نمایش پست تنها
قدیمی 05-16-2014, 12:36 PM   #49
mjrs
Senior Member
 
آواتار mjrs
 
تاریخ عضویت: May 2009
محل سکونت: تهران
پستها: 129
سپاس: 1,721
در 127 پست 1,045 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: اسطوره راجر
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون مسترز رم

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Nima88 نمایش پست ها
با سلام خدمت سوپر هیتر نادال !
اینجا تاپیک بحث و تبادل نظر ، اگه سوال شخصی از آقا مرتضی داری ، میتونی پیغام خصوصی بهش بزنی !
وقتی تو تاپیک پست میزنی ، نمیتونی تعین کنی که شحص خاصی جوابت بده ، اینجا هر کسی آزاده نظر خودش در مورد پست شما بده .
محمد حرف قشنگی زد ، وقتی تو کوچه داد میزنی ، انتظار نداشته باش پاسخی نشنوی !
با سلام
آره ممدشون همیشه حرفای قشنگی میزنه! شما رو که به عنوان یکی از منطقی ترین طرفداران نادال میشناسن، خودت قضاوت کن، من اومدم یه نکته که عین واقعیت بود ( تایم بین سرو نادال ) گفتم، در آخر هم یک سوال از مرتضی پرسید، نه توهینی به شخصی کردم و نه هیچی، انتظار هم داشتم که خود مرتضی بیاد یک سری ویژگی از نادال بگه که دوستش داره.
بعد این آقای نسبتا محترم که حالا tech support هست یا هرچی که هست، اومده یک سری حرفای دروغ و پرت و پلایی زده که متاسفانه کلی تشکر هم خورده حرفای مهمل ایشون، کسی که هیچ شناختی از من نداره اومده زندگی نامه ای از من نوشته، تا دو روز پیش استقلال پرسپولیس میدیده و به راکت میگفته دسته و ...

بعد هم اومده میگه من الگوی اخلاق نیستم، نه جان من بیا الگوی اخلاق هم باش.
الان دیگه از هرکی تو خیابون بپرسی تاپ اسپین چیه، جوابت رو میده، یه جور صحبت میکنید انگار منی که 8 ساله تنیس میبینم، تصورم از تنیس 2 تا بازیکنن که میدوون و به توپ ضربه میزنن.
واقعا به نظر شما چرا نادال این همه هیتر داره؟ هیچکدوم چیزی نمیفهمن؟ واقعا به نظر شما نادال هیچ خصوصیتی نداره که آدم بدش بیاد ازش؟!! اینکه یکی از نادال بدش میاد هیچ دلیلی جز سوزش و یا اینکه راکت دست گرفتن نداره؟
اگر جواب همه سوالای بالا از نظر شما خیر هست که جای بحثی نیست.
در ضمن من فقط در پستم یک سوال از مرتضی پرسیدم، نه از قیافه نادال که مثل یک دشمن خونی به حریفش نگاه می کنه گفتم، نه از خوشحالی های منزجرکنندش گفتم که در یک برک مثل بردن یک گرنداسلم خوشحالی می کنه، نه از انگشت کردن و وقت تلف کردن تو سرویس هاش گفتم، نه از سخت جون بودنش و مونبالینگش و وادار کردن حریفش به ارور گفتم، نه از خوسحالی کردن های ضایعش روی آنفورس ارورهای حریف گفتم، نه از فیک مدیکال تایم اویت هاش گفتم و ...... من فقط یک سوال از مرتضی پرسیدم!



mjrs آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
8 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mjrs به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: