نمایش پست تنها
قدیمی 09-17-2013, 09:59 AM   #194
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط 8491 نمایش پست ها
اخیرا با راکت دیگران بازی می کردم . راکت جوکویچ و هد رادیکال که خوب بودن ولی قدرت ضربه هام ضعیف بود باز راکت جوکویچ قوی تر بود ولی دقت خیلی بالایی داشتم کلا . با هد پرستیج هم یکم بازی کردم که اصلا نتونستم بازی کنم سخت بود بازی باهاش برام . زه روشون هم نمی دونم بیشتر زه کنترلی داشتن به نظرم چون اسپین خوبی می دادن و خشک و خیلی سفت نبودن .
با تاپ اسپین متوسط . فلت زیاد نمی زنم . سوینگ هام معمولا بلند هست ولی سریع نیست.
اگه بتونم تاپ اسپین عمیق بزنم خیلی خوب می شه .
مهمترین عامل فکر می کنم قدرت باشه دوام و کنترل الان برام مهم نیست می خوام ببینم واقعا با یه راکت قدرتی و زه قدرتی و قدرت ضربه هام بهبود پیدا می کنه یا مشکل از خودمه !!
دوست عزیز
راکتی که شما خریدی تقریباً اون توقعاتی رو که از زهت داری رو یعنی "قدرت متوسط و کنترل متوسط" رو داره و تاثیر راکت توی ضربه ها از تاثیر زه بیشتره. در مورد اسپین هم اگه سویینگت رو سریعتر کنی تاثیری که توی ضربه هات می ذاره بیشتره تا زه. من مدل بازی شما رو ندیدم اما حدس می زنم که با داشتن زه قدرتی هم الزاماً قدرت ضربه هات بیشتر نشه. یه راه حل خوبی که هستش اینه که سرعت سویینگت رو به تدریج افزایش بدی تا به جایی برسی که بتونی قدرت کنترل شده داشته باشی چون تاثیر سویینگ و سرعت سویینگ توی ضربه به مراتب بیشتر از تاثیر راکته و زه هستش.

ولی در مورد زه اگه زه قدرتی بخوای، زه های نایلونی تقریباً همه شون قدرت بالایی دارن، من دقیقاً نمی دونم توی ایران چه زه هایی هست ولی زه Babolat Xcel Power هم نرمه و هم قدرتی.
اگه اسپین برات مهمتره هم بهتره از زه های پلی استری استفاده کنی، ولی تقریباً همه ی این زه ها قدرتشون کمه. اگه به این سایت بری، از بخش power می تونی زه هایی رو که از دید اکثر کاربرها قدرتشون زیاد بوده رو ببینی و اون هایی رو که توی ایران هست امتحان کنی.

http://stringforum.net/string2012.php
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: