نمایش پست تنها
قدیمی 06-12-2014, 08:52 AM   #1160
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض پاسخ : مشاوره در مورد انتخاب راکت تنیس

نقل قول:
نوشته اصلی توسط sinakermany نمایش پست ها
سلام,من راکت head radical mp با ورزن 295 دارم .بنظر شما چه نوع راکتی,بنظر من خیلی کنترلی من میخوام پاورشو ببرم بالا بنظرتون اگه زه نازک بندازم با تنشن پایین ببندم پاورش بالا میره و تاثیری داره؟لطفا کمکم کنید,

نقل قول:
نوشته اصلی توسط sinakermany نمایش پست ها
چند راکت پاور برای بازی آخر زمین و وینرو قدرت و شتاب زیاد معرفی کنید؟
دوست عزیز
لطفاً اسم کامل راکتتون رو بنویسین تا بهتر بشه در موردش نظر داد. راکت Head Radical MP تا حالا آپدیت های متعددی داشته و برخی از ویژگی هاش عوض شدن. ولی همونوطر که خودتون هم اشاره کردین این سری راکت ها، راکت های کنترلی هستن و بهترین راه برای افزایش قدرتشون داشتن سویینگ بزرگ و کامله. زه نازک و تنشن پایین هم تاثیر داره. همچنین اگه از زه های پلی استری استفاده می کنید، بهتره به جای اون ها از زه های نایلونی استفاده کنین.

راکت های پاور هم معمولاً راکت های مبتدی ها هستن و اگه سطحتون متوسط یا بالاتر هستش من استفاده از این راکت ها رو بهتون توصیه نمی کنم. چون نکته ی مهم کنترل قدرت هست، نه قدرت به تنهایی. اگه دوست دارین ضربه های فلت بزنین که قدرت و شتاب زیادی داشته باشن من توصیه می کنم روی زمان بندی و مهمتر از اون انداختن وزنتون پشت ضربه که ازش به عنوان loading یاد می شه استفاده کنید. مثلاً برای زدن یه بکهند فلت (اگه راست دست هستین) بهتره که وزنتون رو روی پای راستتون بندازین تا وقتی به فالو ترو رسیدین تعادلتون رو از دست بدین و مجبور بشین که پای چپتون رو برای حفظ تعادلتون جلو بیارین.

اگه این چیزهایی رو که من گفتم از قبل می دونستین و به کار می بردین که هیچی، اما اگه این مطالب واستون تازگی دارن بد نیست که چند جلسه پیش یه مربی برین و بگین که می خواین روی ضربه های فلت کار کنین، چون راکتی وجود نداره که به طور خودکار شتاب و قدرت ضربه هاتون رو به قدری زیاد کنه که بتونین مرتب وینر بزنین و خطای غیرعمد هم ندین.
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: