نمایش پست تنها
قدیمی 10-21-2012, 12:22 AM   #345
Nima93
Roger's Fan
 
آواتار Nima93
 
تاریخ عضویت: Jul 2010
محل سکونت: Kermanshah
پستها: 1,051
سپاس: 20,047
در 1,047 پست 14,527 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

فيش در ادامه فصل ظاهر نمي شود



ادامه مشكلات قلبي كه او را مجبور به كناره گيري از مسابقه مقابل راجر فدرر در آزاد آمريكا كرد و باعث عدم حضورش در مسابقات بهار و اوايل تابستان شد، مردي فيش را مجبور به پايان دادن اين فصل خود كرد. فيش از تورنومنت هفته آينده بازل و مسابقات مسترز پاريس كه از 29 اكتوبر شروع مي شود انصراف داد.
هنگامي كه فيش پيش از ديدار دور چهارم آزاد آمريكا مقابل راجر فدرر انصراف خود را اعلام كرد، دليل آن را “پيش گيري از مشكلات بزرگتر” خواند. يك منبع به TENNIS.com گفته كه فيش شب قبل از مسابقه به خاطر شدت بالاي ضربان قلب نتوانسته بخوابد.
آمريكايي 30 ساله در 23 مي آزمايشات پزشكي را در لس آنجلس انجام داد تا درماني براي ضربان نامنظم قلب خود پيدا كند. فيش در گذشته گفته بود كه معمولا در هنگام خواب از مانيتور قلب استفاده مي كند چون از نظر ذهني او را آرام مي كند. بعد از شكست مقابل خوان موناكو در تورنومنت ميامي، او گفت كه ضربان قبلش آنقدر شديد بوده كه بر روي تخت خواب حس كرده “جان خود را از دست مي دهد.”


سرنا در تورنومنت كوچك خاك رس سوئد بازي مي كند

سرنا ويليامز حضور خود در تورنومنت خاك رس باشتاد سوئد در تابستان آينده را اعلام كرد. اين مسابقات يك هفته پس از ويمبلدون برگزار مي شود.
قهرمان 15 دوره مسابقات گرند اسلم در گذشته هيچ گاه پس از ويمبلدون در يك تورنومنت خاك رس بازي نكرده. باشتاد يك هفته پيش از رقابت هاي استنفورد آغاز مي شود، جايي كه ويليامز مدافع دو دوره عنوان قهرماني است.
گمان مي شود ويليامز به خاطر حضورش در تورنومنت كه در پايين ترين سطح مسابقات WTA است مبلغ زيادي را دريافت كند. ويليامز در يك بيانيه گفت: “من هيچ وقت به سوئد نرفته ام ولي شنيده ام كه كشوري دوست داشتني با طرفداران زياد تنيس است. نمي توانم براي لذت بردن از آنجا منتظر بمانم. به حضور در زمين هايي كه بورگ، ادبرگ و ويلاندر در آن ها بزرگ شده اند چشم دوخته ام.”


شاراپوا از آكادمي هاي تنيس انتقاد كرد

ماريا شاراپوا در گفتگو با CNN اظهار كرد شانس يكي از دلايلي است كه او به موفقيت رسيده و از نحوه آموزش نوجوانان در آكادمي ها انتقاد كرد.
قهرمان چهار دوره گرند اسلم گفت: “براي تمام داستان هاي موفقيت، مردم فراموش كرده اند كه به ميليون ها داستان ديگر توجه كنند كه موفقيت آميز نيستند. شما به خيلي از آكادمي هاي ايالات متحده مي رويد و آن ها مانند كارخانه هستند، همه پشت سر هم به توپ ضربه مي زنند و هر روز شش ساعت تمرين مي كنند و در ظاهر شگفت انگيز به نظر مي رسد، اما شما گاهي به آن نگاه مي كنيد و مي گوييد، كيفيت كاري كه انجام مي دهند كجاست؟ آن كمي ناپديد مي شود و به نظرم اين جاييست كه استعداد نيروي حركتيش را از دست مي دهد.”


ايوانويچ: كاهش وزن مشكل ساز نيست

آنا ايوانويچ به AFP گفته كه از نظر وزن مشكل ندارد و در رژيم غذايي قرار ندارد.
ايوانويچ، شماره 12 زنان گفت: “حس نمي كنم كه وزن زيادي از دست داده ام. امسال خيلي سخت تلاش كردم و خيلي سفر كردم. موقعيت هاي اضطراب آوري را تجربه كردم و گاهي در سفرهايم غذاي مناسب نداشتم. ولي باور دارم هنگامي كه در پايان فصل به خانه باز مي گردم، حس آرامش خواهم داشت و وزنم بالا مي رود. به اندازه كافي انرژي دارم ولي فكر مي كنم بايد به هر حال قوي تر شوم چون تنيس هجومي بازي مي كنم و بايد قدرت ضرباتم بالا باشد.”

Nima93 آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
35 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Nima93 به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: