نمایش پست تنها
قدیمی 01-23-2011, 11:56 PM   #608
PowerVu
Xpelled Mentor
 
آواتار PowerVu
 
تاریخ عضویت: Jul 2009
محل سکونت: The GR8 Gig in the Sky
پستها: 10,227
سپاس: 35,479
در 11,020 پست 99,859 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Bryan Bros. ✔Sanaz Marand, Hingis, Evert, Black, Huber, Safina, Minella, Robson, Tsurenko, Bencic, Halep, Muguruza, Wozniacki, Siniakova, Diatchenko, Townsend, Gajdosova, Siegemund Pavlyuchenkova, Jovanovski, Gasparyan, Azarenka, Sharapova, Kirilenko, Rodionova, Lisicki, Shvedova, Goerges, Bacsinszky, Keys, Petkovic, Voegele, Rogers, Myskina, Svitolina, Makarova, Stosur, Mertens, Brengle, Strycova, Beck, Mattek, Falconi, Davis, Riske, Bertens, Dellacqua, Broady, Erakovic, J. Rae ✔Bahrami, N
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Farshad.Roger نمایش پست ها
رابریدو قبل از بازیش با راجر اعلام کرده این راجر بازیکن 4 سال پیش نیست و هدفش(رابریدو) بردن گرنداسلم هست و هر بازیکنی میتونه الان راجر رو شکست بده...
حالا یکی نیست این وسط بگه تویی که 9-0 خوردی تا الان نباید انقدر حرف بزنی!


حتما سوء تفاهمی پیش آمده و شاید این اظهارات را به صورت ظنز گفته

تامی روبردو متخصص خاک رو من چندین ساله که می شناسم. یکی از خندان ترین و خوش مشرب ترین تنیسورهای اسپانیاست. همیشه در مصاحبه ها سعی می کنه یه چیزی بگه که خنده رو به لب مخاطب بیاره. مثلا پارسال در رولند گروس بازیکنان برای مصاحبه با «باربارا شت» از یورواسپورت، بعد از مسابقه می بایست از مکانی که پله های زیادی داشت بالا می اومدند. باربارا، با زمان سنج، زمانی که هر تنیسور طول می کشید تا به بالا برسه رو ثبت می کرد و بعد از به بالا رسیدنش، به او می گفت. موقعی که تامی به بالا رسید و باربارا زمان رو بهش گفت، او (با لهجه دوست داشتنی و جالبی که اسپانیایی ها باهاش انگلیسی صحبت می کنند) با خنده گفت: "رکورد من، رکورد جهانیه؟ (Is it a World Record then?)" و یا وقتی در مصاحبه های دیگر ازش می پرسیدند که زمان بازنشستگیش کی فرا می رسه، انگشتش رو به نزدیک چشمش برد و با خنده گفت: "نکنه به خاطر چروک های دور چشمم هست که بهم میآد زودتر بازنشسته بشم؟"، و این حرف با لهجه اسپانیایی تامی باعث شد، خبرنگار حسابی خنده ش بگیره.

یا مثلا در برنامه هفتگی Tour Uncovered روزی دیدم که تامی در اسپانیا برای کودکان و همچنین علاقه مندان به تنیس که معلول هستند (از صندلی چرخدار استفاده می کنند) مدارس آموزش تنیس برپا کرده و وقتی از اون معلولین در مورد تامی سوال می شد، خیلی با علاقه از محبت های او تشکر می کردند که انقدر به اشاعه و ترویج این ورزش بین این اقشار اهمیت می ده.

در مسابقه دیروز با فدرر هم حتما اذعان دارید که یکی از دیدنی ترین و پرحرارت ترین بازی های تا این مرحله فدرر رو شاهد بودیم که یکی از طرفین به وجود آورنده این جذابیت تامی روبردو بود.

در پایان مسابقه و مصاحبه «جیمی کوری یر» با فدرر که قبل از رفتن به رختکن انجام شد، خودتون شاهد بودید که فدرر به بازی سخت و Toughـی که با تامی داشت اشاره کرد و به خاطر اینکه روبردو مجبورش کرده بود که زیاد بدوه (Running me around) و باعث بشه عرقش دربیاد، بازی خوب او را کتمان نکرد.

خلاصه حتما سوء تفاهمی پیش آمده، چون تامی روبردو همچین اخلاقیاتی رو هیچ وقت نداشته و نداره.





PowerVu آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
17 کاربر زیر از شما کاربر گرامی PowerVu به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: