نمایش پست تنها
قدیمی 07-10-2016, 08:49 AM   #166
behsen
Senior Member
 
آواتار behsen
 
تاریخ عضویت: May 2015
پستها: 153
سپاس: 257
در 153 پست 1,035 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض پاسخ : دیدگاه‌ها پیرامون مسابقات تنیس Wimbledon 2016 سومین گرند اسلم سال

نقل قول:
نوشته اصلی توسط mspayam نمایش پست ها


دوست عزیز
راستش امروز دیگه مشروع بودن و نامشروع بود تولد یه نفر در جوامع پیشرفته نکته ی منفی یا مثتبی تلقی نمی شه و خوشبختانه از اون حد فراتر رفتن که فردی رو که هیچ نقشی در انتخاب پدر یا مادرش نداشته به خاطر اینکه پدر و مادرش با هم رسماً ازدواج نکردن مقصر بدونه و تعجب می کنم که اصلاً چه لزومی داشت اون مشروع بودن یا نبودن سرنا مطرح بشه.
با این وجود، چیزی که گفتین اشتباهه، و بعد از تولد ونوس ویلیامز، پدر و مادرش (ریچارد و اوراسین) در سال 1980 با هم ازدواج می کنن و پس از 22 سال در سال 2002 طلاق می گیرن. به همین خاطر سرنا که در سال 1981 به دنیا اومده فرزند نامشروع به حساب نمیاد.
باز هم تاکید می کنم که مشروع بودن یا نامشروع بودن نه امتیازه و نه عیب ولی اگه چیزی می گین لطفاً قبلش تحقیق کنین که اطلاعات غلط ندین.

عزیزم شما مثل اینکه در جریان موضوع نیستید. بیلبوردهای احمقانه ی شهرداری تهران که این روزها خبرساز شده و طوفانی از واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی رو به همراه داشته



اون قسمت از پست بنده طعنه ای بود به این سطح از فرومایگی و بیشعوری در کشور خودمون!

البته این بار دومه که پستهای طعنه آمیز بنده چنین مشکلی رو به وجود آورده و انگار باید این رویه رو متوقف کنم! هرچند اون علامت تعجب در پرانتز باید کمی شما رو به فکر فرو میبرد که حتما یه داستانی پشت اون کلمه ی عجیب هست!

ویرایش توسط behsen : 07-10-2016 در ساعت 09:27 AM
behsen آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از شما کاربر گرامی behsen به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: