نمایش پست تنها
قدیمی 08-02-2012, 08:09 AM   #331
PowerVu
Xpelled Mentor
 
آواتار PowerVu
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: The GR8 Gig in the Sky
پستها: 10,227
سپاس: 35,479
در 11,020 پست 99,859 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Bryan Bros. ✔Sanaz Marand, Hingis, Evert, Black, Huber, Safina, Minella, Robson, Tsurenko, Bencic, Halep, Muguruza, Wozniacki, Siniakova, Diatchenko, Townsend, Gajdosova, Siegemund Pavlyuchenkova, Jovanovski, Gasparyan, Azarenka, Sharapova, Kirilenko, Rodionova, Lisicki, Shvedova, Goerges, Bacsinszky, Keys, Petkovic, Voegele, Rogers, Myskina, Svitolina, Makarova, Stosur, Mertens, Brengle, Strycova, Beck, Mattek, Falconi, Davis, Riske, Bertens, Dellacqua, Broady, Erakovic, J. Rae ✔Bahrami, N
Exclamation




عدم شرکت بانوی امریکایی تنیس جهان در بخش دوبل ترکیبی المپیک 2012 لندن






سرنا ویلیامز قصد ندارد در رقابت‌های مختلط تنیس دوبل در المپیک لندن شرکت کند.


ماری جو فرناندز، کاپیتان
فد کاپ و سرمربی تنیس بانوان آمریکا گفت: «سرینا ویلیامز در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 لندن قصد ندارد در مسابقات دونفره مختلط شرکت کند. در این باره با سرنا صحبت کردم و این تصمیمی است که خودش گرفته است.»

وی افزود: «گمان می‌کنم وی به بهترین شکل ممکن تصمیم گیری کرده است. سرنا زمان کافی داشت تا جوانب کار را بررسی کند. این تصمیم به سود ما نیز خواهد بود.»



همراهی وینس خواهر سرینا در مسابقات
تنیس بخش دوبل خانم‌ها


سرینا سه‌شنبه در مرحله دوم با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 مقابل اورسزولا رادوانسکا از لهستان پیروز شد و در روز چهارشنبه مقابل ویرا زوواناروا دارنده مدال برنز مسابقات المپیک سال 2008 پکن از کشور روسیه قرار گرفت و در یک بازی برتر رقیب خود را در دو Set پی در پی با نتایج شش بر یک و شش بر صفر شکست داد و به دور یک‌چهارم پایانی راه یافت.



PowerVu آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
33 کاربر زیر از شما کاربر گرامی PowerVu به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: