نمایش پست تنها
قدیمی 06-12-2014, 09:34 AM   #1163
sinakermany
Junior Member
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
پستها: 11
سپاس: 6
در 1 پست 2 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: فقط ماری و جوکوویچ
پیش فرض پاسخ : مشاوره در مورد انتخاب راکت تنیس

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها




دوست عزیز
لطفاً اسم کامل راکتتون رو بنویسین تا بهتر بشه در موردش نظر داد. راکت Head Radical MP تا حالا آپدیت های متعددی داشته و برخی از ویژگی هاش عوض شدن. ولی همونوطر که خودتون هم اشاره کردین این سری راکت ها، راکت های کنترلی هستن و بهترین راه برای افزایش قدرتشون داشتن سویینگ بزرگ و کامله. زه نازک و تنشن پایین هم تاثیر داره. همچنین اگه از زه های پلی استری استفاده می کنید، بهتره به جای اون ها از زه های نایلونی استفاده کنین.

راکت های پاور هم معمولاً راکت های مبتدی ها هستن و اگه سطحتون متوسط یا بالاتر هستش من استفاده از این راکت ها رو بهتون توصیه نمی کنم. چون نکته ی مهم کنترل قدرت هست، نه قدرت به تنهایی. اگه دوست دارین ضربه های فلت بزنین که قدرت و شتاب زیادی داشته باشن من توصیه می کنم روی زمان بندی و مهمتر از اون انداختن وزنتون پشت ضربه که ازش به عنوان loading یاد می شه استفاده کنید. مثلاً برای زدن یه بکهند فلت (اگه راست دست هستین) بهتره که وزنتون رو روی پای راستتون بندازین تا وقتی به فالو ترو رسیدین تعادلتون رو از دست بدین و مجبور بشین که پای چپتون رو برای حفظ تعادلتون جلو بیارین.

اگه این چیزهایی رو که من گفتم از قبل می دونستین و به کار می بردین که هیچی، اما اگه این مطالب واستون تازگی دارن بد نیست که چند جلسه پیش یه مربی برین و بگین که می خواین روی ضربه های فلت کار کنین، چون راکتی وجود نداره که به طور خودکار شتاب و قدرت ضربه هاتون رو به قدری زیاد کنه که بتونین مرتب وینر بزنین و خطای غیرعمد هم ندین.
راستی راکت من مدل 2012 (همون رادیکال ام پی لانه زنبوری) است من 420 هزار تومن در سال 2012 خریدم راکتم تمیزه و فقط چند خراشیدگی کوچیک داره و مدل 2014 اون فکر کنم 695 یا 650 باشه چند بفروشم خوبه؟
sinakermany آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول