PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اکادمی تنیس نیک بولتیری


archi
08-14-2011, 10:24 AM
برای کسانی که نگاهی جدی تر به تنیس دارند و به دنبال آینده ای حرفه ای هستند هیچ جا بهتر از آموزش در برجسته ترین آکادمی های تنیس دنیا نیست .

آکادمی تنیس نیک بولتیری در بردنتون فلوریدا ، از بهترین آکادمی های تنیس دنیاست و صدها تنیسور برجسته ی این رشته را پرورانده و به جهان شناسانده است . دیسیپلین ، انگیزه ی قوی ، ذهنیت برنده ( مثبت نگر بودن ) و نگاه حرفه ای از اصول آموزشی این آکادمیست . قهرمانانی همچون مونیکا سلز ، ماریا شاراپووا ، جیم کوریر ، آندره آغاسی ، سرنا ویلیامز ، بوریس بکر ، پیت سمپراس ، مارتینا هینگیس ، بیورن بورگ ، مارسلو ریوس ، مری پیرس ، مارک فیلیپوسیس ، انا کورنیکووا ، یلنا یانکوویچ ، جنیفر کاپریاتی ، مارک فیلیپوسیس ، مری جو فرناندز و ..... بخشی از آموزش آکادمیک تنیس خود را در نوجوانی در این کمپ ها گذرانده اند . هزینه ی نام نویسی در این آکادمی که از همه جای دنیا بدون توجه به ملیت و کشور متقاضی می پذیرد کمابیش بالاست . یک دوره ی یک ساله برای نوجوانان مستعد نزدیک به 25 تا 30 هزار دلار هزینه بر می دارد . البته رقابت برای ورود بدین اکادمی بسیار فشرده است و شرایط دشواری دارد ، از لینک http://www.imgacademies.com/attending-img-academies/full-time-admissions/
می توانید شرایط ورودی را جویا شوید .
لینک http://www.imgacademies.com/nick-bollettieri-tennis-academy/tennis-department/faqs/ هم برنامه ی آموزشی و کاری آکادمی را باز نموده است .
جالب است بدانید این اکادمی در سال با کوشش نیک بولتیری مربی نامدار تنیس در سال 1978 بنیاد نهاده شده و در سال 1987 یعنی تنها 9 سال پس از گشایش 32 نفر از شاگردانش در جدول اصلی ویمبلدون و 27 نفر در جدول اصلی یو اس اوپن بوده اند .
امکانات کامل خوابگاهی و رفاهی در آکادمی موجود است و بهترین شرایط را برای آموزش تنیسورهای حرفه ای فراهم می کند . اگر توانایی مالی بایسته دارید و جز تنیس به چیز دیگری نمی اندیشید کمتر جایی بهتر از این آکادمی در جهان برای آموزش علمی و اصولی تنیس یافت می شود . در تمام رده های سنی پذیرش دارد و البته اولویت با کسانیست که در تست ( آزمون ) ورودی آکادمی توانایی های خود را ثابت کنند . معمولن شاگردان دوره های فول تایم که از آزمونهای دشوار آن پیروز بیرون امده اند راه خود را به خوبی به رده ی جونیورز یو اس اوپن باز می کنند .
کمپ تنیس نیک بولتیری از 35 زمین هارد ، 16 زمین خاکی و چهار زمین سرپوشیده ی سالنی بهره مند است . آدرس وب سایت آن :
www.imgacademies.com/nick-bollettieri-tennis-academy/ (http://www.imgacademies.com/nick-bollettieri-tennis-academy/)