نمایش پست تنها
قدیمی 12-11-2012, 08:39 PM   #349
Ahoura
Former Staff
 
آواتار Ahoura
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: خـوزسـتـان
پستها: 2,472
سپاس: 15,938
در 2,464 پست 29,057 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

بازگشت نادال به تنیس در ابوظبی


Rafael Nadal (L) of Spain and Switzerland's Roger Federer shake hands at the end of their Mubadala World Tennis Champhionship final match in Abu Dhabi in which Nadal beat on January 1, 2011

مرد شماره یک اسبق جهان ، رافایل نادال در روز سه شنبه حضور خود را در مسابقات نمایشی ابوظبی قطعی کرد. " واقعا نمی توانم برای بازگشت به زمین تنیس در ابوظبی تا آخر ماه صبر کنم " نادال گفت . قهرمان 11 گرند اسلم در توییتر و فیس بوک خودش نوشت ، من در سال های 2010 و 2011 توانستم در تورنمنت نمایشی ابوظبی به مقام قهرمانی برسم و امسال هم بسیار علاقه مندم که به تروفی این مسابقات دست پیدا کنم. تنیسور 26 ساله اسپانیایی در 20 نوامبر زیر نظر مربی خودش تونی نادال و هم چنین تحت کنترل یک فیزیوتراپیست بار دیگر به تمرین بازگشت. تورنمنت Abu Dhabi در تاریخ 27 دسامبر با 6 بازیکن آغاز می شود . علاوه بر نادال ، مرد شماره یک تنیس جهان نوواک جوکوویچ و همچنین قهرمان یو اس اپن و المپیک ، اندی ماری نیز در این رقابت حاضر هستند.

جوکوویچ و ویلیامز برنده جایزه ITF در سال 2012


Serena Williams of the United States lifts the championship trophy after defeating Victoria Azarenka of Belarus to win the women's singles final match on Day Fourteen of the 2012 US Open at USTA Billie Jean King National Tennis Center on September 9, 2012

نوواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز برنده جایزه ، قهرمانان جهان از سوی فدراسیون بین المللی تنیس در سال 2012 شدند. در بخش مردان جوکوویچ صرب در روز سه شنبه برای دومین سال پیاپی موفق شد به این جایزه دست پیدا کند و سرنا ویلیامز هم برای سومین بار در طول دوران حرفه ای خود برنده این جایزه شد. نوواک اولین گرند اسلم سال را با قهرمانی پشت سر گذاشت و در رولند گاروس و یو اس اپن نیز به عنوان رانر آپ دست پیدا کرد. او سال 2012 را با رنک 1 و با قهرمانی در 6 تورنمنت به پایان رساند.
در بخش زنان سرنا ویلیامز آمریکایی امسال موفق به قهرمانی در 2 گرند اسلم ویمبلدون و یو اس اپن و همچنین طلای المپیک شد . او بهترین امار پیروزی و شکست را در سال 2012 در تور زنان داشت. سرنا امسال 58 پیروزی در مقابل 4 شکست داشت و سال را با قهرمانی در 7 تورنمنت به پایان رساند.
دو قلوهای آمریکایی باب و مایک برایان برای نهمین بار در 10 سال اخیر به عنوان بهترین تیم در دابل مردان معرفی شدند. در دابل زنان هم تیم ایتالیایی ، روبرتا وینچی و سارا ارانی موفق به کسب جایزه شدند.
Ahoura آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
32 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Ahoura به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: