نمایش پست تنها
قدیمی 07-10-2016, 12:06 PM   #168
مسعود 289
Senior Member
 
آواتار مسعود 289
 
تاریخ عضویت: Jun 2015
پستها: 755
سپاس: 1,202
در 404 پست 773 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: کسی نیست جز کاملترین تنیسور تاریخ نواک جوکوویچ . کسی که میتونه بعد از بازنشستگی برترین و پرافتخارترین تنیسور تاریخ هم محسوب بشه.
پیش فرض پاسخ : دیدگاه‌ها پیرامون مسابقات تنیس Wimbledon 2016 سومین گرند اسلم سال

کربر بعد از شکست برابر سرنا ویلیامز با خبرنگاران صحبت کرد.
طرفداری- انجلیک کربر در بازی فینال رقابت های تنیس ویمبلدون با نتیجه 2-0 مغلوب سرنا ویلیامز شد و نتوانست خاطره خوش رقابت های اوپن استرالیا را تکرار کند.

به گزارش tennisworldusa، تنیسور آلمانی بعد از بازی گفت:

مطمئناً ناامید هستم، اما در عین حال می دانم که فینال خوبی بازی کردم. امروز در برابر یک سرنای بسیار قدرتمند شکست خوردم. این کمی احساسم را بهتر می کند، اینکه می دانم او بازی را برد نه اینکه من آن را واگذار کردم، چون او خیلی خوب بازی کرد.
تفاوت این بازی با فینال استرالیا:

در واقع امروز فقط سرو هایش بهتر بود. روی چمن سرویس ها کمی عجیب ترند چون برگشت دادن آنها سخت تر است.فکر می کنم این تنها تفاوت با فینال استرالیا بود.
دنبال کردن راه سرنا:

فکر می کردم دنبال کردن او سخت خواهد بود. من راه خودم را می روم. برای من عالی بود که در دومین فینال گرند اسلم خود باشم. حالا می دانم چطور باید به چنین جایی برسم. از استرالیا و از این تورنمنت تجربه خوبی دارم. فکر می کنم در مسیر خوبی قرار دارم و بهتر و بهتر خواهم شد. امیدورام به فینال های بیشتری برسم و گرند اسلم های بیشتری ببرم.
کربر هفته آینده به تنیسور شماره 2 دنیا بدل خواهد شد، آیا فکر می کند می تواند روزی نفر اول دنیا شود؟

باید دید. اما فکر می کنم هنوز راهی طولانی است. البته یکی از اهدافم شماره یک شدن در دنیاست. اما به آن فکر نمی کنم. به بهتر شدن تنیسم و کسب تجربه فکر می کنم. حالا می دانم چطور با فشار رسیدن به فینال یک تورنمنت و قهرمانی در آن کنار بیایم. فکر می کنم این برای من مهمترین چیز است.


گزارش بولتیری از بازی بزرگ نیمه نهایی را می خوانید.
طرفداری- دیروز در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس ویمبلدون سرانجام میلوش رائونیچ کانادایی دست به آن کار بزرگ زد و با حذف راجر فدرر خودش را به فینال اولین گرند اسلم دوران حرفه ای خود رساند.



............................................................................
نیک بولتیری در ایندیپندنت در تحلیل بازی نوشت:

رائونیچ چند سالی بود که به در می کوبید، بازیکن کانادایی بالاخره به این نتیجه رسید که بهترین راه وارد شدن نابود کردن در است. جان مک انرو به او گفته بود همه چیز را در برابر فدرر بیرون بریزد و او هم همین کار را کرد. تاثیر مک انرو واضح بود: رائونیچ بیشتر به سوی تور می آید، با اعتماد به نفس بیشتر والی می زند و توپ های بیشتری را در جریان بازی نگه می دارد. حتی به نظر از خودش بیشتر لذت می برد. در گذشته تشخیص اینکه در زمین چه احساسی دارد سخت بود، اما اینکه احساساتش را بیشتر ابراز می کند را دوست دارم. حتی فکر می کنم لبخند او را هم دیدم.
در مورد فدرر، فکر می کنم پاهایش در پایان کم آوردند و دو بازی پنج سته اثر خودش را گذاشت. تلاشی باورنکردنی داشت اما در نهایت سن و سالش او را اسیر کرد. آن دو دابل فالت پیاپی در پایان ست چهارم نشانه واضحی از خستگی بود. سرویس نیروی زیادی از پاها می گیرد، فکر می کنم مرد بزرگ انرژی اش ته کشید.
با این حال رائونیچ در فینال کار سختی در پیش دارد. اندی ماری در نیمه نهایی برابر توماس بردیچ استثنایی بود. حرکتش فوق العاده بود و تقریباً هر ضربه بردیچ را بر می گرداند. فکر می کنم ماری توپ های بیشتری از فدرر به سمت رائونیچ خواهد زد.



میلوش رائونیچ از تاریخ سازی اش می گوید.
طرفداری- میلوش رائونیچ، تنیسور 25 ساله کانادایی امروز توانست با پیروزی برابر اسطوره تاریخ تنیس راجر فدرر تاریخ سازی کند و به اولین فینال گرند اسلم در دوران حرفه ای خود برسد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

احساس فوق العاده ای است. از جنبه های بسیار متعدد. آنچه که دو سال پیش اینجا اتفاق افتاد ناامید کننده بود. امروز در بخش های بسیاری از بازی به تقلا افتادم. در پایان ست چهارم [فدرر] کمی به من فضا داد و نهایت استفاده را از آن بردم. امروز های کار های زیادی را خوب انجام دادم. رویکردم من را در بازی نگه داشت و فکر می کنم تفاوت بزرگ این بود. امروز خیلی فریاد می زدم اما تمام مدت مثبت بودم و به دنبال راه حل می گشتم.
اهمیت این موفقیت برای تنیس کانادا:

برای من احساس خاصی دارد اما فکر می کنم برای تنیس کانادا هم اتفاق خاصی است. فقط هم من نیستم. بازیکنان دیگر و در بخش جونیور امید و آینده مثبت زیادی برای تنیس کانادا وجود دارد. خوشحالم که نماینده این مجموعه بوده ام و به این موفقیت رسیده ام اما هنوز کارم تمام نشده است.
راجر فدرر:

او پرافتخار ترین بازیکن تنیس است و بیش از هر کس دیگری به موفقیت رسیده است. امروز من با راجر حال حاضر بازی کردم نه با آنچه در سال های گذشته بوده. سعی کردم خیلی وقت صرف فکر کردن به او نکنم. من همیشه اول نگران خودم هستم.
تاثیر جان مک انرو:

او خیلی من کمک کرده است که بفهمم دنبال چه می گردم. چه با صحبت کردن و چه با آزمون و خطا و این بزرگترین ابزار من در طول این تورنمنت بوده است.
اندی ماری:

اندی یکی از سختکوش ترین بازیکنان دنیاست. او سعی می کند شما را محبور به انجام کار های مختلف کند. با توپ های آرام یا تند، سعی می کند بازی شما را خراب کند. فکر می کنم هدف من این است که بر اساس سبک بازی خودم پیش بروم و تردید نکنم.

...................................................................



کرایچک درباره فینال امروز ویمبلدون صحبت کرده است.
طرفداری- میلوش رائونیچ امروز در دیدار پایانی رقابت های تنیس ویمبلدون به دیدار اندی ماری بریتانیایی خواهد رفت. ریچارد کرایچک معتقد است رائونیچ روز فاتح این تورنمنت خواهد شد.

به گزارش tennisworldusa، کرایچک که خود سابقه قهرمانی در ویمبلدون را دارد درباره ماری می گوید:

در دو سه ماه گذشته ماری فوق العاده بوده است. کمی در برابر جو ویلفرد سونگا به دست انداز افتاد اما او خیلی خوب است. در نیمه نهایی از نظر روانی خیلی قوی بود و تمرکزش را حفظ کرده بود. رائونیچ باید برای قهرمانی تلاش کند چون ماری چیزی به او هدیه نخواهد کرد.
کرایچک فکر می کند رائونیچ قهرمانی سال های آینده ویمبلدون خواهد بود:

اگر امسال قهرمان نشود تا دو سال آینده آن را خواهد برد. برای چهار پنج سال آینده او یکی از مدعیان این تورنمنت خواهد بود.




..................................................................



فدرر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.
طرفداری- در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس ویمبلدون راجر فدرر سوئیسی به مصاف میلوش رائونیچ از کانادا رفت و در یک رقابت سخت 3-2 مغلوب تنیسور شماره هفت دنیا شد.

میلوش رائونیچ:

در ست چهارم فرصت هایی داشتم اما او در سرویس ها و فورهند ها خوب بود و نتیجه همیشه در چند ضربه مشخص می شود. در بریزبان هم همینطور بازی می کرد. وقتی در پاریس هم من را شکست داد همینطور بود. تفاوتی نمی بینم، فقط شاید امروز به باور رسیده بود و در طی دو سه سال گذشته به عنوان یک بازیکن به تکامل رسیده است.
ست چهارم بازی:

از دست خودم ناراحت و عصبانی هستم نباید می گذاشتم از آن ست بیرون بیاید. در نهایت پیروزی [در آن ست] را خودش به دست آورد اما من هم خیلی کمکش کردم که به بازی برگردد.
قهرمانی در ویمبلدون:

بله پیروزی در این تورنمنت یک رویاست اما فقط برای شفاف سازی می گویم هشتیمن قهرمانی ام تنها دلیلی نیست که تنیس بازی می کنم و اگر نه می رفتم در محفظه یخ و تا سال دیگر بیرون نمی آمدم (خنده خبرنگاران). ما معمولاً سالی 60 بازی انجام می دهیم و همه دنیا را سفر می کنیم و سعی می کنیم به دیگر چیز ها هم دست پیدا کنیم؛ می دانم ویمبلدون مهم است اما نه به مهمی همه چیز.
آینده؟

امیدوارم به سنتر کورت برگردم.





منبع:طرفداری
مسعود 289 آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
کاربر زیر از شما مسعود 289 به خاطر این پست سپاسگزاری کرده است: