نمایش پست تنها
قدیمی 01-18-2011, 10:55 AM   #306
Mohammad Reza
Former Staff
 
آواتار Mohammad Reza
 
تاریخ عضویت: Jan 2010
محل سکونت: بندر دیّر
پستها: 2,097
سپاس: 16,684
در 2,094 پست 23,774 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: فقط و فقط راجر فدرر بزرگ
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Farshad.Roger نمایش پست ها
یکی از بهترین سال های راجر بود چون توی گرنداسلم ها عالی کار کرد و رلاندگاروس رو بالاخره برد! یادتون هست که هم در رلاندگاروس و هم در ویمبلدون از هر سال سخت تر برد ( بازی با رادیکی که همیشه به سادگی راجر میبرد ازش یا بازی با دلپترو و تامی هاس در رولاند گاروس که به ست 5 کشید و ....) در 2009 بسیار بهتر از 2008 بود ! در واقع 2009 راجر شبیه 2010 نادال بود...سال خیلی خوب اما به نوعی جام های خیلی زیاد رو نبرد! موفقیتش در اسلم ها بود...بله این 1 سال رو برای بازیکن طلایی میکنه اما بحث ما performance کلی راجر در طول سال هست نه فقط بردن جام های مهم!
بستگی داره چه مصدومیتی داشته باشه اگر جدی باشه شبیه دلپترو؟!(زبون من لال)
موافقم که فوق العاده بهتر شده و دوباره اون عطشه داره بر میگرده . اما به ناچار راجر داره با بعضی محدودیت ها بازی میکنه ...
پاول اناکن گفته: راجر در هر جامی و هر بازی که بازی کنه میتونه ببره و قهرمان شه اما احتمالا این اتفاق نمیفته این یعنی چی؟ یعنی راجر همه تلاشش رو روی بردن هر جامی که بازی کنه نمیزاره...شد شد . نشد هم نشد..خود راجر هم گفت که هدفش شبیه قدیم بردن هر جامی که بازی میکنه نیست! تلاشش رو میکنه اما هرچی داره رو نمیکنه...همه تلاشش رو نمیکنه!
چرا عمدا کنه؟ چون 3 ساعت راه رفتن شما رو کمتر از 1 ساعت دویدن خسته میکنه.....گفتم شاید راجر 1 ست میبرد 1 ست خیلی فشار نمیاورد که برای بازی فردا بدنش خیلی افت نکنه....فقط یک حدس هست این . نه چیز دیگه!
راجر در گرند اسلم ها عالی کار کرد.قبول...راجر در خاک خیلی خوب بود تونست نادال رو جلوی چشم مردمش ببره و رولند رو هم در اختیار بگیره..این نشون از پرفورمنس خوبه راجره..ببینید ما نمیتونیم همیشه بگیم راجر بد بوده به همین دلیل هاس یا دلپونی به 5 ست کشیده مثال میزنما...میگم باید عملکرد طرف مقابل رو هم ببینیم مثلا دلپونی در یو اس بسیار استثنایی بود و البته راجر فرصت های زیادی داشت که از دست داد همچنین پارسال مثابل نوله اون مچ پوینت ها!!!منظوره من اینه گاهی بازیکنان فرصت های زیادی رو از دست میدن و گاهی عملکرد بهتر بازیکنان مقابلشون سبب میشه فشار زیادی به بازیکن واردشه...من میتونم بگم رادیک در ویمبی 2009 خیلی خوب و عالی بود اما همین که راجر تونست شکستش بده دلیل به این میشه که راجر توانش رو داشت ببرتش....آره سال های قبل رادیک رو بهتر برد..در مورد مصاحبه پل هیچ اطلاعی ندارم و مصاحبه ای نیز از پل متاسفانه نخوندم.
Mohammad Reza آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Mohammad Reza به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: