نمایش پست تنها
قدیمی 10-08-2012, 12:35 PM   #341
Ahoura
Former Staff
 
آواتار Ahoura
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: خـوزسـتـان
پستها: 2,472
سپاس: 15,938
در 2,464 پست 29,057 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

فدرر : تهدید به مرگ کمی حواسم را پرت کرده است



مرد شماره یک تنیس جهان ، راجر فدرر اذعان کرد موضوع تهدید به مرگ تا حدودی او را پریشان کرده و تمرکزش را بهم زده است. یک کاربر اینترنتی که خود را با نام “Blue Cat Polytheistic Religion Founder 07” معرفی کرده است چند روز قبل در سایت baidu.com فدرر را تهدید به مرگ کرد.
" اگر چه شاید تهدید به مرگ باعث شده است کمی حواسم پرت شود ولی من هیچ نگرانی ای در این باره ندارم اما به هر حال این موضوع باعث می شود که شما بیشتر علاقه مند شوید که بدانید محیط اطراف شما چه اتفاقاتی میوفتد. به دلیل مشهوریتی که دارم این وضعیت ممکن است در هر جایی و در هر زمانی برایم اتفاق بیوفتد. " فدرر به خبرنگاران در شانگهای گفت .
او همچنین اضافه کرد که 10 روز قبل از این موضوع با خبر شد ، قبل از اینکه این خبر به اطلاع عموم برسد.
" زمانی که این خبر در مطبوعات منتشر شد ، همه چیز تغییر کرد. این خبر در بین مردم سر و صدای زیادی کرد و این موضوع کمی من را ناراحت کرد که این خبر را مطبوعات منتشر کردند زیرا این موضوع در یک وب سایت خیلی کوچک مطرح شده است . بحث مردم بر سر این موضوع و بزرگ کردن این خبر کوچک باعث شد من شگفت زده شوم. "
میرکا ، همسر راجر فدرر و دو قلو های او به شانگهای مسافرت نکردند اما فدرر می گوید که این موضوع هیچ ربطی به تهدید به مرگ من ندارد . " در آخرین لحظات تصمیم گرفتم که تنها به شانگهای سفر کنم ."
فدرر سال قبل در مسترز شانگهای حضور نداشته است.
Ahoura آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
49 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Ahoura به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: