نمایش پست تنها
قدیمی 07-03-2013, 10:01 AM   #507
Sorou$h
Novak's Fan
 
آواتار Sorou$h
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
پستها: 765
سپاس: 1,953
در 707 پست 7,155 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Novak Djokovic & Sloane Stephens & Garbine Muguruza
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط sahand نمایش پست ها
آقا سروش حواستون باشه که این دومین باره دارید آمار غلط میدید اونم شماییکه از چند جای مختلف بازیها رو دنبال میکنید.اندی راند 2 تو کورت یک بازی کرد و حتی ویلیامز دوبار بازیش تو کورت 1 بود.در ضمن توی هر کشوری اولویت با تنیسور میزبان و اینجا اندی اولیت محسوب میشه نسبت به نواک ولی با این حال حتی بازی اندی رو هم توی کورت 1 انداختند.لطفا از این به بعد قبل از محکوم کردن و حکم صادر کردند و توهین کردن از صحت حرفتون اطمینان پیدا کنید
کامان اندی
من بازیهای اندی رو دنبال نمیکنم. فقط بازیهای نواک رو دنبال میکنم. شاید گاهی اوقات از بیکاری بازی بقیه تنیسورها رو دنبال کنم. ببین سهند جان این حق مرد شماره 1 و 2 است که همه بازیهاشون در کورت اصلی باشه. به نظر من البته. چون تنیسورهای رنکینگ بالا هستند که اعتباز یک تورنمنت رو بالا میبرن. نمونش مسترز مادرید در سال 2012 با اون خاک مسخره. نادال و جوکو تهدید کردن اگه سال دیگه در این زمین باشه ما شرکت نمیکنیم که در سال 2013 زمین رو به همون خاک همیشگی برگردوندن. به نظرت اگه دیمیتروف و روسول تهدید میکردند این اتفاق میوفتاد؟؟؟
ولی فکر نمیکنم اونطور که میگی باشه. ربطی به میزبان نداره. اگه اینطوره تو رولند گاروس همه تنیسورهای فرانسوی باید بازیشون رو در کورت اصلی انجام میدادند!
فقط امیدوارم امروز بارون نیاد.
Sorou$h آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
4 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Sorou$h به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: