نمایش پست تنها
قدیمی 03-17-2014, 06:21 PM   #160
Mehdiii
Senior Member
 
آواتار Mehdiii
 
تاریخ عضویت: Sep 2012
محل سکونت: tehran
پستها: 387
سپاس: 2,180
در 361 پست 2,509 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: FEDERER
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون مسابقات ایندین ولز 2014

چقدر این باخت ناراحت کننده بود با تمام وجود ناراحتیو حس کردم اصلا یادم نیست آخرین بار بعد از یک باخت اینقدر ناراحت شده باشم !!!
اما در مورد مسائل فنی
مورد اول : فدرر بازهم نتونست بازی هجومیشو در مقابل نواک به نمایش بزاره مثل اکثر زمانهای بازیشون تو دوبی.
فدرر بارها گفته که هدف اصلیش از استخدام ادبرگ بهبود وضعیت انتقال بازیش از دفاع به حمله بوده ، تا حدود زیادی هم تو این کار موفق بوده ، در واقع مشکل فدرر نه بازی دفاعیه و نه بازی هجومی بلکه وسط این دو یعنی انتقال از دفاع به حمله است . تو دو تا باختش مقابل نادال و نواک اصلا تو این کار موفق نبود در بازی با نادال تو استرالیا امتیازات زیادیو لبه تور از دست داد بخاطر هجوم بی محابا به تور و عدم ایجاد شرایط مناسب .
ولی این اشتباه رو تو بازی دیشب تکرار نکرد و بدون ایجاد شرایط مناسب هیچ وقت به تور نزدیک نشد ولی مشکل اینجا بود که این شرایط مناسب رو نتونست ایجاد کنه .
مورد دوم : فدرر به طرز عجیبی در بعضی از زمانهای بازی تو "shot selection" اشتباه میکنه به نظر من دلیل اصلی این مشکل عدم اعتماد به نفس کافیه ،فدرر هنوز مطمئن نیست که کدام یک از ضرباتش on هست یا off . بیش از یک سال بود که فدرر یک سری از ضرباتشو خواسته و یا ناخواسته از بازیش حذف کرده بود به عنوان مثال مدت زیادی بود که فدرر به علت مصدومیت کمر از فرهند های inside in استفاده نمیکرد چون این ضربات بجز تکنیک بالا نیاز به چرخش زیاد و ناگهانی در بالا تنه دارند . مشتی از ضربات فدرر که مدت زیادی بود ازشون استفاده نمی کرد دوباره به بازی فدرر اضافه شده ولی هنوز فدرر نمیدونه که تو شرایط حساس میتونه روی این ضربات حساب بکنه یا نه ، مطمئنا با گذر زمان این مسئله حل خواهد شد .
البته موارد دیگری قطئا وجود داره که خوشحال میشم دوستان اهل فن بیان کنند
ضمن تشکر از دوستانی که شایستگی فدرر رو تو این بازی دیدند و دوستانی که با درک شرایط تیکه پرانی نکردند .ولی اون یکی دو مورد که یک هفته ای بود تو لانه موش بودند وحالا پیداشون شده ، در ادامه فصل برخورد متقابل با هاشون انجام خواهد شد امیدوارم که ظرفیتشو داشته باشند .
Mehdiii آنلاین نیست.  
18 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mehdiii به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: