نمایش پست تنها
قدیمی 10-15-2010, 01:05 PM   #73
FaRzIn
Senior Member
 
آواتار FaRzIn
 
تاریخ عضویت: Sep 2010
پستها: 340
سپاس: 784
در 337 پست 2,862 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: راجـــــر فدرر رافا نادال؛؛اندي ماري؛؛نواك جوكوويچ ویکتور ترویسکی؛؛خوان دلپوترو؛؛ماريا شاراپوا؛؛كيم كلايسترز؛؛سابینه لیسکی
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط PowerVu نمایش پست ها


اکثر موارد رو دیگر دوستان گفتند اما...

دست چپ بودن ملتزر یکی دیگه از مشکلات دیروز رافا بود. از اونجا که رافا در طول فصل بازی های انگشت شماری با چپ دست ها می کنه که تازه حتی اونها هم صدی نودشون تنیسورهای ضعیفی هستند (تاپ تاپشون ورداسکو بود که اونم مدت مدیدیه که تبدیل به خدای Unforced Error و الهه Double Fault شده)، پس وقتی یه چپ دست با این سطح آمادگی و روحیه بالا به پست رافا خورد، عشق من حسابی کم آورد! در اکثر Winner های بالای 30 تای ملتزر، رافا اغلب غافلگیر شده بود و تصور نمی کرد ملتزر توپ رو به اون جاها روانه کنه! (دلیل=عادت کردن به جهت ضربات راست دست ها که اکثریت حریفانش در طول فصل هستند!) ضمن اینکه ملتزر مثل یه گرگ زخمی با مربیش یوآخیم نیستروم برای این مسابقه حسابی نقشه کشیده بودند و برنامه داشتند که با نقطه ضعف نشون دادن از سوی رافا، اونا کاملاً همه رو تونستند پیاده کنند!

آرزو میکنم رافا یه خورده به فکر قلب ما هم باشه و انقدر به خودش فشار نیاره که زانوهاش، از بد روزگار، کاملاً مستعد مصدوم شدنن و این یعنی عزای عمومی برای عاشقاش که منم یکیشون هستم. اما این باخت های تلخ خیلی برای مغرور نشدن رافا خوبه! رافایی که من عاشقشم حتی یک صدم درصد هم نباید به خاطر بردهاش و مقام هایی که در طول فصول میآره به خودش غره بشه حالا میخواد 10 تا گرند اسلم برده باشه یا 30 تا! این تلنگرها، به شرط کسب تجربه از اونها، در آینده، به امید خدا و و با پشت کار و تمرین های خود رافا، پل های پیروزیش خواهند شد.

راستی قهرمانی فدرر رو هم پیشاپیش تبریک عرض می کنم. فدرر با برنامه ریزی خوبش از یو اس اوپن تا الان خوب استراحت و به تبع اون به خوبی کسب روحیه و آمادگی کرده و الان منتظر بردن یه مسترز دیگست.

پیش بینی من در مورد بازی با سودرلینگ هم یک برد قاطع برای فدرره! سودرلینگ بعد از ویمبلدون ارور دادنش داره تصاعدی افزایش پیدا می کنه و از این دست اشتباهات در بازی مقابل فدرر، یعنی ست های زیر نیم ساعت!


خيلي ممنون به نكات ريز و مهمي اشاره كرديد .
FaRzIn آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
کاربر زیر از شما FaRzIn به خاطر این پست سپاسگزاری کرده است: