نمایش پست تنها
قدیمی 04-03-2012, 04:20 PM   #35
Ahoura
Former Staff
 
آواتار Ahoura
 
تاریخ عضویت: Mar 2010
محل سکونت: خـوزسـتـان
پستها: 2,472
سپاس: 15,938
در 2,464 پست 29,057 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط alternative_70 نمایش پست ها
سلام
میشه شیوه ی امتیاز دهی رو توضیح بدین ؟؟؟؟
چرا با این که جوکو الان برد امتیاز ازش کم شد؟؟؟؟؟
شیوه امتیاز دهی به این صورته که مثلا تنیسور X امسال در تورنمنت قطر شرکت می کنه.
هر مرحله امتیاز خاص خودشو داره. امتیاز های دقیق از اینجا . این تنیسور فرض می کنیم امسال تا نیمه نهایی می رسه . در این صورت به اندازه همون مرحله ای که رسیده امتیاز میگیره. مثلا قطر تورنمنت 250 تایی هست و کسی که به نیمه نهایی برسه 150 امتیاز دریافت می کنه. پس آقای X با رسیدن به نیمه نهایی قطر 150 امتیاز دریافت کرد.
حالا اگه همین اقای X سال بعد در قطر شرکت نکرد هر امتیازی که از این تورنمنت رو گرفته ازش در رنکینگ کم می کنن. مثلا چون تا نمیه نهایی رسیده بود و 150 تا گرفته بود بعد از پایان قطر 150 تا ازش کم می کنن. یا مثلا اگه قهرمان شده بود به اندازه قهرمان ازش امتیاز کم می شد.
ولی اگه مثلا شرکت کنه در قطر ولی در راند 2 حذف بشه. در این صورت به اندازه اختلاف امتیاز بین راند 2 تا نیمه نهایی ازش امتیاز کسر میشه. و بر عکس . اگر همی اقای X که پارسال در قطر به نیمه نهایی رسیده بود حالا بیاد قهرمان بشه به اندازه اختلاف امتیاز بین نیمه نهایی تا قهرمانی بهش امتیاز اضافه میشه. و اگه امسال تا نیمه نهایی برسی و سال بعد هم به همین مرحله برسی ( یا هر محرله دیگه ای فرق نداره . مهم اینه که مرحله امسال با پارسال یکی باشه ) در این صورت اقای X نه امتیاز در جدول از دست میده و نه چیزی بش اضافه میشه.
سایر تورنمنت ها هم به همین شکله فقط مقدار امتیازش فرق داره . که از ادرس بالا می تونین امتیاز دقیق تمام تورنمنت ها رو مشاهده کنین.

ویرایش توسط Ahoura : 04-03-2012 در ساعت 04:26 PM
Ahoura آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
17 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Ahoura به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: