نمایش پست تنها
قدیمی 04-09-2010, 02:27 PM   #37
Afshin
Former Staff
 
آواتار Afshin
 
تاریخ عضویت: May 2009
محل سکونت: Iran-Ahvaz
پستها: 2,906
سپاس: 19,092
در 2,916 پست 30,306 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer
پیش فرض

نقل قول:
نوشته اصلی توسط koury نمایش پست ها
هیچ کس نفهمیده که میتونه رافا رو ببره و رافا هم تو دیویس کاپ نشون داد همچنان روی خاک حرف اول رو میزنه...اگه به این سادگی که شما میگی بود که بردیش چطور نتونست برای رافا شاخ بشه؟؟

ضمنا رافا سال پیش از 5 تورنمنتی که شرکت کرد 3 تاش رو قهرمان شد و اگه به این عملکرد میگین نه چندان خوب دیگه مشکل از جای دیگس!! رافا سال 2007 هم یه باخت داشت پس اونم خیلی خوب نبوده لابد؟؟!

اینم بگم رافا با باخت هاش روی کلی بخوبی کنار اومده و امسال هم باید یه رکورد و یه Streak جدید رو آغاز کنه... بقول خود فدرر همچنان بهترین تنیسور خاکباز خود رافا هست و اگه در این شک دارید میتونید تا پایان فصل کلی صبر کنید تا شکتون برطرف بشه
بازی با بردیچ خیلی فرق میکنه ، تو کشور خودش بود ، ست اول هم بردیچ شونصد تا بریک پوینت داشت و فکر کنم آخر 7-5 شد .
رافا در مقایسه با سالهای قبلش خیلی ضعیف تر کار کرد . اگه هیچ مسترزی رو نمیبرد ، اما رولند رو میبرد من این حرف رو نمیزنم . تابوی نادال با باختش به سودرلینگ شکسته شد .
رافا تقریبا هر سال یه باخت رو کلی داشت اما رولند رو میبرد . ولی با باخت توی رولند دیگه ترس بازیکنا از مقابله با رافا ریخته شد .
چند ماه دیگه مشخص میشه رافا با باختاش به خوبی کنار اومده یا نه
در ضمن مگه من گفتم رافا بهترین خاک باز تاریخ نیست ؟
ولی قرار نیست که تا 10 سال دیگه روی خاک بهترین باشه . بالاخره یه روزی افت میکنه ، البته من نمیگم امسال کاملا ناموافق خواهد بود ، ولی به نظرم کارش از سالهای قبل خیلی سخت تره و بزرگترین علتش هم باخت پارسالش توی رولنده
Afshin آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
6 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Afshin به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: