نمایش پست تنها
قدیمی 11-23-2010, 08:46 PM   #128
koury
Administrators
 
آواتار koury
 
تاریخ عضویت: Dec 2008
محل سکونت: تهران
پستها: 3,387
سپاس: 16,337
در 3,243 پست 25,305 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: نادال،رادیک،نواک،فیش، جینپری،موری،گاسکه، گونزالس،روبردو،هاس،فررو،مویا ورداسکو،نلبندیان، باقداتیس،گولبیس، کیم،ووزنیاکی، گورجس،سیبولکوا ،سورانا،ماریا،وی
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Afshin نمایش پست ها
من توی این جملاتی که گفته اغراقی نمیبینم ، اتفاقا اکثرشون هم اتفاق افتادن توی بازی ، با قاطعیت هم نگفته رادیک میبره

Roddick serves lights out and grinds through an epic upset in three sets

من توی این جمله قاطعیتی نمیبینم ، یه سری فاکتور ها رو مشخص کرده و اتفاقا رادیک همونا رو هم اجرا کرد ، زدن سرویس های متنوع ، و دیکته کردن رالی با اولین ضربه پس از ریترنه رافا که چندین و چند بار توی بازی اتفاق افتاد . گفته مهمترین چیز برای رادیک اینه که اگرسیو باشه که این هم کاملا در بازی مشهود بود . رادیک از نظر تاکتیکی (به خصوص در دو ست اول ) بهتر از رافا کار کرد ، ولی اونقدری که برای بردنه رافا کافی باشه نتونست سطحش رو بالا نگه داره . ضمنا شما که میگی پیش بینی راحته ، آیا واقعا فکر میکردی که فدرر امروز بازی با موری رو ببره؟
البته من نمیخوام بگم خوب پیش بینی میکنه یا بد ، دارم میگم استدلالهای خودش رو مطرح میکنه و بر اساس اونها نتیچه گیری میکنه . این که جانبدارانه هم نظر بده چیزه عجیبی نیست ، به هر حال هر کسی به یه تنیسوری علاقه داره و ممکنه در جملاتش مشخص باشه .

رادیک دیشب تو همون دو ست اول هم بهتر از رافا نبود و بجز سرویس های عالی که زد همچین اگرسیوی هم نبود رادیک اگه First Serveـش میگرفت که میومد لب تور اگرم نمیگرفت که از ته زمین به چپ و راست رفتن مشغول بود.

رافا بمحضی که سرویس رو Deep ریترن میکرد بیشتر رادیک رو دور زمین میچرخوند و بیشتر ضربات نهائی رو میکوبید در و دیوار تو ست سوم که رافا دو سه سر و گردن از رادیک بالا تر بود ولی تو دو ست اول هم اگه آمار رو دیده باشی رافا اندازه ی دو سه بازی UE داد که عجیب بود و رادیک از این ارور های زیاد نهایت استفاده رو کرد


خیلی دوست داشتم بدونم اگه رافا همون گیم اول از اون دو تا بریک پوینتش یکیشون رو کانورت میکرد باز هم اینطوری از تاد دفاع میکردی یا فقط چون پیش بینی کرده بازی سه ستی میشه تحسینش می کنی؟؟
koury آنلاین نیست.  
9 کاربر زیر از شما کاربر گرامی koury به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: