نمایش پست تنها
قدیمی 08-29-2013, 10:53 AM   #955
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط miladroozbeh نمایش پست ها
مرسی.پس با این حساب فکر میکنم راکتمو عوض نکنم بهتره.فقط یه سوال دیگه راکت هد 2012 بردیچ،پاور کنترله؟؟؟؟؟؟؟
نه من زهم رو عوض نمیکنم میدم مربیمون.اول ار پی ام می بستم،اما زود شل میکرد،روز هفتم دیگه باید عوض بشه.زه آلمانی هم استفاده میکردم که تاچش فوق العاده بود اما روز دوم سوم یا بعد از مسابقه سنگین میپوکید.الان سیگنام اگه اشتباه نگم اسمشو استفاده میکنم که پاور هم هست و فوق العاده محکمه و تا 10 روز عالی کار میکنه واسم.
آره راکت فعلیت راکت خوبیه، اگه راکتی بگیری که قدرتش از این بیشتر باشه اون موقع کنترلت به طرز محسوسی پایین میاد. راکت فعلیت هم، مثل همه ی راکت های حرفه ای، کنترلی به حساب میاد و قدرت رو باید خودت با بزرگتر کردن سویینگت تولید کنی.
زه فعلیت هم آلمانیه و سیگنوم پرو، یکی از بهترین برندهای زه در جهان هستش. البته زه های متنوعی تولید می کنه و زهی که برای اسپین طراحی کرده اسمش هست Signum Pro Poly Plasma Hextreme رنگش هم نارنجیه. تنشنش رو هم دیرتر از بقیه زه ها از دست می ده. اگه اینو تا حالا امتحان نکردی، حتماً امتحانش کن.
همچنین از اونجایی که زود به زود زه پاره می کنی، بد نیست زه های گیج 15 رو هم امتحان کنی. البته کمتر تولید کننده ای زه های 15 می زنن، اما اون Luxilon 4G ظاهراً داره و خوب هم در اومده. هر چی زهت نازکتر باشه قدرتش بیشتره ولی زودتر پاره می شه و برعکس زه های کلفت تر دیرتر پاره می شن و کنترل بیشتری دارن. البته قاتل زه چیزی جز اسپین نیست و اگه اسپین یه بخش مهم بازیت رو تشکیل می ده دیگه عملاً چاره ای جز زود به زود عوض کردن زه واست نمی مونه.
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: