نمایش پست تنها
قدیمی 10-15-2014, 02:50 PM   #187
Mehdiii
Senior Member
 
آواتار Mehdiii
 
تاریخ عضویت: Sep 2012
محل سکونت: tehran
پستها: 387
سپاس: 2,180
در 361 پست 2,509 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: FEDERER
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون مسترز شانگهای 2014

امسال دو مورد سوءتفاهم بین بعضی از دوستان تو سایت بوجود اومد : اولی بعد از صحبت های سمپراس بعد از سمی ملبورن بود که گفته بود " من طرفدار نادال هستم" که دوستان این حرف سمپراسو اینگونه تفسیر کردند که از نظر سمپراس نادال بزرگترین تنیسور تاریخه !!! من که واقعاً نفهمیدم چطور این جمله سمپراس همچین تفسیری ارائه میده؟
دومی بعد از صحبت های آگسی بود که گفنه بود " فدرر در دوران اوجش خودشو از فیلد جدا کرده بود ولی الان رقابت ها نزدیکتر شده است "(نقل به مضمون) . اینکه فدرر خودشو از فیلد جدا کرده بود حرف کاملاً درستیه ولی ایراد کار اینجاست که دوستان با بی انصافی دلیل این مسئله رو ضعف فیلد اون دوره میدونند و هیچ اشاره ای به قدرت و تسلط فدرر نمیکنند . در واقع به نظر من فیلد اون دوره هم مثل همه دوره ها وضعیت و رشد طبیعی خودشو داشته و خیلی متفاوت از دوره های دیگه نیست .
در مورد وضعیت فدرر بعد از سال 2010 دو نگاه وجود داره : نگاه اول اینه که فدرر بعد از سالها افتخار آفرینی ، بالا رفتن سن ، کم شدن طبیعی انگیزه ، مسائل خانوادگی ، خستگی ناشی از نزدیک به 1000 برد و 80 تایتل و ... همچنان پا به پای بهترین های فیلد حاضر بازی میکنه و این مسئله خود نشان دهنده بزرگی فدرره و میشه این نتیجه رو گرفت که به احتمال زیاد اگر فیلد حاضر هم جایگزین فیلد دوران اوج فدرر میشد تاثیر قابل توجهی تو نتایج و افتخارات فدرر نمیگذاشت .
نگاه دومی هم که اتفاقاً طرفدارانی تو این سایت داره اینه که میگند دلیل عدم تکرار موفقیت های گذشته فدرر فیلد قوی حاضر هست و گرنه فدرر که همون فدرره و با بی منطقی دلایل اصلی عدم موفقیت فدرر رو ( که در بالا ذکر شد) نادیده میگیرند گرچه خیلی از این حرفها به جای اینکه ناراحت کننده باشه ، خنده داره .
عذر میخوام که دوباره تکرار مکررات کردم...
Mehdiii آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
9 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mehdiii به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: