نمایش پست تنها
قدیمی 07-01-2014, 05:10 PM   #1169
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض پاسخ : مشاوره در مورد انتخاب راکت تنیس

نقل قول:
نوشته اصلی توسط miladroozbeh نمایش پست ها
سلام دوستان.جدیدا یکی از دوستام ی راکت هد خریده و واسه جفت کردنش از ی فروشگاه دیگه مثل همونو خریده.حالا متوجه شدیم ک یکی از راکت ها نسبت به قبلیه 3میلیمتر بلند تر از اون یکی هسنش!!!!!در صورتی ک هر دوشون ی مارک ی مدل هستن!!!!آیا این غیر طبیعی نیس و ایا مشکلی ایجاد نمیکنه؟
سلام میلاد جان،

نه این غیر طبیعی نیست. معمولاً هر کدوم از راکت هایی که ساخته می شن با همون سری از راکت یه تفاوت های جزیی ای دارن که تاثیر چندانی بر عملکرد راکت نمی ذاره. بازیکن های حرفه ای برای اینکه همه ی راکتهاشون دقیقاً عین هم باشه از شرکت های خدمات راکت استفاده می کنن که این شرکت ها علاوه بر تعویض زه راکت، کارهای دیگه ای از قبیل یکسان سازی همه ی راکت ها رو هم انجام می دن و معروفترین اون ها شرکت Priority One هستش که بازیکن هایی از قبیل فدرر و جوکوویچ مشتریش هستن و وقتی که می خوان راکتشون رو عوض کنن اون روی اون روکششون آرم P1 هستش که آرم همین شرکته.
یه فروشگاه تنیس هم توی نیوزیلند بود که صاحبش می گفت یه مدت همین کار رو برای بازیکن نیوزیلندی مارینا اراکوویچ انجام می داده و طبق گفته ی اون، هیچ دو راکتی از این بازیکن دقیقاً عین هم نبودن و تفاوت های جزیی ای توی وزن و اندازه و اینجور چیزا داشتن.
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: