نمایش پست تنها
قدیمی 11-15-2010, 01:45 AM   #118
PowerVu
Xpelled Mentor
 
آواتار PowerVu
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: The GR8 Gig in the Sky
پستها: 10,227
سپاس: 35,479
در 11,020 پست 99,859 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Bryan Bros. ✔Sanaz Marand, Hingis, Evert, Black, Huber, Safina, Minella, Robson, Tsurenko, Bencic, Halep, Muguruza, Wozniacki, Siniakova, Diatchenko, Townsend, Gajdosova, Siegemund Pavlyuchenkova, Jovanovski, Gasparyan, Azarenka, Sharapova, Kirilenko, Rodionova, Lisicki, Shvedova, Goerges, Bacsinszky, Keys, Petkovic, Voegele, Rogers, Myskina, Svitolina, Makarova, Stosur, Mertens, Brengle, Strycova, Beck, Mattek, Falconi, Davis, Riske, Bertens, Dellacqua, Broady, Erakovic, J. Rae ✔Bahrami, N
پیش فرض




ALLEZ LLODRA

برای من این تورنمنت رنگ و بوی دیگری داشت. درخشش فوق العاده ی لودرا. تنیسور 30 ساله ای که در دور اول یو اس اوپن امسال تونست فینالیست ویمبلدون یعنی توماس بردیچ رو در سه ست پشت سر هم شکست بده و در مسترز پاریس 3 بازیکن برتر و Top 20 از لحاظ رده ی جهانی رو در دو ست پشت سر هم ببره! جوکوویچ مدافع قهرمانی سال گذشته، داویدنکو قهرمان فینال تور 2009 و مسترز شانگهای و ...

بازیکنی که بدون شک نقش اصلی صعود فرانسه را به مرحله پایانی گروه جهانی جام دیویس، ایفا کرده. خصوصاً در رویارویی دور قبل با آرژانتین قدرتمند!

و این مهم رو تکنیک ناب دهه ی 80 یعنی سرو و والی ممکن کرد. تکنیکی که لودرا برای اجرای صحیحش یکی از ستاره های دنیای کودکی ش یعنی استفان ادبرگ رو سرلوحه ی تمرینات و ممارستهاش قرار داد. تکنیکی که حضور در مسابقات دوبل، لودرا رو برای اجرای هر چه دقیق تر و کاملترش آب دیده کرده.

این تورنمنت بدون شک یکی از خاطره انگیزترین تورنمنت های عمر ورزشی لودرا خواهد بود. اگر چه او موفق شده در گذشته 3 بار به مقام پر افتخار گرند اسلم در بخش دوبل برسه اما این تورنمنت به عنوان نقطه ی اوج یک فصل بسیار پر خاطره که با قهرمانی در تورنمنت 250 امتیازی مارسی و ایستبورن و بازی های عالی در جام دیویس آغاز شد، در درخشش لودرا در بخش انفرادی، فصلی طلایی به شمار میره.

لودرا که در فصل گذشته در بخش انفرادی رتبه ی 144 رو داشت، الان جزو 25 تنیسور برتر دنیاست. رتبه ای که هیچ کس برای او در بخش انفرادی متصور نبود. اما او این مهم رو با شایستگی رقم زد. در سن 30 سالگی و البته با همفکری هموطنش امیلی مورسمو.

امیدوارم این موفقیت ها برای این گوهر نایاب سرو و والی با قهرمانی در جام دیویس 2010 که چند روز دیگر آغاز خواهد شد، رنگ و بویی تازه تر و خاطره انگیزتر بگیره.

برای من این درخشش فوق العاده، به مراتب از قهرمانی در این مسابقات که استحقاقش را هم داشتی و فقط با حداقل اختلاف امتیاز جزئی در تای بریک نیمه نهایی به سودرلینگ واگذارش کردی، مهم تر و با ارزش تر بود. لوپز و لودرای عزیز، برای شما 2 سرو و والی-یر های استثنایی دنیای تنیس، آرزوی سلامتی و بازی های درخشان و فصولی موفق تر رو می کنم.

در پایان دوست دارم حرفهای رابی کونیک مفسر و گزارشگر ATP در پایان مسابقه نیمه نهایی این مسترز رو تکرار کنم. وقتی لودرا در تای بریک و با اختلاف امتیاز ناچیز و جزئی در برابر سودرلینگ آماده، از صعود به فینال باز موند و آمار کل بازی در انتهای مسابقه بر روی صفحه ظاهر شد، رابی گفت این آمار رو از پنجره بنداز بیرون! هفته ی جذاب و دیدنی ای که لودرا با بازی های زیباش به ما هدیه کرد از این آمارها بسیار پرارزشتر بود.

و این گونه بود که همگان محو بهترین و
زیباترین بازی های لودرا شدند!




ویرایش توسط PowerVu : 11-15-2010 در ساعت 02:02 AM
PowerVu آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
19 کاربر زیر از شما کاربر گرامی PowerVu به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: