نمایش پست تنها
قدیمی 03-27-2011, 11:59 PM   #126
Afshin
Former Staff
 
آواتار Afshin
 
تاریخ عضویت: May 2009
محل سکونت: Iran-Ahvaz
پستها: 2,906
سپاس: 19,092
در 2,916 پست 30,306 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mohammad نمایش پست ها
چه فرقی داره، مفهومش یکی میشه دیگه، وقتی ایزنر که سطح سریعتر رو دوست داره اینو میگه، یعنی اونقدر هم که شما فکر میکنید، شرایط کلی بازی کند نیست. پارسال فدرر بعد از باخت به باقداتیس گفت، اینجا ریترن کردن سخته به علت اینکه توپ سریع حرکت میکنه تو هوا.

این قسمتی از مصاحبه ایزنر.
فرق داره دیگه عزیز جان
من کاری به این ندارم که فلسفه ی کند کردن سطح ایندین ولز بخاطر خشکی هوا و سرعت زیاد توپ در هواست ، بحث من بر سر اینه که خود کورت به شدت کند هست ، شب ها که دیگه تقریبا شبیه به سطوح کلی کورت میشد فقط رنگش قرمز نبود !
ایزنر به طور کلی شرایطی که برای سرویساش بهتر باشه رو بیشتر دوست داره ، خودت هم که گفتی کیک سرو روی این سطح به خوبی جواب میده و همین باعث شده که امثال ایزنر و کارلوویچ راضی باشن از سطح .
ضمنا من نمیدونم تو چرا میخوای به زور اینو به من بگی که خوبه سطوح کند شدن یا این که یه منطق مطلق پشتش نهفتست، بحث من اصلا این نیست ، من میگم همه جور سطحی باید باشه ، هم کند ، هم سریع . هر کدوم هم جذابیت خودشو داره ، یه تورنمنتی مثل پاریس با سریع شدن سطحش باعث شد "لودرا" اون بازیهای فوق العاده رو انجام بده و جذابیت تورنمنت دو چندان شد.اگه به جای یه تورنمنت ، 2 تا تورنمنت با چنین سطحی وجود داشت بد بود ؟
Afshin آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
9 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Afshin به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: