نمایش پست تنها
قدیمی 08-22-2012, 11:01 AM   #127
msh13792
Former Staff
 
آواتار msh13792
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
پستها: 953
سپاس: 11,229
در 946 پست 8,591 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer , Juan Martín del Potro , Stanislas Wawrinka
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ahoura نمایش پست ها
اول اینکه اینو عرض کنم خدمت شما دوست عزیز که یه بازیکن وقتی می بازه همیشه به دلیل تلاش نکردنش نبوده. یعنی شما فکر می کنی چون ماری المپیک رو برد دیگه هر وقت می بازه خودش شل بازی کرده؟ نه عزیزم در تنیس روز بد و خوب هست، مچ آپ هست ، سطح زمین ، نوع توپ ، استایل بازی و ........ که شکست ها و پیروزی ها رو رقم می زنه . بله ماری اون روز تمام تلاشش رو کرد ولی نبرد. حالا چرا؟ یکی از مهم ترین دلایل باخت اون روز ماری باد بدی بود که می وزید . شاید به همین دلیل نتونست به خوبی بر بازی مسلط بشه و گرنه نه که تلاشش رو نکرد. مگه نادال پارسال یا دو سال پیش ( حالا دقیق یادم نیست ) در شانگهای راند 2 به ملزر نباخت؟ نادال دلش که درد نمی کرده بیاید بعد بازی اول به خودش فشار نیاره و حذف بشه. اون روز روزش نبوده.
اما راجع به ریسک. اول یه چیزی بهت بگم که تمام مسترزا 1000 امتیازی هستند و هیچ فرقی با هم ندارن ، دست گرمی و پا گرمی هم نداریم. دوما اگه این مسترزا دست گرمیه و بازیکنا به خودشون فشار نمیارن پس چرا جوکوویچ پارسال و امسال قهرمان کانادا شد و در سینسیناتی هم تا فینال اومد؟ نکنه می خوای بگی نوواک پارسال 1% به خودش فشار اورد و قهرمان کانادا شد بعدشم 0/5 % به خودش فشار اورد و تا فینال سینسیناتی رسید؟


اینجوری که شما می گی نصف بیشتر مسترزا دست گرمیه دیگه. اگه اینجوریه رم و مادرید هم دست گرمی رولند گاروس هست. پاریس هم دست گرمی بارکلایز و کلا مسترزا دیگه هیچی کَشکَن.




این تیکه قرمز فاجعست اصلا نمیشه جوابش رو داد.
راجع به بیگل در مسترز و رولند هم عرض کنم خدمت شما که در سال فقط یه گرند اسلم خاک داریم ولی 3 الی 4 تا مسترز خاک داریم پس شانس بیگل در مسترزا بیشتره. چون اکثر بازیایی که رافا و راجر در خاک بهم خوردن توی مسترز بوده نه گرند اسلم.

نزن این حرفو " نمیخواید درک کنید تنیسورهای حرفه ای تمام تلاششون رو واسه مسترز نمیزارن. " مسترز بعد گرد اسلم معتبر ترین تورنمنت جهانیه و 1000 امتیاز در رنکینگ داره. خیلی حرفت خنده داره.



شما کلا در اشتباهی. اول برو یه 4 تا مقاله راجع به تنیس بخون بعد بیا با یه نفر که حدود 8 سال داره تنیس میبینه بحث کن ( منظورم با خودم نیست با افشینم - من خودم 3 ساله دارم میبینم )

اهورا به قول ابن یمین :

آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند


msh13792 آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
8 کاربر زیر از شما کاربر گرامی msh13792 به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: