نمایش پست تنها
قدیمی 01-22-2011, 05:31 PM   #558
Mohammad Reza
Former Staff
 
آواتار Mohammad Reza
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
محل سکونت: بندر دیّر
پستها: 2,097
سپاس: 16,684
در 2,094 پست 23,774 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: فقط و فقط راجر فدرر بزرگ
پیش فرض

کم کم داریم به اوج روزهای تنیسی میرسیم!!!جایی که هر بازی جذابیت خاصی داره و بینندگان و تماشاگران دوس دارن همه بازیها رو تماشا کنند...بیشتر بازی های این دور احتمال داره که به 5 ست بکشه.
آلماگرو - نواک جوکوویچ...نبردی با رالی های طولانی!
مطمئنن در این بازی با توجه به سبک دو بازیکن و زمین مسابقات در این بازی رالی های زیاد و جذابی ببینیم..هر دو بازیکن آماده و سرحالند..یک بار با هم روبه رو شدند که در سال 2008 نوله موفق به پیروزی شد البته در مسابقات Qualifying, Challenger and Futures Matches آلماگرو تونسته که نوله را شکست بده...به نظر من آلماگرو نوله رو اذیت میکنه ولی فکر نکنم بتونه او رو شکست بده!البته این مساله رو در نظر بگیریم که ممکنه آفتاب باعث آزار جوکوویچ بشه..ولی شانس بیشتر رو به جوکوویچ میدم.
بردیچ- ورداسکو دیگر بازی جذاب فردا احتمال 5سته شدن اون خیلی زیاده...ورداسکو بعد از سیو کردن مچ پوینت در بازی با تیپسارویچ روحیه مضاعفی گرفته..بردیچ نیز بازی های قشنگی به نمایش گذاشته..سخته بین این دو نفر یکی رو انتخاب کنیم..البته در سطح هارد هد تو هد 1-4 به نفع توماس هست...و اینکه هد تو هد در خاک 2-2 هست...
راجر بدون شکست مقابل روبردو، این اسپانیایی قرار میگیره...راجر مقابل روبردو آمار خوبی داره...ببینیم فردا چکار میکنه...در بازی با مالیس اشتباهات بدی داشت که امیدوارم در این بازی با استراحت مناسب جبران شده باشه و فورهند و بکهندهاش مث اول قوی و Strong باشه...راجر رفته رفته که به فینال میرسه باید بهتر از قبل بازی کنه.
استان-اندی شاید بگیم مهمترین و حساس ترین بازی فردا...استان با مربی جدید خود(مربی سابق راجر فدرر)تونسته یه فرم عالی رو بگیره..بکهندهای وحشتناک او مقابل سرویس های Fast اندی قرار میگیره!!!پیش بینی این بازی بسیار سخت و دشوار است..جالبه که استان دوباری که از اندی برده اندی RET کرده!!!
Mohammad Reza آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
22 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mohammad Reza به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: