نمایش پست تنها
قدیمی 11-26-2010, 08:13 PM   #257
سلام
Senior Member
 
آواتار سلام
 
تاریخ عضویت: Jan 2009
پستها: 214
سپاس: 5,795
در 209 پست 1,840 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط koury نمایش پست ها
بله سلام جان من عاشق استفی گراف کبیر هستم، با حرفت موافقم که سلس بعد از اون اتفاق نتونست به روز های اوجش بازگرده... شخصا بعنوان یه طرفدار گراف من همیشه جنگندگی سلس رو تحسین کردم و خواهم کرد و حتی با اینکه اسلم هاش دورقمی نشد و نتونست Career Grand Slam کنه بهش بعنوان یه اسطوره نگاه می کنم ولی قبول ندارم که اگه مصدوم نمیشد میتونست به رکورد گراف برسه چون اون سالهائی که رقابت بین این دو بسیار مهیج شده بود باز هم گراف سرتر از سلس بود هر چند با توجه به استیل بازی سلس و اینکه هر دو Wing رو با دو دست میزد همون 9 اسلم هم شاهکار بوده
ممنون از توضیحاتت
ولی این حرفو قبول ندارم، سلز شاهکار بوده و میتونست حداقل 30-20 گراند ببره.

ببین اشتفی 1982 pro شد (البته این خودش شاهکاره که در 13 سالگی پرو شد ولی تا شش سال بعدش هیچ گراندی نگرفت) و مونیک 1989.
اشتفی اولین گراندشو 1988 رفت ولی مونیک 1990 گرفت میدونی این یعنی چی؟!
مونیک قبل از مصدومیت در سال 1993 توی 15-14 کراند شکت کرد و 8 تا رو گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میدونی این آمار یه شاهکار در تاریخه؟
در صورتی که اشتفی از هفت سال پیش تا اون موقع 14 گراند گرفت. این میرسونه که مونیک مه تنها چیزی کم نداشت بلکه داشت بسرعت پیشرفت میکرد.

سلز توی بیست سالگی بزرگترین ضربه زندگی خودشو خورد!!!! این یکی از بزرگترین و کثیف ترین وقایع ورزش در تاریخ بوده!!!!! مونیک میتونست حداقل 7-8 سال دیگه در اوج گراند درو کنه.

راجع به استیل هم خودت میدونی اصولا بزرگان تنیس از دارای استیل کلاسیک و مرسوم (البته بجز راجر) نیستند و الگوهای نامتعارف و عجیب و غریبی دارند سرآمد اونا همون فورهند و بخصوص فورهند تاپ اسپین های بی نظیر ناداله که خیلی هم نامتعارفه! یا اندی رادیک و دیگران. اصولا در سطح بالا نمیشه از اینجور استیل ها ایراد گرفت. ولی این استیل مونیک هم در نوع خودش خیلی عجیب و غریب بود.



با همه این حرف ها ممنونم ازت که یکی هست که به تنیس واقعی و حرفه ای زنان بدون ک.. و کپل آشنایی و علاقه داره. ممنون که منو به گذشته های ترش و شیرین بردی


سلام آنلاین نیست.  
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی سلام به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: