نمایش پست تنها
قدیمی 09-27-2011, 02:28 PM   #33
Afshin
Former Staff
 
آواتار Afshin
 
تاریخ عضویت: May 2009
محل سکونت: Iran-Ahvaz
پستها: 2,906
سپاس: 19,092
در 2,916 پست 30,306 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Fakhruddin نمایش پست ها
من که نمیفهمم چجوری نتیجه گیری میکنی
خب من که منکر قدرت فدرر و برتریش در اون سالها که نشدم ؟! تو پست های قبل هم گفتم نادال نبود راج رولندهای 2005 تا 2007 رو هم میبرد که خود به نوعی قدرت وی در اون زمان رومیرسونه.نمیخوام قهرمانیهاش رو لوث کنم. ولی خدایی علاوه بر اینکه راج خیلی قدرت داشت حریف قدرتمندی هم نبود.من خیلی از بازیهای اون سالها تو ذهنمه و خیلی هاشو توی هاردم هم دارم.بازی با هاس تو میامی .... بازی با گاسکه توی ویمبی یا گونزالز توی فینال استرالیا ... بکهند رو فقط میکشیدن ....راح در مواجه با انها در روز بدش هم میبود میبرد ... به نظر من در دوره کنونی نادال به مراتب کارش سخت تر نسبت به راجر در اون دوران بوده.
تو از کجا قدرت حریفاشو اندازه گیری میکنی ؟ بقول ممد تو مترشی ؟!
اگه تو چند تا بازی توی هاردت داری من همه ی بازیهاشو تو هاردم دارم.همون بازی با گونزالس ، توی فینال استرالیا ، ست اول رو گونزالس مافوق تصور بازی کرد ، Serving for set هم بود ولی راجر عالی بازی کرد و توی تای بریک برد و بعدش روحیه ی گونزالس خراب شد.بله راجر خیلی بازیها رو تو روز بدش هم میبرد ، علتش هم Aura ی بود که اون زمان اطراف فدرر بود ، همون طور که الان نواک خیلی روزا خوب نیست ولی میبره . نمونش بازی با تامیک توی ویمبلدون ، ولی دیدی که فینال رو چطور بازی کرد ؟ علت این که توی روز بدش هم میبره نتایج و بازیهای خیره کننده ی خودش بوده که باعث میشه حریفا ازش بترسن.
این که نادال کارش سخت تره واضحه ، چون نادال به اندازه ی فدرر استعداد و نبوغ نداره که فاصلش با حریفاش زیاد تر باشه ، ربطی به سخت تر بودن حریفا نداره.
رافا اگه یکی مثه نواک امسال از اول کریرش هم دورش بود 2 اسلم هم نمیبرد.
خیلی لوث کردن راحته ... خیلی
Afshin آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
15 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Afshin به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: