نمایش پست تنها
قدیمی 05-16-2014, 11:46 AM   #47
Mehdiii
Senior Member
 
آواتار Mehdiii
 
تاریخ عضویت: Sep 2012
محل سکونت: tehran
پستها: 387
سپاس: 2,180
در 361 پست 2,509 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: FEDERER
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون مسترز رم

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mohammad نمایش پست ها
شما کلا قضیه رو اشتباه متوجه شدید. لازم نیست تنیس باز باشید. اگر انصاف و منطق ندارید٬ لااقل اگر یک بار راکت دستت گرفته باشی یه سری از حرفها رو نمیزنی. چه حرفهایی؟
این که مثلا فدرر یه سرویس داره دیگه. چیزی نیست که. انگار الکیه! فلانی توپ هوا میکنه٬ ضد تنیسه٬ فقط میدوه!
من می گم مکنرو و سمپراس و خیلی های دیگه که خودشون مدعیان سرو اند والی هستند٬ حتی کسانی مثل تیلور دنت هم که سبک بازیشون هیچ ربطی به رافا داره. اینقدر سطحی نمیان هی حرف بزنن و ارزش کار را میدونن٬ چرا همه چی رو باید مسخره کرد؟ وقتی میگم مکنرو میگه طرف برمیگرده با مسخره میگه هه اره والی نادال بهتر از فدرره. خب اصلا شرایط اولیه بحث وجود داره که. اینجا یک اشتباه وجود داشت و اونم شروع بحث از طرف من بود. چون بارها ثابت شده که این دوستان شروط اولیه یک بحث رو نداشتن و ندارن و نخواهند داشت. ولی خب به هر حال بعضی وقتها صبر آدم سر میاد. شما هم که از هم بدتر. من چی میگن شما چی میگی٬ میگی برای پز دادن و فلان. من الان مدتهاست دو ماه یک بارم تنیس باز نمیکنم بخوام پز بدم؟ ساکم هم میذارم تو صندوق عقب کسی نمیبینه پز بدم!
دوست عزیز اگه دقت کنید شما هر دو تا پست در میان به این مسئله اشاره میکنین که اونایی که از نزدیکی کورت رد نشده اند یا راکت دست نگرفتند یا تفریحی تنیس میبینند و یا .... در مورد تنیس نظر ندهند . من با این نگاه شما مشکل دارم و گرنه اتفاقا اکثریت نظرات کارشناسی شما رو قبول دارم و بهش احترام میذارم .
این حرفتونو قبول دارم که اگه یکی ورزشکار باشه بهتر میتونه در مورد اون ورزش نظر بده به عنوان مثال اگه موقع تماشای تنیس دقت کنید وقتی تنیسورهای بزرگ قدیمی به عنوان کارشناس و گزارشگر در مورد بازی نظر میدند تو بعضی از صحنه ها از عملکرد تنیسورها بسیار شگفت زده میشند و میگند که تو این موقعیت این حرکت باور نکردنی است چون قبلا خودشون این موقعیت هارو تجربه کرده اند . در حالی که شاید برای ما که همچین تجربه ای نداریم اون حرکت خیلی عادی باشه .
مشکل من با شما اینه که شما این تجربه را تا حد یه بار راکت در دست گرفتن تنزل میدید در واقع این مسئله تو وضعیت فعلی ایران بی مفهومه نه شما این تجربه را دارید و نه بهترین تنیسور ایران . در واقع بازی تفریحی تنیس تو ایران یا نهایتا تماشای چندتا بازی تنیس تو دوبی یا دوحه تجربه ای یا هیچ چیز دیگه ای به اطلاعات شما اضافه نمیکنه و یا اگر هم اضافه کنه در اون حد نیست که شما هر دو پست یه بار با افتخار به خود و تمسخر دیگران بهش اشاره میکنید .
Mehdiii آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mehdiii به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: