نمایش پست تنها
قدیمی 07-09-2013, 09:18 AM   #909
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط eeeeeeehsan نمایش پست ها
مرسی پیام جان،

اول اینکه بهروز خودتی من احسانم
دومن واقعاً ممنون از راهنماییت، فقط یکم کمکم کنی کاملترش کنی ممنون میشم. من حقیقتش چون خیلی علاقه دارم می خوام سریع از مبتدی بیام بیرون این فکرو می کنم که راکتی بگیرم که واسه چند ماه دیگم خوب باشه نه الآنم، چون فایده ای نداره همش بخوای کار کنی ولی یه راکت معمولی دستت باشه، تازه با این هزینه ی زیادی هم که قراره واسه راکت بکنی! بهمین خاطر به خودم میگم که اگه قراره 400 تومن پول بدم واسه راکت یه 200 دیگه میزارم روش راکتی می خرم که واسه یک سال آیندمم خوب باشه و بتونم وقتی حرفه ای تر شدم استفاده کنم ازش، امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
پس من باید راکت قدرتی رو انتخاب کنم ولی نمی دونم از لحاظ فنی هنوز چرا!!؟ چون تفاوت راکت قدرتی رو با کنترلی متوجه نمیشم! وزنشون بیشتره قدرتیا؟ اونا چه ویژگی دارن که میگن کنترلی؟

ممنون بازم
شرمنده احسان جان
من هم مهدی هستم، اون پیام یه بخشی از فامیلمه. حرفی که شما می زنی عملاً چیزیه که همه دنبالش و از دید کلی خوب مقرون به صرفه تره که آدم اول یه راکت سطح متوسط یا حرفه ای بگیره تا بعدش دیگه مجبور نشه که یه راکت دیگه واسه ی موقعی که سطحش به متوسط می رسه بخره. قاعده ی کلی اینه که همونطور که قبلاً هم بهت گفتم اینه که حدوداً دو سالی طول می کشه تا از سطح مبتدی به سطح متوسط رسید ولی همه ممکنه سرعت پیشرفتشون یه اندازه نباشه و بعضیا زودتر به سطح بالاتر برسن. البته تعداد دفعات بازی کردن و ساعت هایی که در هفته بازی می کنی هم با این قضیه ربط مستقیم دارن.
شما هم اگه فکر می کنی می تونی اون مسیر دو ساله رو در عرض یک سال و کمتر طی کنی دلیلی نداره که یه راکت سطح بالاتر نگیری.
اگه به این جدول نگاه کنی مهارت های سطوح مختلف رو توضیح داده. فقط در تکمیل توضیحاتش من این رو اضافه کنم که از شماره ی 1 تا 3 سطح مبتدی به حساب میاد. از 3 تا 4.5 متوسط و از 4.5 به بالا هم پیشرفته.
اون راکتی که من گفتم به سطح متوسط نزدیکتره، بر اساس چیزی که توی این سایت نوشته برای سطح 3.5 به بالا توصیه می شه.

راکت های قدرتی هم راکت هایی هستن که قدرت ضربه ی شما رو زیاد می کنن و باعث می شن که توپ با قدرت بیشتری از روی تور رد بشه. بدی این راکت ها اینه که کنترلشون پایینه و اون کنترلی ها هم کنترل بهتری به توپ می دن اما قدرتشون کمه و خود بازیکن با نحوه ی ضربه زدن به توپ باید قدرت لازم رو تولید کنه. بازیکن های حرفه ای همه شون راکت های کنترلی دارن. راکت های قدرتی معمولاً سبک تر از راکت های کنترلی هستن.
mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
2 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: