن تر و ارزانتری ارائه دهند و قطعا فردا گوشت نمی خریم چون شاید گاودارهای برزیل تصمیم بگیرند وارد ایران شوند و در همین سرزمین گاو پرورش دهند.

فرض کنیم پراید و ...را نخریدیم. با افکار پوسیده مان چه می کنیم ، با عادتهایمان چه می کنیم؟با افکار ملتی که پس از احمدی نژاد با آن همه وزیر و وکیل دزدش هنوز پشت در خانه اش صف می کشند و عریضه می دهند و به در و دیوارخانه اش برای تبرک دست می کشند چه می کنیم؟

با مردمی که سوار همین پراید بی کیفیت در جاده های بی کیفیت تر با سرعت 180 کیلومتر در ساعت لایی می کشند و خود و خانواده و چندین نفر دیگر را به کام مرگ می فرستند چه می کنیم؟ آیا کشتار پراید مربوط به خودرو پراید است؟ آیا اگر سوار بر مازرا تی شویم کشتار نمی کنیم یا اینکه در تصادفات مازرا تی بدون خراش از اتوموبیل بیرون کشیده می شویم؟
هیچ گونه محاسبه ای بلد نیستیم و چون کتاب نمی خوانیم از چیزی آگاه نیستیم ولی قطعا در هر زمینه ای متخصصیم.

پس از جنگ جهانی دوم کل اروپای ویران شده از جنگ با 150 میلیارد دلار باز سازی شد اما کسی در این مملکت نمی پرسد احمدی نژاد با 600 میلیارد دلار پول چه کرد و کافیست همین مرد فردا اعلام کند که کاندید ریاست جمهوری هستم و به هر ایرانی بیست هزار تومان در ماه پرداخت می کنم تا سیل مردمان به دنبال خودروی ایشان سرازیر شود و خاک لاستیک اتوموبیلش را بر سرو صورت بکشند و هر کسی نامه بر دست از سرو کول دیگری بالا رود تا مگر این اما مزاده حاجتش را روا کند.

در این مملکت کسی محاسبه بلد نیست هر کسی فقط منافع می شناسد. هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که از کل آب موجود در مملکت تنها 5 درصد آن به مصرف شرب و بهداشت و مصارف انسانی می رسد و 95 درصد آن در اثر سوء مدیریت در بخش کشاورزی هدر رفته است نه اینکه هدر می رود بلکه هدر رفته است و برای بازگشت آن باید هزاران سال صبر کرد آن هم تنها به بهانه تولید گندم و خودکفایی و شعارهای بی مصرفی که ما نیز برای تکرارشان حنجره دریدیم.

کسی نمی خواند که برای تولید هر کیلو گندم هزار لیتر آب مصرف می شود اما همه تند و تند در شبکه های اجتماعی کمپین راه می اندازند و کمیته تشکیل می دهند و توصیه می کنند این پست را کپی کنید که با یک لیوان آب مسواک بزنیم گور بابای دندان ، دوش نگیرید گور بابای بهداشت و..........

هیچ کس نمی تواند محاسبه کند که اگر همه مردم ایران روزی یک بار مسواک بزنند و هر بار نیم لیتر اب مصرف کنند که عمرا چنین اتفاقی در ایران رخ نخواهد داد که همه مردمش مسواک بزنند........... روزانه 40 میلیون لیتر اب مصرف می شود که با توجه به سرانه آب کشور که در بدترین حالت 1300 مترمکعب در سال تخمین زده می شود

هر کسی در طول سال یک صدم درصد از آب سهمش را برای مسواک زدن مصرف کرده است و آنقدر این کمپین ها و توصیه ها را کپی می کنیم که خودمان هم باورمان می شود و نهایتا با شروع بحران همین مسئولین در تلویزیون و سایر رسانه ها ظاهر می شوند و می گویند دیدید چقدر گفتیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و نزدید و همه منابع آب صرف مسواک زدنتان شد و ما هم هیچ تقصیری نداشتیم و مدیران خوبی بودیم...............................

ما مردمی هستیم که مفتخریم خیلی باهوشیم چون یک نفر ایرانی هست که در ناسا کار می کند اما چینی هایی که چند صد هزار نفرشان در دنیا در پست های مهم و در مراکز مهم کار می کنند چنین ادعایی ندارند و حتی خود امریکایی ها که ناسا را تاسیس کردند چنین ادعایی ندارند.

کتاب نمی خوانیم ، سفر نمی کنیم ، تجربه نمی کنیم و ............ و تنها حرف می زنیم و حتی به توصیه خودمان نیز عمل نمی کنیم با گوشی امان صدها پست در باب صرفه جویی آب کپی می کنیم و به همه توصیه می کنیم با یک لیوان آب مسواک بزنید و خودمان با صد لیتر آب مسواک می زنیم
خدایا.چی بگم از این روزگار.بچه ها شنیدید که می گن آب که سر بالا بره قورباغه .........این قضیه مصداق یاوه گویی های تو هست.این سایت چقدر باید بیچاره و بدبخت شده باشه که توی نخاله توش بیای پیام اخلاقی بذاری.آدم باید خودش رو از کوه پرت کنه.حضرت آقای آرسن لوپن تو چرت و پرتهات و یاوه گویی هات رو تو این سایت کم کن پیام اخلاقی گذاشتن پیش کشت. دوم این رو بگم که اگه s.wawrinka بیچاره بن شده به خاطر چرت و پرتهایی بوده که تو گفتی و اون بیچاره رو عصبی کردی تا اون هم از کوره در بره و یک چیزهایی بگه و حالا هم خودت رو به موشمردگی زدی که مثلاً خیلی مظلومی.در صورتی که یکی از نخاله های اصلی این سایت تو هستی.آقای behsen رو نگاه کنید با اینکه طرفدار جوکوویچه و در آخرین بحثی که تو این تایپیک انجام داده بود برای راجر و طرفداراش کری خونده بود.ولی آدم کیف می کنه جملاتش رو می خونه چون تو حرفهاش کوچکترین بی احترامی نمی کنه.ولی تو ارازل و اوباش این سایت رو به لجن کشیدی.انشاالله که روزی برسه که تو این سایت نباشی تا همه یک نفس راحتی بکشند.

tennis forever
09-13-2015, 06:05 PM
تازه درس اخلاقشم از این سایت کپی پیست کرده:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:
http://www.afsaran.ir/link/1080601

pourya RF
09-13-2015, 06:08 PM
راجر 3-0 میبره ...مطمئنم امشب یکی از بهترین فینال های گرند راجر رو میبینیم :396: :655:

Aryan
09-13-2015, 07:23 PM
Come On Nole!!!

http://www.tennis-image.com/images/17080432594721602495.png

King Rojer Federer
09-13-2015, 08:57 PM
تازه درس اخلاقشم از این سایت کپی پیست کرده:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:
http://www.afsaran.ir/link/1080601
دمت گرم.به خدا وقتی دیدم از خنده روده بر شدم.:251::251:فکر کنم این یارو کاروبار نداره.فقط کارش اینه که بره بگرده تو سایتهای دیگه ببینه چی پیدا می کنه کپی پیست کنه که مثلاً بگه من آدم جنتلمن فرهیخته با اطلاعی هستم.:254:خلاصه که خیلی باحال بود.ممنون:583::583:

rojhin
09-13-2015, 09:16 PM
خوب 105 دقیقه تا شروع مهمترین بازی فصل زمان داریم . درخصوص انگیزه و اشتیاق به برد حرف نزنم بهتره چرا که همه میدونن که این دو هر کدوم به دلایل مختلف چه انگیزه بالایی برای برد دارند. به همین دلیل بریم سراغ وضعیت اونها قبل از بازی :
راجر تا اینجای کار نشون داده نسبت به فینال ویمبی پیشرفتهای خوبی داشته و سرویس و بکهندش رو به وضوح تقویت کرده و کم کم داره به سطح دلخواهش نزدیک میشه . اما به نظرم اون چیزی که خیلی این روزها جدا از استفاده از هاف والی تو سروهای دوم که خیلی درباره اش صحبت شده و من دیگه درباره اش حرف نمیزنم ، پیشرفت رانینگ فورهندهای راجره که تو چتباکس هم درباره اش با محمد جواد عزیز حرف زدم ، چیزی که تو ویمبی خیلی به راجر لطمه زد ، نواک تو اون بازی با بکهند راجر بازی میکرد و وقتی با فورهندهای کراس کورت به فورهند راجر حمله میکرد راجر چاره ای جز استفاده از رانینگ فورهند نداشت که یا ارور میداد و یا یه توپ خوشگل برای وینرهای نواک آماده میکرد . خوب شدن گروند استروک راجر در تمام ضربات این اعتماد به نفس رو به راجر میده که از رالی فرار نکنه و تو رالی بمونه و بتونه بازیشو دیکته کنه . چیزی که تو بازیهای قبل کم ندیدیم و گویی راجر به نوعی تو بازیهای گذشته تمرین رالی میکرد و از به کشیده شدن بازی به رالی ابایی نداشت و من اینو نوعی تغییر تو بازی راجر برای مقابله با نواک میبینم . شاهد این مدعا کاهش 36 درصدی نت اپروچهای راجر در بازی با استن نسبت به بازی فینال ویمبی مقابل نواک است . به نظرم راجر برای بردن نواک با یه استراتژی مناسب پا به نیویورک گذاشته و اون چیزی نیست جز موندن تو رالی در صورت لزوم و بازی لب تور وقتیکه کاملا به گرفتن پوینت مطمئنه . راجر از بازی اول سعی کرد خلاف ویمبی انرژی ذخیره کنه تا مقابل نواک که رالی های احتمالا طولانی اجتناب ناپذیره کم نیاره و بدنش خالی نکنه و بازی رو به نواک نبازه . البته این پلن به تنهایی برای از پا درآوردن نواک کفایت نمیکنه و باید مثل فینال سینسی بقیه ارکان بازی راجر هم در سطح بالایی باشه .
درباره نواک خیلی حرف تازه ای ندارم که بزنم . مثل همیشه خوب و عالی بوده چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ منتال ، و خیلی هم به خودش فشار نیاورد و سعی کرد اونم انرژی ذخیره کنه و فقط ببره تا برسه به فینال و پیک بازیشو اونجا به نمایش بذاره .
از همه این حرفها که بگذریم به نظرم راجر توان بردن نواک رو داره چون :
1- سطح سریع و لو باونسه
2- فرم راجر خوبه و فرم خوب راجر اصلا match up دلخواه نواک نیست
3- بازی قبلی رو برده که این به افزایش اعتماد به نفس راجر کمک میکنه و یه فشار روانی هر چند مختصری رو به نواک تحمیل میکنه و همه میدونیم که وقتی راجر با اعتماد به نفس بازی میکنه قادر به انجام چه کارهایی هست .
به هر حال راجر اگه خوب سرو بزنه و بکهندش هم یاری کنه و بتونه با فورهندهای عمیق نواک رو پشت بیسلاین حبس کنه و مطمئن بیاد لب تور شانس زیادی برای برد داره .
با توجه به شرایط زمین باید گفت که اگه نواک دنبال ارور گرفتن از راجر باشه و بخواد پسیو بازی کنه بی شک بازی رو خواهد باخت ، اما اگه مثل اغلب بازیهای این فصل بتونه کنترل بازی رو به دست بگیره میتونه این تروفی رو هم از چنگ راجر دربیاره .
من احتمال برد راجر رو 60 درصد و برد نواک رو 40 درصد میدونم .
پ ن : بابت پر حرفی هم از محضر یکایک دوستان پوزش میطلبم ...

مسعود 289
09-13-2015, 09:45 PM
.....................

tennis forever
09-13-2015, 09:45 PM
دمت گرم.به خدا وقتی دیدم از خنده روده بر شدم.:251::251:فکر کنم این یارو کاروبار نداره.فقط کارش اینه که بره بگرده تو سایتهای دیگه ببینه چی پیدا می کنه کپی پیست کنه که مثلاً بگه من آدم جنتلمن فرهیخته با اطلاعی هستم.:254:خلاصه که خیلی باحال بود.ممنون:583::583:

به نظر من این آدم یه روانیه و جالبه خودش هم به روانی بودنش اعتراف میکنه:254::254:

درود
دوست عزیز جناب محمد با درود
خواهش میکنم تا انتها بخوانید

خوشحالم که مطالب شما را در چتباکس خواندم هرچند که خودم قادر به نوشتن در چتباکس نیستم
اعتراف میکنم با نامهای کاربری زیادی منجمله 289 که اولین کاربری من بود در سایت حاضر بودم و بواقع از نوشتن و همراهی در این انجمن لذت می برم
اعتراف میکنم آن نامهای کاربری خجالت آور توسط من تولید شد زیرا که با نظارت جهتدار محمود مواجه شدم در مقابل دو .... .
dariush roger
king roger federer
که به شهادت تمامی دوستان که می تونید تحقیق کنید آغازگر فحاشی لات بازی و توهینهای زشتی بودند که به من و خانواده ام شد

اما جناب محمود تعدادی از پستهای اونها را که شامل توهین به منه هنوز هم پاک نکرده اونها را مسدود هم نکرد البته جالبه که مسدود کرد بعد رفع مسدودی کرد!
اگر لازم بدونید میتونم وقت بگذارم اون پستها را بیارم

وقتی در مقابل این بی عدالتی قرار گرفتم
سعی کردم بی سروصدا با آیدی دیگه ای فعال بشم
اما اونها هم سریعا مسدود شدند بی هیچ دلیلی
نهایتا خشم از این موضوع باعث تولید اون آیدیهای خجالت آور شد

شرمسارم اما در آن حالت خشم تنها صدای اعتراضی من
فقط در آن چند حرف نام آیدی میگنجید.شرمسارم


اما حالا که با آیدی جدیدی دوماهه فعالم و می بینید که
خط قرمزها را رعایت میکنم باز هم عده ای از کاربران متعصب
مدام در حال تحریک و توهین به من خصوصا در چتباکس هستند
توهین و فحاشی به من هنوز در تاپیک سینسی
http://tennistalkers.com/showthread.php?t=7481&page=13
دیده میشه و در آرشیو همین چتباکس

خوشبختانه خیلی سریع این پست را پیدا کردم
که در تاپیک مسترز پاریس 2014 نوشته بودم
این آیدی فقط بعد از 5 پست مسدود شد!
لطفا بخوانید تا ببینید ماجرا چه بود

http://tennistalkers.com/showthread.php?t=7133&page=18

با درود
من مجددا ثبت نام کردم
متاسفم از سیاست مدیر یا ناظری که اصرار عجیبی در مسدود کردن من داره
واقعا دیکتاتوری و جانبداری تا چه حد!؟
از کسانی تعجب میکنم که وقتی من تریبونی برای دفاع نداشتم اومدند به راحتی
توهین کردند تهمت زدند و تحقیر کردند بدون هیچ مواخذه ای پستهاش هم موجوده

یک توضیح در مورد خودم بدم
من انسان بی تربیتی نیستم تحصیلکرده و مهندس عمرانم و تقریبا میانسال
اگر بی تربیت و بی فرهنگ بودم وقتی هفته پیش اون کاربر بی تربیت و بی فرهنگ
من را مورد هجوم فحشهای ناموسی و تهدید قرارداد میتونستم مثل خودش و بدتر
از خودش جوابش را بدم ولی چنین اجازه ای به خودم ندادم میدونم با اسم دیگه ای هم هنوز فعاله!
اما من به همین بهانه مسدود شدم انگار که کسی منتظر چنین بهانه ای بود
چیزی که بیشتر از همه مجابم کرد که ناظر بیطرف و عادل نیست به غیر از مسدود شدن
بیجهت دیروز خودم مسدود شدن king 88 و King Rojer Federer بود
که با هم بحثی داشتند که شروع کننده و محرکش King Rojer Federer بود
با خودم گفتم حداقل عدالتی برقرارشد اینجا اما در کمال تعجب دیدم
نیم ساعت بعد King Rojer Federer رفع مسدودی شد واعجبا!
این یک دلیل بیشتر نداره و اونهم طرفداری به سبک فوتبالی ایشون از راجره! که مورد پسند ناظره!

به هرحال با اینگونه جانبداریها فقط سایت به قهقهرا میره و فقط چندنفر طرفدار افراطی و هوراکش راجر
میمونند دورهمی که میشینند خاطرات اسطوره شون را ورق می زنند


این هم نوشته قبلی با آیدی Novak. که به سرعت نور حذف شد


کاربر گرامي

قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب

با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين را وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.. پس از خواندن دقيق اين قوانين گزينه "ضمن مطالعه دقیق اساسنامه ، با همه موارد موافقم" را تيك بزنيد و سپس كليد "ثبت نام" را بفشاريد . شما ميتوانيد براي خواندن قوانين به بخش قوانين سايت نيز مراجعه نماييد.

..............................................


قانون شماره 22) در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي‌ شود، چنانچه کاربري خود بجاي مدير در زمينه اي تصميم گيري و شخصا با کاربر ديگري برخورد کند سريعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد

قانون شماره 23) در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي‌ در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

قانون شماره 24) هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي و سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد

قانون شماره 25) هرگونه بحثي‌ که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي‌ خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي‌ که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي‌ شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

قانون شماره 26) لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث اذيت كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت حذف خواهد شد

قانون شماره 27) در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي‌ آنرا براي آن مدير ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا فقط از طريق پيغام خصوصي‌ براي مدیریت سایت‌ : ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي‌ و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود. همچنين ميتوانيد از قسمت تماس با ما براي مدير انجمنها ايميل ارسال کنيد

قانون شماره 28) قانون كپي : در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد

با خواندن اين قوانين شما مسئوليت رفتار و ارسالهاي خود را در سايت به عهده خواهيد گرفت. در صورتي که از قوانين مذکور حمايت نکنيد (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سايت حذف خواهد شد.

با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.










مدیریت محترم...نظارت محترم
با درود
آیدی اسبق من 289 به دلیل فحاشی یک کاربر تازه که مطمئنم آیدی دوم یا چندم! یکی دیگه از کاربران بود
و جواب خویشتن دارانه من مسدود شد که واقعا جای تعجب داشت
در چندماهی که عضو بودم بارها و بارها به جرم طرفداری از نواک و نقد عملکرد راجر مورد تمسخر و حتی توهین
قرارگرفتم
خوشبختانه جز قوانین انجمن چیزی به عنوان طرفدار دوآتیشه بودن فدرر وجود نداره
مگر اینکه جز قوانین نانوشته باشه!
یعنی دموکراسی اینجا اینقدر ضعیفه که فقط باید تعریف و تمجید و چاپلوسی فدرر را کرد

ناظر یا مدیری که من را مسدود کرد مطمئنم خودش طرفدار افراطی فدرره که نمیتونه تحمل انتقاد از حضرت ایشون را داشته باشه!
برای مدیریت ایمیل فرستادم و علت را جویا شدم هیچ جوابی نیامد!

زشته خیلی زشته
آیدی Novak. را ایجاد کردم فقط برای اینکه علاقمند به شرکت در مباحث ویادگیری در این انجمن بودم
اما ظاهرا باز هم همان رویه قبلی برقراره همان هجمه و جنگ روانی از سوی تعدادی از کاربران فدرر پرست!
که تحمل حضور یک علاقمند به نواک را ندارند

بعدازظهر یک کاربر به من توهین کرد تا من را تحریک به پاسخ دهی کنه
جوابش را ندادم و گزارش کردم جالبه من هم مسدود شدم

واقعا چه خبره تو این سایت!؟
به اطلاعتون برسونم تا وقتی جز قوانین سایت طرفداری از فدرر نباشه!
در صورت حذف بی دلیل بازهم ثبت نام میکنم



این نوشته قبل از نمایش عمومی برای تعدادی از مدیران و اعضا خصوصی ارسال میشه
چون می دونم اون ناظر خاص سریع حذفش میکنه!


..................

با تشکر از شما که خواندید و سعی میکنید عادل و بیطرف باشید
ارادتمند شما-رضا

pasia
09-13-2015, 10:02 PM
متاسفم هر دوره دو سه تا احمق با هم درگير بازي هاي بچه گانشون ميشن وسايت رو به فنا ميدن.ياد قديما بخير.....

grand slam man
09-13-2015, 11:18 PM
بازی به دلیل بارش شدید باران به تعویق افتاد:243:

Ali.Stan
09-13-2015, 11:33 PM
بازی به دلیل بارش شدید باران به تعویق افتاد:243:

خبر دارین تا کی؟

مسعود 289
09-13-2015, 11:40 PM
فکر کنم شبکه سوئیس زیر نویس کرد 22:45
اگر اختلاف ساعت 3.5 باشه میشه 2:15


این هم تو سایت رسمی مسابقات اومد:

The 2015 US Open men's singles final has been delayed. The current forecast calls for intermittent showers, followed by a period of clearing for the balance of the evening. Once the rain stops, we will dry the courts and begin play.

grand slam man
09-13-2015, 11:45 PM
خبر دارین تا کی؟

i dont know:243:

grand slam man
09-13-2015, 11:55 PM
این همه به دلمون صابون زدیم که آره خوشبحالمون بازی 12:30 استارت میخوره میتونیم نگاه کنیم ولی این بارون زد تو حالمون
اصلا خوشی به ما ایرانی ها نیومده
من که میرم بخوابم شما رو نمیدونم

miladroozbeh
09-14-2015, 12:56 AM
متاسفم هر دوره دو سه تا احمق با هم درگير بازي هاي بچه گانشون ميشن وسايت رو به فنا ميدن.ياد قديما بخير.....
عزیزم تو هنوز توی قدیما سیر میکنی هههه
بعدشم سایت پابرجاست مثل دماوند چرا الکی جو میدی :434:
در ضمن فک نکن راجرت برنده میشه فاینال اخه شورت و لباس جکوویچ خوش رنگ تره:251: !!!
در اخر این احمق هایی که ازشون نام بردی نمیدونم کیا هستن اما دارن تحلیل میکنن بازی هارو احتمالا، توهم تحلیلی داری خو بیا ابراز احساسات کن خخخخ

peRFect
09-14-2015, 01:17 AM
ساعت 3 شد و هنوز بازی شرو نشده...:243:

sami6425
09-14-2015, 01:51 AM
باران قطع شده
شبکات سویسی دارن پخش میکنن

sami6425
09-14-2015, 02:10 AM
ورود بازیکنا ب کورت بازی

sami6425
09-14-2015, 02:20 AM
شروع شد
ب امید قهرمانی راجر ان شاءالله

javi
09-14-2015, 02:48 AM
اَه سرويس داغون ' رالي هم ك مث هميشه

SOROOSH_RF
09-14-2015, 03:02 AM
دقيقا داره مثل ويمبلدون ميشه فدرر به اندازه ي كل تورنمنت داره تو اين بازي ارور ميده

مسعود 289
09-14-2015, 03:20 AM
ماشالله نواک
راج کاملا تو دست نواک اسیره
بعد از اون بد زمین خوردن مثل یک قهرمان و مرد واقعی ست را گرفت
بریم به امید خدا برای 3-0

SOROOSH_RF
09-14-2015, 03:55 AM
واقعا نميدونم چي بگم دستي دستي ست دومو از دست داد فدرر

SOROOSH_RF
09-14-2015, 04:03 AM
واي خدا اگه فدرر اي ست رو نميگرفت من رسما خودكشي ميكردم

sami6425
09-14-2015, 04:06 AM
کامااااان راجر
ست دوم راجر 7.5

masa
09-14-2015, 04:10 AM
ست سوم ست کلیدی هست. بنظرم هرکی بگیره 3 بر 1 میبره
به امید برد راج

Najmeh5576
09-14-2015, 04:17 AM
کسی از طریق اینترنت نگاه میکنه ؟ من هر کاری میکنم لینکش باز نمیشه...

masa
09-14-2015, 04:19 AM
چرا اینجوری شد، حالم گرفته هست. راج گویی توان برد نداره، 40-15 رو با برک شدن عوض کرد

masa
09-14-2015, 04:24 AM
چقدر فرصت برک پیش اومده تو بازی، راج سه تا از 13 تا رو برده، نوله سه تا از 9 تا رو. عجیبه تازه شروع ست سومه

masa
09-14-2015, 04:39 AM
فرصتهای طلایی رو ازدست نده راج. برکش کن. واقعا حیف شد. بعترین زمان ممکن واسه برک بود.

javi
09-14-2015, 04:54 AM
اين همه فرصت برك تو ست سوم !!!
واقعاً خاك بر سرت راجر' سيني لياقتت هست ' حيف بي خوابي

SOROOSH_RF
09-14-2015, 04:55 AM
راجر دو دستي ست سوم رو تقديم كرد. واقعا كه حيف شد

مسعود 289
09-14-2015, 05:00 AM
ماشالله نواک
بهت افتخار میکنم
ست چهارم تمومش کن

مسعود 289
09-14-2015, 05:08 AM
انتخاب این داور خانم چقدر بجا بوده
چندتا توپ را عالی دید

مسعود 289
09-14-2015, 05:41 AM
درود به شرفت مرد
مرسی عشقم! اسطوره من:866:
اینه نابغه و اسطوره فعلی و آینده تنیس دنیا
اینه کسی که مهمترین رکوردهای جهانی تنیس را فرو خواهد ریخت
اینه تنیسور دست نیافتنی سالهای آتی
سومین گرند امسال و دهمین گرند مبارک نواک و هوادارانش
البته راج خیلی خوب بود ولی زورش به نابغه نرسید
به هرحال راج تقاص سینسی را به سختی پس داد

نواک امروز همه چیزش عالی بود خصوصا روحیه و جنگندگیش فقط تو سرویس ضعیف بود

masa
09-14-2015, 05:42 AM
تبریک به نواک. با تمام احترام باید بگم امروز برد حقش نبود. البته راجر به خودش باخت و از 23 فرصت برک فقط 4 تاشو برد!

novak djokovich
09-14-2015, 05:42 AM
مرسی پسر .. راجر هم مثل همیشه ترسناک و خطرناک بود
پیش بسوی یازدهمی

behsen
09-14-2015, 05:43 AM
دو رقمی شدن جوکو رو به همه ی طرفداراش تبریک میگم. جوکوی 2015 تو تاریخ ثبت شد.

http://uupload.ir/files/87dt_12006156_10153017129202187_5496455667892222411_n.jpg

و خسته نباشید به راجر که تا آخرین نفس تلاش کرد.

SOROOSH_RF
09-14-2015, 05:45 AM
تبريك به طرفداراي جوكو
نواك خودشم باورش نميشه اين بازي رو برده.
چي بهت بگم آخه راجر كسي كه از ٢٣ تا بريك پوينت فقط ٣ تاش رو بگيره حقش باخته. ولي با اين همه خسته نباشي تو هنوزم بزرگترين مرد تاريخ تنيسي

manoochehr
09-14-2015, 05:47 AM
تبریک به طرفدار های پنتا :396:


تبریک به طرفدارهای جوکو.

Sajad
09-14-2015, 05:49 AM
تبریک به تمام طرفداران نواک دهمین گرنداسلم:655::866:
جایزه بی شخصیت ترین تماشاگرها هم میرسه به تماشاگرا یو اس اوپن که تا نواک سرویس خراب میکرد دست میزدن:3t1:

Ali.Stan
09-14-2015, 05:50 AM
تبریک به هواداران جوکوویچ.
فدرر پیر نیست .از لحاظ ذهنی گرند 18 روش فشار میاره .وگرنه با اینهمه بریک پوند باید ببری. فدرر هر وقت راحت بازی میکنه مثل دبی مثل سینسیناتی نتیجه میگیره ولی با این فشار که روشه نمیتونه راحت بازی کنه.
به بنظر من یا باید از شرکت تو گرنداسلمها انصراف بده یا باید کاری کنه که هیچ کس حتی خودش انتظار بردن گرند اسلمو نداشته باشن.

Code
09-14-2015, 06:13 AM
خیلی سخته همیشه تو بیشتر ورزشگا ها به عنوان میهمان باشی و تو زمین میزبان بازی کنی
و با چشم های خودت ببینی که اکثرا خواهان باخت تو هستن اما همین جور مقتدرانه پیش بری
فقط خودت بیشتر از همه این سختی رو درک می کنی نمیدونم چی بگم از خوشحالی زمانی که
هوادارت شدم یک گرند داشتی خیلی ها شاید تو رو هم به چشم اندی ماری نگاه می کردن
یک حریف سر سخت که هر از گاهی یک چیزایی از خودش نشون میده اما نشون دادی چه
پیشرفتی کردی که همین الان هم اسمت تو تاریخ ثبت شده پسر تو کلمه خواستن رو صرف کردی
اره اره یک گرند داشتی الان فرقش اینه که 0 اومده جلو اون 1 پسر عاشقتم ببخشید بعضی
اوقات نا امید میشم ازت. و یک تبریک به راجر نمی تونم بگم به خاطر بازی زیباش چون
خیلی خوب بازی نکرد اما میتونم بگم تبریک به خاطر اخلاقش که همیشه خوب بوده :583:

#سامان#
09-14-2015, 06:26 AM
تبریک به نواکیون

CANDIS
09-14-2015, 06:27 AM
من ک دیگه شخصا خسته شدم از بازی این دو! بابا سبک آفنسیو راجر ب دفنسیو نواک نمیخوره اصلا! 90% نواک میبره مگر اینکه تو مسترز ها راجر بتونه کاری کنه. تازه مثلا این بازی نواک عالی نبود و حق راجر بود در کل ولی بازم...
راجر بعد ست 2 ک برد کلا تمرکزشو از دست داد و یک اعتماد ب نفس کاذبی داشت. ست 3 رو براحتی داد با کلی بی دقتی و سحل انگاری ولی عوضش نواک تمرکزش روی تک تکه امتیازات بود.
کاش این آخری 5 - 5 میشد وی حیف ک کاش رو کاشتن در نیومد!
کلا راجر در فینال طوری بازی میکنه ک انگار گرند بردن دیگه براش مهم نی!
مثل نولان ک هر جوری حال میکنه فیلم میسازه اسکار بردن براش اهمیتی نداره!

مسعود 289
09-14-2015, 06:42 AM
با توجه به واقعیات و شرایط روز دارم فکر میکنم به اینکه
کمی امضام را تعدیل کنم . 25 درصد تعدیل
چهار سال را بکنم سه سال:434:
تا سه سال آینده 12 تا گرند داریم و توقع بیجایی نیست از این نواک
که حداقل 8 تاش را بگیره از طرفی تا سه سال آینده که میشه 156 هفته
رکورد نامبر وان را هم راحت می زنه دیگه .فعلا که 2016 تا حدود زیادی گارانتی شده است
رکورد عمده دیگه ای هم هست!؟

ARY143
09-14-2015, 06:49 AM
تبریک و تبریک به تمامی نواکیون عزیز مخصوصا سروش و Code و Sajad و دیگر عزیزان که اسمشون از قلم افتاده

واقعا حق با دوست عزیزمون هست معمولا جو ورزشگاه ها علیه نواک هست ولی با اراده و تمرکز از بیشتر این شرایط سربلند بیرون آمده .

به شخصه انتظار داشتم پس از پیروزی شاهد شادمانی آنچنانی نواک باشم (که حقش هم بود ) ولی با کنترل خودش نشون داد که روحیات و اخلاقیاتش هم همسنگ تنیسش به بلوغ رسیده

نوش جون خودش و طرفدارای عزیزش

ما منتظر 18 دهمی هستیم - هیچ جا نمی ریم همینجا هستیم :434::434::655::655::583::583:

farhad10
09-14-2015, 06:52 AM
به نظرم باخت راجر بیشتر روانی بود تا تاکتیکی
نه خسته بود و نه چیز دیگه
از سه گیم اول ست 1 مشخص بود وضعیت چطور میشه
شخصا دیگه برای گرفتن گرند توسط راجر امیدی ندارم
ضمنا ضربه ای که باخت مجدد امروز روبروی نواک بهش زد حتی میتونه واسه ادامه کار هم روش تاثیر منفی بذاره
دقیقا گربه سیاهی که قبلا به اسم نادال واسه راجر وجود داشت الان تبدیل به نواک شده

مگه میشه توی یک گرند اسلم اصلا ست ندی، بعد بیای تو فینال به این راحتی بریک شی و نتونی بریک کنی!!!

مسعود 289
09-14-2015, 07:00 AM
برخلاف نظر دوستان راج خیلی خوب بود اگر نتونست از اون همه فرصت برک پوینت استفاده کنه
برید نقش نواک را در این مسئله پیدا کنید جنگندگی و روحیه شکست ناپذیری نواک برای هر پوینت!
اشاره کردم امروز نواک در سرویس خیلی ضعیف بود اما برعکس ریترن فوق العاده ای داشت
و بارها سرویسهای مهارنشدنی راج را به خوبی برگردوند
دوستمون اشاره خوبی کرد
اتفاقا متس ویلاندر هم در پایان بازی گفت در مورد اون جمعیتی که انگار 80-90 درصد برد فدرر را میخواست
انگار که راج تو بازل بود و خط نگهدارها هم سوئیسی! خدا اموات داور را بیامرزه!
هر سرویس اول نواک که خراب میشد تماشاگرها هم ناجوانمردانه رو سرش خراب میشدند
و 100 درصد این مساله در آمار خرابی سرویس اول نواک موثر بود
در واقع نواک این گرند را از غار اژدها و دهان اژدها بیرون کشید
راج انصافا نسبت به پارسال و حتی ویمبلدون متحول شده و اگر همین فرم را حفظ کنه
در شانگهای پاریس و لندن مجددا برای نواک شاخ خواهد شد
و باز هم اگر بتونه همین فرم را حفظ کنه سال دیگه میتونه چالش جدی برای عنوان رنکینگ نواک باشه
با 2000 امتیازی که نواک از اینجا برداشت بنظرم رکورد امتیازات فصل و فاصله با نفر 2 را شکست
امروز رنکینگ آپدیت میشه فکر میکنم نواک به 16000 امتیاز نزدیک شده باشه و راج حدود 9700 امتیاز!

اضافه کنم امروز انصافا راج ست اول محو و نابود بود ولی ست دوم و سوم کاملا ترسناک شد و حقش هم یک ست بود
بنظرم راج و هوادارانش باید با واقعیات و وجود اسطوره و نابغه ای مثل نواک کنار بیان و به دستاوردهای ارزشمندی مثل سینسی و فینالهای یو اس ویمبی رم و صد البته هال دوبی و استانبول به چشم غنیمتی ارزشمند نگاه کنند
البته می دونم سخته شاید برای هر هوادار راج غیرقابل باور و سنگین باشه شکست در سه فینال گرند اسلم در 15 ماه اخیر توسط نواک ولی خوب دیگه جبر روزگاره
واقعا خستگیها و کم لطفیهای دوستان احساساتی و کم تجربه نسبت به من در این یک ماه اخیر برایم جبران شد
خوش باشید دوستان روز خوش

tennis forever
09-14-2015, 07:01 AM
همین که راجر تو سن 34 سالگی به فینال گرند اسلم میرسه خودش به اندازه قهرمانی در گرند اسلم(در سن 28 سالگی) ارزش داره که این نشون دهنده اسطوره بودن راجره
هر چي باشه نوله شیش سال جوون تر از راجره و بهره مند از نیروی جوانی
مطمئنا نوله در سن 34 سالگی حتی به فینال مسترز هم نمیتونه برسه چه برسه به فینال گرند اسلم:254:
یه جورایی میشه گفت این باخت به نفع ما طرفدارای راجر هم شد چون ممکن بود راجر بعد از گرفتن این گرند از دنیای تنیس خدافظی کنه پس زیاد هم نباید ناراحت باشیم و باید این باخت رو به فال نیک بگیریم

مسعود 289
09-14-2015, 07:05 AM
من ک دیگه شخصا خسته شدم از بازی این دو! بابا سبک آفنسیو راجر ب دفنسیو نواک نمیخوره اصلا! 90% نواک میبره مگر اینکه تو مسترز ها راجر بتونه کاری کنه. تازه مثلا این بازی نواک عالی نبود و حق راجر بود در کل ولی بازم...
راجر بعد ست 2 ک برد کلا تمرکزشو از دست داد و یک اعتماد ب نفس کاذبی داشت. ست 3 رو براحتی داد با کلی بی دقتی و سحل انگاری ولی عوضش نواک تمرکزش روی تک تکه امتیازات بود.
کاش این آخری 5 - 5 میشد وی حیف ک کاش رو کاشتن در نیومد!
کلا راجر در فینال طوری بازی میکنه ک انگار گرند بردن دیگه براش مهم نی!
مثل نولان ک هر جوری حال میکنه فیلم میسازه اسکار بردن براش اهمیتی نداره!

اگر به اخم و ناراحتی و چهره درهم فشرده راج بعد از پایان مسابقه و اهدای کاپ نگاه میکردین
متوجه میشدین اتفاقا راج یجورایی این گرند را تو ویترین خودش تصور میکرد
در واقع بعد از نمایش عالی سینسی و همین گرند تا بازی با استن گرند هجدهم برای خودش هم مشتبه شده بود و به نوعی غافلگیر شد
نواک که توی سینسی یکبار هم نتونست برکش کنه امشب 5-6 بار برکش کرد زور داره دیگه!

......................

بعد از یک ماه سرشار از تنیس از مونترال تا نیویورک
ظاهرا بزرگان تا حدود یک ماه دیگه استراحتی میکنند و خودشون را آماده مسابقات توکیو-پکن و شانگهای میکنند
فکر کنم نواک خیلی مشتاق باشه شکست پارسال از راج را توی شانگهای جبران کنه:434:


................


جا داره علاوه بر دوستداران نواک یک تبریک ویژه هم بگم به دوست نازنینم رضا دلپوترو
که می دونم الان مثل من شنگوله و با دمش گردو میشگونه:434:
رضا برای من نعمت و رحمت و حمایته انشالله کاملا هدایتش کنیم نواکی شه آخر عاقبتش بخیر شه:434:

ARY143
09-14-2015, 07:09 AM
من ک دیگه شخصا خسته شدم از بازی این دو! بابا سبک آفنسیو راجر ب دفنسیو نواک نمیخوره اصلا! 90% نواک میبره مگر اینکه تو مسترز ها راجر بتونه کاری کنه. تازه مثلا این بازی نواک عالی نبود و حق راجر بود در کل ولی بازم...
راجر بعد ست 2 ک برد کلا تمرکزشو از دست داد و یک اعتماد ب نفس کاذبی داشت. ست 3 رو براحتی داد با کلی بی دقتی و سحل انگاری ولی عوضش نواک تمرکزش روی تک تکه امتیازات بود.
کاش این آخری 5 - 5 میشد وی حیف ک کاش رو کاشتن در نیومد!
کلا راجر در فینال طوری بازی میکنه ک انگار گرند بردن دیگه براش مهم نی!
مثل نولان ک هر جوری حال میکنه فیلم میسازه اسکار بردن براش اهمیتی نداره!


چه مثال جالبی بود ، ناقلا فیلم باز هم هستی هاااااااا :655::655::379::379:

narges 95
09-14-2015, 07:09 AM
تبریک به تمامی طرافداران نواک،همیشه گفتم کسی که واقعا حقشه دوس دارم ببره که نواک حقش بود
جالبه بدونین دیگه اون تنفرو نسبت به جوکو ندارم فقط سعی میکنم از بازیش لذت ببرم
به طرفدارای فدرر هم تبریک میگم خیلی سخته تو این سن تنیس بازی کنی اونم در بالاترین سطح سعی کنین از دستش ناراحت نشین، فقط درکش کنین.
ماهم از رافا ناراحت نیستیم درکش میکنیم کاشکی میشد برم پیشش بهش روحیه میدادم

مسعود 289
09-14-2015, 07:39 AM
چیلیچ بنظر مصدوم بود فکر کنم نواک تو مصاحبه بعد از بازی اشاره کرد
به هرحال این نتیجه 3-0 و بیگل ست اول در حافظه تاریخ حفظ میشه نه چیز دیگه
پودر کردن قهرمان پارسال برای رسیدن به فینالی که چهارمین فینال متوالی گرند امسال برای نواکه
و ششمین فینال گرند اسلم از هشت گرند دوسال اخیر
فکرش را بکنید با عملکرد پارسالش بهترین ورزشکار دنیا شد امسال دیگه چه عنوانی میخوان بهش بدن!؟
با این امتیازاتی که نواک داره میگیره احتمالا رکورد امتیازات فصل را هم می زنه
پیش به سوی دهمین گرند و دومین یو اس

واقعا بازی زیبا و حساسی پیش رو داریم
نمیشه آمادگی راج و بازی زیبا و هوشمندانه اش را نادیده گرفت
فعلا نواک بدون هیاهو و چراغ خاموش در فیناله اما راج با کوله باری از مسئولیت و فشارهای خاص
مسلما خاطره باخت در فینال دو ویمبی متوالی راج را اذیت میکنه
و از طرفی نواک هم مثل راج دریایی از شور و انگیزه برای این بازیه
تفاوت این بازی برای نواک تفاوت بین 7 و 9 است
اگر ببره به راج نزدیک میشه و اگر ببازه دوتا ازش دور میشه بحث امتیازات هم هست
برد نواک فاصله این دو در رنکینگ را 1600 امتیاز بیشتر میکنه
مسلما نواک از فینال سینسی و تقابل با راجر جدید درسهایی گرفته که احتمالا به کارش میاد

پیش بینی فینال: 3-1 نواک

همیشه یه سری مسائل هستن که اقتضای سن و سالند. شما هر چقدر تو جوونی و سن پایین تو هر زمینه و رشته ای ای خوب باشید تا وقتی به یه سن خاص نرسید به حد کمال و پختگی نمیرسید. جوکوویچ 3 4 سال تو بهترین شرایط بدنی و فنیش بود، اما چیزی که امسال ارائه داده بیش از برد و قهرمانی تو زمین بوده. چیزی که جوکوویچ 2011 2012 و 2013 رو به 8 9 فینال گرند و مسترز در هر فصل میرسوند نیروی فنی و بدنی قوی بود، ولی الان در کنار اونها یه نیروی ذهنی و اراده ی خیلی قدرتمند هم پیدا کرده. شاید جوکوی 2015 به زیبایی جوکوی 2011 بازی نکنه، اما تو خودش یه اراده برتر ساخته که هروقت به اون متکی میشه با معمولی ترین بازی هم حریفش رو شکست میده. مثل تفاوت فدرر 2009 با 2004. فینال ویمبی 2009 رو فدرر فقط با نیروی ذهن و اراده ی برتر برنده شد.

فینال امشب یه بازی معمولی نیست، یه گنجینه است، گنجینه ای که در خودش 46 فینال گرند اسلم جا داده. فکر کنم از این نظر یه رکورد تو تاریخ تنیسه. من به یاد ندارم تا حالا تو تاریخ تنیس 2 تنیسور در مجموع برای 46اُمین بار تو فینال بازی کرده باشند. جدال دو تنیسوریه که استانداردهای تنیس رو برای همیشه تغییر دادند.

فدرر تو هر 3 گرند آخری که به فینال رسیده نمایشهای بی نقصی از خودش ارائه داده، و هر 3 فینال هم به جوکو برخورد کرده. 2 فینال قبلی رو باخته و مطمئنم امشب انگیزه ی فوق العاده ای برای برد تو فینال داره. از اون طرف جوکو که فصل رو فوق العاده شروع کرد، به خاطر بازیهای سنگین و فشار روانی بالا که بیشترش هم به خاطر از دست دادن رولندگاروس بود کمی اون طراوت ابتدای فصل خودش رو از دست داده و تو 6 بازی قبلی فقط و فقط به فکر برد و صعود به دور بعد بود، نه بازی زیبا نه هیچ چیز دیگه ای. اما داستان فینال فرق داره، فینال یو اس اوپن دیگه آخر دنیاست، آخر فصل، آخرِ توان، آخر هر چیزی که برای ارائه داری. به همین خاطر فکر میکنم جوکو هم هر چی توان فنی و ذهنی و بدنی داره رو میذاره که دهمین گرند خودشو امشب به دست بیاره و مهم تر از اون برای پنجمین بار تو فینال یو اس اوپن بازنده نشه.

خب مسلما هر کسی دوست داره تنیسور مورد علاقش برنده بازی باشه، منم مستثنا نیستم از این داستان، برای جوکو آرزوی برد و برای تنیس دوستان آرزوی یه بازی زیبا میکنم. پیشبینیم از نتیجه بازی هم تکرار نتیجه فینال ویمبیه، 3-1 به نفع جوکو.

باید به دوستمون behsen عزیز هم تبریک مخصوص بگم
هم برای اینکه نتیجه را مثل خودم دقیق پیشبینی کرد و هم برای تحلیلهای خوبش در روزهای گذشته


راستی یک موضوع جالب توجه دیگه اینکه
امسال هر 4 گرند اسلم 4 سته شد

..............................

این نکته هم جالب توجه و از ظرایف این بازی بود

نواک اولین بار 8 سال قبل سال 2007 به فینال همین یواس اپن رسید و اتفاقا حریفش راج بود
تصورش را بکنید نواک 20 ساله و ناشناس و کم تجربه اون زمان در مقابل راج 26 ساله و در اوج نامداری قدرت و تجربه
نتیجه قابل تصور بود 3-0 که البته دوتاش تایبرک بود
و امروز این نتیجه میتونه گذر سرنوشت باشه نواک اوج گرفته و در اوج قدرت و تجربه در مقابل راج 34 ساله

جالب تر اینکه نواک دوبار هم اینجا در فینال مغلوب نادال و یک بار مغلوب اندی شده
واقعا حیف می شد اگر امروز جام نمیگرفت!

Najmeh5576
09-14-2015, 08:24 AM
تبریک به طرفدارهای نواک

راجر در آخر صحبتهاش گفت سال دیگه هم برای مسابقات میاد :)

Sorou$h
09-14-2015, 09:18 AM
ﺭﺍﺟﺮ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻮﻗﺎﻟﻌﺎﺩﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﻮﺍﮎ ﻫﻢ ﻣﻮﻗﻊ ﺳﺮﻭ ﺯﺩﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﻓﺘﻀﺎﺡ.....

ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﺮﺳﯽ ﻧﻮﺍﮎ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭ ﺭﻗﻤﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﮔﺮﻧﺪ ﺍﺳﻠﻢ ﻫﺎ:866:

ﻣﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺧﺖ ﺭﺍﺟﺮ ﺑﯿﺎﻡ ﺑﺮﻡ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺭﺍﺟﺮﯾﻮﻥ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺭﻭ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻑ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ ﻭ ﭼﻨﯿﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﺭﺍﺟﺮ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻋﺎﻝﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﮎﺭﺩ.

ﺗﻤﺎﺷﺎﭼﯿﺎ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺍﻋﻀﺎﺏ ﻧﻮﺍﮎ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺷﻮﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﯿﻢ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﭼﻮﻥ ﺭﺍﺟﺮ ﻓﻌﻼ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺗﺮﻩ.....

ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ J.F.K ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻓﻌﻼ ﮐﺮ ﮐﺮﯼ ﻧﺨﻮﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺍﺟﺮﯾﻮﻥ ﺑﺰﺍﺭ ﺗﻮ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺑﺎﺷﻦ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﮑﻦ. ﻣﺮﺳﯽ :583:

Jym
09-14-2015, 09:32 AM
به نظرم راجر بدترين بازي اين مسابقاتشو انجام داد كه هم بخاطر فشار رواني زياد

و صد البته هم بخاطر بسته شدن بازيش توسط نواك ... تعداد خطاهاي راجر هم بيشتر بود

خيلي دوست داشتم راجر قهرمان بشه و به حقش برسه ولي تو اين بازي نواك بي نقص تر بود

تا اونجايي كه تو هاي لايت ديدم راجر زياد از SABR استفاده نكرد

ali mohsenian
09-14-2015, 09:52 AM
سلام به همه
ئ تبریک به همه نواکیون بابت این برد دلچسب
خب دوستان بازی هم تموم شد و فدرر برخلاف اینکه 28 ست بود ستی رو واگذار نکرده بود از چهار ست سه تارو باخت تا طرفدارانش رو بازهم برای گرند 18 منتظر بزاره
سیستم 2و 50
یعنی این که دو هفته و در طول یک گرند اسلم فدرر از نظر همگان قهرمانه بعد از فینال 50 هفته دبگه رو نواک قهرمانه والا ماکه راضیم
میدونستم حالتون خیلی گرفتس و میخاستم چیزی ننویسم ولی بار اول یا دومتون نیست و بار سومه (تا سه نشه بازی نشه )شما رو دعوت میکنم که یه خورده منطقی تر و صبور تر تنیس رو دنبال کنید و خود شما ها که در طول تورنمنت نواک رو دست کم میگرفتید و فدرر رو با هر بازیش می پرستیدید بعدش توجیختونم اینه راجر خیلی بد بود مگه میشه 13 روز اول تورنمنت روز نواک نباشه و روز راجر باشه ولی دقیقا روز فینال همه چی عوض شه اونم نه یه بار نه دوبار بلکه سه بار
در پایان اون دوستان فدرری که کیفیت بازی جوکو رو زیر سوال میبردن و اونو در طی تورنمنت تحقیر میکردن با توجه به نتایج بدست آمده مشخص شده که اونا به غیر از مزخرف و تحلیلای آشغال کار دیگه ای نکردن و این نشون میده این دوستان صلاحیت این که درباره نواک نظر بدن رو ندارن و اصلا قدرت فرا انسانی نواک در ذهن این دوستان نمیگنجه و طبق پستی که قبل فینال گذاشتم لطفا دیگه این دوستان تو هیچ گرند دیگری درباره کیفیت بازی نواک نظر ندن
و در پایان در رابطه با king roger federer عزیز شمایی که به تحلیل (البته پیشبینی ) کاربر jfk میخندی و مسخره میکنی الان میشه گفن بهترین تحلیل این تاپیکه چون طرفدارای فدرر که میومدن طومار مینوشتن و به فدرر پرستی میپرداختن با بازی دیشب تحلیلاشون با خاک یکسان شده
خب طبق گفته خودت دیگه زمانت تو این سایت به پایان رسیده من با شما کاری نداشتم خودتون بودید که گفتین هر کی ببازه از سایت میره بیرون حالا راه بازه و جاده هم دراز حالا ولی اگه قول بدی که دیگه حد و حدودا رو رعایت کنی و نواک احترام بزاری اگه رعایت کنی ما هم زیر سیبیلی رد میکنیم و باهات کاری نداریم

desham
09-14-2015, 10:10 AM
سلام به همه
ئ تبریک به همه نواکیون بابت این برد دلچسب
خب دوستان بازی هم تموم شد و فدرر برخلاف اینکه 28 ست بود ستی رو واگذار نکرده بود از چهار ست سه تارو باخت تا طرفدارانش رو بازهم برای گرند 18 منتظر بزاره
سیستم 2و 50
یعنی این که دو هفته و در طول یک گرند اسلم فدرر از نظر همگان قهرمانه بعد از فینال 50 هفته دبگه رو نواک قهرمانه والا ماکه راضیم
میدونستم حالتون خیلی گرفتس و میخاستم چیزی ننویسم ولی بار اول یا دومتون نیست و بار سومه (تا سه نشه بازی نشه )شما رو دعوت میکنم که یه خورده منطقی تر و صبور تر تنیس رو دنبال کنید و خود شما ها که در طول تورنمنت نواک رو دست کم میگرفتید و فدرر رو با هر بازیش می پرستیدید بعدش توجیختونم اینه راجر خیلی بد بود مگه میشه 13 روز اول تورنمنت روز نواک نباشه و روز راجر باشه ولی دقیقا روز فینال همه چی عوض شه اونم نه یه بار نه دوبار بلکه سه بار
در پایان اون دوستان فدرری که کیفیت بازی جوکو رو زیر سوال میبردن و اونو در طی تورنمنت تحقیر میکردن با توجه به نتایج بدست آمده مشخص شده که اونا به غیر از مزخرف و تحلیلای آشغال کار دیگه ای نکردن و این نشون میده این دوستان صلاحیت این که درباره نواک نظر بدن رو ندارن و اصلا قدرت فرا انسانی نواک در ذهن این دوستان نمیگنجه و طبق پستی که قبل فینال گذاشتم لطفا دیگه این دوستان تو هیچ گرند دیگری درباره کیفیت بازی نواک نظر ندن
و در پایان در رابطه با king roger federer عزیز شمایی که به تحلیل (البته پیشبینی ) کاربر jfk میخندی و مسخره میکنی الان میشه گفن بهترین تحلیل این تاپیکه چون طرفدارای فدرر که میومدن طومار مینوشتن و به فدرر پرستی میپرداختن با بازی دیشب تحلیلاشون با خاک یکسان شده
خب طبق گفته خودت دیگه زمانت تو این سایت به پایان رسیده من با شما کاری نداشتم خودتون بودید که گفتین هر کی ببازه از سایت میره بیرون حالا راه بازه و جاده هم دراز حالا ولی اگه قول بدی که دیگه حد و حدودا رو رعایت کنی و نواک احترام بزاری اگه رعایت کنی ما هم زیر سیبیلی رد میکنیم و باهات کاری نداریم

چی میگی عامو
کدوم کینگ راجر فدرر
من همین الآن از مراسم خاکسپاریش بر میگردم
رفته تحلیلای چرتشو به خورد مردگان بده:251::251::251::251:

rezaomo
09-14-2015, 10:12 AM
راجر امروز میخواست تا جایی که میتونه خوب باشه و بازی رو ببره . نابغه بودن استعداد شگرف داشتن، داشتن ذهن پویا و فعال همگی فاکتورهای خوبی هستند اما وقتی یه فاکتور خیلی بزرگ به نام سن پا وسط میزاره دیگه از بقیه فاکتورها کاری بر نمی آد . باخت راجر 2 دلیل عمده داشت . راجر به دلیل سن باید تا میتونه رالی ها رو کمتر کنه تا انرزی واسه ادامه مسابقه داشته باشه نوله با هوشمندی و زیرکی اجازه حضور راجر رو برای نزدیک شدن به تور نداد و راجر رو پشت بیس لاین نگهه داشت این یعنی اینکه انرژی راجر در اواسط ست 3 رو به تحلیل رفت . فاکتور دیگه فرستادن حدود 80 درصد ضربات بر روی بکهند راجر که واقعا راجر رو خسته کرد و به تحلیل برد . راجر نیاز داره که هم رالی ها رو کمتر کنه . هم در کمترین زمان ممکن بازی رو تموم کنه و به اصصلاح ست نده. به هرحال خیلی باعث تاسف بود که راجر بعد از 6 سال از آخرین راهیابی به فینال یو اس اوپن . نتونه این گرند رو به افتخاراتش به عنوان هجدهمین گرند اضافه کنه و در آخر تبریک به هواداران نوله:583::583:

mspayam
09-14-2015, 10:20 AM
من بخش هایی از بازی رو امروز از یورواسپورت دیدم و رقابت بسیار نزدیک بود، اما اگه بر مبنای آمار بازی رو بررسی کنیم می بینم که فدرر توی فینال عملکردش از کل تورنمنت پایین تر بود.
اول از همه اینکه تعداد ایس هاش کمتر شده بود و دابل فالت های بیشتری داد. بالا رفتن تعداد دابل فالت ها قابل درکه چون داشته تلاش می کرده که فشار بیشتری روی سرو دومش بیاره، اما اصلاً نمی تونم درک کنم که چرا تعداد ایس هاش کمتر بوده. مگر اینکه بگیم نواک خوب پیش بینی می کرده سمت سرویس رو که اون هم با توجه به توپ بالا انداختن فدرر و اینکه هیچ سرنخی به حریفش نمی ده، عملاً امکانپذیر نیست.

از طرف دیگه تعداد خطاهای غیرعمد فدرر افزایش چشمگیری داشته که دلیل اون بیشتر استرس می تونه باشه تا چیز دیگه ای. فدرر هجومی بازی می کنه و این سبک بازی معنیش اینه که خطاهای غیرعمدت بالا می رن، ولی نکته ای که فدرر رو از سایرین متمایز می کرد همین بود که برخلاف بازی هجومیش همیشه خطاهای غیرعمدش به حد قابل توجهی کمتر از وینرهاش بودن. خطای غیرعمد هم بر خلاف خطای عمد ربطی به بازی حریف نداره و زمانی پیش میاد که بازیکن به خاطر اشتباه خودش توپ رو بزنه توی تور یا بیرون.

بر همین اساس، تنها دلیلی که به ذهن من می رسه، و دست کم یکی دیگه از دوستان هم بهش اشاره کرد، همین دلیل ذهنیه که فدرر در این زمینه ضعیف تر از نواکه و می شه بر اساس نکات بالا اون رو دلیل باخت فدرر به حساب آورد.
ولی جوکوویچ برخلاف فدرر نیروی ذهنی فوق العاده ای داره. دوستانی که تنیس بازی کردن می دونن که تلاش برای برگردوندن هر برک پوینت نیاز به تلاش مضاعف ذهنی داره و اینکه بازیکنی در برابر هجومی ترین بازیکن تور بتونه از 19 برک پوینت دفاع کنه و فقط 4 تا رو ببازه یعنی اینکه اون بازیکن ذهنی فولادین داره و به خوبی تونسته تمرکزش رو حفظ کنه. اما بر عکس اون فدرر، با و جود سرو اول فوق العاده ای که داره، فقط 7 برک پوینت رو برگردوند و 6 تای دیگه رو به نواک باخت.

خود فدرر هم توی مصاحبه اش به طور ضمنی به بعد ذهنی شکستش اشاره می کنه:

به نظر من در مسابقات 5 ستی ای که بیش از دوساعت و نیم یا سه ساعت و نیم طول می کشند، شما به طور طبیعی فراز و فرودهایی دارید و هر بار نمی توانید دو پوینت بی نقص را پشت سر هم بازی کنید. طبیعتاً ناچار به جنگیدن می شوید. آن موقع است که نکات زیادی در مورد بازی، روحیه،و آمادگی جسمانی تان یاد می گیرید. من فکر می کنم این طولانی ترین مسابقه ی من در طول فصل بود.

rezaomo
09-14-2015, 10:21 AM
چی میگی عامو
کدوم کینگ راجر فدرر
من همین الآن از مراسم خاکسپاریش بر میگردم
رفته تحلیلای چرتشو به خورد مردگان بده:251::251::251::251:


مرده همون بنده خدایی که گذاشتی عکسشو به عنوان آواتارت عمو.
ضمن درست صحبت کن

parizad
09-14-2015, 10:41 AM
به عنوان يه رافا فنس خيلي دوست داشتم راجر اين اسلمو ببره .راجر به اين اسلم احتياجي نداشت چرا كه همين الان هم او يك اسطوره فراموش نشدني تاريخ تنيس است كه شايد هيچگاه ديگر كسي مثل او ،با توانايي هاي او ،با منش و ويژگيهاي شخصيتي او و با ركوردهاي او در تنيس ديده نشود.
اما خيلي دوست داشتم نتيجه تلاشهاي مستمر و فوق العاده اين دو سال رو با يه اسلم ببينه.ايشالا استراليا(چون خيلي به رافا خوشبين نيستم)

miladroozbeh
09-14-2015, 10:51 AM
تبریک به طرفداران نواک:583:
چقدر سبک بازی این نواک عالیه.

مسعود 289
09-14-2015, 12:09 PM
تبریک به تمامی طرافداران نواک،همیشه گفتم کسی که واقعا حقشه دوس دارم ببره که نواک حقش بود
جالبه بدونین دیگه اون تنفرو نسبت به جوکو ندارم فقط سعی میکنم از بازیش لذت ببرم
به طرفدارای فدرر هم تبریک میگم خیلی سخته تو این سن تنیس بازی کنی اونم در بالاترین سطح سعی کنین از دستش ناراحت نشین، فقط درکش کنین.
ماهم از رافا ناراحت نیستیم درکش میکنیم کاشکی میشد برم پیشش بهش روحیه میدادم

دوست عزیز با درود
طرفداران رافا باید به همان اندازه نواکیها شاد و سپاسگزار باشند
شما فکرش را بکن اگر نواک نبود طی فقط همین 2 سال اخیر راج چقدر افتخارات بیشتری داشت
حداقل سه گرند اسلم یکی دوتا مسترز بارکلیز و ....
اگر نواک نبود بنظر شما در چنین روزی کی میتونست از پس راج بر بیاد
شک ندارم اگر جوکوویچ در صحنه تنیس دنیا وجود نداشت الان تعداد گرندهای راج بالای 20 تا بود
تعداد هفته هاش را به 400 رسونده بود و دیگه شاید تا پنجاه سال و ظهور یک نابغه واقعی دست نیافتنی بود
اگر نادال هنوز کورسوی امیدی داره برای رسیدن به گرندهای راج این را فقط مدیون عملکرد بی نظیر نواکه

Najmeh5576
09-14-2015, 12:36 PM
من دو ست آخر را بیشتر ندیدم اما یه مساله ای بنظرم رسید که میخواستم نظرتون رو بدونم
راجر چه گیم سرو خودش بود چه نواک در این حالت زیاد قرار میگرفت که همه تو پها را بسمت نواک( جاییکه قرارداشت عمدتا وسط بیس لاین ) میداد و نواک هم در جواب راجر رو به دو طرف فورهند و بک هند روی بیس لاین حرکت میداد انگار که راجر اختیار حمله توپ را به نواک میداد و فقط خودش دفاع میکرد حالا چه وقتی که خودش سرو میکرد و میتونست تعیین کننده نوع بازی باشه چه وقتیکه نواک سرو میکرد اغلب این اتفاق میفتاد و اکثرا هم برد با نواک بود انگار که خودش خودش را گرفتار تله میکرد. حالا من نمیدونم این برمیگرده به نوع اسپینی که به توپ داده میشه که راه چاره ای جز این نداشته یا برداشت من اشتباه بوده ؟؟
( مثلا فرض کنید راجر سرو میکنه نواک برمیگردونه به فورهند راجر خودش میره وسط میایسته حالا راجر میتونه خیلی جاهای دیگه مثلا دان د لاین یا کراس کورت بزنه اما درست میزد وسط بیسلاین درست جاییکه نواک هست و نواک هم میزنه بک هند فدرر و ... )

siavash4
09-14-2015, 12:37 PM
فدرر اگه می تونست کیفیت بازی های قبلو حفظ می کرد قطعا این بازی رو هم می برد البته به سختی !!دلیلش یه نوله آمادست

چوبین
09-14-2015, 12:38 PM
سلام
تبریک به هواداران نواک
به نظر من فدرر شانس باهاش یاری نکرد :688:و گرنه ست سوم حق راجر بود نه نواک.فدرر وینرزهاش خیلی بیشتر بود و کلی برک داشت .
پیش بینی اون دوستمون هم خیلی ختده داره :251:
با بازگشت نادال و دیگر تنیسورها , نواک حتی به گرندهای نادال نمیرسه چه برسه به اینکه رکورد راجر رو بزنه. :443: .

مسعود 289
09-14-2015, 12:45 PM
من دیدم دوست عزیزی گفته که حق نواک پیروزی نبود!
آخه برادر عزیز این چه حرفیه!؟
قبول که راج بازی خوبی کرد درسته که راج خیلی بهتر از ویمبی بود
اما مگر نواک با چه نتیجه ای برد!؟ مگر مقتدرانه تر و بهتر از این هم ممکن بود؟
3-1 و با نتایج 6-5,4-6,7-6,4-4
نه بازی 3-2 شد نه هیچ ستی را با تایبرک برد که بگیم ذره ای شانس هم دخیل بوده!
امروز تنها فاکتوری که نواک توش ضعیف بود و دلیلش را هم گفتم سرویس بود
راج بنظر من همون راج بازی با استن بود اما مگه کسی توقع داشت به همون راحتی از پس نواک هم بر بیاد؟
همینکه راج تونست بعد از اون ست وحشتناک اولش خودش را جمع و جور کنه و اون ست 2 بی نظیر
ما را مهمون کنه نشون می ده چقدر آماده بوده حتی از لحاظ روانی
به عنوان یک طرفدار نواک ست سوم برام بسیار سخت گذشت چون بوی برد راجر می اومد بیشتر
اما اون چیزی که ست سوم و بعد کل بازی را به نواک داد قدرت روحی بینظیر و جنگیدنش برای هر پوینتی بود
راج ماشین نبود که اشتباه نکنه بلکه بازی عالی نواک اون را وادار به اشتباه میکرد
بنظر من عملکرد کلی راج در این بازی قابل قبول بوده و کسی بهتر و بیشتر از این نمی تونست نواک را به دردسر بندازه
باز هم ستایش میکنم عملکرد کم نظیر نواک را در خانه! راج
شرایط به گونه ای بود که انگار بارسلونا در آلیانس آرنا مهمان بایرن بوده در مقابل هفتاد هزار تماشاچی و کمک داورهای مونیخی و این بارسا بود که با غیرت و نبوغ بازیکنانش بایرن را 3-1 زد
در مورد خط نگهدارها نگاهی کنیم به سینسی
ظاهرا این مسئله در آمریکا سنته!
در سینسی نواک فقط یکبار برک شد اونهم بازهم بخاطر اشتباه فاحش داور خط که دقیقا در برک پوینت امتیاز را تقدیم راج کرد!
راجی ها باید یادشون بیاد تو ویمبی چطور داورهای خط توی سمی کاملا در جهت منافع اندی بودند در بازی با راج
اونجا همه تو تاپیک اشاره میکردند اما امروز نه!

خوشحالی نکردن نواک بنظر من تا حدود زیادی برمیگرده به عملکرد زشت تماشاگران نیویورکی و من این را یک دهن کجی محترمانه و نشانه دلخوری نواک می دونم

مسعود 289
09-14-2015, 12:56 PM
سلام
تبریک به هواداران نواک
به نظر من فدرر شانس باهاش یاری نکرد :688:و گرنه ست سوم حق راجر بود نه نواک.فدرر وینرزهاش خیلی بیشتر بود و کلی برک داشت .
پیش بینی اون دوستمون هم خیلی ختده داره :251:
با بازگشت نادال و دیگر تنیسورها , نواک حتی به گرندهای نادال نمیرسه چه برسه به اینکه رکورد راجر رو بزنه. :443: .



من خوشحال میشم نادال برگرده اما تنیسور خطرناک زیر 25 سالی
که پیشرفت ملموس و واقعی در حد پدیده داشته باشه چندتا سراغ داری!؟
برای حفظ کیفیت نواک و برای زیبایی تنیس وجود رقبای قدرتمند لازمه
مسی و رونالدو هیچ وقت بدون داشتن رقیبی مثل خودشون به سطح فعلی نمی رسیدند
درباره ادعای شما و خودم این را زمان مشخص میکنه
راج الان 34 سال داره
نواک 28 سال و اگر تا 34 سالگی خداحافظی نکنه و بتونه در حد مدعی باشه
24 تا گرند دیگه شانس حضور و افزایش افتخاراتش را داره



یک نکته را یادم رفت اشاره کنم
ساعت 4 صبح واقعا تحت تاثیر عطوفت و قلب مهربون روژین قرار گرفتم
یعنی اینقدری که روژین دلش برای نواک سوخت بخاطر دست و پای زخمیش کس دیگه نسوخت
این یکی از بدترین جراحتهای سطحی بود که من دیدم یک نفر از سه موضع مختلف
با یک زمین افتادن نصیبش شده
مخصوصا ساعد راستش دل را کباب میکرد
و چقدر عالی بعد از این جریان خودش را جمع و جور کرد ست را گرفت هرچند که بلافاصله برک را پس داده بود
این اتفاق مهم در گیم چهارم ست اول و زمانی اتفاق افتاد که نواک راج را برک کرده بود

مسعود 289
09-14-2015, 02:23 PM
دوستان ظاهرا شبکه سوئیسی آرتی اس ساعت 16:05 بازی را دوباره پخش میکنه


یک نکته باحال دیگه که دیدم انگار طرفدارای راج ناامید شدن از اینکه خود راج از پس نواک بربیاد و
دست به دامن تنیسورهای دیگه علی الخصوص استن شدن !:434: بابا یادتون رفته چطوری استن را توی
سینسی امسال و بارکلیز پارسال ترکوند!؟ رولند امسال هم اگر بهش باخت بخاطر این بود که یک روز قبل از فینال داشت با اندی بازی میکرد!



یک نکته حاشیه ای جالب هم اینکه متس داشت بعد از فینال امروز میگفت که پنه تا(قهرمان سینگل زنان امسال و نایب قهرمان دوبل پارسال) دوست دختر فابیو فونینی قاتل امسال رافاست

SABORI
09-14-2015, 03:44 PM
راجر ست اول را مشابه بازیش با واورینکا شروع کرد و مطمئن نبود ، ست دوم خیلی فشار اورد ، چند تا گیم بالای 8 دقیقه داشت، و نتیجه لازم را گرفت ، نوله دستاش میلرزید و خودش را باخته بود ، ( موقع عوض کردن لباس) که دوربین تکرارش هم نشون داد ، ست سوم هم راجر برتری داشت ، ولی امتیازهای حساس را نمیتونست بگیره و گیم را تموم کنه، وقتی شما این همه فرصت را از دست میدید طبیعیه که حریفتون به خودش میاد و بازی را میبازید، نوله موقعی که از گیم سرویس 40-0 خودش که داشت بریک میشد برگشت روحیه گرفت و ست را برد ، اگر راجر ست دوم را میبرد بازی هم میبرد ، به قول دوستمون چه خوب بود که فدرر میتونست با بردن این تروفی تحولی که بعد از سال نحس 2013 داشته و زحماتی که کشیده ، جوابشو اینجا میگرفت
فقط میتونم بگم حیف

مسعود 289
09-14-2015, 05:08 PM
عملکرد Big 4 معروف و قدیمی در گرند اسلم از 2010 تاکنون:
1-نواک جوکوویچ: 9 گرند/ 10
2-رافا نادال:8 گرند/ 14
3-راجر فدرر: 2 گرند/ 17
4- اندی ماری:2 گرند/ 2
..
5- استن واورینکا:2 گرند/ 2
6-مارین چیلیچ: 1 گرند/ 1

..........

آمار را کامل تر کنیم
نواک از 2010 تاکنون در 16 فینال گرند اسلم حضور داشته/ 9
رافا در 12 فینال / 8
راجر در 6 فینال / 2

مسعود 289
09-14-2015, 06:42 PM
رنکینگ بعد از یو اس اپن:

کسی یک همچین اختلاف امتیازی بین رنک 1 و 2 یادش میاد؟ حدود 6700 امتیاز!

RANKING MOVE COUNTRY PLAYER AGE POINTS TOURN PLAYED POINTS DROPPING NEXT BEST
1
SRB
Novak Djokovic
28 16,145 18 0 0
2
SUI
Roger Federer
34 9,405 18 0 0
3
GBR
Andy Murray
28 8,660 23 0 0
4 1
SUI
Stan Wawrinka
30 6,000 22 0 0
5 1
CZE
Tomas Berdych
29 5,050 21 0 0
6 2
JPN
Kei Nishikori
25 5,015 22 0 0
7 1
ESP
Rafael Nadal
29 3,770 22 0 0
8 1
ESP
David Ferrer
33 3,695 21 0 0
9 1
CAN
Milos Raonic
24 2,790 22 0 0
10 1
FRA
Gilles Simon
30 2,560 24 0 0
11 1
FRA
Richard Gasquet
29 2,490 20 0 0
12 2
RSA
Kevin Anderson
29 2,430 25 0 0
13
USA
John Isner
30 2,325 24 0 0
14 5
CRO
Marin Cilic
26 2,270 21 0 0
15
BEL
David Goffin
24 2,115 26 250 45
16 3
ESP
Feliciano Lopez
33 1,935 26 0 0
17 1
FRA
Jo-Wilfried Tsonga
30 1,785 17 45 0
18 3
CRO
Ivo Karlovic
36 1,620 25 0 0



نواک کمتر از سه سال دیگه میتونه 302 راج را بشکونه
با وضعیت رنکینگ واضحه حداقل تا پایان 2016 نواک سرجاشه که میشه حدود 230 هفته:866:



Rank Player Total
1. Switzerland Roger Federer double-dagger 302
2. United States Pete Sampras 286
3. Czechoslovakia Ivan Lendl 270
4. United States Jimmy Connors 268
5. United States John McEnroe 170
6. Serbia Novak Djokovic double-dagger 164 *
7. Spain Rafael Nadal double-dagger 141
8. Sweden Björn Borg 109
9. United States Andre Agassi 101
10. Australia Lleyton Hewitt double-dagger 80
11. Sweden Stefan Edberg 72
12. United States Jim Courier 58
13. Brazil Gustavo Kuerten 43
14. Romania Ilie Năstase 40
15. Sweden Mats Wilander 20
16. United States Andy Roddick 13
17. Germany Boris Becker 12
18. Russia Marat Safin 9
19. Spain Juan Carlos Ferrero 8
= Australia John Newcombe 8
21. Russia Yevgeny Kafelnikov 6
= Austria Thomas Muster 6
= Chile Marcelo Ríos 6
24. Spain Carlos Moyá 2
25. Australia Patrick Rafter 1


Rank Player Consecutive
1. Switzerland Roger Federer double-dagger (1) 237
2. United States Jimmy Connors (1) 160
3. Czechoslovakia Ivan Lendl (1) 157
4. United States Pete Sampras (1) 102
5. United States Jimmy Connors (2) 84
6. United States Pete Sampras (2) 82
7. Czechoslovakia Ivan Lendl (2) 80
8. Australia Lleyton Hewitt double-dagger (1) 75
9. Serbia Novak Djokovic double-dagger (1) 63 *
10. United States John McEnroe (1) 58
11. Spain Rafael Nadal double-dagger (1) 56
12. United States John McEnroe (2) 53
= Serbia Novak Djokovic double-dagger (2) 53
14. United States Andre Agassi (1) 52
15. Switzerland Roger Federer double-dagger (2) 48
= Serbia Novak Djokovic double-dagger (3) 48
17. Spain Rafael Nadal double-dagger (2) 46
= Sweden Björn Borg (1) 46
19. Romania Ilie Năstase (1) 40
20. Spain Rafael Nadal double-dagger (3) 39

Jym
09-14-2015, 07:09 PM
Cilic چرا پايين اومد ؟!!

king of spin
09-14-2015, 08:51 PM
من دیدم دوست عزیزی گفته که حق نواک پیروزی نبود!
آخه برادر عزیز این چه حرفیه!؟
قبول که راج بازی خوبی کرد درسته که راج خیلی بهتر از ویمبی بود
اما مگر نواک با چه نتیجه ای برد!؟ مگر مقتدرانه تر و بهتر از این هم ممکن بود؟
3-1 و با نتایج 6-5,4-6,7-6,4-4
نه بازی 3-2 شد نه هیچ ستی را با تایبرک برد که بگیم ذره ای شانس هم دخیل بوده!
امروز تنها فاکتوری که نواک توش ضعیف بود و دلیلش را هم گفتم سرویس بود
راج بنظر من همون راج بازی با استن بود اما مگه کسی توقع داشت به همون راحتی از پس نواک هم بر بیاد؟
همینکه راج تونست بعد از اون ست وحشتناک اولش خودش را جمع و جور کنه و اون ست 2 بی نظیر
ما را مهمون کنه نشون می ده چقدر آماده بوده حتی از لحاظ روانی
به عنوان یک طرفدار نواک ست سوم برام بسیار سخت گذشت چون بوی برد راجر می اومد بیشتر
اما اون چیزی که ست سوم و بعد کل بازی را به نواک داد قدرت روحی بینظیر و جنگیدنش برای هر پوینتی بود
راج ماشین نبود که اشتباه نکنه بلکه بازی عالی نواک اون را وادار به اشتباه میکرد
بنظر من عملکرد کلی راج در این بازی قابل قبول بوده و کسی بهتر و بیشتر از این نمی تونست نواک را به دردسر بندازه
باز هم ستایش میکنم عملکرد کم نظیر نواک را در خانه! راج
شرایط به گونه ای بود که انگار بارسلونا در آلیانس آرنا مهمان بایرن بوده در مقابل هفتاد هزار تماشاچی و کمک داورهای مونیخی و این بارسا بود که با غیرت و نبوغ بازیکنانش بایرن را 3-1 زد
در مورد خط نگهدارها نگاهی کنیم به سینسی
ظاهرا این مسئله در آمریکا سنته!
در سینسی نواک فقط یکبار برک شد اونهم بازهم بخاطر اشتباه فاحش داور خط که دقیقا در برک پوینت امتیاز را تقدیم راج کرد!
راجی ها باید یادشون بیاد تو ویمبی چطور داورهای خط توی سمی کاملا در جهت منافع اندی بودند در بازی با راج
اونجا همه تو تاپیک اشاره میکردند اما امروز نه!

خوشحالی نکردن نواک بنظر من تا حدود زیادی برمیگرده به عملکرد زشت تماشاگران نیویورکی و من این را یک دهن کجی محترمانه و نشانه دلخوری نواک می دونم

اگه منظورتون به من و صحبتام توی چت باکس هست، بله بنده هنوز معتقدم که راجر استحقاق بیشتری واسه قهرمانی داشت.
نواک اصلا و ابدا در حد استانداردهای خودش نبود و اگر راجر توی اون برک پوینتا تمرکز بیشتری داشت شاید الان نتیجه چیز دیگه ای بود.
در هر صورت به عنوان هوادار رافا از این نتیجه مسرورم و امیدوارم رافا کمی به خودش بیاد.

delpotro
09-14-2015, 09:29 PM
اگه منظورتون به من و صحبتام توی چت باکس هست، بله بنده هنوز معتقدم که راجر استحقاق بیشتری واسه قهرمانی داشت.
نواک اصلا و ابدا در حد استانداردهای خودش نبود و اگر راجر توی اون برک پوینتا تمرکز بیشتری داشت شاید الان نتیجه چیز دیگه ای بود.
در هر صورت به عنوان هوادار رافا از این نتیجه مسرورم و امیدوارم رافا کمی به خودش بیاد.

پیمان جان نمیشه تمرکز باور نکردنی و قدرت ذهنی نواک رو نادیده گرفت.

من خودم که بازیای تنیس رو با رایانه بازی می کنم، وقتی میخوام از بریک پوینت دفاع کنم دستم

میلرزه.:434:

از طرفی میفرمایید که راجر تو بریک پوینت ها تمرکز نداشت. اون طرف قضیه، نواک تمرکز داشت

دیگه.

هر کس تو لحظات حساس بهتر تصمیم گیری کنه و تمرکز بیشتری داشته باشه برنده است.

از طرفی، نتیجه 3-1 شده. بدون تای بریک.

به هیچ وجه نمیشه ارزش کار نواک رو پایین آورد.

نواک جوووووونم متشکرم.:866:

همینطوری بمون. برای تحقق رویاهام، باید همینطوری بمونی. خیلی کار مونده برای انجام دادن.

تو میتونی پسر. اینو ثابت کردی. :866:

behsen
09-14-2015, 09:42 PM
عکسو خودم ساختم. تقدیم به هواداران جوکو

http://uupload.ir/files/c4b5_1.jpg

omidd
09-14-2015, 10:28 PM
ضمن عرض تبریک به دوستداران نواک خصوصا behsanو سروش عزیز واقعا شکست خیلی دردناکی به شخصه برای من بود هنوزم نتونستم این بازی رو هضم کنم انصافا راجر در مجموع بازی خوبی انجام داد انتظار داشتم ارور زیاد بده چون بازی با نواک نیاز به ریسک بیشتر در ضربات داره ولی وقتی 23 فرصت برای بریک داری نتونی استفاده کنی نتیجش میشه این شکست.
یادم بعد بازی سمی ویمبلدون 2012 راجر بعد پیروزی بر نواک گفت در همچین بازی هایی که 3 از 5 وقتی نتیجه 1.1 میشه ست 3 خیلی مهم و دلیل پیروزیش رو پیروزی در ست سوم بیان کرد دقیقا درست میگفت با کمی نگاه به 3 شکست راجر در فینال اسلم نشون میده راجر همش ست 3 رو باخته دیشب راجر ست اول زیاد خوب نبود اما باز میتونست بازی رو برگردونه که نشد اما از ست دوم به بعد تا ست 3 راجر خیلی خوب بود همونجور که میخواست بازی کرد تلاش زیادی کرد جلو بیفته که نشد نصف بریکی که شد راجر در گیم خودش جلو بود اونم 40.15 اما تمرکز بالا نواک باعث شد بخوبی ورق بازی رو برگردونه همش ست 3 میاد جلو چشام مطمئن بودم راجر اگه ست سوم رو میگرفت الان پیروز این میدان بود تا بیش از پیش به این نکته پی ببرم بازی نواک با راجر خیلی نزدیک و لحظه ها تعیین کنندست یادم نمیاد اینقدر کسی از نواک در سطح سریع فرصت برای بریک داشته باشه اما وقتی نتونی نتیجش میشه این.
بعد از ویمبلدن 2015 گفتم راجر نمیتونه دیگه گرند بگیره اما بازی دیشب نشون داد راجر بدون گرند 18 جایی نمیره نمیدونم کی و کجا ولی همینجا به همه دوستداران راجر میگم این راجر قهرمان پایان فصل امسال میشه و قطعا سال اینده 1 گرند دیگه به افتخاراتش اضافه میکنه یادتون نره.
هرچند بگم راجر گرندم نگیره همین که با 34سال سن و درحالیکه نادال ماری و و و نفرات خوب دیگه هستش میاد بدون از دادن ست به فینال میرسه و در ی بازی نزدیک اپسیلونی مغلود بهترین و امادت ترین و باثبات ترین تنیسور چندسال اخیر میشه باید قبول کرد نواک در اسلم ها امیدش برای قهرمانی بیشتر همین.
ضمنا نباید از بازی خوب نواک ثبات بینظیرش تمرکز عالیش عبور کرد هرچند بعید میدونم سال اینده مثل امسال اینقدر موفق در گرند باشه ولی تواناییشو داره تا رکورد گرند راجر رو بزنه هرچند خیلی خیلی سخته فکر میکنم اخر 2016 میشه راحتر فهمید نادال و نواک میتونن رکورد راجر رو بزنن یا نه اما رکورد نامبر وان بودنو به احتمال زیاد خیلی نزدیک میتونه بشکونه.
موفق پیروز و سلامت باشین در آرامش بدروووووود تا شانگهای:583::443:

مسعود 289
09-15-2015, 04:13 AM
واقعا لذت بردم
خوشحالم که الان دوستداران منطقی راجر هم متوجه قابلیت نواک برای شکستن رکوردهای راجر شدند

FedEx 1981
09-15-2015, 06:52 AM
فینال فوق العاده بود و تبریک می گم به دوستداران نواک برای این که تنیسور محبوبشون سالهای فوق العاده ای رو داره سپری می کنه و می تونه یکی از رکورد داران این رشته ورزشی هم باشه در آینده.
در مورد راجر، با وجود این که بازی فوق العاده خوبی انجام داد و حتی بدون توپ می تونم بگم یکی از بهترین بازیهایی بود که در فینال از راجر دیدم اما باید حالا یک نکته رو متذکر بشیم که فدرر برای بازی تو فینال گرند اسلم و کسب عنوان قهرمانی هرگز از نظر روانی آمادگی نداره. وقتی داریم از راجر فدرر صحبت می کنیم که عادت به پیروزی در فینال رو داشته و در یک بازه زمانی به قهرمانی در دو گرند اسلم در سال به طور میانگین رسیده، حالا پس از گذشت سه سال و اندی از آخرین قهرمانی در گرند اسلم قطعاً مشکل هست که بخواد از نظر روانی خودش رو برای بازی تو چنین دیدار دشواری آماده کنه. اگر به آمار بازی نگاه کنید فدرر در تمام موارد به جز 2nd serve point و break ها از نواک سر تر بود اما توانایی استفاده از تعداد بالای break point های خودش رو نداشت که در واقع همون عدم آمادگی ذهنی هست که اشاره کردم.
باور دارم که فدرر توانایی قهرمانی در گرند اسلم رو داره و به احتمال زیاد به زودی شاهد کسب این عنوان از راجر خواهیم بود. فعلاً نباید احساسی با موضوع برخورد کنیم، کافی هست تا یک بار دیگه به شکل کامل بازیهای فدرر رو در یو اس و ویمبلدون 2015 نگاه کنید تا به این باور برسید که فدرر به شکل کاملاً جدی برای رسیدن به افتخارات بزرگ در حال تلاش هست.

archi
09-15-2015, 09:00 AM
زندگی زیباست ... زندگی آتشگهی دیرنده برجاست ...

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2ypcaebgsLGcjUsoenVJf3qoRZ96EQt7nxKW40LFrFXXJ6h8xww

مسعود 289
09-15-2015, 09:13 AM
پیمان جان نمیشه تمرکز باور نکردنی و قدرت ذهنی نواک رو نادیده گرفت.

من خودم که بازیای تنیس رو با رایانه بازی می کنم، وقتی میخوام از بریک پوینت دفاع کنم دستم

میلرزه.:434:

از طرفی میفرمایید که راجر تو بریک پوینت ها تمرکز نداشت. اون طرف قضیه، نواک تمرکز داشت

دیگه.

هر کس تو لحظات حساس بهتر تصمیم گیری کنه و تمرکز بیشتری داشته باشه برنده است.

از طرفی، نتیجه 3-1 شده. بدون تای بریک.

به هیچ وجه نمیشه ارزش کار نواک رو پایین آورد.

نواک جوووووونم متشکرم.:866:

همینطوری بمون. برای تحقق رویاهام، باید همینطوری بمونی. خیلی کار مونده برای انجام دادن.

تو میتونی پسر. اینو ثابت کردی. :866:


مرسی رضا.به قدرت و ثبات نواک ایمان داشته باش
کم کم اهالی تنیس به این نتیجه خواهند رسید که نواک کهکشانیه!:434:
شک ندارم 2016 هم حداقل 3 تا گرند دیگه اضافه میکنه از جمله رولند و ویمبی:443:


زندگی زیباست ... زندگی آتشگهی دیرنده برجاست ...

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2ypcaebgsLGcjUsoenVJf3qoRZ96EQt7nxKW40LFrFXXJ6h8xww

گر بیفروزیش رقص شعلش در هر کران پیداست ...ورنه خاموش است و خاموشیش گناه ماست

Najmeh5576
09-15-2015, 09:18 AM
جواب من رو هم لطفا بدید
اساتید فن ...

king of spin
09-15-2015, 09:22 AM
پیمان جان نمیشه تمرکز باور نکردنی و قدرت ذهنی نواک رو نادیده گرفت.

من خودم که بازیای تنیس رو با رایانه بازی می کنم، وقتی میخوام از بریک پوینت دفاع کنم دستم

میلرزه.:434:

از طرفی میفرمایید که راجر تو بریک پوینت ها تمرکز نداشت. اون طرف قضیه، نواک تمرکز داشت

دیگه.

هر کس تو لحظات حساس بهتر تصمیم گیری کنه و تمرکز بیشتری داشته باشه برنده است.

از طرفی، نتیجه 3-1 شده. بدون تای بریک.

به هیچ وجه نمیشه ارزش کار نواک رو پایین آورد.

نواک جوووووونم متشکرم.:866:

همینطوری بمون. برای تحقق رویاهام، باید همینطوری بمونی. خیلی کار مونده برای انجام دادن.

تو میتونی پسر. اینو ثابت کردی. :866:
بنده ارزش کار نواک رو به هیچ وجه پایین نیاوردم، نواک از لحاظ منتال مرد برتر میدان بود ولی عالی نبود و بهتر تونست سر پوینت های حساس بر استرسش غلبه کنه، جایی که راجر نتونست؛
از لحاظ فنی هم که اصلا و ابدا برتر از راجر نبود کما اینکه در پاره ای اوقات بدتر هم بود؛
نواک 23 فرصت برک به حریفش داده، ایشون 11 تا از این فرصت ها رو سکند سرو زده و کافیه همین آمارو با فینال ویمبی مقایسه کنید که نواک تقریبا اکثر برک پوینتای گیم سرویسشو فرست سرو زد! قسمتی از عدم توانایی در نواختن فرست سرو تو این لحظات حساس، منتالی هست!
توی رالی ها تقریبا قسمت اعظم ضرباتشو به بکهند راجر میزد و اصلا جرات بکهند دان د لاین زدنو نداشت!
جرات نمی کرد نزدیک تور بشه، اونم در حالی که چندین و چند بار ضربات عمیقش ریترن کوتاهی رو از جانب راجر به همراه داشت ، اون دفعاتی هم که اومد یا پسینگ شات خورد یا اگرم امتیاز گرفت تقریبا به خاطر عملکرد خوب خودش نبود .
نمی دونم اون دوستانی که حامی بوریس بکر و معتقد به بهبود بازی نواک نزدیک تور هستن چجوری از عملکرد فاجعه آمیز نواک نزدیک تور، چه در فینال ویمبی و چه در یو اس دفاع می کنن!!! بازی روی تورش در مقابل راجر خیلی داغون بود!!!!!!!!
تو چت باکس هم گفتم الان هم میگم، از اون 11 تا فرصت برک، راجر فقط یه دونشو نت اپروچ کرد و برک کرد، اگه بقیه رو هم نت اپروچ می کرد به احتمال قوی نواک مجددا توپو با لاپ بهش پاس میداد و برک میشد! چند تا پسینگ شات زد نواک؟ اونایی هم که به امتیاز تبدیل شد اکثرا راجر کوبوند به تور.
کسی که 5-2 توی ست چهارم جلو هست و تا آستانه 5-5 پیش میره رو میشه از لحاظ فنی و منتالی توجیهش کرد؟
یادمون نره یه تنیسور 34 ساله روبروش بود! ولی توی ست سوم نواک بریده بود و داشت به زور نفس می کشید
از نظر من عملکرد نواک در فینال آنچنان خوب نبود ولی همین که تونست تو این وضعیت قهرمان شه خودش خیلی ارزشمنده!

مسعود 289
09-15-2015, 09:43 AM
بنده ارزش کار نواک رو به هیچ وجه پایین نیاوردم، نواک از لحاظ منتال مرد برتر میدان بود ولی عالی نبود و بهتر تونست سر پوینت های حساس بر استرسش غلبه کنه، جایی که راجر نتونست؛
از لحاظ فنی هم که اصلا و ابدا برتر از راجر نبود کما اینکه در پاره ای اوقات بدتر هم بود؛
نواک 23 فرصت برک به حریفش داده، ایشون 11 تا از این فرصت ها رو سکند سرو زده و کافیه همین آمارو با فینال ویمبی مقایسه کنید که نواک تقریبا اکثر برک پوینتای گیم سرویسشو فرست سرو زد! قسمتی از عدم توانایی در نواختن فرست سرو تو این لحظات حساس، منتالی هست!
توی رالی ها تقریبا قسمت اعظم ضرباتشو به بکهند راجر میزد و اصلا جرات بکهند دان د لاین زدنو نداشت!
جرات نمی کرد نزدیک تور بشه، اونم در حالی که چندین و چند بار ضربات عمیقش ریترن کوتاهی رو از جانب راجر به همراه داشت ، اون چند باری هم که اومد یا پسینگ شات خورد یا خیلی کم امتیاز گرفت.
نمی دونم اون دوستانی که حامی بوریس بکر و معتقد به بهبود بازی نواک نزدیک تور هستن چجوری از عملکرد فاجعه آمیز نواک نزدیک تور، چه در فینال ویمبی و چه در یو اس دفاع می کنن!!! بازی روی تورش در مقابل راجر خیلی داغون بود!!!!!!!!
تو چت باکس هم گفتم الان هم میگم، از اون 11 تا فرصت برک، راجر فقط یه دونشو نت اپروچ کرد و برک کرد، اگه بقیه رو هم نت اپروچ می کرد به احتمال قوی نواک مجددا توپو با لاپ بهش پاس میداد و برک میشد! چند تا پسینگ شات زد نواک؟ اونایی هم که به امتیاز تبدیل شد اکثرا راجر کوبوند به تور.
کسی که 5-2 توی ست چهارم جلو هست و تا آستانه 5-5 پیش میره رو میشه از لحاظ فنی و منتالی توجیهش کرد؟
یادمون نره یه تنیسور 34 ساله روبروش بود! ولی توی ست سوم نواک بریده بود و داشت به زور نفس می کشید
از نظر من عملکرد نواک در فینال آنچنان خوب نبود ولی همین که تونست تو این وضعیت قهرمان شه خودش خیلی ارزشمنده!

دوست عزیز
یک تنیسور همیشه نمیتونه توی بالاترین حدش بازی کنه
چون ماشین نیست و مثل هر آدمی فراز و نشیب داره
شما فقط فاکتور شرایط ورزشگاه را که قبلا توضیح دادم را در نظر بگیر
تصورش را بکن چه فشار خرد کننده ای از سوی تماشاچیان روی شانه هاش بوده
چیزی که مهمه نواک این شرایط را به خوبی مدیریت کرد و بازی را در آورد
به همون 5-2 ست چهارم که اشاره کنیم و اینکه راج بارها میتونست 5-5 کنه و نواک نگذاشت
دادن این همه برک پوینت از طرف نواک فاجعه بود و نقش بازی عالی راج توش غیر قابل انکار
اما سیو کردنشون و نجات از این مهلکه کاری به مراتب ستودنی تربود کاری که از یک نابغه بر می اومد
خلاصه کنم عمده مشکلات نواک که راج را براش شاخ کرد سرویس افتضاح از ست دوم به بعد بود دلیلش هم گفتم

king of spin
09-15-2015, 09:52 AM
دوست عزیز
یک تنیسور همیشه نمیتونه توی بالاترین حدش بازی کنه
چون ماشین نیست و مثل هر آدمی فراز و نشیب داره
شما فقط فاکتور شرایط ورزشگاه را که قبلا توضیح دادم را در نظر بگیر
تصورش را بکن چه فشار خرد کننده ای از سوی تماشاچیان روی شانه هاش بوده
چیزی که مهمه نواک این شرایط را به خوبی مدیریت کرد و بازی را در آورد
به همون 5-2 ست چهارم که اشاره کنیم و اینکه راج بارها میتونست 5-5 کنه و نواک نگذاشت
دادن این همه برک پوینت از طرف نواک فاجعه بود و نقش بازی عالی راج توش غیر قابل انکار
اما سیو کردنشون و نجات از این مهلکه کاری به مراتب ستودنی تربود کاری که از یک نابغه بر می اومد
خلاصه کنم عمده مشکلات نواک که راج را براش شاخ کرد سرویس افتضاح از ست دوم به بعد بود دلیلش هم گفتم
نواک تنیسور جوان و کم تجربه و تازه به دوران رسیده ای نیست که با این مسائل بخواد استرس بگیره و بازیش خراب شه، توی اکثر مسابقاتی هم که با راجر داشته راجر فیوریت واسه تماشاچی ها بوده، پس نمیشه نقش خیلی زیادی واسه این عامل متصور شد!
بنده هم نگفتم باید مثل ماشین، فلولس باشه ولی نوع عملکرد ایشون در مقابل یه تنیسور 34 ساله قابل توجیه نیست!!!!

FedEx 1981
09-15-2015, 09:58 AM
نمی دونم اون دوستانی که حامی بوریس بکر و معتقد به بهبود بازی نواک نزدیک تور هستن چجوری از عملکرد فاجعه آمیز نواک نزدیک تور، چه در فینال ویمبی و چه در یو اس دفاع می کنن!!! بازی روی تورش در مقابل راجر خیلی داغون بود!!!!!!!!
تو چت باکس هم گفتم الان هم میگم، از اون 11 تا فرصت برک، راجر فقط یه دونشو نت اپروچ کرد و برک کرد، اگه بقیه رو هم نت اپروچ می کرد به احتمال قوی نواک مجددا توپو با لاپ بهش پاس میداد و برک میشد! چند تا پسینگ شات زد نواک؟ اونایی هم که به امتیاز تبدیل شد اکثرا راجر کوبوند به تور.
کسی که 5-2 توی ست چهارم جلو هست و تا آستانه 5-5 پیش میره رو میشه از لحاظ فنی و منتالی توجیهش کرد؟
یادمون نره یه تنیسور 34 ساله روبروش بود! ولی توی ست سوم نواک بریده بود و داشت به زور نفس می کشید
از نظر من عملکرد نواک در فینال آنچنان خوب نبود ولی همین که تونست تو این وضعیت قهرمان شه خودش خیلی ارزشمنده!

http://www.shiaupload.ir/images/84132312219905770218.jpg
دقیقاً موافقم، نواک نقاط ضعف زیادی داشت اما در مقابلش از نظر روانی که گفتی خودت در مورد نواک اما راجر شرایط بسیار اسفناکی داشت تو بازی دیشب. یک کپچر گرفتم از آمار بازی که دیدنش خالی از لطف نیست. من نمی خوام اصلاً ارزش کار نوله رو پائین بیارم اما همین فدرر اگر دیشب جلوی گولبیس هم بازی می کرد شاید به زور کشوندن بازی به 5 ست و بعد از کلی برک و برک بک می تونست عنوان قهرمانی رو بگیره. نواک از نظر ذهنی تا اواخر ست سه بازی رو به اسمِ "راجر فدرر" باخته بود اما در طرف مقابل فدرر هم به شخص خودش باخت و نتیجه رو داد.
فکر می کنم اگر کسی مثل واورینکا میاد و در فینال جوکو رو شکست می ده دلیلش واضح باشه، این که هرگز زیر فشار روانی نیست و می تونه خیلی راحت برنامه های خودش رو به اجرا بذاره ؛ اگر خیلی دقیق بخواید مثایسه کنید جوکو تو فینال یو اس از نظر سبک بازی و ارور ها، بازی روی تور و وینر ها تفاوت چندانی با فینال رولند نداشت انصافاً. فکر می کنم عمده دلیل علاقه هوادارای نواک به روبرویی با فدرر تو شرایط فعلی در فینالها، استفاده از همین زمینه برتری ذهنی باشه که وجود داره ؛ الباقی موارد می شه گفت که فدرر در همین سن و سال هم توانایی پیروزی برابر جوکو رو در یک مسابقه 500 امتیازی و مسترز داره و اونجا هم فدرر همین فدرر هست، جوکویچ هم همین جوکوویچ. دلیل گویاست در گرند اسلم.

مسعود 289
09-15-2015, 10:33 AM
نواک تنیسور جوان و کم تجربه و تازه به دوران رسیده ای نیست که با این مسائل بخواد استرس بگیره و بازیش خراب شه، توی اکثر مسابقاتی هم که با راجر داشته راجر فیوریت واسه تماشاچی ها بوده، پس نمیشه نقش خیلی زیادی واسه این عامل متصور شد!
بنده هم نگفتم باید مثل ماشین، فلولس باشه ولی نوع عملکرد ایشون در مقابل یه تنیسور 34 ساله قابل توجیه نیست!!!!

دوست من
فیناله و در مقابل تنیسوری بنام راجر فدرر
راجر فدرر هم هر تنیسور 35-34 ساله ای مثل کارلویچ یا نایمینن یا هیوئیت نیست
جوری می فرمایید 34 ساله انگار راجر رنک120 دنیاست و نواک می بایست توی 70 دقیقه
6-1;6-2;6-0 لهش میکرد!
راجر فدرر به هرحال هنوز رنک 2 جهانه و پیشرفتش در سه ماه اخیر کاملا محسوسه
همین راجر فدرر دوهفته قبل نواک را 2-0 زد
بنابراین با تکرار این مسئله که یک تنیسور همیشه نمیتونه بیشترین پتانسیل خودش را در کورت آزاد کنه میگم که در مجموع نواک نمره قابل قبولی میگیره از فینال دیروز و شایسته قهرمانی بوده
مهم اینه که در تاریخ اسم نواک به عنوان دارنده تایتل یو اس 2015 با برتری 3-1 بر راجر فدرر ثبت میشه نه چیز دیگه

king of spin
09-15-2015, 11:00 AM
دوست من
فیناله و در مقابل تنیسوری بنام راجر فدرر
راجر فدرر هم هر تنیسور 35-34 ساله ای مثل کارلویچ یا نایمینن یا هیوئیت نیست
جوری می فرمایید 34 ساله انگار راجر رنک120 دنیاست و نواک می بایست توی 70 دقیقه
6-1;6-2;6-0 لهش میکرد!
راجر فدرر به هرحال هنوز رنک 2 جهانه و پیشرفتش در سه ماه اخیر کاملا محسوسه
همین راجر فدرر دوهفته قبل نواک را 2-0 زد
بنابراین با تکرار این مسئله که یک تنیسور همیشه نمیتونه بیشترین پتانسیل خودش را در کورت آزاد کنه میگم که در مجموع نواک نمره قابل قبولی میگیره از فینال دیروز و شایسته قهرمانی بوده
مهم اینه که در تاریخ اسم نواک به عنوان دارنده تایتل یو اس 2015 با برتری 3-1 بر راجر فدرر ثبت میشه نه چیز دیگه

ویمبی هم فینال بود و سطح مطلوب تری واسه همین راجر! شما خوت برو دو تا بازی رو با هم مقایسه کن، ببین تفاوت ها چه قدر هست

مسعود 289
09-15-2015, 11:34 AM
ویمبی هم فینال بود و سطح مطلوب تری واسه همین راجر! شما خوت برو دو تا بازی رو با هم مقایسه کن، ببین تفاوت ها چه قدر هست

ببخشید من جواب تازه ای ندارم برای شما
تکرار میکنم هر مسابقه شرایط خاص خودش را داره
کیفیت هر تنیسوری مثل نواک این هفته تا هفته بعد به چندین دلیل می تونه متفاوت باشه
در نظر هم داشته باشید بصورت کلی در آمریکا نواک نسبت به ویمبلدون افت اندک و راج پیشرفت قابل توجهی داشت

parizad
09-15-2015, 01:34 PM
واقعا لذت بردم
خوشحالم که الان دوستداران منطقی راجر هم متوجه قابلیت نواک برای شکستن رکوردهای راجر شدند

من به عنوان يه طرفدار رافا خدمتتون عرض ميكنم از بين ركوردهاي راجر فدرر شايد فقط يكيش تاكيد ميكنم فقط يكيشون يعني تعداد هفته هاي نامبر واني شكسته بشه.بقيه اش ديگه رويا و سرابه براي ديگران

مسعود 289
09-15-2015, 02:29 PM
من به عنوان يه طرفدار رافا خدمتتون عرض ميكنم از بين ركوردهاي راجر فدرر شايد فقط يكيش تاكيد ميكنم فقط يكيشون يعني تعداد هفته هاي نامبر واني شكسته بشه.بقيه اش ديگه رويا و سرابه براي ديگران

خوب به یاد دارم همین جور توضیحات و مخالفتها در مورد غیرقابل دسترس بودن راج از پارسال در این سایت بود
فکر کنم اولین بار تو تاپیک رولند پارسال
اون موقع نواک فینال رولند را به رافا باخته بود رافا 14 را گرفته بود نواک 6 تا داشت و راج 17 تا
از اون موقع تا حالا چیزی حدود 15 ماه میگذره نواک 4 تا گرند اسلم اضافه کرده و اون دوتا هیچی!
باز خوبه الان یک عده فهمیدن رکورد نامبر وان چقدر شکننده و در دسترس نواکه
تا پارسال شوخیش هم زشت بود و به شدت برخورد میشد!
مطمئنم سال دیگه همین موقع خیلی از شماها 17 تا را هم شکستنی و در دسترس نواک خواهید دید
بنظرم اگر اتفاق عجیبی نیفته در دنیای تنیس، نواک میتونه 20 گرند هم داشته باشه
24.6.94

rg7
09-15-2015, 03:29 PM
من خوشحال میشم نادال برگرده اما تنیسور خطرناک زیر 25 سالی
که پیشرفت ملموس و واقعی در حد پدیده داشته باشه چندتا سراغ داری!؟
برای حفظ کیفیت نواک و برای زیبایی تنیس وجود رقبای قدرتمند لازمه
مسی و رونالدو هیچ وقت بدون داشتن رقیبی مثل خودشون به سطح فعلی نمی رسیدند
درباره ادعای شما و خودم این را زمان مشخص میکنه
راج الان 34 سال داره
نواک 28 سال و اگر تا 34 سالگی خداحافظی نکنه و بتونه در حد مدعی باشه
24 تا گرند دیگه شانس حضور و افزایش افتخاراتش را داره



یک نکته را یادم رفت اشاره کنم
ساعت 4 صبح واقعا تحت تاثیر عطوفت و قلب مهربون روژین قرار گرفتم
یعنی اینقدری که روژین دلش برای نواک سوخت بخاطر دست و پای زخمیش کس دیگه نسوخت
این یکی از بدترین جراحتهای سطحی بود که من دیدم یک نفر از سه موضع مختلف
با یک زمین افتادن نصیبش شده
مخصوصا ساعد راستش دل را کباب میکرد
و چقدر عالی بعد از این جریان خودش را جمع و جور کرد ست را گرفت هرچند که بلافاصله برک را پس داده بود
این اتفاق مهم در گیم چهارم ست اول و زمانی اتفاق افتاد که نواک راج را برک کرده بود
دوست عزیز مطمئن باش نواک به هیچ وجه نمیتونه تا 34 سالگی مثله فدرر تو اوج بمونه البته با خداحافظی راجر ، نواک تو این دو سه سال صدر رنکینگ می مونه جذابیت تنیس خیلی کم میشه چون تنیسور دیگه ای نمی تونه نواک رو برای رسیدن به گرندها تهدید کنه
فکر کنم برای گرند بعدی راجر باید تا ویمبلدون صبر کنیم مگه تو استرالیا بتونه شاهکار کنه و نواک رو که اونجا خیلی مقتدره شکست بده

sina1993
09-15-2015, 05:57 PM
اگه منظور از اتفاق عجیب برای نواک همون اتفاقیه که بعد از سال 2009 برای راجر افتاد(سالی که به فینال هر چهار گرنداسلم رسید) و افزایش سن باعث افتش شد این اتفاق برای همه تنیسورها از جمله نواک میفته با این سبکی هم که داره بازی میکنه احتمال مصدومیتش کم نیست.

بعد از رولند 2014 یه سری از سایتها طوری خبر میذاشتن که انگار نادال به 17 گرند راجر رسیده و حالا فقط مسئله اینه به کدومشون لقب G.O.A.T رو بدن الان یکسال و نیم از اون موقع گذشته و هیچ چیز تغییر نکرده بهتره هر وقت نواک به 14 گرنداسلم رسید درباره رکورد شکنیش صحبت کنید و به این مسئله هم فکر کنید نواک قراره توی چه سنی به 14 گرنداسلم برسه.

چوبین
09-15-2015, 09:12 PM
سلام
نواک بتونه 20 گرند اسلم بگیره ؟!!! :434: هر کدوم از فصلهای 2012 2013 2014 نواک فقط یک اسلم برد !ولی سال 2015 اگر سه تا اسلم برد تنها بخاطر بازیهای خوبش نیست بلکه بخت هم بهش رو کرده بود! والبته نواک هم خیلی خوب از این فرصت استفاده کرد :443:
نادال خیلی افت کرده بود و رقیب جدیش نبود و عملا تو میدون جنگ نبود.خیلی از تنیسورها هم افت کرده بودن.راجر دور3 استرالیا شوک وار اوت شد.نشیکوری راند 1 یو اس حذف شد.فرر سلیج سونگا بردیج ماری دیمیتروف و... همه بقولی داغون بودن.و دراوهای راحتی گیر نوله میومد.تنها استن واورینکا و فدرر این فصل خوب بودن و اندکی جلوی طوفان نوله مقاومت میکردن.نواک بازیهای سنگینی نداشت که در طول فصل خسته بشه و انرژیش گرفته بشه.راه برای نوله خیلی هموار بود.
اما فصل اینده از این خبرها نیست و خیلیها به شرایط ارمانی برمیگردن.
و کار برای نواک خیلی سخت میشه:350:

behsen
09-16-2015, 04:56 AM
2 رکورد مهم تو تنیس هست که به نام فدرره، یکی 17 گرند اسلم، یکی 302 هفته رنک یک. به نظرم صحبت راجع به اولیش خیلی زوده،. اما دومیش یعنی 302 هفته رنک یک رو تقریبا مطمئن هستم که جوکو بهش میرسه.

اما کسب 7 گرند اسلم اصلا چیز کمی نیست که بشه راحت راجع بهش صحبت کرد، حتی یه ورزشکار وقتی تو بهترین و آماده ترین روزهای ورزشی خودش باشه بازم کسی نمیتونه اتفاقات رو پیشبینی کنه. کافیه تو طول 365 روز سال، یه روز بیمار بشی و سرما بخوری، یه شبم خوب نخوابی، و 2 گرند اسلم رو از دست بدی، واقعا به همین سادگی. بحث شگفتی ها هم همیشه هست، یو اس پارسال کی فکرشو میکرد جوکو و فد هر دو تاشون تو نیمه به نیشیکوری و چیلیچ ببازن؟

جوکو به احتمال خیلی زیاد سالای 2016 و 2017 هم رنک یک و بهترین تنیسور دنیا خواهد بود، همین شرایط خوب و آرمانی رو خواهد داشت و میتونه تعداد گرنداشو اضافه کنه، اما به این معنی نیست که میاد هر 8 تا گرندو درو میکنه و بقیه هم همینجور نگاش میکنن. به نظر من پیشبینی کسب 4 گرند تو این دو سال برای جوکو منطقیه، ینی اگه 2 سال آینده سالی 2 گرند بگیره قابل قبول کار کرده، بیشتر از 4 تا رویایی و فوق العادست.

جوکو از رولند 2012 تا یو اس 2014 تو 11 گرند متوالی به 10 نیمه نهایی و 7 فینال رسید، اما فقط 2 بار قهرمان شد. اگه قرار به شکستن رکورد 17 گرند فدرر بود جوکو نباید این فرصت 3 ساله و گرندا رو اینقدر راحت از دست میداد.

اما درباره افت فاحش و این حرفا، باید بگم فدرر بعد از 2009 درسته کمی از شرایط دوران جوانی و اوجش فاصله گرفت، اما افتش اونقدرا هم فاحش و بد نبود که بعضیا میگن. فدرر 2010، 11 و 12 کماکان شرایط خوب و مناسبی داشت، اما چیزی که باعث شد نتایجش تو گرندا اونقدر افت کنه، همزمانی افت نسبیش با دوران اوج 2 تنیسور دیگه مخصوصا نواک بود. ینی اگه فدرر 15% افت کرد، حضور نادال و جوکو باعث شد اون افت 50% به چشم بیاد. فد تو 5 سال اخیر 7 تا نیمه نهایی و فینال گرند به جوکو باخته، ینی اینکه با همون افزایش سن و افتی که همه ازش صحبت میکنن هم توانایی کسب 7 گرند دیگه رو داشت.

اینطور که به نظر میرسه جوکو با پشت سر گذاشتن 5 6 سال سخت و پر از رقیب احتمالا از این به بعد با مشکلی که برای فد 2010 به بعد پیش اومد روبرو نخواهد بود، ینی یه تنیسور بزرگ و با ثبات که بتونه تو طول فصل اونو به چالش های جدی بکشه فعلا وجود نداره، پس از این نظر شرایطش خوبه و میتونه امیدوار باشه که شیب افت نتایجش کمتر از فدرر باشه.

فدرر چند سال پیش رکوردهایی از خودش به جا گذاشت که همه فکر میکردند تا سال 2100 هم کسی نمیتونه حتی بهش نزدیک بشه، اما در عرض 5 سال جوکو کاری کرد که حداقل این بحث برای کارشناسان و دوستداران تنیس باز بشه و خیلیا درباره شکسته شدن یا نشدن رکوردهای فدرر صحبت کنن، به نظر من تا همینجاشم کار جوکو قابل ستایش و تقدیره و باید بهش احترام گذاشت.

در آخر هم چندتا نکته راجع به نواک و نتایجش:

تعداد بردهای جوکو تو گرنداسلم(207) بیشتر از تعداد بردهای نادال(197) و پیت سمپراسه(203)

تعداد جام هایی که جوکو از 2011 روی هاردکورت کسب کرده(27) بیشتر از تعداد باخت هاییه که روی این سطح داده(25)

از سال 2008 به بعد که فدرر رنک 1 رو از دست داد، این بیشترین دوره ای بوده که یه تنیسور نفر اول رنکینگ بوده

امسال نواک 21 بار 10 نفر اول رنکینگ رو شکست داده و 6 بار اونها رو بیگل کرده! و از 63 ستی که با top10 انجام داده فقط 5 ست رو با تای برک برده.

davidbeckham
09-16-2015, 08:30 AM
قهرمانی نواک رو تبریک میگم:583:

مسعود 289
09-16-2015, 08:49 AM
خشی جان کجایی برادر!؟ مشتاق دیدار
کم کم داشتم نگرانت میشدم
از پستت خیلی خوشحال شدم

...

از دوست عزیزم behsen بابت مطلب زیبای تحلیلیش سپاسگزارم

king of spin
09-16-2015, 11:05 AM
قهرمانی نواک رو تبریک میگم:583:
به به، ببین کی اومده! درود خشایار جان
جات خیلی خالی بود توی فروم دادا
خیلی خوش اومدی:583:

مسعود 289
09-16-2015, 03:48 PM
اول از همه قهرمانی بدون حرف و حدیث راجر رو به طرفداراش تبریک میگم. کاملا شایسته پیروزی و قهرمانی :441:
و اما در مورد اون قسمت قرمز میخوام صحبت کنم. دوست عزیز شما اگه امسال از خدا یک خواسته ای داشتی برای ورزش چی میتونست باشه؟ قهرمانی راجر در ویمبلدون یا قهرمانی راجر در سینسیناتی؟ اگه این خدایی که الان قربونش میری که مسترز رو به راجر هدیه داده و شما طرفدارها رو خوشحال کرده چرا شما رو بیشتر خوشحال نکرد با قهرمانی راجر در ویمبلدون؟ من ممنونم از خدای شما که ویمبلدون رو به نواک داد و سینسیناتی رو به راجر!!!!!
دوست عزیز خدا در ورزش دخیل نیست. راجر فوق العاده بازی کرد و قهرمان شد و سلام ختم کلام. نواک هم ویمبلدون بهتر بازی کرد و قهرمان شد. توی ورزش هر کی بهتر باشه قهرمانه. فقط گاهی اوقات شانس دخیله تو این موضوع.

_ _ _ بازنده اصلی کسی نیست جز فدرر که هم 2 را از دست داد و الان 3 هم متزلزله با وجود نیشیکوری
_ _ _ فدرر کم کم داره خودشو برای مسابقات نمایشی آماده میکنه ، البته باید بره پیش منصور خودمون کارآموزی
_ _ _ هر کس میخواد رشد کنه و بالا بره 4 تا کنه بهش آویزون میشن جلوش رو بگیرن ( بالاخره تو این سایت دانش و تحلیل تنیسیم خوب میشه )
_ _ _ خود نواک ترجیح میده حریفش در فینال راجر باشه که به مراتب راحت تره بردنش
_ _ _ اینکه نواک با وجود آسم و گرمای شدید امروز اینطوری میجنگید بی نظیره
_ _ _ سهم اون کمک داور در این قهرمانی حداقل 50 درصد بووووووووود

1- اصلا قصد مطرح کردن این موضوعات رو نداشتم ولی واقعا گاهی اوقات چاره ای جز این نیست که متوهمین رو از دنیای اوهام خارج کرد که اجر عظیم دارد و به حال اونها فایده . البته من درباره شون حرفی نمیزنم فکر کنم همه چی گویا باشه ...
2- عزیز بزرگواری طی یکهفته گذشته مدام از ضعف فدرر سخن پراکنی میفرمودند و هر آن پیش بینی میکردند که فدرر اوته اوته ، ولی به یکباره و در کمتر از 24 ساعت متحول شده و قصد داشت علاجی برای واقعه قبل از وقوع پیدا کنه . اینکه فدرر باید هم ببره که اگه نبره باید جمع کنه بره پیش منصور خودمون برای کارآموزی و ...
عزیز بزرگوار ! آفت انسان اینه که یه دروغ و توهمی رو اینقدر برای خودش و دیگران خوشگل مطرح کنه که کم کم خودش هم به واقع بودنش باور پیدا کنه ...
3 - عزیز بزرگوار ! اگه جنابتان و دوستان جدیدالاخذتان برای کسب جامهای مختلف از جمله سینسی برای شما و بارکلیز برای اونها به جایی دخیل میبندید بنده و دوستانم از این اتهام مبرا هستیم چلاکه اسطوره جام و افتخاری نبوده که تقدیم هواداراش نکرده باشه ...
4 - عزیز بزرگوار ! آنچه شما اسمش رو گذاشتید طنز و به طنازی شخص دیگری افتخار میکنید طنز نیست بلکه هجو است و لودگی و استهزاء دیگران بهمراه عقایدشان . از شما که آدم کتابخونی هستید ( البته اینترنت دیگه مجالی برای کتاب خوندن براتون نذاشته ) بعیده که نتونید طنز رو از هجو و لودگی تشخیص بدید ...
5 - عزیز بزرگوار ! دوستان جدید الاخذ شما گویا صداقت لازم و کافی رو با شما ندارند و بهمین دلیله که به حرفهای چیپ و سطح پایین شما میخندند . حداقل یکی از اون گرامیان منو میشناسه و میتونه بهتون بگه من چه جور آدمی هستم و اصلا دختر احساساتی دبیرستانی هستم یا خیر ...

پ ن 1 : عزیز بزرگوار به زعم تحلیل خودتون در جریان باش که نواک یه بار دیگه تو سینسی بیگل شد ؛ تایبریک رو 7-1 باخت و بیگل شد ...
پ ن 2 : چنانچه هنوز از ناراحتی باخت روز گذشته رهایی نیافتید توصیه من رو پشت گوش نندازید و حتما به اون نهاد خدماتی مراجعه کنید ؛ برای خودتون میگم ...

عزیز بزرگوار!
همه این داستانها را گفتی فقط بگو ببینم سینسی دیشب سوزش ویمبلدون را التیام داد یا هنوز نیازمند همون نهاد خدماتی هستی!!؟
البته میتونی در صورت لزوم از رهنمودهای رئیس جمهور سابق هم استفاده کنی:251:

بارها گفتم نواک در این دو تورنمنت هیچی از دست نداد تازه فاصله اش را با راج بیشتر هم کرد
به عنوان یک طرفدار نواک به عملکردش قدرت ذهنیش و پشتکارش افتخار میکنم
وقتی به مونترال نگاه میکنم و میبینم جطور بازی با گولبیس را برگردوند
یا در همین سینسی چطور بازی را از چنگ گوفین و دولگو درآورد و به فینال رسید
چطور در فینال در مقابل راج آماده شده پایاپای اومد و تنها وقتی برک شد که داور خط یک امتیاز مفت و ناحق به راج داد
این عملکرد قابل ستایشه
می تونی عظمت ابن مسئله را بفهمی که نواک در تمامی تورنمنتهای مسترز و گرند 2015 به غیر از رم که انصراف داد
به فینال رسید !؟
نواک هنوز هم برای گرفتن رولند و سینسی حداقل 4 سال وقت داره اما شانس راج برای گرفتن 18 یا افزایش هفته های نامبر وان یا شکستن رکورد مسترز نادال یا قهرمانی در رم یا مونت کارلو چقدره!؟

من که نمیشناسمت ولی نوشتارت نوشته یک دختربچه احساساتی راهنمایی و دبیرستانیه
یعنی چه: عاشقتم... عاشق کامان گفتنتم اسطوره ....
خودت معنی الفاظت را میفهمی!؟

راستی بیگل شدن تو سینسی به بیگل کردن تو ویمبی واقعا می ارزه....ویمبلدون کجا سینسی کجا!:434:

چیزی که برام جالبه و خیلی باش حال کردم اینه که:
روژین جان خواندن هیچ پستی از من را از دست نداده و معلومه با تک تک نوشته های من ارتباط خوبی برقرار کرده:434:
من خودم از چندنفر که واقعا بدم میاد گذاشتمشون بلک لیست و خیالم راحت از دیدن اراجیفشون

از صمیم قلب به راجریون اصیل و مودب تبریک میگم
با اون لاتهای بی رگ و ریشه که ادای هواداری را در میارن هیچ کاری ندارم توی بلک لیست هستند هر چقدر دوست دارند وراجی کنند دیده نمیشن
اما
نواک خوب بود خوب جنگید ولی از حق نگذریم فدرر بسیار عالی بود
من به عنوان طرفدار نواک از بازیش راضیم و به خاطر جدیت و مبارزه و راحت تسلیم نشدنش بهش افتخار میکنم
توی 2 هفته دوتا فینال مهم و حدود 1000 امتیاز دیگه دستاورد کمی نیست
شرایط بازی و تورنمنت را همه دیدیم اینکه نواک با وجود آسم و گرمای شدید امروز اینطور جنگید بی نظیره
ادامه فصل در راهه و تورنمنتهای بسیار مهمی هنوز در پیشه

نکته مهم و کلیدی بازی اشتباه داور خط در دابل فولتی بود که یک پوینت سرنوشت ساز و تنها برک راجر را دودستی تقدیمش کرد
سهم اون کمک داور در این قهرمانی حداقل 50 درصد بود

بنده هم ظهور طرفداران حضرت آقا رو به خود آقا تبريك عرض ميكنم.

هر چی انتظار کشیدیم طرفداران خاص حضرت آقا ظهور نکردند!حیف شد
ما اقلا جنبه داشتیم بعد از سینسی تبریک گفتیم

1 - تبریک به تمامی طرفداران این ابرمرد ورزش و اسطوره تمام نشدنی و تکرار نشدنی تاریخ تنیس . مرسی راجر که باز هم هیترها رو ضایع و باطل کردی ...
2 - عجب فیلد خفنیه این فیلد حال حاضر که یه پیرمرد 34 ساله با 4 تا بچه بدون ست دادن و بدون اینکه این کوچولو های فیلد طلایی بتونن عرقشو در بیارن میاد و قهرمان میشه و نامبر وان رو به معنای واقعی کلمه با خاک یکسان میکنه و تروفی رو برمیداره و میره ...
3 - اینو باید مکرراً تکرار کرد تا برای بعضی ها ملکه ذهنشون بشه که وقتی میگن بهترین تاریخ ، وقتی میگن اسطوره تکرار نشدنی و تموم نشدنی یعنی راجر فدرری که تو این سن و سال همه جوونها رو پودر میکنه و با خاک یکسان ...
3+1 - بعضی از بزرگواران برای جلوگیری از سوختگی بیشتر حتماً برن آتش نشانی و تقاضای کمک کنند و از این به بعد برای حفظ جون خودشون هم شده این موضوع رو پشت گوش نندازن ...
3+2 - بزرگواران باز هم از این پیش بینی ها انجام بدید و موجبات نشاط دیگر دوستان رو فراهم کنید ...
3+3 - آتش نشانی رو جدی بگیرید و هرگز فراموش نکنید ...

دوستان نازنینم :
یه بنده خدایی هست که نزدیک یکماهه برای تاج گذاری جووووکر تو مسترز سینسیناتی لحظه شماری میکنه و من مطمئنم این بزرگوار تا سال دیگه و سینسیناتی دیگه طاقت نمیاره . چطوره از راجر درخواست کنیم تروفی سینسیناتی رو امشب بده به جوووووکر تا این طفلکی هم دستش به تروفی سینسی بخوره و عقده ای نشه .
بزرگوار بیا مشکلت حل شد ما راجریها خیلی بیش از این حرفها بخشنده ایم ...

بزرگوار!!!؟

انصافا تاجگزاری نواک در نیویورک چسبید:866:
تا باشه از این بده بستونها!
دوبی و شانگهای و سینسی مال راج
ویمبی و یو اس و لندن مال نواک:434: