نمایش پست تنها
قدیمی 07-06-2016, 02:09 PM   #81
نشاط
Banned Users
 
تاریخ عضویت: Aug 2015
پستها: 87
سپاس: 190
در 66 پست 161 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض پاسخ : دیدگاه‌ها پیرامون مسابقات تنیس Wimbledon 2016 سومین گرند اسلم سال

برخلاف فدرر که 7 بار در ویمبلدون قهرمان شده، چیلیچ تاکنون به نیمه‌نهایی نرسیده و امروز برای رقم زدن بهترین ویمبلدونش تلاش می‌کند. این دو بازیکن تاکنون در چمن مقابل هم قرار نگرفته اند. استاد سوئیسی در 6 بازی قبل تنها 1 بار شکست خورده که به آخرین مصاف‌شان برمی‌گردد. چیلیچ در نیمه‌نهایی تنیس آزاد امریکا در سال 2014 در 3 ست پیاپی فدرر را شکست داد و با غلبه بر نیشیکوری در فینال، تنها گرنداسلم خود را کسب کرد. مهم‌ترین برد فدرر نیز به دور چهارم تنیس آزاد امریکا در سال 2011 برمی‌گردد که 3-1 حریف کروات خود را مغلوب کرد.
@tennisfa
اسطوره دنیای تنیس در مورد این بازی گفت: "امسال در اینجا با او تمرین کردم. امتیازها سریع خواهد بود. در بازی قبلی شکست سختی خوردم و می‌دانم امروز باید چه کارهایی انجام دهم. به بهترین بازی خود نیاز دارم؛ بازی مقابل او دشوار است."
فدرر در رابطه با پیشرفت چیلیچ اظهار داشت: " سرویس او نسبت به 2 سال پیش خیلی بهتر شده و ثبات زیادی هم پیدا کرده و در بهترین فرم خود قرار دارد. بعدازظهر هوا گرم‌تر است و شرایط بازی سریع‌تر خواهد بود که به من کمک می‌کند."
شماره 1 سابق جهان در مورد گوران ایوانیسویچ، مربی چیلیچ نیز گفت: "من با اکثر مربی‌ها بازی کرده‌ام! گوران و مارین بسیار خوب پیش می‌روند. کار کردن با او به عنوان مربی آسان است."
وی در پایان از فتح ویمبلدون به عنوان آرزوی خود یاد کرد: " در تنیس، امیدوارم بازهم ویمبلدون را ببرم و بعدش در زندگی... اول باید با همسرم حرف بزنم!"
@tennisfa
نشاط آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از شما کاربر گرامی نشاط به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: