نمایش پست تنها
قدیمی 08-03-2012, 01:49 PM   #332
PowerVu
Xpelled Mentor
 
آواتار PowerVu
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: The GR8 Gig in the Sky
پستها: 10,227
سپاس: 35,479
در 11,020 پست 99,859 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Bryan Bros. ✔Sanaz Marand, Hingis, Evert, Black, Huber, Safina, Minella, Robson, Tsurenko, Bencic, Halep, Muguruza, Wozniacki, Siniakova, Diatchenko, Townsend, Gajdosova, Siegemund Pavlyuchenkova, Jovanovski, Gasparyan, Azarenka, Sharapova, Kirilenko, Rodionova, Lisicki, Shvedova, Goerges, Bacsinszky, Keys, Petkovic, Voegele, Rogers, Myskina, Svitolina, Makarova, Stosur, Mertens, Brengle, Strycova, Beck, Mattek, Falconi, Davis, Riske, Bertens, Dellacqua, Broady, Erakovic, J. Rae ✔Bahrami, N
پیش فرض




انتقاد قهرمان اسبق ویمبلدون از دو مرد برتر تنیس کشور آلمان





بوریس بـِـکِـر



قهرمان اسبق و 44 ساله تنیس ویمبلدون از عدم حضور دو ستاره کنونی آلمان در المپیک لندن انتقاد کرد.


بوریس بکر (Boris Becker) در مصاحبه با روزنامه Bild آلمان در روز گذشته «فیلیپ کولشرایبر/Philipp Kohlschreiber» و «فلوریان مایر/Florian Mayer» را بخاطر حضور نیافتن در رقابت‌های لندن 2012 مورد سرزنش قرار داد. وی در مورد کولشرایبر گفت: «متاسفم از این که بگویم او در گذشته نشان داده برایش سخت است در مسابقات بین‌المللی از تنیس کشور دفاع کند.»



فیلیپ کولشرایبر


قهرمان گذشته سه دوره ویمبلدون افزود: کولشرایبر در دور نخست جام دیویس مقابل نماینده آرژانتین بازی نکرد. هر چند که بازی در ایالت بایرن انجام می‌شد اما دو روز بعد در مسابقه ای حضور یافت و طوری بازی کرد که گویی از بیمارستان مرخص شده و به زمین مسابقه آمده است. مصدومیتی که در حال حاضر او از آن سخن میگوید ممکن است حقیقت داشته باشد اما من کاملاً مطمئنم که فیلیپ هفته آینده در یکی از تورنمنت‌های تنیس جهان حضور پیدا خواهد کرد.

کولشرایبر در هفته پیش از آغاز تنیس المپیک در مسابقات 250 امتیازی کیتسبول اتریش بر روی خاک رس تا فینال صعود کرد اما دیدار پایانی را طی سه ست به رابین هاسه هلندی واگذار کرد و پس از آن در حالی که ساعاتی به شروع المپیک باقی مانده بود به دلیل مصدومیت همسترینگ پا از تنیس المپیک انصراف داد و سفرش به لندن را لغو کرد.



فلوریان مایر


بکر در مورد مایر نیز عنوان کرد: «فلوریان می‌گوید حضور در المپیک در چارت برنامه‌های امسالش نیست. من می‌پرسم از برای یک ورزشکار آیا تورنمنتی بزرگتر از المپیک هم وجود دارد یاخیر؟»

کشور آلمان در بخش انفرادی آقایان تنیس المپیک، تنها فیلیپ کولشرایبر را به عنوان نماینده کشورش داشت اما در بخش انفرادی خانم‌ها، چهار ورزشکار با نام‌های آنجلیک کربر، مونا بارتل، سابین لیسیکی و یولیا گورگس را به مسابقات المپیک اعزام کرده بود.

پیکارهای تنیس در بازی‌های المپیک 2012 لندن به مدت نه روز به طول می‌انجامد و تا روز یکشنبه ادامه خواهند داشت.



PowerVu آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
36 کاربر زیر از شما کاربر گرامی PowerVu به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: