نمایش پست تنها
قدیمی 08-15-2017, 10:12 AM   #9
archi

تاریخ عضویت: Aug 2011
پستها: 301
سپاس: 311
در 294 پست 1,412 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Andre agassi - Monica Seles - Arthur Ashe - Rafael Nadal -Maria Sharapova - Roger Federer - Billie Jean King - Maureen Connolly - Bryan Brothers - Bjorn Borg - Mansour Bahrami - Justine Henin - Mats Wilander - Jack Sock - Serena Williams - Martina Hingis
پیش فرض پاسخ : بازگشت پس از 6 سال

روزگار چه بازیهایی داره ، انصراف راجر ، نواک ، اندی و استن از سین سیناتی ، بازگشت رافا پس از ششم جون 2014 به صدر تنیس جهان ، نادالی که نامش با مصدومیت گره خورده بود ، پس از سه سال و دو ماه و پانزده روز در 21 اگوست امسال به صدر تنیس جهان باز خواهد گشت . بخشی از صحبتهای رافا در این مورد از سایت ATP :

Obviously it's bad news for the event that Roger is not playing. For me personally obviously to be back to that position is something special,” Nadal said on Monday during
his pre-tournament press conference.

“A lot of things have happened since the last time I was in this spot. Injuries and some
tough moments, of course, but I have held the passion and the love for the game, and that's why I have the chance to be back in that position again. So I'm just trying to enjoy the moment and just trying to be ready to compete well here. That's the most important thing for me now .

با آرزوی تن درستی و سلامتی برای همه ی بازیکنان تنیس از جمله راجر عزیز و تبریک بازگشت رافا با استقامت ، صبر و سختکوشی به صدر رنکینگ تنیس مردان جهان به هوادارانش .
archi آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
9 کاربر زیر از شما کاربر گرامی archi به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: