نمایش پست تنها
قدیمی 09-14-2011, 10:15 AM   #607
Mahmood
Senior Member
 
تاریخ عضویت: Jan 2011
پستها: 505
سپاس: 0
در 511 پست 4,814 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

اینقدر اعصابم خورد شده تو این چند روز از انواع تهمتها و توهینها و برچسبها و القاب مسخره ای مثل مهمل گو و مون بالر !!! و و و ... در چت باکس و این تاپیک که به رافای عزیزم نسبت داده شده که نمیخوام جواب تک تکش رو بدم چون هم محمد و کوروش عزیز جواب خیلیهاش رو دادند هم اینکه من اعصابم به شدت خرده و بلد نیستم نفرت و توهینم رو با چند تا جمله و کلمه این ور اونورش قشنگ کنم و هرچی دلم میخواد بگم و انتظار هم داشته باشم همه برام کف بزنند و بگن چقدر میفهمی...نه من هیچی از تنیس نمیفهمم ولی "ادعا" هم ندارم...تو همون 2-3 پستی که زدم به مذاق خیلیها خوش نیومد و بهشون برخورد

ولی من نه خوشم میاد و نه اجازه میدم که هرکسی هرچی دلش میخواد به تنیسور مورد علاقم و طرفداراش از جمله من نسبت بده....
حتما اینهمه هواداری که برای تماشای بازی رافا میاند به استادیوم..اینهمه طرفداری که تو سایت خودمون داره و نزدیک به هشت و نیم ملیون لایکی که پیج رافا تو فیسبوک خورده هیچکدوم هیچی از "تنیس زیب" نمیدوننند و همگی عاشق هیکل و دور بازوی رافا هستند...اگرنه اگه چیزی از تنیس و حتی " انسانیت" سرشون میشد هیچوقت طرفدار رافا نمیشدند و طرفدار هر کسی میشدند جز اون...درسته؟
حرفهای خیلی از دوستان و طرز فکرشون همین معنی رو میده و این یعنی توهین به شعور و شخصیت من و سایر طرفداران نادال...

واقعا برای خودم متاسفم...چه حرفایی که نشنیدم توی این چند روز...خیلیها کینه و نفرت عجیبی از رافا دارند و واقعا به امضای خشایار عزیز پی بردم که :
"رافا دمت گرم سوزوندی خیلیها رو"

دمت گرم خشایار جان همین یک جمله یک دنیا معنی همراه خودش داره و نیازی به این همه بحث و کل کل نیست !

Mahmood آنلاین نیست.  
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mahmood به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: