نمایش پست تنها
قدیمی 06-25-2014, 01:17 AM   #47
lordmani
Member
 
آواتار lordmani
 
تاریخ عضویت: May 2011
محل سکونت: شهسوار
پستها: 76
سپاس: 666
در 79 پست 1,010 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: اینم شد سوال؟ فدرر دیگه
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون سومین گرنداسلم سال 2014 ؛ ویمبلدون

راجر فدرر سوییسی رکورددار قهرمانی در ویمبلدون خیلی راحت به دور دوم مسابقات ویمبلدون راه یافت. قهرمان هفت دوره این گرنداسلم در اولین بازی‌اش در عرض تنها یک ساعت و نیم حریف‌اش پائولو لورنزی ایتالیایی را با نتیجه 1-6، 1-6 و 3در عرض تنها یک ساعت و نیم شکست داد.
فدرر که در رده چهارم تنیس مردان جهان قرار دارد در دور نخست این تورنمنت مقابل پائولو لورنتسی ایتالیایی به پیروزی رسید. او بعد از مسابقه از بازی خود ابراز رضایت کرد. فدرر قصد دارد نخستین تنیس باز جهان لقب بگیرد که هشت بار در این تورنمنت قهرمان شده است. او گفت: «اول از همه باید راند اول را پشت سر گذاشت. صمن می‌خواهم این جام را ببرم. این هم شروع بود.»

در دیگر بازی مهم روز سه‌شنبه رافائل نادال مقابل مارتین کلیژان هفتصدمین پیروزی دوران بازی‌اش را جشن گرفت. نفر اول جهان در این مسابقه مقابل حریف اسلواک‌اش در چهار ست پیروز شد. او ست اول را 4-6 باخت، اما سه ست بعدی را با نتیجه مشابه 3-6 از آن خود کرد تا کابوس پارسال و حذف در مرحله اول تکرار نشود.

قهرمان دو دوره این مسابقات گفت: «این هفتصدمین پیروزی من در تور تنیس بود. اما خیلی مهم‌تر از این عدد این است که من به مرحله دوم راه پیدا کردم. من می‌دانستم که امروز نمی‌توانم بهترین تنیس‌ام را بازی کنم. برای همین هم بیشتر خیالم راحت شد که موفق شد.»

نادال در مرحله دوم باید به مصاف لوکاس روسول برود که دو سال پیش در همین مرحله به او باخته بود: «من در برابر لوکاس روسول هنوز یک حساب دارم که باید صاف کنم. امیدوارم این بار بتوانم او را شکست دهم.»
lordmani آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
12 کاربر زیر از شما کاربر گرامی lordmani به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: