نمایش پست تنها
قدیمی 07-03-2011, 08:07 PM   #783
I.man
Former Staff
 
آواتار I.man
 
تاریخ عضویت: May 2010
محل سکونت: بوشهر
پستها: 751
سپاس: 4,450
در 756 پست 8,139 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: راجر كبير - فرناندو گونزالس - فرناندو ورداسكو - ارغوان
پیش فرض

Novak Djokovic با شکست مدافع عنوان قهرمانی Rafael Nadal با نتیجه 64 61 16 63 توانست در 125مین فینال All England Club اولین عنوان قهرمانی خود در Wimbledon را به دست اورد.
Novak گفت: "این بهترین روز زندگیم شد، خاص ترین روز زندگیم. من همیشه رویای قهرمانی این تورنمنت را داشتم. من فکر می کنم هنوز در رویا هستم. وقتی شما با بهترین بازیکن جهان Rafa Nadal بازی می کنید، کسی که در دو سال از سه سال اخر Wimbledon قهرمان شده است، من مجبور بودم در بالاترین سطح بازیم باشم و فکر می کنم بهترین بازی چمن خود را انجام دادم".
نه تنها Djokovic تاج قهرمانی را از سر Nadal برداشت بلکه در دوشنبه به 56 هفته صدرنشینی او بر ATP نیز پایان خواهد داد. او چهارمین بازیکنی خواهد بود که بعد از قهرمانی در یک Grand Slam نامبر وان خواهد شد. و اولین تنیسوری است که بعد از قهرمانی در Wimbledon نامبر وان می شود.
Djokovic بیست و پنجمین بازیکنی است که به نامیر وان می شود و اولین بازیکنی به غیر از Nadal و Federer است که از سال 2004 به بعد نامبر وان می شود. او همچنین کسی است که بر سلطه هشت ساله Nadal و Federer بر Wimbledon پایان داد.
Nadal گفت: "من تنها می خواهم به Novak و تیمش برای این پیروزی و فصل شگفت انگیزش تبریک بگویم. همیشه Wimbledon برای من یک تورنمنت خاص بوده است. تنها بودن در اینجا، یک رویا است. وقتی من در سال 2008 این تورنمنت را برنده شدم، احساسات بسیار زیاد بود، بنابراین من می توانم تصور کنم او چه احساسی دارد. من سال اینده دوباره تلاش خواهم کرد".
I.man آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
25 کاربر زیر از شما کاربر گرامی I.man به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: