نمایش پست تنها
قدیمی 08-31-2015, 10:46 AM   #1359
Najmeh5576
Senior Member
 
تاریخ عضویت: Mar 2013
محل سکونت: تهران
پستها: 430
سپاس: 764
در 330 پست 1,027 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: راجر فدرر، خواهران ويليامز، نادال ، منصور بهرامي ،
پیش فرض پاسخ : مشاوره در مورد انتخاب راکت تنیس

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها


دوست عزیز
با وجود اینکه من هر موقع مربی ها به شاگرداشون پیشنهاد عوض کردن راکت رو می دن من یه کم با بدبینی به حرفشون نگاه می کنم. اما این بار به نظر میاد نظر مربیتون درست بوده. راکت فعلی شما برای سطح مبتدی مناسبتره و این راکتی که بهتون معرفی کرده برای سطح متوسط طراحی شده.
تفاوت های اصلی راکت Aeropro Drive Lite و راکت Prince Warrior Pro 100T ESP در این ویژگی هاست

1. پترن
بارزترین تفاوتشون پترن بسیار بازتر راکت پرینس هستش. اون حروف ESP در اسم این راکت مخفف Extreme Spin Potential هستن که به زبان ساده می شه گفت این راکت ها با کمتر کردن زه های صفحه ی راکت امکان اینکه اسپین توپ بیشتر بشه را بالاتر بردن. خود من تا حالا با راکت هایی که صفحه شون اینقدر باز باشه بازی نکردم و هیچ ایده ای در مورد اینکه چقدر متفاوتن ندارم اما از اونجایی که این فن آوری جدید با استقبال زیادی روبرو شده، فکر می کنم خریدن این راکت کار عاقلانه ای باشه. تنها مشکل اصلی این راکت ها اینه که زه رو زودتر از معمول پاره می کنن و برای جلوگیری از این اتفاق باید زه های کلفت تر یعنی 16 و حتی 15 روی راکتتون بندازین.

2. سر سبک بودن
راکت پرینس به نسبت راکت فعلیتون 4 واحد سرسبک تره. تغییری که این راکت توی سبک بازیتون می تونه بذاره اینه که شاید حس کنین یه کم قدرت راکتتون با سوییگ متوسط کمتر شده. مخصوصاً توی سرویس زدن این تغییر بیشتر به چشم میاد. اما در واقع قدرت به خاطر بالاتر رفتن وزن سویینگ بیشتر شده و اگه سوییگ کامل داشته باشین در کنار قدرت بیشتر کنترل بیشتر هم دارین. یه مزیت دیگه اش هم اینه که واسه والی زدن و ضربه هایی که نیاز به بالا بردن سر راکت دارین راحت تر می تونین این کار رو انجام بدین. همچنین از اونجایی که راکت قبلیتون سرسنگین بوده با راکت جدید کنترل بهتری باید داشته باشین.

3. وزن و وزن سویینگ
وزن راکت هم کمی بیشتر از راکته (حدود 15 گرم) و از اونجایی که وزن سویینگ هم به همین مقدار بالاتر رفته ممکنه یه کم حس کنین که سنگین تر از راکت قبلیه و نیاز به زور بیشتری برای سویینگ کاملش دارین. البته این وزن و وزن سویینگ فعلی بیشتر به راکت های مورد استفاده ی خانم ها در سطوح متوسط و حرفه ای نزدیکه و تقریبا بیشتر راکت هایی که خانم ها باهاشون بازی می کنن همچین وزن سویینگی دارن.

تفاوت های اصلی این دو راکت همین چند موردن و در نهایت به نظر من خرید این راکت یا راکتی با مشخصاتی شبیه به این راکت می تونه براتون مفید باشه.

سلام آقا پیام

دو تا راکت دیگه هم مربیم بهم معرفی کردند که میگن جدیده از همون مارک پرینس با تکنولوژی تکستریم هست دو مدل
1- TeXtreme Warrior 107T

2- TeXtreme Tour 100T

3- prince red Ls

لطفا با توجه به پیشنهاد های قبلی و این سه تا من رو راهنمایی کنید .
روی اون مدلهای تکستریم خیلی تاکید داشت از این نظر که جدید هستند .

یاد آوری میکنم که را کت خودم Aeropro Drive Lite بابولات هست
و اینکه وزن راکت یدفعه 20-30تا اضافه بشه مشکلی پیش نمیاد ؟
البته یه نکته بگم به فروشگاهش رفتم من پترن 14*16 ندیدم !

خیلی سپاسگزارم
Najmeh5576 آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول