نمایش پست تنها
قدیمی 08-30-2014, 08:20 PM   #129
ehsan.
Member
 
تاریخ عضویت: Jan 2014
محل سکونت: shiraz
پستها: 40
سپاس: 1,846
در 40 پست 250 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer
پیش فرض پاسخ : تاپیک بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین گرنداسلم سال US OPEN 2014

مثل اینکه این گفتگو قرار نیست تموم بشه

نقل قول:
نوشته اصلی توسط king of spin نمایش پست ها
من اصلا کاری به این موضوع ندارم که کی درست میگه و یا کی راست میگه...نکته حائز اهمیت اینه که (به ویژه توی چند هفته اخیر) تا یه نفر میاد یه مقدار صحبت مخالف با میل طرفدارای راجر میکنه، چندین نفر میریزن سرش و با استهزاء و به مسخره گرفتن اون طرف،حسابی از خجالتش در میان و به معنای واقعی کلمه بیچارش می کنن.اگه این رقتاراتون مطابق با انسانیت و انسان گرایی هست که هیچ، ولی اگر نیست،لطفا از این کاراتون دست بردارید ....به نظرم شنیدن نظرات مخالف دیگران ولو اینکه غلط هم باشه سخت نیس...
با سلام خدمت شما

ببینید دوست عزیز این برخورد کاملا انسانیه....

اولا لازمه این رو بگم : شما در خط اول فرمودین که : کاری به این موضوع ندارین که کی درست میگه....
باید خدمت شما و باقیه دوستان عرض کنم که اینجوری نیست و شما از جمله افرادی بودین که از بیانات گهربار ایشون سپاس گذاری کردین،پس جوری جلوه ندین که مدافع حقوق بشر هستین و منافعی ندارین، "گربه برای رضای خدا موش نمیگیره"(البته گربه هایی هستند که خلاف این خصیصه رو داشته باشن اما مصداق شما نیست چون این چنین افرادی کاملا میتونن درک کنند که جواب این بیانات همین واکنش بود و ولا غیر )
(بگذریم از اینکه واسه شخص بنده جالب بود که جدا از 2-3 نفری که پیشینه گزافه گویی رو دارن، نام چند نفری دیگر هم به چشم میخورد )

و یکم براتون توضیح بدم که چرا انسانیه....
ببینید دوست محترم واکتش یک انسان در برابر کسی که "شرم رو خورده و حیا رو غی کرده"جز این نیست(خصوصا وقتی که انسان یک چیزی رو مینویسه....حتما میگین چه فرقی میکنه؟....وقتی شما داری با یه فرد صحبت میکنید ممکنه طرف بدون اینکه فکر کنه ، یه چیزی بپرونه....بله اگه در یک صحبت کلامی بود جای این واکنش نبود ولی وقتی انسان شروع میکنه و چیزی مینویسه به اون چیزی که داری مینویسه داره فکر میکنه و میدونه داره چی مینویسه...)

خب، حالا بریم سر اینکه : مگه بنده خدا چی گفته که لایق این واکنش...
فرمودین: نظرش رو گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله نظر افراد قابل احترامه ولی شما نمیتونید به این بیانات بگین "نظر"...اسمش یه چیز دیگست(که در پست قبلی گفتم چیه)...ببینید دوست عزیز نظرباید بر اساس یه چیزی بیان بشه(یه پشتوانه علمی یا منطقی یاهر پشت وانه ای که شما بگین.....)
همینجا قسمتی از گفته شخص شما در پست بعدیتون رو میارم: " هرگونه مسئله ای که پشتوانه علمی و منطقی نداشته باشه و منجر به توهم(خدا) و جهل و عدم تفکر صحیح و واژه مسخره ای به نام ایمان بشه،باید باهاش برخورد شه"
بله همونطور که گفتم بنده اصلا پست دادم که عمق این فاجعه مشخص بشه وگرنه مهدی و شهاب عزیز همه چیز رو گفته بودن( سابقه من هم نشون میده که زیاد در بحث ها شرکت نمیکنم).....همینجا این رو بگم که بخش دوم سخنان جناب سروش مد نظر بنده هستا(همون قسمتی که نمیدونم چرا در جواب های بعدیشون از اون یاد نمییکنند)....و اون نشستن عبارت"بازی دفاعی" در کنار نام فدرر هست و اینکه "فدرر بازی کرد؟؟؟؟؟"
شما به این میگی نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهاب عزیز به این شخص گفتن:" اصن روت می شه کلمه دفاع رو در کنار تنیسی که فدرر ارائه می ده بیاری؟ "
همونجا اومدم تو پست اول این رو بگم که:شهاب عزیز اینجوری گفتن ولی از رو شدن نیست از یه چیزه دیگه ای نشات میگیره....
آقا بگذریم...خدا شاهده که تمام سعیم رو کردم که به محترمانه ترین شکل ممکن جواب این گستاخی رو بدم...

بازم از همه دوستان عذرخواهی میکنم....


نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sorou$h نمایش پست ها
ترجیح میدم دیگه چیزی نگم. چون واقعا بعضی از شما ها نمیخواین یک سری چیز ها رو قبول کنید. انگار من گفتم نواک 4000 امتیاز آخر فصل رو بیخیال میشه!!!! گفتم توی هیچکدوم قهرمان نمیشه یا کوارتر یا نیمه نهایی حذف میشه و 4000 امتیاز از دست نمیده کمتر از دست میده. احتمالا بیجینگ و شانگهای رو به بهونه بچش لایی میکشه. البته بستگی به عملکرد رافا هم داره. آقا این نظر منه مخالفی نظر نده. تمام شد رفت. شما برید از رفتن تنیسورتون به دور سوم گرند اسلم خوشحال باشین.
اوووی ملت من موندم این بشر این پیش بینی ها رو از کجا در میاره

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sorou$h نمایش پست ها
به خدا همین کارا رو میکنید آدم از راجر نفرت پیدا میکنه.
بنده مشتاقانه از این اتفاق استقبال میکنم....یعنی بنده اگه حوصله داشتم تمام تلاشم رو بکار میگرفتم که این اتفاق رو هرچه سریعتر محقق کنم..........

راستی یه چیز دیگه:
اینکه گفتم روی سخنم با قسمت دوم بحث ایشونه منظورم این نیست که قسمت اول جای بحث داره...از دید بنده قسمت اول هم قابل بحث نیست....ولی میشه به عنوان یک نظر "پیش دبستانی" بهش نگاه کرد....
من فقط به عمق فاجعه اشاره کنم......این تیکه رو نگاه کنید....

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sorou$h نمایش پست ها
نواک سال 2011 که بهترین سالش بود تو تورنمنت بازل یک ست نیشیکوری بیگلش کرد. یعنی میخواین بگین نواک نمیتونست یک گیم از نیشیکوری بگیره؟ این سیاست یک ورزشکاره. نمیخوام بگم بیگل شدن سیاسته ولی اینکه بری توی یک تورنمنت از عمد ببازی سیاست یک تنیسوره.
....................................بنده صحبتی ندارم..............................

آخه یکی نیست بگه اگه نمیخوای بگی سیاسته پس چرا همچین مثالی میزنی

البته جواب داره ها ولی ایشون روش نشد بگه...الان براتون میگم:

آقایوونی که از این قسمت ایراد میگیرن واسه اینه که شعورشون نمیرسه وگرنه این کار عین سیاست یک ورزشکاره....چطور؟؟؟؟.....الان توضیح میدم...

این ورزشکار در پاره ای از مواقع عمدا شکست سنگینی رو در مسابقات 500 امتیازی متحمل میشه که اذهان عمومی رو به این سمت منحرف کنه که اصلا آماده نیست و در شرایط آرمانی بسر نمیبره و به این صورت رقیبان رو در تورنومنت بعدی غافلگیر کرده و با یک بازی زیبا ریتمشون رو به هم میزنه و میپکونتشون.......افتاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ehsan. آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
8 کاربر زیر از شما کاربر گرامی ehsan. به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: