نمایش پست تنها
قدیمی 10-17-2013, 11:22 AM   #398
Sorou$h
Novak's Fan
 
آواتار Sorou$h
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
پستها: 765
سپاس: 1,953
در 707 پست 7,155 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Novak Djokovic & Sloane Stephens & Garbine Muguruza
پیش فرض

کارولین ووژنیاکی تنیسور شماره 1 دانمارکی لهستانی الاصل و راری مکلروی شماره 1 سابق گلف زدند به تیپ و توپ هم . خدایی باید از اینها آموخت که چقدر بهم برای پیشرفت کمک کردند . ووژنیاکی و مکلروی هر 2 در رشته خود شماره 1 بودند . الان ووژنیاکی نفر 10 است و مکلروی از سال 2012 رنگ شماره 1 رو ندیده . سال 2013 رو با رنکینگ 41 شروع کرد . اخیرا ووژنیاکی این عکس از مکلروی رو برای خنده و مسخره بازی تو شبکه های اجتماعی پخش کرده . یارو هم شاکی .






دوستان عشق نوستالوژی . یواخیم یوهانسون تنیسور سوئدی شماره 9 سابق و سمی فینالیست سابق یو اس اپن بعد از 4 سال بازگشته . او دارای سرویسهای بسیار عالی بود و بدلیل آسیب از ناحیه شانه بازنشست شد . در تورنمنت سوئد 3 مسابقه کوالیفاینگ به قرعه اصلی امد . در دور اول در مقابل الیاندرو فایا تنیسور تقریبا نام آشنا کلمبیایی 11 سرویس اس رو کرد و فایارا با نتایج 6-3 و 6-1 شکست داد . بی انصافهای سوئدی به هموطن خودشون یک وایلد کارت هم ندادند. خدایی خیلی بعد از 4 سال.






ژستهای رافائل نادال . ژست یکسان در 2 زمان متفاوت. نتیجه او در ژست تغییر ناپذیره.





لارا رابسن تینیجر انگلیسی از مربی خود میل مک کالاگان دقیقا بعد از 4 ماه جدا شد . این مربی زمانی بخشی از تیم اندی ماری بود . رابسن 19 ساله شماره 1 بریتانیا بعد از اینکه 9 ماه با مربی کروات زلیکو کریان کار کرد بهم زد وبا کالاگان شروع بکار کرد و اکنون قصد دارد به آمریکا برود و در آکادمی نیک بالوتری 86 ساله کارکند.






راجر فدرر خیلی با حال بود وقتی از کارخانه شکلات سازی نزدیک زوریخ بازدید کردم . با تعدای از بچه ها که ما از طریق بنیاد کمکهای سوئیس آنها را پشتیبانی میکنیم شکلات درست میکنند . عکس راجرفدرر در کارخانه شکلات سازی با بچه ها . هزینه این بنیاد از طرف فدرر اداره میشود.




رافائل نادال کاندید جایزه بازیکنی در بخش تنیس مردان شده که از آسیب بر میگردند . صمدوف دورمن تنیس بازهندی و تومی روبردو تنیس باز اسپانیایی و دیمیتری تورسونف تنیسور روسی میتوانند از نظر من کاندید بالاترین پیشرفت باشد در بین کسانی که از آسیب برگشته اند غیر از نادال . دورمن سال را با رنکینگ 659 شروع کرد و اکنون 90 است . روبردو با 115 شروع کرد اکنون 19 است. تورسونف با 125 شروع کرد اکنون 39 است. سوال اینجاست آیا نادال سال را با شماره 1به پایان میبرد؟






(تمامی مطالب توسط آقای علیپور ترجمه و تنظیم شده است)
Sorou$h آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
25 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Sorou$h به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: