نمایش پست تنها
قدیمی 04-03-2010, 02:32 PM   #158
Farid
Forum Expert
 
تاریخ عضویت: Nov 2009
پستها: 899
سپاس: 4,840
در 892 پست 11,189 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض

Final`s Preview
Tomas BERDYCH vs. Andy RODDICK
تصمیم بر اینکه به روی تور هجوم بیاورد برای Roddick نتیجه داد , بعد از انکه وی عقب افتاد , وی بیشتر Aggressive شد , حتی در مواردی به دنبال سرویس دوم خود به روی تور رفت. " من ریسکهای زیادی در دو ست اخر کردم. " Roddick چنین گفت. در یک نمایش سرویس Master Class , با اتش کردن 15 Ace و بردن 47 امتیاز از 55 امتیاز ( 85% ) بر روی سرویس اول خود Roddick توانست اولین پیروزی خود در 4 دیدار اخری که در برابر Nadal داشته است را کسب کند. اما وی از برخی تصمیم های عجیب و غریب که توسط این بازیکن اسپانیائی در برخی لحظات گرفته شد سود برد , اما بعد از انکه وی Break کرد , این بازیکن امریکائی تمرکز خود را فقط بر روی سرویسش گذاشت.
تنها کاری که Berdych کرد , زدن 17 Winner در برابر 15 Unforced Error بود , در حالیکه Soderling فقط 10 Winner زدن و 31 Unforced Error داد. همچنین وی 83% امتیازات بر روی سرویس اول خود , 67% امتیازات بر روی سرویس دوم خود را برد و تنها Break Point ی که با ان مواجه شد را Save کرد. اما تنها این ارقام نیست که خیره کننده است , وی تنیسی با ذکاوت را در زمین پیاده کرد و Soderling را از اینسو به انسو کشاند و پشت هر ظربه ای که زد فکر وجود داشت.
Berdych تنها در دومین فینال TMS خود ظاهر می شود و به دنبال دومین مقام خود در این Level است , 5 سال پس از انکه وی Paris را در سال 2005 برد.
Roddick در سریهای Head-to-Head با نتیجه 4-2 پیش است [ Completed Matches ].
Roddick معمولا در برابر بازیکنان Big Server بهتر از Berdych ظاهر شده است , اما Berdych بر روی زمین برتری دارد , از انجائیکه استیل ظربه زدن Flat وی قدرت وحشتناکی را از سوی هر دو بال ایجاد می کند و نقطه قوتش بکهندش است , بر خلاف Roddick.
Farid آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
12 کاربر زیر از شما کاربر گرامی Farid به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: