نمایش پست تنها
قدیمی 07-09-2013, 04:18 PM   #910
eeeeeeehsan
Junior Member
 
آواتار eeeeeeehsan
 
تاریخ عضویت: Jul 2013
پستها: 26
سپاس: 42
در 6 پست 6 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها


شرمنده احسان جان
من هم مهدی هستم، اون پیام یه بخشی از فامیلمه. حرفی که شما می زنی عملاً چیزیه که همه دنبالش و از دید کلی خوب مقرون به صرفه تره که آدم اول یه راکت سطح متوسط یا حرفه ای بگیره تا بعدش دیگه مجبور نشه که یه راکت دیگه واسه ی موقعی که سطحش به متوسط می رسه بخره. قاعده ی کلی اینه که همونطور که قبلاً هم بهت گفتم اینه که حدوداً دو سالی طول می کشه تا از سطح مبتدی به سطح متوسط رسید ولی همه ممکنه سرعت پیشرفتشون یه اندازه نباشه و بعضیا زودتر به سطح بالاتر برسن. البته تعداد دفعات بازی کردن و ساعت هایی که در هفته بازی می کنی هم با این قضیه ربط مستقیم دارن.
شما هم اگه فکر می کنی می تونی اون مسیر دو ساله رو در عرض یک سال و کمتر طی کنی دلیلی نداره که یه راکت سطح بالاتر نگیری.
اگه به این جدول نگاه کنی مهارت های سطوح مختلف رو توضیح داده. فقط در تکمیل توضیحاتش من این رو اضافه کنم که از شماره ی 1 تا 3 سطح مبتدی به حساب میاد. از 3 تا 4.5 متوسط و از 4.5 به بالا هم پیشرفته.
اون راکتی که من گفتم به سطح متوسط نزدیکتره، بر اساس چیزی که توی این سایت نوشته برای سطح 3.5 به بالا توصیه می شه.

راکت های قدرتی هم راکت هایی هستن که قدرت ضربه ی شما رو زیاد می کنن و باعث می شن که توپ با قدرت بیشتری از روی تور رد بشه. بدی این راکت ها اینه که کنترلشون پایینه و اون کنترلی ها هم کنترل بهتری به توپ می دن اما قدرتشون کمه و خود بازیکن با نحوه ی ضربه زدن به توپ باید قدرت لازم رو تولید کنه. بازیکن های حرفه ای همه شون راکت های کنترلی دارن. راکت های قدرتی معمولاً سبک تر از راکت های کنترلی هستن.
نوکرتم مهدی جان، مرسی از توضیحات کاملت.

پس اگه من مبنا رو بر این بذارم که راکت متوسط نزدیک به حرفه ای انتخاب کنم و معیارم برای انتخاب راکت قدرتش باشه بعد کنترلش، و وقتی حرفه ای تر شدم راکتمو تبدیل به یه راکت کنترلی کنم این کار خوبه؟ اونوفت راکت پیشنهادیت چی بود؟ یعنی اگه خودت بودی چیو انتخاب می کردی؟
eeeeeeehsan آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول