نمایش پست تنها
قدیمی 01-22-2011, 03:21 PM   #555
Farshad.Roger
Roger's Fan
 
آواتار Farshad.Roger
 
تاریخ عضویت: Jan 2011
محل سکونت: Tehran
پستها: 208
سپاس: 69
در 208 پست 1,736 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Roger-Federer1 نمایش پست ها
نادال خیلی عرق میکنه...فکر میکنم هم بخاطر بدنش باشه هم بخاطر جنس لباسی که پوشیده هم چسبونه نشون میده که نادال خیلی عرق کرده که واقعا بدجور عرق کرده..اینجور اذیت میشه...در مورد رقیب جوان نادال امیدوارم در سالهای آینده پیشرفت داشته باشه چوت استیل جالبی داره...ولی بعضی از فورهنداش خیلی آرومه و فشنگ میندازه رو فورهند نادال...در کل تا اینجا بازی قابل قبولی با نادال انجام داده..18 سال داره و جا داره خیلی پیشرفت کنه..
همونجور که پاور عزیز هم گفت Raonic خیلی سرویسهای وحشتناکی داره و باعث آزار هر بازیکنی میشه یعنی اگه سرویس های اول بگیره بریک کردن سخت میشه...بازی ایسنر و چیلیچ نیزخیلی قشنگ شد و در نهایت چیلیچ برد...ملزرم با شایستگی تونست باگداتیس رو شکست بده البته باگداتیس در ست 4م retired کرد.
اما یه نکته بگم شاید دیر شده باشه اما برام جالبه..اسپانیایی ها خیلی آدمهای با روحیه و جنگجویین!مثلا همین ورداسکو با تیپسا در حالی که تیپسارویچ مچ پوینت داشت چجور سیو میکرد و روحیه میگرفت در مقابل صربستانی ها مث تیپسا چه بلایی سرش اومد چقدر سریع بی روحیه شد و باخت..میشه مثال های زیادی رو زد رو صربستانی ها اما همین ورداسکو در حالی که مچ پوینت داشت تیپسا ولی مطمئن بودم ناندو میبره..خود نادال،فرر همیشه جنگنده بازی میکنن....جالبه واقعا روحیه صربستانی ها و اسپانیایی ها!!البته این مثال بود ممکنه در بعضی موارد خلاف این ثابت بشه.
به نظرم بازیکنی که بخواد فقط به قدرت سرویس ببره یا تمام تمرکزش رو روی سرویسش بزاره کارش به جایی نمیرسه..نمونش رادیک! نقطه قدرت بازیش سرویس هست اما عملا وقتی با بازیکنایی که خوب ریترن میکنن بازی میکنه دچار مشکل شدید میشه...بازی این بازیکنی که میگین رو ندیدم اما اگر به خاطر سرویس برده حتما در بازیهای بعدی دچار مشکل میشه ! بازیهای امروزی تنیس شبیه قدیم نیست که به خاطر یک نوع ضربه کسی ببره یا ببازه..امتحانش رو وقتی به یک بازیکنی که واقعا در حد تاپ 10 هست یا حداقل ریترنر خوبی هست پس میده..یوژنی در اون حد نیست الان.
در مورد Tomic موافقم بازیکن عجیبی هست با اون ضربات عجیب غریبش...جالبه که با این سن کم اعتماد به نفس خوبی داره اما یک مشکل بزرگی که داره اینه که هنوز خبری نشده خدا رو بنده نیست..فردا 1 جام ببره دیگه هیچی!
نکته دیگه که به نظرم یکم عجیبه اینه با اینکه سنش کم هست دوندگیه خوبی نداره توی زمین...Footwork جالبی نداره . خیلی ساده بازی میکنه که همینش جالبه

Farshad.Roger آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Farshad.Roger به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: