نمایش پست تنها
قدیمی 05-28-2013, 09:55 AM   #837
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض

این مشخصات کامل راکت شماست که از سایر جهات برای سطح متوسط راکت خوبی به نظر میاد، اما وزنش بیش از حد کمه:
http://www.tenniswarehouse-europe.co...SONH-WBPH.html
Head Size:
105 sq. in. / 677 sq. cm.
Length: 27,25 inches / 69,25 cm
Strung Weight: 276g
Balance: 4 pts HL
Swingweight: 287
Stiffness: 66
Beam Width: 24mm O Beam
Composition: Karophite Black / Basalt
Power Level: Medium
Swing Speed: Medium

نکته ی اصلی ای که به خاطر وزن کم باعث درد گرفتن دست شما می شه اینه که Swing Weight راکت یعنی وزنی که برای سویینگ کردن راکت و ضربه زدن به توپ ایجاد می کنه خیلی کمه. شما به عنوان یه راهنما باید سراغ راکت هایی بری که اون وزن سویینگشون بالای 300 باشه. وزن خود راکت در مقایسه با وزن سویینگ نکته ی خیلی مهمی به حساب نمیاد. البته به شرطی که وزن خود راکت از یه مقدار وزن (حدوداً 360 گرم) بیشتر نشه. بر همین اساس شما اگه قدرتت بالاست و فقط مشکل بازو داری بهتره یه راکتی بگیری که Stiffness زیادی نداشته باشد (یعنی حدوداً کمتر از 64 باشه) و وزن سویینگش هم بالا باشه.

راکت ها رو هم شرکت های تولید کننده شون مشخصاتشون رو به همراه راکت بیرون می دن تا افراد با توجه به سطح بازیشون بتونن از بین اون ها انتخاب کنن. واسه ی همین از دید من اینکه می گی "می گن سرعت فلان راکت بالاست" ملاک درستی واسه ی تصمیم گیری نیست و من بیشتر به مشخصات خود راکت ها اعتماد می کنم تا حرف های بقیه.

اگه مشکل بازو داری به نظر من بهتره که راکت رادیک رو نگیری چون راکت خیلی سفتیه و stiffness بالایی داره. از این جهت راکت ویلسونی که لینکش رو گذاشته بودم بهتره به نظر من. البته خود اندی رادیک با اون راکتی که لینکش رو گذاشته بودم بازی نمی کرد و راکتی که اون داشت این یکی بود که حدود نیم اینچ بزرگتره:
http://www.tennis-warehouse.com/Babo...AB-BPRP12.html

اما از بین اون راکت هایی که در آخر پستت اسم بردی باید بگم که وزن 300 گرمی اون ها نیست که بازوت رو ممکنه اذیت کنه بلکه در مورد اون دوتا راکت سفتی یا همون stiffness خیلی بالای اون هاست که واسه ی هر دو بالای 70 هستش و فوق العاده واسه ی افرادی که مشکل بازو دارن می تونه مشکل آفرین باشه. اگر شما اصرار داری که از محصولات بابولات خرید کنی، من راکت های سری Pure Storm از این شرکت رو بهتون توصیه می کنم که سفتی کمتری دارن و از لحاظ وزن سویینگ و وزن راکت هم برای شما مناسبترن، مخصوصاً این دو تا:
Babolat Pure Storm Tour GT
http://www.tennis-warehouse.com/Babo...AB-BPRP12.html

Babolat Pure Storm Tour Plus GT
http://www.tennis-warehouse.com/Babo...AB-BPSTRP.html
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: