نمایش پست تنها
قدیمی 08-15-2016, 12:43 PM   #75
نشاط
Banned Users
 
تاریخ عضویت: Aug 2015
پستها: 87
سپاس: 190
در 66 پست 161 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض پاسخ : المپیک ریو 2016 (Rio de Janeiro Olympic Games ) دیدگاهها و تبادل نظر پیرامون مسابقات تنیس

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها
المپیک امسال هم به پایان رسید و نتایج غیر منتظره ای داشت.
1. مهمترین اتفاق در المپیک امسال هفته ی طلایی دلپوترو بود که با وجود قرعه ی بسیار سختی که داشت تونست به فینال برسه و با اینکه در فینال شکست خورد ولی برای نخستین بار از ژانویه 2014 تونست پنچ پیروزی پشت سر هم به دست بیاره. احتمال زیاد در اوپن آمریکا بهش Protected Ranking بدن و قرعه ی راحت تری داشته باشه. ولی با نتایجی که اینجا به دست آورد (و همچنین شکست دادن واورینکا در ویمبلدون) می شه ازش انتظار شگفتی های بیشتری رو داشت و امیدوارم که به این زودی ها مصدومیت به سراغش نیاد.

2. اندی ماری باثبات ترین بازیکن المپیک امسال بود و از همون راندهای پایین نشون داد که سرسختانه می خواد از قهرمانیش در المپیک لندن دفاع کنه. این نخستین باریه که در تنیس مردان یه نفر دو بار پشت سر هم قهرمان می شه.
3. سرنا ویلیامز امسال مثل سال 2004 نتونست هیچ مدالی به دست بیاره و به آمریکا برگشت تا شاهد پیروزی هموطن پورتوریکویی خودش باشه. پوئیگ با این پیروزی اولین مدال طلا را برای ساکنین این جزیزه ی زیبا به ارمغان آورد و تاریخ ساز شد.
4. با وجود شکست خوردن نادال در دو بازی آخرش، نشونه های خوبی از بازگشت نادال رو دیدیم که می تونه بسیار امیدوار کننده باشه. هر دو بازی نادال با دل پوترو و نیشیکوری بازی های تماشایی ای بودن. در بازی دیشب در برابر نیشیکوری هر دو بازیکن بارها و بارها با هدف گرفتن توپ هاشون به روی خط های زمین طرف مقابل رو غافلگیر کردن و رالی های دیدنی به وجود آوردن که بی شک برای هر بیننده ای لذت بخش بود.
معنیش چیه؟یعنی سرنا پورتوریکوییه؟یا پورتوریکو قسمتی از آمریکاست؟ پس چرا تیم جدا داشت پورتوریکو؟
نشاط آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
کاربر زیر از شما نشاط به خاطر این پست سپاسگزاری کرده است: