نمایش پست تنها
قدیمی 08-24-2010, 05:27 AM   #229
PowerVu
Xpelled Mentor
 
آواتار PowerVu
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: The GR8 Gig in the Sky
پستها: 10,227
سپاس: 35,479
در 11,020 پست 99,859 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Bryan Bros. ✔Sanaz Marand, Hingis, Evert, Black, Huber, Safina, Minella, Robson, Tsurenko, Bencic, Halep, Muguruza, Wozniacki, Siniakova, Diatchenko, Townsend, Gajdosova, Siegemund Pavlyuchenkova, Jovanovski, Gasparyan, Azarenka, Sharapova, Kirilenko, Rodionova, Lisicki, Shvedova, Goerges, Bacsinszky, Keys, Petkovic, Voegele, Rogers, Myskina, Svitolina, Makarova, Stosur, Mertens, Brengle, Strycova, Beck, Mattek, Falconi, Davis, Riske, Bertens, Dellacqua, Broady, Erakovic, J. Rae ✔Bahrami, N
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mohammad_Joulaei نمایش پست ها
معلوم نيست راجر چي به حال و روزت اورده كه اين حرفا رو ميزني!!!!اين حرفا از شما بعيده و در شان شما نيست!!!!من فكر ديگه اي راجب شما ميكردم!!!!مگه تو دنياي حرفه اي تنيس كسي به كس ديگه رحم ميكنه!!!!!متخصصاي هارد اماده نبودن!!!!!

محمد عزیز راجر هیچ چیزی به حال و روز من نیاورده. متاسفانه شما مطالبی که می نویسم رو خوب مطالعه نمی کنین! حقم دارین. من دارم برای یو اس اوپن پیش بینی می کنم که کسی به آمادگی فدرر الان پیدا نمی شه، شما باز فکر کردی دارم این تورنمنتی که تموم شد رو می گم و (به قول شما) بردش رو می خوام لوث کنم؟

شما اونقدر بی توجه به نوشته های من، این مطلب رو نوشتین که نکردین حداقل پست قبلی رو درست بخونین که از خود فدرری ها بیشتر از عشق شما تعریف کردم. ضمناً این تعریف رو برای شما و دوستان شما نکردم که ازم خوششون بیاد. بلکه به خاطر SOLID بودن فدرر در کسب این قهرمانی نوشتم و الانم واقعاً نمی دونم چرا دارم این جوابیه رو می نویسم!!! انگار من برای ابراز نظراتم باید به شما تقاص پس بدم گویا!!!

در مورد رحم کردن هم برای بار شونصدم عرض می کنم! من وقتی دیدم همه ی زحمات این چند ماهه ی ماردی فیش در یک فینال نزدیک به باد رفت پیش خودم گفتم ایکاش همونطور که ما در جهان پهلوان تختی و پوریای ولی روحیات والای جوانمردی رو سراغ داریم که گاهی برای برد حریف ضعیفشون با مردانگی مسابقاتشون رو از قصد شُل میگرفتند که حریف برنده بشه، در دنیای حرفه ای تنیس هم چنین چیزی گاهی وجود می داشت! (که نداره). فیش شایستگی داشت که قهرمان بشه منتها شایسته تر از اون (فدرر) در این فینال حضور داشته که بالاخره همونم برنده شد. همین و بس! می خواین برای شما هم یه دور دیگه از ابتدا توضیح بدم؟!

مورد بعد: متخصصای هارد الان به نظر شما آماده هستند؟ که من رو مسخره می کنین؟ اندی رادیک یه زمانی Ace هایی می زد که بیا و ببین! روی هارد کورت لرزه به اندام حریفان مینداخت! الان چی به سرش اومده؟ بردیچ کجاست؟ (باقداتیس می آد و راحت حذفش می کنه!). فورهند سودرلینگ الان چه وضعی داره؟ قهرمان مدال نقره ی المپیک 2008 فرناندو گونزالز بدشانس مصدوم نکنه الان روی فرمه؟! فرناندو ورداسکو چی به سرش اومده که دیگه نمی تونه طوفان نیمه نهایی استرالیای 2009 رو در هارد کورتی دیگه به پا کنه؟! دیگران و دیگران چی؟ علی-ویلفرد سونگا که مثل دل پاترو مصدومه! نواک که جدیداً به صورت نافرمی تو بازی های حتی "دو از سه" هم از لحاظ توان کم می آره! دَویدنکو که بعد مصدومیت تعطیل تعطیل شده و حتی نتونست تو زمین های رسی که تخصصش هست، از عناوین پارسالش دفاع کنه!!

کی به غیر فدرر تو هارد آماده (برای بردن Best of 5) هست که شما من رو دست میندازی؟

شما هر جوری دوست دارین راجع به من فکر کنید! من هیچ ناراحت نمی شم که شما نظر واقعی تون رو نسبت به شخص خودم بهم بگین. در حضور همه هم بگین نه در خفا !

دعوا و جدل می خواین راه بندازین، چرا تعارف می کنین؟!

الانم دوباره میآن و میگن اینا چیه نوشتی؟ چرا نوشتی رحم؟ چرا نوشتی درد؟ چرا نوشتی کوفت؟! چرا نوشتی زهر مار؟!!!!

روزگار ما رو ببین! از این به بعد نظراتم رو لابد باید تک به تک
ابتدا، نُواب اربعه Confirmـِشون کنن، بعد به رشته ی تحریر دربیارمشون!




ویرایش توسط PowerVu : 08-24-2010 در ساعت 07:10 AM
PowerVu آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از شما کاربر گرامی PowerVu به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: